<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Tibchi | Adatlap | 493771 | 2010. május 3. 10:09 | ||
matton | Adatlap | 493769 | 2010. május 3. 08:07 | ||
Köszönöm srácok. Abszolút nem diorámának szántam csak egy korhű alapot szerettem volna alátenni. | |||||
Szamuráj | Adatlap | 493768 | 2010. május 3. 06:33 | ||
Szia matton! Szép lett a Talbot! A diorámát kiegészíteném egy szalmabála védőkorlát részlettel vagy egy 40-es, -50-es évek béli reklámfelirattal. Sz. | |||||
Szamuráj | Adatlap | 493767 | 2010. május 3. 06:29 | ||
jabel | Adatlap | 493766 | 2010. május 1. 22:04 | ||
Mégis 4 kereke lett? :-o Gyönyörű munka, bár tőled asszem az ellenkezőjén lepődtem volna meg... | |||||
matton | Adatlap | 493765 | 2010. május 1. 21:54 | ||
Alakul! Nem gyenge autó lesz. én közben elkészültem a talbottal. | |||||
Szamuráj | Adatlap | 493764 | 2010. május 1. 16:40 | ||
Nagyon szép szín összeállítású korai Benetton! Ugye Teo Fabi volt Berger csapattársa ekkor? Még nem volt szerencsém gyanta makettet kezelésbe venni. Milyen vele dolgozni? Mennyire macerás a hártyás sorják eltávolítása? Sz. | |||||
Szamuráj | Adatlap | 493763 | 2010. május 1. 16:34 | ||
Sziasztok! Közben készül a Simtek. Lerövidítettem az orrát 7 mm-rel. A hátsó szárny már a helyén van. A kerekek csak ideiglenesen, nem ezek lesznek fent, azt is a semmiből fogom létrehozni. Az első szárny is csak próbaképpen van ott az összkép kedvéért. Jelenleg ilyen minőségű képekkel tudok szolgálni. A hátsó szárny belső felületén cigarettás papírból imitáltam a szénszálas felületeket, élőben sokkal hatásosabb. Sz. | |||||
GUGEE | Adatlap | 493759 | 2010. május 1. 10:49 | ||
GUGEE | Adatlap | 493758 | 2010. május 1. 10:47 | ||
A gumikhoz adják ezt a szörnyű matricákat. Na ez az amit nem fogok felrakni! G | |||||
GUGEE | Adatlap | 493757 | 2010. május 1. 10:36 | ||
Szia! Az igért képek! Pár szó:Ha tehetném,az összes autóm ebből a szériából kerülne ki. A gyantához nem ragaszkodnék,bár lehet,hogy időtállóbb mint a müanyag. Pont annyira részletes,mint szeretném.Ha bonyolítani akarom arra is van lehetőség. Az övet hiányolom,de még igy is jobb ,mintha rá lenne öntve az ülésre. A gumik szokásos Hasegewa módon mennek fel a fütóműre.A fém alkatrészeknek van egy előnye,mégpedig az ,hogy be lehet állítani vele pontosan a hasmagasságot! Az egyetlen negatívum a padlólemez.Nem csak el van deformálódva,hanem pár tizeddel alul van méretezve. Mivel 1994-ben készült a makett,betudom a kirakatban eltöltött időnek,meg a napnak. Ha teheted vedd meg! G | |||||
Szamuráj | Adatlap | 493756 | 2010. május 1. 09:25 | ||
GUGEE | Adatlap | 493755 | 2010. április 30. 20:54 | ||
vlevi | Adatlap | 493754 | 2010. április 30. 19:40 | ||
Biztos én vagyok technikailag alulképzett, de miért írják oda a tecsőn, hogy HD1080p? Lehet, hogy a pixelek száma közelít a HD-hoz, de agyon van tömörítve, így sz***t sem ér. Ha valóban HD-s lenne, akkor a nézők ősz hajszálait is meg lehetne számolni, de jelen videó egyáltalán nem jobb minőségű, mint egy divx-es videó. | |||||
GUGEE | Adatlap | 493753 | 2010. április 30. 18:29 | ||
NA ez tényleg beszarás! http://www.youtube.com/watch?v=hGzKcypnBlA G | |||||
Szamuráj | Adatlap | 493751 | 2010. április 30. 05:37 | ||
szucslaszlo67 | Adatlap | 493749 | 2010. április 29. 07:44 | ||
Bárcsak olyan képeket raknál fel amin látni is valamit... | |||||
jabel | Adatlap | 493748 | 2010. április 28. 21:41 | ||
vlevi | Adatlap | 493747 | 2010. április 28. 16:47 | ||
Akkor vedd úgy, hogy a többit le sem írtam :) De a Revell tűs ragasztója szerintem jól működik. | |||||
ferrara88 | Adatlap | 493746 | 2010. április 28. 15:35 | ||
Köszönöm vlevi.:D Azért ennyire nem vagyok gyps, még ha nem is régóta, de azért már pár éve makettezek én is, csak annyira a revell-t nem szeretem és ezért kérdeztem:D Bár én tettem fel rosszul a kérdést, arra gondoltam melyik gyártmányút. | |||||
Szamuráj | Adatlap | 493745 | 2010. április 28. 15:16 | ||
Operáció eredménye: Megrövidített orr, első lépésben. Egész jól sikerült. Köszönöm GUGEE! Most már tudom akkor, hol van a váltó. Nagyon jó, mindig tanul az ember valamit! Éppen nézegettem a Studio27 makettjét és nem valami részletes az említett váltó és a környéke. A hátsó keréktengely körül van valami részletezés, azon kívül szinte semmi. A kipufogók helyét bejelöltem, de itt adódott egy újabb hiba, nevezetesen az, hogy a hátrafelé fokozatosan emelkedő fenéklap valamivel előrébb kezd el emelkedni, mint az én példányomon. Először a 94-es imolai pénteki edzés alapján vizsgáltam meg ezt a részt, felhasználva Barrichello felborult autóját, többször megállítva a felvételt. Már nem tudom javítani. A váltó környékének részletezése a következő lépés. A képeken talán kivehető, hogy igyekeztem valami elfogadhatót alkotni. Valakinek esetleg képe erről a területről? Sz. | |||||
JazzZ | Adatlap | 493744 | 2010. április 28. 15:03 | ||
1:18as fém van tényleg...de azért az más:) Igen, 110 + posta...Agyalok rajta azért! A képeket megköszönöm előre is! Wave-ban B193at szereztem , nevetségesen alacsony áron. Egész jól néz ki:) JZ | |||||
GUGEE | Adatlap | 493743 | 2010. április 28. 12:53 | ||
Mintha már láttam volna a polcodon nem?Aszem 1:18-ban! Akarsz egy igazán jó benettont?Részleteset a végtelenségig? Akkor erre vadász:Wave Benetton B192 HG!Beszarás jó! Szerintem a 186-os nem ér annyit amennyit általában kérnek érte! 110-120 dolcsi + posta sok érte! Szépek a képek amiket küldtem,de sok pluszt rakott rá a csóka! Este hazajövök és dobok fel róla egy részletes dobozbontást! Én 40 EU-ért vettem,igaz vadásztam rá vagy 2-évig! G | |||||
GUGEE | Adatlap | 493742 | 2010. április 28. 12:34 | ||
Erre gondolok! Ez egy gagyi burago 641-es 1990-ből! Csak arra tartom,ha Matton vagy Shumi átjön ezt adom a kezükbe. Legalább a váltó kupakját érdemes megcsinálni,a többi részt el lehet spórolni. No meg a kipufi is kötelező! G | |||||
GUGEE | Adatlap | 493741 | 2010. április 28. 12:22 | ||
A váltó a kocsi hátsó részénél található a motor mögött. Altalában a hátsó szárny fő tartója,s ezért nehéz kispórolni. Bármit berakni helyette meg badarság,ha már ennyit dolgoztál vele. Jaazzz szerintem meg tudja mondani neked,hogy a ford motorhoz milyen váltót használtak. Másik autóról tuti van kép azzal a váltóval,s le tudod másolni. Szerencsétlen módon,eléggé be lehet látni hátulról a gépbe,s nem szerencsés ha üres. A motort még a legnagyobb gyártók is néha kispórolják,de a váltót nem tudják. G | |||||
Szamuráj | Adatlap | 493740 | 2010. április 28. 12:01 | ||
Szamuráj | Adatlap | 493739 | 2010. április 28. 11:55 | ||
Sziasztok! Nézzük csak sorjában. :) XD -(judge): Valóban túl hosszú az orra, legalább 6 mm-rel most fogom szétvagdosni, ez könnyű lesz. Pont tegnap vettem észre ezt az ijesztő jelenséget, gondoltam is rá, hogy feltűnő lesz. :P A fej mögötti légbeömlőt is javítom, oda elég egy sima 1 mm-es sztirol csík, enyhén U alakúra formálva. Alá meg neoflex. :) -(GUGEE): Az első kerékfelfüggesztést majd ezek után csinálom meg, a váltót? Lehet hülyén hangzik a kérdésem, de ez most az a rész, ami az orr közepén található levehető panel alatt rejtőzik, az első felfüggesztés tetején? Ha ez az, akkor úgy tervezem, hogy simán bekarcolom a körvonalát. -(JazzZ): Motort még nem építek be, talán egy másikba. Most ennyi. :) Sz. | |||||
JazzZ | Adatlap | 493738 | 2010. április 28. 08:26 | ||
Jó kis Ford HB motort nem akarsz bele? :) | |||||
judge | Adatlap | 493736 | 2010. április 28. 07:52 | ||
Távol álljon tőlem, hogy kritizáljam ezt az ezen a fórumon eddig nem látott minőségű munkát, de valami feltűnt rajta és eddig úgy vettem észre, hogy örülsz bármilyen észrevételnek. Szóval szerintem az orra egy kicsit hosszú a cockpit mögötti részhez képest, vagy az utóbbi túl rövid, mert az egésznek az arányai inkább a mai F1-esekre emlékeztetnek. Azt hiszem, rá is jöttem, hol kellene még bele egy kis toldás: az airbox tetejének szerintem nem rögtön lejtéssel kell indulnia hátrafelé, hanem van benne egy kis egyenes vízszintes rész és onnan kezd lejteni, majd pedig jön a negatív ív. Értelemszerűen a hűtődobozok is ennyivel hosszabbak lennének. Aztán lehet, hogy csak a telefonos képek nem adják jól vissza az arányokat, mindenesetre elnézve az eddigieket, neked nem okozhat nagy gondot az esetleges javítás. Mondtam, hogy élénk érdeklődéssel kísérem a projektet! :-) | |||||
vlevi | Adatlap | 493735 | 2010. április 27. 23:19 | ||
Makettragasztót :) Pl. Revell gyártmányút, abból is a tűs fajtát. A két ragasztandó felületet bekened vékonyan ragasztóval, vársz 1-2 percet, amíg szikkad egy kicsit a ragasztó, és már nem folyik, de még ragacsos. Ekkor összenyomod a két felületet, és vársz pár órát, míg rendesen megszárad. Lehetőség szerint el kell találni a minimálisan szükséges ragasztómennyiséget, mert a felesleges ragasztó úgyis csak kifolyik a két fél összeragasztásánál. Ha új volt az,amit leírtam, kérdezz még bátran, van még ötletem :) És ha tényleg újdonság volt, akkor szerezz be egy kicsi, könnyen összerakható, olcsó makettet, és azon próbálkozz. Gyakorlásnak megteszi egy Heller 1:43-as autó, vagy 1:24-es Heller motor is. | |||||
ferrara88 | Adatlap | 493734 | 2010. április 27. 22:04 | ||
Amúgy ti mit ajánlotok ragasztáshoz, mit szoktatok használni? | |||||
matton | Adatlap | 493733 | 2010. április 27. 20:32 | ||
P34! Azt nem kell karbonozni. Ráadásúl nincsennek légterelőlemezek és a szárnyak is egyszerűbbek. Ezek a kasztni festésének könnyebbségénél van nagyobb jelentősége. | |||||
ferrara88 | Adatlap | 493732 | 2010. április 27. 19:54 | ||
Hello! Tyrrel P34 vagy Ferrari f1-2000, ez itt a kérdésem:D Szal. e-két makett között vacilálok, hogy melyiket vegyem. Ti mit ajánlotok, melyik a könnyebb, mivel még azért van mit fejlődnöm és inkább a könnyebbel kezdenék? | |||||
GUGEE | Adatlap | 493730 | 2010. április 27. 19:13 | ||
A váltóval mi a terved? Akartam képet keresni róla,de nem találtam! A kaszni nagyon jó lett! G | |||||
Szamuráj | Adatlap | 493729 | 2010. április 27. 14:30 | ||
JazzZ! Azért alszom ám eleget. Megvan a kellő lendület az építéshez. :) Sz. | |||||
JazzZ | Adatlap | 493728 | 2010. április 27. 12:48 | ||
Jojj ez a szkreccs nagyon jóó móka ! ! De ilyen ütemben haladni...Néha aludj egy-két órát:) MattonGyuri: a Ferrari-s cikk meg a makett megint überszép lett! ! ! (leyton..? ) JZ | |||||
Szamuráj | Adatlap | 493726 | 2010. április 27. 06:26 | ||
Szamuráj | Adatlap | 493725 | 2010. április 26. 19:41 | ||
Nem számoltam pontosan, de viszonylag sokra, több rétegben vittem fel és száradás után mindig vizes csiszolás következett. Egyre finomabb csiszolópapírral. sz. | |||||
vlevi | Adatlap | 493724 | 2010. április 26. 18:25 | ||
Mennyi tömítőpasztára van szükség? Mert kisebb mennyiségben szerintem a Revell tömítőpasztája nagyon is jó. Sokkal jobb, mint a nyúlós Gunze, vagy a porrá szétpergő Tamiya. Állaga hasonlít a Neoflexhez, könnyen kenhető, alakítható egy ideig, de utána természetesen keményre köt. | |||||
Szamuráj | Adatlap | 493722 | 2010. április 26. 17:25 | ||
Végül is Neked lett igazad! Egy 0.5-ös sztirol lapból csinálom meg ezt a részt. Voltam a festékboltban, de csak a szutykos neoflexet tudták a rendelkezésemre bocsátani , a kétkomponensű tömítőtapasz meg a putty éppen nem volt. Viszont ki tudják keverni a Simtek két liláját. Sz. | |||||
jabel | Adatlap | 493721 | 2010. április 26. 16:36 | ||
Maga a munka sem semmi, de az idő, ami alatt összehoztad az kegyetlen. Én még mindig a vettét csiszolgatom, bár az formára volt öntve(lehet h ez a baj... :D) Csak így tovább, tiszteletem ;-) jAbel | |||||
GUGEE | Adatlap | 493720 | 2010. április 26. 16:03 | ||
GUGEE | Adatlap | 493719 | 2010. április 26. 14:59 | ||
GUGEE | Adatlap | 493718 | 2010. április 26. 14:58 | ||
Szamuráj | Adatlap | 493717 | 2010. április 26. 14:57 | ||
:) Szia! Nem felejtettem el ezt a részt, azon töprengek, hogy mivel alakítsam ki, mert a neoflex nem jó, összeugrik, a milliput morzsálódik. Pont most indulok venni valamit, ami használható rá és nem olyan drága. Sz. | |||||
GUGEE | Adatlap | 493716 | 2010. április 26. 14:51 | ||
Bocsi,nem kötekedni akarok,de már erre felhívtam a figyelmedet! A besatírozott rész,nincsen egy síkban az eredeti autón az "A" val jelzett résszel. Egy dombocska van a kocsi hátsó részénél! G Egyébként beszarás jó! G | |||||
Szamuráj | Adatlap | 493715 | 2010. április 26. 09:52 | ||
Szia! Nem. :) Volt egy 1/20-as Tamiya Ferrari F2000-es amit kb 8 évvel ezelőtt vettem és nagyon elrontottam, menthetetlenné vált, így annak használható alkatrészeit építem be. Így kerülnek beépítésre a fékpofák, féknyergek, az ülés, megfelelően átalakítva, mást nem használok fel belőle. A felfüggesztés rudazatait is sztirolból készítem el. A kerekeket meg csak addig amíg a száraz próbákhoz szükségesek, azokat is egyenként fogom legyártani. Szerencse, hogy hat küllőből áll egy felni. Sz. | |||||
matton | Adatlap | 493714 | 2010. április 26. 09:25 | ||
Alakul! A hátsó futómű valamelyik revell készletből van? | |||||
Szamuráj | Adatlap | 493713 | 2010. április 26. 08:43 | ||
matton | Adatlap | 493712 | 2010. április 25. 21:31 | ||
Gugee! Majdnem bingo. Motorkerékpárnak készült csak kiszélesedett! Ádám! Igen az. De meglett minden darabja. Vlevi! Ezáltal gyorsabban is haladok vele. Bár a látványért meg kell dolgozni az alkatrészek kb majdnem fele saját gyártmány. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Sziasztok!
Tamiya F2001-es Ferrarihoz a 2001-es verzióhoz keresek Marlboro matricát. Konkrétan az érdekelne, ami a motorborításon van (mellékelt kép).
Ha valakinek van, és megválna tőle v elcserélné, akkor kérem jelezze: ghostforme@gmail.com
T