/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
Tibchi 493771 2010. május 3. 10:09
Válasz erre
tn_800x600_835467_33300_BEL_ferrari_5
tn_800x600_835467_33300_BEL_ferrari_5

Sziasztok!

Tamiya F2001-es Ferrarihoz a 2001-es verzióhoz keresek Marlboro matricát. Konkrétan az érdekelne, ami a motorborításon van (mellékelt kép).
Ha valakinek van, és megválna tőle v elcserélné, akkor kérem jelezze: ghostforme@gmail.com

T
matton 493769 2010. május 3. 08:07
Válasz erre
Köszönöm srácok.

Abszolút nem diorámának szántam csak egy korhű alapot szerettem volna alátenni.
Szamuráj 493768 2010. május 3. 06:33
Válasz erre
Szia matton!
Szép lett a Talbot! A diorámát kiegészíteném egy szalmabála védőkorlát részlettel vagy egy 40-es, -50-es évek béli reklámfelirattal.
Sz.
Szamuráj 493767 2010. május 3. 06:29
Válasz erre
1983ALFA183T-1
1983ALFA183T-1
1983arrworsa6
1983arrworsa6
1983BRABT52B
1983BRABT52B
1983ferr126c3
1983ferr126c3
1983ligjs21
1983ligjs21
1983lot93tnt
1983lot93tnt
1983MCLMP41C
1983MCLMP41C
1983renre40-2
1983renre40-2
1983TOLTG183B
1983TOLTG183B
1983tyrrelluntitledferrnum-1
1983tyrrelluntitledferrnum-1
1983williamsfw08c-2
1983williamsfw08c-2
1983gp4-83
1983gp4-83

Sziasztok!
1983-as évad versenygépei:
A Ligier a Brabham és a Tyrrell formája nyűgözött le leginkább.
Sz.
jabel 493766 2010. május 1. 22:04
Válasz erre
Mégis 4 kereke lett? :-o
Gyönyörű munka, bár tőled asszem az ellenkezőjén lepődtem volna meg...
matton 493765 2010. május 1. 21:54
Válasz erre
CIMG0679
CIMG0679
CIMG0681
CIMG0681
CIMG0682
CIMG0682
CIMG0683
CIMG0683

Alakul! Nem gyenge autó lesz. én közben elkészültem a talbottal.
Szamuráj 493764 2010. május 1. 16:40
Válasz erre
Nagyon szép szín összeállítású korai Benetton!
Ugye Teo Fabi volt Berger csapattársa ekkor?
Még nem volt szerencsém gyanta makettet kezelésbe venni. Milyen vele dolgozni? Mennyire macerás a hártyás sorják eltávolítása?
Sz.
Szamuráj 493763 2010. május 1. 16:34
Válasz erre
Kép0699
Kép0699
Kép0700
Kép0700

Sziasztok!
Közben készül a Simtek. Lerövidítettem az orrát 7 mm-rel. A hátsó szárny már a helyén van. A kerekek csak ideiglenesen, nem ezek lesznek fent, azt is a semmiből fogom létrehozni. Az első szárny is csak próbaképpen van ott az összkép kedvéért. Jelenleg ilyen minőségű képekkel tudok szolgálni. A hátsó szárny belső felületén cigarettás papírból imitáltam a szénszálas felületeket, élőben sokkal hatásosabb.
Sz.
GUGEE 493759 2010. május 1. 10:49
Válasz erre
GUGEE 493758 2010. május 1. 10:47
Válasz erre
Gerhard_Berger_1986_Detroit
Gerhard_Berger_1986_Detroit
86berger-bra2
86berger-bra2

A gumikhoz adják ezt a szörnyű matricákat.
Na ez az amit nem fogok felrakni!
G
GUGEE 493757 2010. május 1. 10:36
Válasz erre
kataa 127
kataa 127
kataa 129
kataa 129
kataa 131
kataa 131
kataa 133
kataa 133
kataa 134
kataa 134
kataa 135
kataa 135

Szia!
Az igért képek!
Pár szó:Ha tehetném,az összes autóm ebből a szériából kerülne ki.
A gyantához nem ragaszkodnék,bár lehet,hogy időtállóbb mint a müanyag.
Pont annyira részletes,mint szeretném.Ha bonyolítani akarom arra is van lehetőség.
Az övet hiányolom,de még igy is jobb ,mintha rá lenne öntve az ülésre.
A gumik szokásos Hasegewa módon mennek fel a fütóműre.A fém alkatrészeknek van egy előnye,mégpedig az ,hogy be lehet állítani vele pontosan a hasmagasságot!
Az egyetlen negatívum a padlólemez.Nem csak el van deformálódva,hanem pár tizeddel alul van méretezve.
Mivel 1994-ben készült a makett,betudom a kirakatban eltöltött időnek,meg a napnak.
Ha teheted vedd meg!
G
Szamuráj 493756 2010. május 1. 09:25
Válasz erre
footwork1994fa15brazil0
footwork1994fa15brazil0
footwork1994fa15brazil0d0a94l
footwork1994fa15brazil0d0a94l
footwork1994fa15brazil0qmuvss
footwork1994fa15brazil0qmuvss
footwork1994fa15brazil0w
footwork1994fa15brazil0w
footwork1994fa15brazil01flyek
footwork1994fa15brazil01flyek
pedrolamysanmarino
pedrolamysanmarino
sideminardi193
sideminardi193

Sziasztok!
Érdekes képeket találtam pár 1994-es autókról. Nagyon látványos és hasznosítható mindegyik.
Sz.
GUGEE 493755 2010. április 30. 20:54
Válasz erre
vlevi 493754 2010. április 30. 19:40
Válasz erre
Biztos én vagyok technikailag alulképzett, de miért írják oda a tecsőn, hogy HD1080p? Lehet, hogy a pixelek száma közelít a HD-hoz, de agyon van tömörítve, így sz***t sem ér. Ha valóban HD-s lenne, akkor a nézők ősz hajszálait is meg lehetne számolni, de jelen videó egyáltalán nem jobb minőségű, mint egy divx-es videó.
GUGEE 493753 2010. április 30. 18:29
Válasz erre
NA ez tényleg beszarás!
http://www.youtube.com/watch?v=hGzKcypnBlA
G
Szamuráj 493751 2010. április 30. 05:37
Válasz erre
ratzenberger2
ratzenberger2
sennaimola
sennaimola

R.I.P. Roland Ratzenberger (1994.04.30.)
R.I.P. Ayrton Senna da Silva (1994.05.01.)
szucslaszlo67 493749 2010. április 29. 07:44
Válasz erre
Bárcsak olyan képeket raknál fel amin látni is valamit...
jabel 493748 2010. április 28. 21:41
Válasz erre
DSCF5988
DSCF5988
DSCF5990
DSCF5990

Sziasztok!
Nagyjából kész a blokk.
vlevi 493747 2010. április 28. 16:47
Válasz erre
Akkor vedd úgy, hogy a többit le sem írtam :)
De a Revell tűs ragasztója szerintem jól működik.
ferrara88 493746 2010. április 28. 15:35
Válasz erre
Köszönöm vlevi.:D
Azért ennyire nem vagyok gyps, még ha nem is régóta, de azért már pár éve makettezek én is, csak annyira a revell-t nem szeretem és ezért kérdeztem:D
Bár én tettem fel rosszul a kérdést, arra gondoltam melyik gyártmányút.
Szamuráj 493745 2010. április 28. 15:16
Válasz erre
Kép0664
Kép0664
Kép0665
Kép0665
Kép0666
Kép0666

Operáció eredménye:
Megrövidített orr, első lépésben. Egész jól sikerült.
Köszönöm GUGEE! Most már tudom akkor, hol van a váltó. Nagyon jó, mindig tanul az ember valamit! Éppen nézegettem a Studio27 makettjét és nem valami részletes az említett váltó és a környéke. A hátsó keréktengely körül van valami részletezés, azon kívül szinte semmi. A kipufogók helyét bejelöltem, de itt adódott egy újabb hiba, nevezetesen az, hogy a hátrafelé fokozatosan emelkedő fenéklap valamivel előrébb kezd el emelkedni, mint az én példányomon. Először a 94-es imolai pénteki edzés alapján vizsgáltam meg ezt a részt, felhasználva Barrichello felborult autóját, többször megállítva a felvételt. Már nem tudom javítani.
A váltó környékének részletezése a következő lépés. A képeken talán kivehető, hogy igyekeztem valami elfogadhatót alkotni. Valakinek esetleg képe erről a területről?
Sz.
JazzZ 493744 2010. április 28. 15:03
Válasz erre
1:18as fém van tényleg...de azért az más:)
Igen, 110 + posta...Agyalok rajta azért!
A képeket megköszönöm előre is!
Wave-ban B193at szereztem , nevetségesen alacsony áron. Egész jól néz ki:)

JZ
GUGEE 493743 2010. április 28. 12:53
Válasz erre
Mintha már láttam volna a polcodon nem?Aszem 1:18-ban!
Akarsz egy igazán jó benettont?Részleteset a végtelenségig?
Akkor erre vadász:Wave Benetton B192 HG!Beszarás jó!
Szerintem a 186-os nem ér annyit amennyit általában kérnek érte!
110-120 dolcsi + posta sok érte!
Szépek a képek amiket küldtem,de sok pluszt rakott rá a csóka!
Este hazajövök és dobok fel róla egy részletes dobozbontást!
Én 40 EU-ért vettem,igaz vadásztam rá vagy 2-évig!
G
GUGEE 493742 2010. április 28. 12:34
Válasz erre
kataa 125
kataa 125
kataa 126
kataa 126

Erre gondolok!
Ez egy gagyi burago 641-es 1990-ből!
Csak arra tartom,ha Matton vagy Shumi átjön ezt adom a kezükbe.
Legalább a váltó kupakját érdemes megcsinálni,a többi részt el lehet spórolni.
No meg a kipufi is kötelező!
G
GUGEE 493741 2010. április 28. 12:22
Válasz erre
A váltó a kocsi hátsó részénél található a motor mögött.
Altalában a hátsó szárny fő tartója,s ezért nehéz kispórolni.
Bármit berakni helyette meg badarság,ha már ennyit dolgoztál vele.
Jaazzz szerintem meg tudja mondani neked,hogy a ford motorhoz milyen váltót használtak.
Másik autóról tuti van kép azzal a váltóval,s le tudod másolni.
Szerencsétlen módon,eléggé be lehet látni hátulról a gépbe,s nem szerencsés ha üres.
A motort még a legnagyobb gyártók is néha kispórolják,de a váltót nem tudják.
G
Szamuráj 493740 2010. április 28. 12:01
Válasz erre
Kép0663
Kép0663

Operáció.
Sz.
Szamuráj 493739 2010. április 28. 11:55
Válasz erre
Sziasztok!
Nézzük csak sorjában. :) XD
-(judge): Valóban túl hosszú az orra, legalább 6 mm-rel most fogom szétvagdosni, ez könnyű lesz. Pont tegnap vettem észre ezt az ijesztő jelenséget, gondoltam is rá, hogy feltűnő lesz. :P A fej mögötti légbeömlőt is javítom, oda elég egy sima 1 mm-es sztirol csík, enyhén U alakúra formálva. Alá meg neoflex. :)
-(GUGEE): Az első kerékfelfüggesztést majd ezek után csinálom meg, a váltót? Lehet hülyén hangzik a kérdésem, de ez most az a rész, ami az orr közepén található levehető panel alatt rejtőzik, az első felfüggesztés tetején? Ha ez az, akkor úgy tervezem, hogy simán bekarcolom a körvonalát.
-(JazzZ): Motort még nem építek be, talán egy másikba.
Most ennyi. :)
Sz.
JazzZ 493738 2010. április 28. 08:26
Válasz erre
Jó kis Ford HB motort nem akarsz bele? :)
judge 493736 2010. április 28. 07:52
Válasz erre
Távol álljon tőlem, hogy kritizáljam ezt az ezen a fórumon eddig nem látott minőségű munkát, de valami feltűnt rajta és eddig úgy vettem észre, hogy örülsz bármilyen észrevételnek. Szóval szerintem az orra egy kicsit hosszú a cockpit mögötti részhez képest, vagy az utóbbi túl rövid, mert az egésznek az arányai inkább a mai F1-esekre emlékeztetnek. Azt hiszem, rá is jöttem, hol kellene még bele egy kis toldás: az airbox tetejének szerintem nem rögtön lejtéssel kell indulnia hátrafelé, hanem van benne egy kis egyenes vízszintes rész és onnan kezd lejteni, majd pedig jön a negatív ív. Értelemszerűen a hűtődobozok is ennyivel hosszabbak lennének. Aztán lehet, hogy csak a telefonos képek nem adják jól vissza az arányokat, mindenesetre elnézve az eddigieket, neked nem okozhat nagy gondot az esetleges javítás.
Mondtam, hogy élénk érdeklődéssel kísérem a projektet! :-)
vlevi 493735 2010. április 27. 23:19
Válasz erre
Makettragasztót :)
Pl. Revell gyártmányút, abból is a tűs fajtát.
A két ragasztandó felületet bekened vékonyan ragasztóval, vársz 1-2 percet, amíg szikkad egy kicsit a ragasztó, és már nem folyik, de még ragacsos. Ekkor összenyomod a két felületet, és vársz pár órát, míg rendesen megszárad. Lehetőség szerint el kell találni a minimálisan szükséges ragasztómennyiséget, mert a felesleges ragasztó úgyis csak kifolyik a két fél összeragasztásánál.
Ha új volt az,amit leírtam, kérdezz még bátran, van még ötletem :)
És ha tényleg újdonság volt, akkor szerezz be egy kicsi, könnyen összerakható, olcsó makettet, és azon próbálkozz. Gyakorlásnak megteszi egy Heller 1:43-as autó, vagy 1:24-es Heller motor is.
ferrara88 493734 2010. április 27. 22:04
Válasz erre
Amúgy ti mit ajánlotok ragasztáshoz, mit szoktatok használni?
matton 493733 2010. április 27. 20:32
Válasz erre
P34! Azt nem kell karbonozni. Ráadásúl nincsennek légterelőlemezek és a szárnyak is egyszerűbbek. Ezek a kasztni festésének könnyebbségénél van nagyobb jelentősége.
ferrara88 493732 2010. április 27. 19:54
Válasz erre
Hello!
Tyrrel P34 vagy Ferrari f1-2000, ez itt a kérdésem:D
Szal. e-két makett között vacilálok, hogy melyiket vegyem. Ti mit ajánlotok, melyik a könnyebb, mivel még azért van mit fejlődnöm és inkább a könnyebbel kezdenék?
GUGEE 493730 2010. április 27. 19:13
Válasz erre
A váltóval mi a terved?
Akartam képet keresni róla,de nem találtam!
A kaszni nagyon jó lett!
G
Szamuráj 493729 2010. április 27. 14:30
Válasz erre
JazzZ! Azért alszom ám eleget. Megvan a kellő lendület az építéshez. :)
Sz.
JazzZ 493728 2010. április 27. 12:48
Válasz erre
Jojj ez a szkreccs nagyon jóó móka ! ! De ilyen ütemben haladni...Néha aludj egy-két órát:)

MattonGyuri: a Ferrari-s cikk meg a makett megint überszép lett! ! ! (leyton..? )

JZ
Szamuráj 493726 2010. április 27. 06:26
Válasz erre
Kép0639
Kép0639
Kép0641
Kép0641
Kép0642
Kép0642

Haladtam megint, sikerült a hátsó részt egybecsiszolni a beragasztott lapokkal, nagyon szép lett az átmenet így. Kapott egy padlizsán színű alapozást.
Sz.
Szamuráj 493725 2010. április 26. 19:41
Válasz erre
Nem számoltam pontosan, de viszonylag sokra, több rétegben vittem fel és száradás után mindig vizes csiszolás következett. Egyre finomabb csiszolópapírral.
sz.
vlevi 493724 2010. április 26. 18:25
Válasz erre
Mennyi tömítőpasztára van szükség?
Mert kisebb mennyiségben szerintem a Revell tömítőpasztája nagyon is jó.
Sokkal jobb, mint a nyúlós Gunze, vagy a porrá szétpergő Tamiya. Állaga hasonlít a Neoflexhez, könnyen kenhető, alakítható egy ideig, de utána természetesen keményre köt.
Szamuráj 493722 2010. április 26. 17:25
Válasz erre
Kép0635
Kép0635
Kép0636
Kép0636

Végül is Neked lett igazad! Egy 0.5-ös sztirol lapból csinálom meg ezt a részt. Voltam a festékboltban, de csak a szutykos neoflexet tudták a rendelkezésemre bocsátani , a kétkomponensű tömítőtapasz meg a putty éppen nem volt. Viszont ki tudják keverni a Simtek két liláját.
Sz.
jabel 493721 2010. április 26. 16:36
Válasz erre
Maga a munka sem semmi, de az idő, ami alatt összehoztad az kegyetlen. Én még mindig a vettét csiszolgatom, bár az formára volt öntve(lehet h ez a baj... :D)
Csak így tovább, tiszteletem ;-)
jAbel
GUGEE 493720 2010. április 26. 16:03
Válasz erre
Muti má az elejét is!A rácsot!
G
GUGEE 493719 2010. április 26. 14:59
Válasz erre
GUGEE 493718 2010. április 26. 14:58
Válasz erre
kataa 118
kataa 118
kataa 119
kataa 119
kataa 120
kataa 120
kataa 121
kataa 121
kataa 122
kataa 122

Ma hozta a postásbácsi!
Az utolsó képen a lényeg!
G
Szamuráj 493717 2010. április 26. 14:57
Válasz erre
:)
Szia!
Nem felejtettem el ezt a részt, azon töprengek, hogy mivel alakítsam ki, mert a neoflex nem jó, összeugrik, a milliput morzsálódik. Pont most indulok venni valamit, ami használható rá és nem olyan drága.
Sz.
GUGEE 493716 2010. április 26. 14:51
Válasz erre
kataa
kataa
S27%20Simtek%20Brazil
S27%20Simtek%20Brazil

Bocsi,nem kötekedni akarok,de már erre felhívtam a figyelmedet!
A besatírozott rész,nincsen egy síkban az eredeti autón az "A" val jelzett résszel.
Egy dombocska van a kocsi hátsó részénél!

G
Egyébként beszarás jó!
G
Szamuráj 493715 2010. április 26. 09:52
Válasz erre
Szia!
Nem. :)
Volt egy 1/20-as Tamiya Ferrari F2000-es amit kb 8 évvel ezelőtt vettem és nagyon elrontottam, menthetetlenné vált, így annak használható alkatrészeit építem be. Így kerülnek beépítésre a fékpofák, féknyergek, az ülés, megfelelően átalakítva, mást nem használok fel belőle. A felfüggesztés rudazatait is sztirolból készítem el. A kerekeket meg csak addig amíg a száraz próbákhoz szükségesek, azokat is egyenként fogom legyártani. Szerencse, hogy hat küllőből áll egy felni.
Sz.
matton 493714 2010. április 26. 09:25
Válasz erre
Alakul! A hátsó futómű valamelyik revell készletből van?
Szamuráj 493713 2010. április 26. 08:43
Válasz erre
Kép0625
Kép0625
Kép0626
Kép0626
Kép0627
Kép0627
Kép0628
Kép0628
Kép0629
Kép0629

Lassan, de biztosan a cél felé. Első szárnyak próbája, még nincs ragasztva az orrhoz. Talán most már kezd Forma1-es autóra hasonlítani.
Sz.
matton 493712 2010. április 25. 21:31
Válasz erre
Gugee! Majdnem bingo. Motorkerékpárnak készült csak kiszélesedett!

Ádám! Igen az. De meglett minden darabja.

Vlevi! Ezáltal gyorsabban is haladok vele. Bár a látványért meg kell dolgozni az alkatrészek kb majdnem fele saját gyártmány.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.