<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
judge | Adatlap | 493593 | 2010. április 7. 08:56 | ||
Nem, rosszul emlékeztem, Peterson törte össze a 79-est az edzésen és azért indult a 78-assal a versenyen, csak az meg Andrettire volt beállítva, így Peterson alig fért bele. A lényeg, hogy a 79-es nem "balesetes" autó Előzmény: (493592) judge 2010. április 7. 08:54 | |||||
judge | Adatlap | 493592 | 2010. április 7. 08:54 | ||
Peterson nem ebben halt meg. Monzában a versenyen egy előző évi, elég rossz műszaki állapotban lévő 78-assal indult. Ha jól emlékszem, Andretti autója tönkrement az edzésen és a versenyen ő indult Peterson 79-esével. | |||||
Sztanyi | Adatlap | 493590 | 2010. április 7. 08:25 | ||
jó választás.Mutatós autó lesz. | |||||
szucslaszlo67 | Adatlap | 493588 | 2010. április 7. 07:03 | ||
[Black Beauty brought innovation] - Car Wing introduced innovative Lotus in 1977, Game 6 of the following year in Belgium as a GP is the culmination of 79 Type 78 is a type of appeared. Inboard of the rear suspension, demonstrated the overwhelming speed and maximizes the venturi effect due to changing fuel tanks and exhaust placement. - M. Andretti suddenly decorative pole-to-finish, even then continued to march forward with R. Peterson, M. Andretti 05 wins, R. Peterson won one victory. Drivers to wait for the final round, and both teams brought the championship title. Design and beautiful body Color Ring Black [Black Beauty] also known as Lotus Type 79. F1 is a single epoch in the history of Grand Prix. [Syllabus model] - 1 / 20 scale plastic assembly model kit. Length 220mm, Width 108mm. - Form a smooth realistic low. Structure and Riyakauru Furontokauru of the monocoque and other removable. After completion of the cockpit and the engine, suspension can be observed. Wing shape on the underside of the vehicle without typical side pontoons. Ford prepared to cover Eafanneru thrilling finish precision metal DFV engine. The new design of rubber tires. Mark Kerr slide No.5, has two sets of six | |||||
matton | Adatlap | 493587 | 2010. április 6. 20:24 | ||
Tervben van az is. | |||||
vlevi | Adatlap | 493586 | 2010. április 6. 19:23 | ||
Ja, nem tudom, innen volt-e, vagy sem, de korábban kaptam egy linket. piranha.excom.us/ Regisztráció után elég tekintélyes mennyiségű motorsporttal kapcsolatos torrent között lehet bogarászni. Akár régiek (pl. 1970-es F1 szezon összefoglalója), de az újak is megtalálhatók. | |||||
vlevi | Adatlap | 493585 | 2010. április 6. 19:21 | ||
"Bár mostanában ilyen "balesetes" autókat építgetek " FW16? | |||||
matton | Adatlap | 493584 | 2010. április 6. 18:51 | ||
Rossz hír! Meg kell venned és nekem is. Ugyanis Andretti és Peterson autója építhető belőle. A sors keserű fintora ,hogy ebben halt meg Peterson. Bár mostanában ilyen "balesetes" autókat építgetek Villeneuve, Lauda után ez is kötelező darab a számomra de ez csak puszta véletlen. | |||||
vlevi | Adatlap | 493583 | 2010. április 6. 17:09 | ||
Egyébként igen, 1/20, és az ára is barátságosabb egy kicsit (1999.co.jp alapján), mint a Ferka és a Fujimi új autói. | |||||
vlevi | Adatlap | 493582 | 2010. április 6. 17:08 | ||
Mondjátok azt légyszi, hogy ez NEM Andretti autója! Mert ha az, akkor ezt is meg kell vennem... :) :) :) Pedig már egyáltalán nem akarok makettet venni, egyetlen darabot sem! És így tartok idén kb 4-nél :D :D :D | |||||
GUGEE | Adatlap | 493581 | 2010. április 6. 16:56 | ||
Pár kép az eredeti gépről! Sokat vártam rá! G | |||||
GUGEE | Adatlap | 493580 | 2010. április 6. 16:52 | ||
Schumi7vb | Adatlap | 493579 | 2010. április 6. 14:19 | ||
ahogy elnézem ez 1/20,végre valamit csinálnak is! | |||||
szucslaszlo67 | Adatlap | 493578 | 2010. április 6. 12:53 | ||
f2d | Adatlap | 493576 | 2010. április 5. 09:06 | ||
Gyönyörű munka. Meghozza az ember kedvét a Forma1-hez. | |||||
vlevi | Adatlap | 493574 | 2010. április 4. 22:38 | ||
"Meg a bukták az ötvenes évekből" Akkor a Smer makettek között keresgélj :) | |||||
sziklakks | Adatlap | 493573 | 2010. április 4. 20:44 | ||
Szépséges masina.Egy hasonlót összetolnék én is.Ezek a formák még tetszettek.Meg a bukták az ötvenes évekből..:D | |||||
matton | Adatlap | 493572 | 2010. április 4. 20:29 | ||
Köszönöm Misi! Nagyon örülök, hogy tetszik. | |||||
merciboy | Adatlap | 493571 | 2010. április 4. 20:00 | ||
trolly | Adatlap | 493570 | 2010. április 4. 19:32 | ||
Hello GUGGE! Most láttam, hogy kb. 2 hónapja írtad van egy Ferrari F2005-öshöz Marlboro matricád. Megvan még? | |||||
matton | Adatlap | 493568 | 2010. április 4. 09:24 | ||
vpeti | Adatlap | 493567 | 2010. április 3. 23:53 | ||
Kell esetlek vkinek egy taxizós, Senna -Mansell modell? 1991 juli 14. Silverstone upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/86/Mansell_and_Senna_at_Silverstone_cropped.jpg 25e HUF | |||||
zsorzsy | Adatlap | 493566 | 2010. április 1. 22:35 | ||
Szia György! Nemcsak,hogy kapcsolatban vagyok Gabibátyoval,de még rajat kivül jópár nehézfiuval ápolok baráti kapcsolatot Kamionok terén! Amiket az adatlapomon látni nem mai darabok,de köszi az elismerő szavakat! Épp ma beszéltem Gabival hogy hogyan lehetne ,minél élethűbben kivitelezni a kábelezést ilyen piciben,mert én az utobbi időben ezt erőltetem kisebb,nagyobb sikerekkel! Ha érdekel a munkáságom,néz át hozzánk 87-re,ot többet látz a mostani énemből,amiért hálás vagyok minden a 24-en aktiv nagynak! De ezt már sokszor kihangsulyoztam! De hogy ne térjünk el a topik témájától Hajrá bárki,csak ne ALONSO! Bocsánat a drukerektől! Üdv zsorzsy! | |||||
matton | Adatlap | 493565 | 2010. április 1. 22:22 | ||
Köszönjük az elismerő szavakat. Szerintem Jabel nevében is kimondhatom. Semmi különöset nem művelünk csak egy gyári készletből lehetőségeink szerint feldobjuk egy-két dologgal a makettjeinket. Nézegettem a képeket a kamionjaidról és bevallom tetszett amiket láttam. Abban a műfajban is lehet egyszerűen még látványosabbá tenni a makettjeidet. Csak én nem igazán vagyok jártas abban a műfajban. Gabiék a kamionos topicban viszont eszméletlen jó ötleteket tudnak adni neked, hogy még élethűbb járgányokat alkoss. Rengeteg olyan ötletet tudnak adni , hogy egyszerűen kivitelezhető apróságokkal még élethűbb dolgok kerüljenek ki a kezeid közzül. És mindjárt nem lessz akkora "távolság" köztünk. (Bár én ekkora külömbséget nem tapasztaltam a látottak alapján) Üdv: Mátrai György | |||||
zsorzsy | Adatlap | 493564 | 2010. április 1. 20:50 | ||
Sziasztok! Jabel,Matton! Nekem is szokták mondani,hogy nem vagyok normális,de én olyan messze vagyok tölletek,mint Makó-Jeruzsálemtől! Ehhez nem könnyű kommentelni amit műveltetek Gratula! További sportsikereket,ha szabad igy kifejeznem magam! Üdv zsorzsy! | |||||
f2d | Adatlap | 493563 | 2010. április 1. 19:37 | ||
Sziasztok! Megrendeltem az autót.:-) Innen eddig még nem vásároltam, így lenne is pár kérdésem. Milyenek a tapasztalatok ezzel a webshop-pal? Sal-al 4500 körül jön ki elviekben, ez valós ár? (Még nem vontak le semmit a számlámról.) 2-3 hetet ír a szállításra, valójában mennyi idő alatt fog ideérni? www.1999.co.jp/eng/10002103 | |||||
Sztanyi | Adatlap | 493558 | 2010. március 31. 08:30 | ||
Tudom mire gondolsz,de az is biztos,hogy a két csapat rendszere nem megegyező.Amúgy a De la Rosa köpött a Saubernek...! :) | |||||
GUGEE | Adatlap | 493557 | 2010. március 31. 08:23 | ||
Szerintem a levegő nem ott megy be! A saubernél látszik a kis pipa szerű légbeömlő,ez a mclarennél a pilóta elött van a bal oldalon! Sokáig azt hitték,hogy a fülke hűtésére szolgál! G | |||||
Sztanyi | Adatlap | 493555 | 2010. március 30. 23:35 | ||
Figyu inkább lerajzoltam...! A videon ez volt! | |||||
Sztanyi | Adatlap | 493554 | 2010. március 30. 22:52 | ||
nem adtam fel keresgettem,persze azt amire gondolok nem találom,viszont találtam egy írást,ami arra utal,amit Te írtál... | |||||
GUGEE | Adatlap | 493553 | 2010. március 30. 22:31 | ||
Pontosan nem értem mit is akarsz mondani? azt mondták,hogy kis keresztmetszetű csöveken vezetik hátra! Így a kis méret miatt felgyorsúl a levegő,s azt vezetik hátra. Most esett le mit akartál mondani! Gondolom meg tudják oldani,hogy el tudják takarni a rést! Én legalábbis úgy emlékszem,hogy nem valamilyen mechanikai módon működtetik. G | |||||
GUGEE | Adatlap | 493552 | 2010. március 30. 22:26 | ||
Nézegettem a videókat,de azok csak találgatások! Én sem tudom,azért kérdeztelek titeket! | |||||
Sztanyi | Adatlap | 493551 | 2010. március 30. 22:12 | ||
Nézz utána,lehet neked van igazad,de én erre emlékszem... | |||||
Sztanyi | Adatlap | 493550 | 2010. március 30. 22:11 | ||
A csárli wájting azt mondta a rendszerről,hogy egyszerű,de brilliáns! Viszont kis bibi,van az elméletedben.Én legalábbis nem ezt láttam.Pár napig volt egy video is a neten a rendszer működéséről!De nem találom...! A pilóta feje feletti beömlőben van a szelep,amit vezérel a térdével és a levegő a cápa uszonyban megy a hátsó szárnyon keresztől. | |||||
matton | Adatlap | 493549 | 2010. március 30. 21:39 | ||
Hát pont ez nem stimmel! Gondold végig: Monzában 330km/h ról kell fékezni. Ennél a sebességnél mekkora nyomással kell megküzdeni. Hisz minél nagyobb a sebesség annál nagyobb a nyomás. | |||||
GUGEE | Adatlap | 493548 | 2010. március 30. 20:44 | ||
Srácok! Remélem jól értelmezem a Mcmerci trükkös rendszerét! Tehát elöl bejön a levegő,s a képen látható nyíláson át távozik a hátsó szárnyhoz. A kasznin a pilóta nem nyomhat meg semmi gombot,reteszt ,kallantyút,mert az mozgó aeró-nak számít. Alap helyzetben a levegő beőmlik egy lyukon a pilóta térdénél,s az egyenesekben hozzászorítja a térdét a nyíláshoz,hogy a levegő hátra távozzon. Mindezt a bal térdével,mert az egyenesekben nem kell fékezésre használni! Ha ez így van, akkor zseniális! G | |||||
Matton | Adatlap | 493547 | 2010. március 29. 19:15 | ||
Basszus! Azt hittem 0,4 -es hézag megfelelő. De nem baj majd egy kicsit meglapkázom.:) Örülök,hogy tetszik srácok! | |||||
Gabi | Adatlap | 493546 | 2010. március 29. 19:04 | ||
Szia Gyuri! Két nagy hibát látok: használt gyertyák vannak benne, és nem jól állítottad be a szelephézagot!DD Viccet félretéve nagyon szép, tiszta munka! Gabi | |||||
GUGEE | Adatlap | 493545 | 2010. március 29. 18:59 | ||
Baró! Dobhatnál fel képet,hogy miről lested a kábelezést! G | |||||
szucslaszlo67 | Adatlap | 493544 | 2010. március 29. 13:04 | ||
Elismerésem. Ismét tökéletes alkotás. A kábelezés nagyon szép. | |||||
Sztanyi | Adatlap | 493543 | 2010. március 28. 22:17 | ||
jabel | Adatlap | 493542 | 2010. március 28. 22:03 | ||
Matton | Adatlap | 493541 | 2010. március 28. 22:00 | ||
Köszi srácok! A fém szívótorkokkal együtt volt készletben. Préselt drótháló. | |||||
sziklakks | Adatlap | 493540 | 2010. március 28. 21:52 | ||
Nagyon frankó kolléga!:) Azok az apró szűrők miből vannak? | |||||
f2d | Adatlap | 493539 | 2010. március 28. 20:44 | ||
Hű ez iszonyat jól néz ki. | |||||
Matton | Adatlap | 493538 | 2010. március 28. 20:40 | ||
jabel | Adatlap | 493537 | 2010. március 28. 20:14 | ||
GUGEE | Adatlap | 493534 | 2010. március 27. 09:54 | ||
A makettek legkorábban 2010 novemberében lesznek elérhetőek! Addig van még egy kis idő. A 2007-es Ferrari már egészen jóra sikerült,én bizakodó vagyok! A kiegészítők,meg valószínüleg hamarabb meglesznek mint maga a makett. Ezért nem fognak pontosan stimmelni a kit-hez! G | |||||
Sztanyi | Adatlap | 493533 | 2010. március 27. 09:41 | ||
Ez orvosolható lenne,de felesleges,mert rajta lesz a karbon borítója.Így ebből semmi nem fog látszani. | |||||
kovács_bt | Adatlap | 493532 | 2010. március 27. 09:33 | ||
Csak egy dolog csípi a szemem . a motornál a levegő beszívók elvannak csúszva a végénél. egyik magasabban van viszont az elején egyforma. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |