/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
krampli 493531 2010. március 27. 08:55
Válasz erre
Én megkérdőjelezem a hitelességet, mert kétlem, hogy bármelyik csapat adatokat adna jelenleg az autójáról egy makett tervezéséhez. Gondoljunk csak a téli tesztek alatti diffúzor takargatásra. De amit valószínűsíteni lehet, hogy beszáll majd a buliba a többi makettgyártó is vagy a feljavító gyártók oldják meg ezt a problémát. Ez viszont leghamarabb 2011-ben.
Sztanyi 493530 2010. március 26. 22:45
Válasz erre
Mclaren MP 4-6  építés 026
Mclaren MP 4-6 építés 026
Mclaren MP 4-6  építés 028
Mclaren MP 4-6 építés 028
Mclaren MP 4-6  építés 029
Mclaren MP 4-6 építés 029
Mclaren MP 4-6 építés 027
Mclaren MP 4-6 építés 027
Mclaren MP 4-6 építés 030
Mclaren MP 4-6 építés 030
Mclaren MP 4-6 építés 031
Mclaren MP 4-6 építés 031
Eladó alkatrészek 14
Eladó alkatrészek 14

Sziasztok!

Mostanában kicsit elővettem a Fujimi MP4/6-ost.
A kasztnielemek már majdnem készen vannak.Mostanában a motort és a cookpitet kezdtem el.
Ennyi pénzért,hogy ro...na meg a Fujimi...! :)

Ha vkit érdekel egy Ferrari F60,az írjon vagy hívjon!

peter.stankovics@gmail.com 70/2812521

üdv
judge 493529 2010. március 26. 21:28
Válasz erre
Ma írtam a Hiroboynak, az ő márkájuk a Zero. 10 perc múlva válaszoltak, kb. azt írták, hogy ja, persze, hogy megmarta, mi mást vártam, a TS nem bírja a Zero-t. Meg hogy legközelebb használjam alap fehérnek az ő Pure White festéküket.
Schumi7vb 493528 2010. március 26. 19:04
Válasz erre
fék olaj tartály,valószinűleg a pedálsorhoz
jabel 493527 2010. március 26. 19:02
Válasz erre
És lenne még1 kérdésem, sajnos arról nincs képem. nem tudja vki, hogy hol voltak az övek rögzítési pontjai?
jabel 493526 2010. március 26. 18:27
Válasz erre
Nissan_R390_GT1_1997-1
Nissan_R390_GT1_1997-1
DSCF5090
DSCF5090

Sziasztok!
Kicsit haladtam a nissannal, és remélem a hétvégén a beltér/orrész karbonozása is kész lesz. Valaki nem tudja, h mi ez a 3 pohár szerű izé, és hogy hová megy belőlük a kábel?

jAbel
vlevi 493525 2010. március 26. 17:01
Válasz erre
Nem kétlem, hogy megtörtént :(
De számomra akkor is kábé olyan, mint hogy ember járt a holdon. Hihetelen, de mégis igaz.
f2d 493524 2010. március 26. 12:44
Válasz erre
Köszi, 1/24-es karbont használhatok az autóhoz?
matton 493523 2010. március 26. 12:09
Válasz erre
6 pontos. 1988 tól egyre több csapat tért át rá. azt hiszem 91 vagy 92 től kötelező.
f2d 493522 2010. március 26. 12:07
Válasz erre
Az FW-13B-ben (1990) 4 vagy 6 pontos öv volt?
(Bocs srácok a sok idétlen kérdésért, de iszonyat amatőr vagyok az f1-es autókhoz, meg ráadásul amióta eldöntöttem, hogy építek egyet állandóan ilyen kérdések jutnak a fejembe)
judge 493521 2010. március 26. 07:42
Válasz erre
De igen, az.

Szárnyvéglapokon Tamiya fehér alapozóra Zero piros - gyönyörű.

Kasztnira Tamiya fehér alapozóra TS-26, arra Zero piros - katasztrófa.

Én sem értem.
f2d 493520 2010. március 25. 22:20
Válasz erre
Ez most jutott eszembe: Az 1/24-es karbon matricáim használhatók 1/20-as autóhoz is, vagy nagyon feltünő a külömbség? Microscale, SMS és KA-Models van itthon, mind csíkos, valamint van kétféle kevlárom.
A motorról hol találok pár jó fotót?
f2d 493519 2010. március 25. 22:11
Válasz erre
Gabi 493517 2010. március 25. 21:40
Válasz erre
Hát a Revellt ismerve erre azért nem fogadnék nagy pénzben, sajna.
GUGEE 493516 2010. március 25. 21:28
Válasz erre
Inkább ne legyen részletes,csak pontos!
Csinálnak úgyis hozzá rengeteg kiegészítőt!(aminek a 80% szart se ér)
G
szucslaszlo67 493513 2010. március 25. 20:45
Válasz erre
GUGEE 493512 2010. március 25. 20:26
Válasz erre
Na végre!
Csak megérte várni a csodára!
Csak azt nem értem a mcmerciből miért kell kettő?
G
krampli 493511 2010. március 25. 19:57
Válasz erre
Kielégítőnek tűnik, kíváncsi leszek a részletességre.
Matton 493510 2010. március 25. 19:41
Válasz erre
Gabi 493509 2010. március 25. 19:07
Válasz erre
Sziasztok!
Várható Revell újdonságok:
www.revell.de/de/produkte/modellbau/modellbau/produkte/
Gabi
vlevi 493508 2010. március 25. 18:20
Válasz erre
Hát ez furcsa, mert a Zero festékek akrilok, nem lenne szabad ilyet csinálniuk. Vagy az MP4 piros nem a szokásos 60ml-es üveges festék?
judge 493507 2010. március 25. 07:37
Válasz erre
Tegnap megtanultam, hogy a Tamiya alapozó tökéletesen bírja a Zero MP4 pirosat, a TS-26 viszont nem :-( Már az első ködölt réteg úgy megmarta maga alatt a fehéret, hogy nem hittem a szememnek. Bezzeg amikor majd áztatom lefelé, akkor baromi ellenálló lesz.
Matton 493506 2010. március 24. 20:09
Válasz erre
azért nem ajánlottam a zero készletét mert az fw11 sötétebb kék volt, az ahhoz jó.
Bármely 6 pontos 1:20-as csatt jó hozzá.
f2d 493505 2010. március 24. 19:26
Válasz erre
Közben én is keresgéltem és ilyet találtam:

www.hiroboy.com/catalog/product_info.php

Milyen övcsatokat lenne érdemes hozzá venni?
Matton 493504 2010. március 24. 18:55
Válasz erre
A tamiya sprayk tökéletesek bár a kékkel gondban vagyok nem tudom mivel festeném. Valszeg ki kell keverni.
Tibchi 493503 2010. március 24. 16:39
Válasz erre
Kösziii! Baromi jó képek, és mindjárt az első kép megválaszolt sok más kérdést :)
Ezer hálám :) /csak utol ne érjen :)/
Csak annyi megjegyzés, hogy a helyes link: /www.gurneyflap.com
/bocsi/ Ezt az oldalt mentem le sürgősen :)

Tibchi
f2d 493502 2010. március 24. 16:37
Válasz erre
Köszi cserébe itt egy szép Lotus.:-)
www.wettringer-modellbauforum.de/forum/thread.php

A matricázás? Hát az nem nagyon. Azaz ikább megfestem a szineket, csak feliratokat használok, persze csak ha mód van rá.
A makettet újonan venném, mert most pár helyen sokkal olcsóbban hozzá lehet jutni mint a többi F-1-es autókhoz. Ezért is néztem ki ezt első F-1-esnek, nincs nagy bukta ha nem sikerül.
Milyen festéket ajánlasz hozzá (sárga, fehér és kék)?
matton 493501 2010. március 24. 16:25
Válasz erre
Tibchi! Nézz szét a gurneyfap.com-on ott van róla kép.

F2d! A matricázással hogy állsz? Ugyanis az összes kék részt matricából adja a készlet.
És fogadni merek jó sok pénzben ha beáztatod a matricát az darabokra törik. Tehát előtte fújd meg vékonyan lakkal. 1 ív karbonmatrica egy pár vezetéknek való drót és jó minőségű sárga és fehér festék a karosszériához. a szokásos kellékek (jó erős matricalágyító) Esetleg egy goodyear sablon a gumikra mert az szebb mint a matrica. egyébb feljavítóknak csak a pénztárcád szab határt.
Bebá 493500 2010. március 24. 16:22
Válasz erre
Évekkel ezelőtt nekem is ez volt az első F-1-es autóm Tibi. Csak dobozból ill. az első szárnyon némi karbon.Ülésből az öntött övet kimartam. Nem volt hiány érzetem.
Persze attól sokkal jobbat lehet ma csinálni komoly háttér anyaggal ill. kiegészítőkkel. Majd az F-1-es guruk megmondják a frankót.
f2d 493499 2010. március 24. 15:42
Válasz erre
Sziasztok!

Szerintetek ez a készlet első F-1-es autónak jó lenne?
Mit kellene még pluszba megvenni hozzá, hogy elfogadható makettet kapjak?

www.1999.co.jp/eng/10002103
Tibchi 493498 2010. március 24. 11:29
Válasz erre
201003231048
201003231048
201003231049
201003231049
201003241050
201003241050
201003241051
201003241051
201003241052
201003241052
201003241053
201003241053

-1 kis helyzetkép:
A csapat fejvesztve rohan, hogy tankoljon, és kereket cseréljen. Egyes szerelők pedig kezüket lábukat törik, hogy sikerüljön minden :)
Kíváncsi leszek, hogy mi lesz belőle. :)
-Valaki tudna 1 linket adni, ahol a 3000 Ferrari Tipo 050 motorról/kábeleiről vannak képek? /remélem jól írtam le a motort/ - Google nem volt a barátom ezen a téren :(
-Illetve ha valakinek van eladó megkezdett, vagy sérült F2001-ese, és meg is válna tőle az állapotnak megfelelő áron, akkor kérem jelezze, mert vevő lennék rá :)

Már parázok, hogy valahol elrontom, a kapkodás miatt ...
Továbbá mindjárt felmegyek Google, és keresek magáról a boxról képeket, de megköszönném, ha valaki meg tudna még osztani 1-2 képet, ahol az látható, amint 1 Ferrari éppen "kilövésre" készül, és még dolgoznak rajta a boxban/garázsban.

Üdv
T
Vorangee 493497 2010. március 24. 10:25
Válasz erre
Tyrell 020
Tyrell 020
Tyrrell-Ilmor 020B
Tyrrell-Ilmor 020B
Tyrrel 020C
Tyrrel 020C
tyrrell021
tyrrell021

Tulajdonképpen igen.

020, 020b, 020c ugyanaz az autó Honda, Ilmor, és Yamaha motorokkal felváltva. A 020C '93-as Brit Nagydíjon ment utoljára Ukyo Katajamával. Utána jött a 021, mellyek de Cesaris debütált a '93-as Brit Nagydíjon.

A 020-as kocsi legnagyobb sikere Modenával '91-ből egy második hely Kanadából

A 020b-nek de Cesaris-szal 4-hely '92-ből japánból

A 020c-nek 10. hely szintén de Cesaris-szal Monaco-ból 93-ból.

A 021-nek szintén 10. hely Katajamával a '93-as Magyar Nagydíjon.

A 021-nek
GUGEE 493496 2010. március 23. 14:19
Válasz erre
Köszi!
A 020 és a 020b között akkor csak a motor jelenti a külömbséget?
A 020 c egy 020b, Yamaha motorral, de már 021-es festéssel?
G
JazzZ 493495 2010. március 23. 14:16
Válasz erre
JazzZ 493494 2010. március 23. 14:14
Válasz erre
018 1989, és 1990 eleje Cosworth
019 1990 Cosworth
020 1991 Honda
020B 1992 Ilmor
020C 1993 eleje Yahama

A motorváltások főleg anyagi okok miatt történtek.. A Honda motort (és az anyagiakat) Nakajima hozta, az Ilmor a legolcsóbb moci volt, a Yahamát meg Katayama hozta...
GUGEE 493493 2010. március 22. 21:56
Válasz erre
Pontosan az érdekelne,hogy a különböző jelzések mikor mentek.
+ minden körítés ,érdekesség érdekel róluk!
Lehetőségem van megépíteni a 018-tól a 021-es kódig a gépeket.
Minnél többet szeretnék tudni róluk.
Azt már megtanultam,hogy itt mindig kapok választ a kérdésekre.
Azt tudom,hogy milyen motorral mentek,csak azt nem ,miért válltottak?
G
Matton 493492 2010. március 22. 19:41
Válasz erre
GUGEE 493491 2010. március 22. 18:04
Válasz erre
Srácok!
Nem tudtok mondani valami bővebbet ezekről a gépekről?
Tyrrell 020 ,Tyrrell 020B, Tyrrell 020 C,Tyrrell 021
Köszi előre is!
G
Sennás 493490 2010. március 21. 16:59
Válasz erre
Szia NGPETI!Nem is tudom,hogy kezdjem.Bocsánatkéréssel igazából én meg feledkeztem a mai napról{Máj.1-én szoktam gyertyát gyújtani még mindig}.Nagyon szomorú vagyok ezt többek nevében is mondhatom.Más soha nem tudjuk meg hogy alakúlt volna a '94-es év és utanna a többi de biztos sok örömet szerzett volna az embereknek.Ma már így 50 évesen szakkomentár jobb esetben csapatfönök lenne{McLaren}biztos sok borsot törtek volna a Ferrarisok orra alá de nem így lett...sajnos.
NGPETI 493489 2010. március 21. 16:22
Válasz erre
judge 493488 2010. március 21. 16:03
Válasz erre
Mert ha jól látom, ez az eredeti, bemutató autó. Olyan meg Tamiyásba' nincs. Ebből a P34-ből egyébként annyiféle variáció készült 2 év alatt, hogy nyugodtan beszállhat más gyártó is, megcsinálhatják a hátul teljesen zárt kasztnist is, meg a lukas elejűt, stb.
Schumi7vb 493487 2010. március 21. 15:34
Válasz erre
ennek nem sok értelmét látom,Tamiya már kiadta,akkor minek kell a Fujiminek is?
vlevi 493486 2010. március 21. 14:39
Válasz erre
Reszeljék csak, ne nekünk kelljen :D
GUGEE 493485 2010. március 21. 14:27
Válasz erre
mnfujp34
mnfujp34

Már reszelik a Fujimi-nél!
G
krampli 493484 2010. március 20. 13:39
Válasz erre
Leginkább az, hogy nem passzolt. Nekiestem lágyítóval, de elcsesztem. Ha most csinálnám, akkor a sárgát festeném, a csíkokat pedig matricáznám. Gyakorlatilag a szekrény alján lévő csík és a különálló terelőlapon lévő kék csík kivételével minden festve van. Az ezüst csík kb 0,7 mm a kék pedig kb 1,4 mm széles.
GUGEE 493483 2010. március 20. 08:12
Válasz erre
Szia!
Nem is látni mi a gyári és mit festettél te!
Nekem tetszik!
Mi volt pontosan a gond az eredeti matricával?
G
ferrara88 493482 2010. március 19. 21:13
Válasz erre
Köszönöm a segítségeket!
krampli 493481 2010. március 19. 20:25
Válasz erre
R23 GP Hungary - Kasztni1
R23 GP Hungary - Kasztni1
R23 GP Hungary - Kasztni2
R23 GP Hungary - Kasztni2

Alakul az R23 karosszériája. Gyári matricából csak a feliratok lettek felhasználva, többi kukás volt. Külön köszönet Guggeenak a Mild Sevenekért.
Schumi7vb 493480 2010. március 19. 20:24
Válasz erre
ferrara88 493479 2010. március 19. 19:39
Válasz erre
De a lényeg, hogy az árban benne van a matrica is, nem csak a sablon, ugye?
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.