/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
judge 493593 2010. április 7. 08:56
Válasz erre
Nem, rosszul emlékeztem, Peterson törte össze a 79-est az edzésen és azért indult a 78-assal a versenyen, csak az meg Andrettire volt beállítva, így Peterson alig fért bele. A lényeg, hogy a 79-es nem "balesetes" autó
judge 493592 2010. április 7. 08:54
Válasz erre
Peterson nem ebben halt meg. Monzában a versenyen egy előző évi, elég rossz műszaki állapotban lévő 78-assal indult. Ha jól emlékszem, Andretti autója tönkrement az edzésen és a versenyen ő indult Peterson 79-esével.
Sztanyi 493590 2010. április 7. 08:25
Válasz erre
jó választás.Mutatós autó lesz.
szucslaszlo67 493588 2010. április 7. 07:03
Válasz erre
[Black Beauty brought innovation]
- Car Wing introduced innovative Lotus in 1977, Game 6 of the following year in Belgium as a GP is the culmination of 79 Type 78 is a type of appeared. Inboard of the rear suspension, demonstrated the overwhelming speed and maximizes the venturi effect due to changing fuel tanks and exhaust placement.
- M. Andretti suddenly decorative pole-to-finish, even then continued to march forward with R. Peterson, M. Andretti 05 wins, R. Peterson won one victory. Drivers to wait for the final round, and both teams brought the championship title. Design and beautiful body
Color Ring Black [Black Beauty] also known as Lotus Type 79.
F1 is a single epoch in the history of Grand Prix.

[Syllabus model]
- 1 / 20 scale plastic assembly model kit. Length 220mm, Width 108mm.
- Form a smooth realistic low. Structure and Riyakauru Furontokauru of the monocoque and other removable. After completion of the cockpit and the engine, suspension can be observed.
Wing shape on the underside of the vehicle without typical side pontoons. Ford prepared to cover Eafanneru thrilling finish precision metal DFV engine.
The new design of rubber tires. Mark Kerr slide No.5, has two sets of six
matton 493587 2010. április 6. 20:24
Válasz erre
vlevi 493586 2010. április 6. 19:23
Válasz erre
Ja, nem tudom, innen volt-e, vagy sem, de korábban kaptam egy linket. piranha.excom.us/ Regisztráció után elég tekintélyes mennyiségű motorsporttal kapcsolatos torrent között lehet bogarászni. Akár régiek (pl. 1970-es F1 szezon összefoglalója), de az újak is megtalálhatók.
vlevi 493585 2010. április 6. 19:21
Válasz erre
"Bár mostanában ilyen "balesetes" autókat építgetek "
FW16?
matton 493584 2010. április 6. 18:51
Válasz erre
Rossz hír! Meg kell venned és nekem is. Ugyanis Andretti és Peterson autója építhető belőle. A sors keserű fintora ,hogy ebben halt meg Peterson. Bár mostanában ilyen "balesetes" autókat építgetek Villeneuve, Lauda után ez is kötelező darab a számomra de ez csak puszta véletlen.
vlevi 493583 2010. április 6. 17:09
Válasz erre
Egyébként igen, 1/20, és az ára is barátságosabb egy kicsit (1999.co.jp alapján), mint a Ferka és a Fujimi új autói.
vlevi 493582 2010. április 6. 17:08
Válasz erre
Mondjátok azt légyszi, hogy ez NEM Andretti autója!
Mert ha az, akkor ezt is meg kell vennem...
:) :) :)
Pedig már egyáltalán nem akarok makettet venni, egyetlen darabot sem!
És így tartok idén kb 4-nél :D :D :D
GUGEE 493581 2010. április 6. 16:56
Válasz erre
IMG_0924
IMG_0924
DSC06005
DSC06005
DSC06035
DSC06035

Pár kép az eredeti gépről!
Sokat vártam rá!
G
GUGEE 493580 2010. április 6. 16:52
Válasz erre
!BpogD6wBGk~$(KGrHqQOKj4EupdGL(5CBLsOkyrKk!~~_12
!BpogD6wBGk~$(KGrHqQOKj4EupdGL(5CBLsOkyrKk!~~_12
!Bpogilw!mk~$(KGrHqEOKiUEuZJ9o3,fBLsOmDhdmw~~_12
!Bpogilw!mk~$(KGrHqEOKiUEuZJ9o3,fBLsOmDhdmw~~_12

Ezt ma zsákoltam!
G
Schumi7vb 493579 2010. április 6. 14:19
Válasz erre
ahogy elnézem ez 1/20,végre valamit csinálnak is!
szucslaszlo67 493578 2010. április 6. 12:53
Válasz erre
TAM20060_Lotus Type 79 1978
TAM20060_Lotus Type 79 1978
10114361a8
10114361a8
TAM12635_Lotus Type 79 1978 Photo-Etched Parts Set
TAM12635_Lotus Type 79 1978 Photo-Etched Parts Set

Tamiya talán feltámad !
Nem őjrakiadás, hanem új szerszámmal, fotómaratással sok javított résszel egy új kiadás !
f2d 493576 2010. április 5. 09:06
Válasz erre
Gyönyörű munka.
Meghozza az ember kedvét a Forma1-hez.
vlevi 493574 2010. április 4. 22:38
Válasz erre
pic_4019
pic_4019
pic_4020
pic_4020

"Meg a bukták az ötvenes évekből"
Akkor a Smer makettek között keresgélj :)
sziklakks 493573 2010. április 4. 20:44
Válasz erre
Szépséges masina.Egy hasonlót összetolnék én is.Ezek a formák még tetszettek.Meg a bukták az ötvenes évekből..:D
matton 493572 2010. április 4. 20:29
Válasz erre
Köszönöm Misi! Nagyon örülök, hogy tetszik.
merciboy 493571 2010. április 4. 20:00
Válasz erre
szia gyuri!
él az autód!
szép munka
trolly 493570 2010. április 4. 19:32
Válasz erre
Hello GUGGE!
Most láttam, hogy kb. 2 hónapja írtad van egy Ferrari F2005-öshöz Marlboro matricád.
Megvan még?
matton 493568 2010. április 4. 09:24
Válasz erre
CIMG0508
CIMG0508
CIMG0509
CIMG0509
CIMG0510
CIMG0510
CIMG0511
CIMG0511
CIMG0515
CIMG0515
CIMG0518
CIMG0518

Befejezettnek tekintem Lauda ferkáját még egy matricát kell legyártani az oldalára. Íme:
vpeti 493567 2010. április 3. 23:53
Válasz erre
mansell senna
mansell senna

Kell esetlek vkinek egy taxizós, Senna -Mansell modell?
1991 juli 14. Silverstone

upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/86/Mansell_and_Senna_at_Silverstone_cropped.jpg

25e HUF
zsorzsy 493566 2010. április 1. 22:35
Válasz erre
Szia György!

Nemcsak,hogy kapcsolatban vagyok Gabibátyoval,de még rajat kivül jópár nehézfiuval ápolok baráti kapcsolatot Kamionok terén!
Amiket az adatlapomon látni nem mai darabok,de köszi az elismerő szavakat!
Épp ma beszéltem Gabival hogy hogyan lehetne ,minél élethűbben kivitelezni a kábelezést ilyen piciben,mert én az utobbi időben ezt erőltetem kisebb,nagyobb sikerekkel!
Ha érdekel a munkáságom,néz át hozzánk 87-re,ot többet látz a mostani énemből,amiért hálás vagyok minden a 24-en aktiv nagynak!
De ezt már sokszor kihangsulyoztam!
De hogy ne térjünk el a topik témájától Hajrá bárki,csak ne ALONSO!
Bocsánat a drukerektől!

Üdv zsorzsy!
matton 493565 2010. április 1. 22:22
Válasz erre
Köszönjük az elismerő szavakat. Szerintem Jabel nevében is kimondhatom.
Semmi különöset nem művelünk csak egy gyári készletből lehetőségeink szerint feldobjuk egy-két dologgal a makettjeinket. Nézegettem a képeket a kamionjaidról és bevallom tetszett amiket láttam. Abban a műfajban is lehet egyszerűen még látványosabbá tenni a makettjeidet. Csak én nem igazán vagyok jártas abban a műfajban. Gabiék a kamionos topicban viszont eszméletlen jó ötleteket tudnak adni neked, hogy még élethűbb járgányokat alkoss. Rengeteg olyan ötletet tudnak adni , hogy egyszerűen kivitelezhető apróságokkal még élethűbb dolgok kerüljenek ki a kezeid közzül. És mindjárt nem lessz akkora "távolság" köztünk. (Bár én ekkora külömbséget nem tapasztaltam a látottak alapján)

Üdv: Mátrai György
zsorzsy 493564 2010. április 1. 20:50
Válasz erre
Sziasztok!

Jabel,Matton!

Nekem is szokták mondani,hogy nem vagyok normális,de én olyan messze vagyok tölletek,mint Makó-Jeruzsálemtől!
Ehhez nem könnyű kommentelni amit műveltetek Gratula!

További sportsikereket,ha szabad igy kifejeznem magam!

Üdv zsorzsy!
f2d 493563 2010. április 1. 19:37
Válasz erre
Sziasztok! 

Megrendeltem az autót.:-)

Innen eddig még nem vásároltam, így lenne is pár kérdésem. Milyenek a tapasztalatok ezzel a webshop-pal? Sal-al 4500 körül jön ki elviekben, ez valós ár? (Még nem vontak le semmit a számlámról.) 2-3 hetet ír a szállításra, valójában mennyi idő alatt fog ideérni?

www.1999.co.jp/eng/10002103
Sztanyi 493558 2010. március 31. 08:30
Válasz erre
Tudom mire gondolsz,de az is biztos,hogy a két csapat rendszere nem megegyező.Amúgy a De la Rosa köpött a Saubernek...! :)
GUGEE 493557 2010. március 31. 08:23
Válasz erre
Kép 080
Kép 080

Szerintem a levegő nem ott megy be!
A saubernél látszik a kis pipa szerű légbeömlő,ez a mclarennél a pilóta elött van a bal oldalon!
Sokáig azt hitték,hogy a fülke hűtésére szolgál!
G
Sztanyi 493555 2010. március 30. 23:35
Válasz erre
Mclaren MP4-25 Trükk 004
Mclaren MP4-25 Trükk 004

Figyu inkább lerajzoltam...!

A videon ez volt!
Sztanyi 493554 2010. március 30. 22:52
Válasz erre
nem adtam fel keresgettem,persze azt amire gondolok nem találom,viszont találtam egy írást,ami arra utal,amit Te írtál...
GUGEE 493553 2010. március 30. 22:31
Válasz erre
Pontosan nem értem mit is akarsz mondani?
azt mondták,hogy kis keresztmetszetű csöveken vezetik hátra!
Így a kis méret miatt felgyorsúl a levegő,s azt vezetik hátra.
Most esett le mit akartál mondani!
Gondolom meg tudják oldani,hogy el tudják takarni a rést!
Én legalábbis úgy emlékszem,hogy nem valamilyen mechanikai módon működtetik.
G
GUGEE 493552 2010. március 30. 22:26
Válasz erre
Nézegettem a videókat,de azok csak találgatások!
Én sem tudom,azért kérdeztelek titeket!
Sztanyi 493551 2010. március 30. 22:12
Válasz erre
Nézz utána,lehet neked van igazad,de én erre emlékszem...
Sztanyi 493550 2010. március 30. 22:11
Válasz erre
A csárli wájting azt mondta a rendszerről,hogy egyszerű,de brilliáns!

Viszont kis bibi,van az elméletedben.Én legalábbis nem ezt láttam.Pár napig volt egy video is a neten a rendszer működéséről!De nem találom...!

A pilóta feje feletti beömlőben van a szelep,amit vezérel a térdével és a levegő a cápa uszonyban megy a hátsó szárnyon keresztől.
matton 493549 2010. március 30. 21:39
Válasz erre
Hát pont ez nem stimmel! Gondold végig: Monzában 330km/h ról kell fékezni. Ennél a sebességnél mekkora nyomással kell megküzdeni. Hisz minél nagyobb a sebesség annál nagyobb a nyomás.
GUGEE 493548 2010. március 30. 20:44
Válasz erre
34427f1_mclaren_mercedes_mp425_modositott_diffuzor_ausztral_2010
34427f1_mclaren_mercedes_mp425_modositott_diffuzor_ausztral_2010

Srácok!
Remélem jól értelmezem a Mcmerci trükkös rendszerét!
Tehát elöl bejön a levegő,s a képen látható nyíláson át távozik a hátsó szárnyhoz.
A kasznin a pilóta nem nyomhat meg semmi gombot,reteszt ,kallantyút,mert az mozgó aeró-nak számít.
Alap helyzetben a levegő beőmlik egy lyukon a pilóta térdénél,s az egyenesekben hozzászorítja a térdét a nyíláshoz,hogy a levegő hátra távozzon.
Mindezt a bal térdével,mert az egyenesekben nem kell fékezésre használni!
Ha ez így van, akkor zseniális!
G
Matton 493547 2010. március 29. 19:15
Válasz erre
Basszus! Azt hittem 0,4 -es hézag megfelelő. De nem baj majd egy kicsit meglapkázom.:)
Örülök,hogy tetszik srácok!
Gabi 493546 2010. március 29. 19:04
Válasz erre
Szia Gyuri!
Két nagy hibát látok: használt gyertyák vannak benne, és nem jól állítottad be a szelephézagot!DD
Viccet félretéve nagyon szép, tiszta munka!
Gabi
GUGEE 493545 2010. március 29. 18:59
Válasz erre
Baró!
Dobhatnál fel képet,hogy miről lested a kábelezést!
G
szucslaszlo67 493544 2010. március 29. 13:04
Válasz erre
Elismerésem. Ismét tökéletes alkotás. A kábelezés nagyon szép.
Sztanyi 493543 2010. március 28. 22:17
Válasz erre
jabel 493542 2010. március 28. 22:03
Válasz erre
Gyönyörű munka!
Persze, nem marad így a doboz.
Matton 493541 2010. március 28. 22:00
Válasz erre
Köszi srácok! A fém szívótorkokkal együtt volt készletben. Préselt drótháló.
sziklakks 493540 2010. március 28. 21:52
Válasz erre
Nagyon frankó kolléga!:)
Azok az apró szűrők miből vannak?
f2d 493539 2010. március 28. 20:44
Válasz erre
Matton 493538 2010. március 28. 20:40
Válasz erre
CIMG0502
CIMG0502
CIMG0503
CIMG0503
CIMG0504
CIMG0504

Szép lesz Ábel! Ha egy tanácsot elfogadsz akkor a műszerfal alatti fém dobozt fesd át mert nem mutat jól így összekenve. Én is haladgatok Lauda ferrarijával.
jabel 493537 2010. március 28. 20:14
Válasz erre
DSCF5092
DSCF5092
DSCF5093
DSCF5093
DSCF5094
DSCF5094

Sziasztok!
Nagyjából kész a beltér, még jön 1-2 apróság. Most látom a sarkoknál elfelejtettem pótoltam a karbont, az is meg lesz.
GUGEE 493534 2010. március 27. 09:54
Válasz erre
A makettek legkorábban 2010 novemberében lesznek elérhetőek!
Addig van még egy kis idő.
A 2007-es Ferrari már egészen jóra sikerült,én bizakodó vagyok!
A kiegészítők,meg valószínüleg hamarabb meglesznek mint maga a makett.
Ezért nem fognak pontosan stimmelni a kit-hez!
G
Sztanyi 493533 2010. március 27. 09:41
Válasz erre
Ez orvosolható lenne,de felesleges,mert rajta lesz a karbon borítója.Így ebből semmi nem fog látszani.
kovács_bt 493532 2010. március 27. 09:33
Válasz erre
Csak egy dolog csípi a szemem . a motornál a levegő beszívók elvannak csúszva a végénél. egyik magasabban van viszont az elején egyforma.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.