<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
krampli | Adatlap | 493881 | 2010. május 29. 09:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Látom kezded érteni, hogy mit nem értettem.:-) Előzmény: (493877) GUGEE 2010. május 26. 16:55 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mig-29 | Adatlap | 493880 | 2010. május 28. 18:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ja elérhetőség: 30/249-4843 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mig-29 | Adatlap | 493879 | 2010. május 28. 18:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok4 Kicsit nem ide tartozó de rendeltem az e-bay-ról egy Orange Arrows pólót xxl méretben de sajnos nagy lett. Mivel nem olcsó visszaküldeni ezért el szeretném adni ha valaki megvenné. Nem akarok rajta keresni ezért az ára: 5000Huf ennyiért vettem én is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 493878 | 2010. május 26. 16:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pont most néztem én is. De ilyen jen árfolyam mellett nem vállalom be :( 2.50 a jen, hogy rohadna meg az összes befőttjük. Nemsokkal ezelőtt még 2ft körül volt. Igaz, hogy azelőtt pedig 1.50-1.60 :( És egy dolog még hiányzik, a John Player Special felirat :( Még egy hónap, és a Tabu Design kiadja... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
GUGEE | Adatlap | 493877 | 2010. május 26. 16:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Alonso emellett egy új kasznit is kap, ugyanis a 283-as kódjelű karosszériában olyan nagy kár keletkezett a Monacói Nagydíj harmadik edzésén történt balesetben, hogy többé már nem használható. Ezt a Török GP előzetesében írják! Kérdezem én,akkor mi a FA...OMMAL ment a Monaco-i versenyen? G | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
szucslaszlo67 | Adatlap | 493876 | 2010. május 26. 13:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Megjelentek! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
jabel | Adatlap | 493875 | 2010. május 26. 11:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Tamiya gumi, a revell kuka :D csak a rajtalevő festék miatt nem látszik h fényes | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 493874 | 2010. május 25. 22:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Akkor legalább ennyi előnye van a revell fényes gumijainak. Jól megy rá a matrica. Mert a Tamiya gumi alatt sajnos fénylik. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
matton | Adatlap | 493873 | 2010. május 25. 21:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon szép munka! Gratula! A felni tényleg 5-ös | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
jabel | Adatlap | 493872 | 2010. május 25. 20:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
gumira sima matrica, majd jól felhígított revell matt feketével átkentem, illetve megcsiszoltam a futófelületet. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 493871 | 2010. május 25. 20:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gumikkal mit műveltél? Baromi élethűek lettek azokkal a koszos felnikkel, és szutykos Goodyear feliratokkal! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
jabel | Adatlap | 493870 | 2010. május 25. 18:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Kész van a belseje a gépállatnak, illetve a kerekeket is megdolgoztam kissé. Imádom ezt a kocsit, már így karosszéria nélkül is sztem az egyik legjobban eltalált forma(bukókeret, v8 stb...) Maga a makett is szép darab, bár van rajta hiba bőven, de így látatlanban is azt mondom h keresztbe veri a c6-r-t. Egyedül a kerettel kellett csúnyán megküzdeni, gumival kellett összeszorítani, hogy a helyén maradjon, remélem egy gyengébb pillanatában nem ugrik szét az egész eleje a kocsinak. Szóval: Vannak hibái. de IMÁDOM! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ferrara88 | Adatlap | 493869 | 2010. május 24. 19:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hello! A bajom az, hogy most építek egy Ferrari F1-2000-est és amit adnak hozzá matricát biztonsági övként azzal annyira nem nézne ki jól, ahogy eddig képeken láttam, viszont maratást csak ezért külön nem akarok venni. Tehát az lenne a kérdésem, hogy, hogyan lehet egy 5 pontos biztonsági övet legyártani házilag? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
jabel | Adatlap | 493868 | 2010. május 20. 22:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Egy kis programajánló vasárnapra www.dension.hu/ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
jabel | Adatlap | 493867 | 2010. május 20. 19:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
szucslaszlo67 | Adatlap | 493866 | 2010. május 20. 14:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jabel! Ez a kosz töbnyire a kopó gumi, kátránypor és kipufogó korom keveréke. A Tamiya Weathering készletek tökéletesen alkalmasak ezek imitálására. automakett.hu/termek/tamiya_87085_weathering_master_set_c.html | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
GUGEE | Adatlap | 493865 | 2010. május 19. 14:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Van most egy pontos adat! Bari kormánya 30 000 EU az-az KB 8 000 0000 forint! Üzenem GYULÁNAK,egy közvetítés nem a nagyottmondásoktól lesz jó! Héder Barna emlékezetes hülyesége is a fülembe cseng még! Palik 170-nel borult fel a Dakaron! A terepjárósok csak röhögtek a Palikon,no meg a Barnán! Kitaposott útról bal első defeftel,balra lehúzódni a mély homokba! Jé vajon miért borúlt fel? G | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
GUGEE | Adatlap | 493864 | 2010. május 19. 14:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
http://www.youtube.com/watch?v=tlZlthtcYaA&feature=PlayList&p=93394091C9AFBBE2&playnext_from=PL&playnext=1&index=56 Ha minden igaz itt van! G | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
GUGEE | Adatlap | 493863 | 2010. május 19. 14:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Két malomban örlünk! Régebben három autó állt a versenyen a garázsban.A harmadik autó be volt állítva ugyan arra a beállításokra,mint ha versenyezne. Mivel a két pilóta nem egyforma(testméretek),vállasztani kellett,hogy kire szabják az autót. Nagyon emlékezetes pillanat volt,amikor Montoya autója nem indult el a felvezető körre!Kiugrott az autóból,be a tartalákba,s mire körbeértek,Ő is a mezöny után tudott menni! Most két autója van egy csapatnak,minden elemből három darab(lehet több is)van autónként. Kasznit,ami magába foglalja a cookpit-et azt nem tudom mennyit hoznak. A lényeg az,hogy két gépet vesznek át egy nap. Tehát hiába sikerült volna átépíteni a motort,a FIA nem vette át a kasznit,nem lehet versenyezni vele! Ha lenne tartalék autó(régebben)csak átült volna Alonsó,s tiz perc mulva már körözött is volna tovább! Most jut eszembe,a motor is mindegy,mert úgyis ki-be rakogatják! Az,hogy Alonsó 284-es vagy a 3332765-0s kasznival megy tök semleges információ! G | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
krampli | Adatlap | 493862 | 2010. május 19. 08:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Akkor nem értem, miért problémáznak azon, hogy ki mivel fog menni, mert Alonso Monacoban felkent karosszériája totálkáros lett: "A csapat egy nappal a versenyt követően már a maranellói főhadiszálláson ülésezett, ahol a gárda technikai szakemberei megállapították, hogy az Alonso által használt 283-as kasztni totálkárosra tört a szombati baleset során, így azt nem tudják használni a szezon további részében. A hivatalos közleményből kiderül, hogy az istálló egyelőre még nem döntött arról, Alonso és Massa melyik kasztnival áll rajthoz a következő versenyen." | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
GUGEE | Adatlap | 493861 | 2010. május 18. 20:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hozhatnának 10 karosszériát is,de a FIA versenyzőként egyet vesz át! G | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
GUGEE | Adatlap | 493860 | 2010. május 18. 20:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nincsen tartalék autó! Ennyi! Régebben motorral állt a garázsban,az egyik versenyzőre beállítva. Most azért beszélnek karosszériáról,mert a motort-váltót át kell építeni! G | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
krampli | Adatlap | 493859 | 2010. május 18. 19:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Egy pillanatra visszakanyarodnék a szabályokhoz, ezt elmagyarázná valaki, aki tudja milyen szabályok vannak a karosszériára: f1center.hu/hirek/olvas/Alonso_totalkarosra_torte_ferrarijat_4063.html | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 493858 | 2010. május 18. 08:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
teszteld vízfestékkel,aztán próbáld élesben... :o) www.freeweb.hu/nemethdekor/makett/makett008.jpg (annak idején Rácz Robi készítette nekem a sarat) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
jabel | Adatlap | 493857 | 2010. május 17. 20:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 493856 | 2010. május 17. 20:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
De ne az autón próbáld ki, hanem valami más sárga műanyagdarabon. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 493855 | 2010. május 17. 20:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
40.11-es pont. Szerintem ez kavart be. "As the safety car is approaching the pit entry the yellow flags and SC boards will be withdrawn and replaced by waved green flags with green lights at the Line. These will be displayed until the last car crosses the Line." Azaz. Amikor a SC bejön a boxba, a sárga zászlót és a SC táblát bevonják, és helyette zöld zászlót lengetnek. Ezt addíg lengetik, amíg az utolsó autó át nem halad a vonalon. Tehát a versenybírók, és a pályán dolgozók sem hibáztak, a zöld zászlót lengetni kell ilyen esetben. Mindenenesetre ritka hülyén néz ki. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 493854 | 2010. május 17. 20:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem híg mattfekete sok rétegben ködölve. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
jabel | Adatlap | 493853 | 2010. május 17. 20:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 493852 | 2010. május 17. 19:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ismét egy jó példa arra,hogy az asztal mellett döntsenek pontokról és eredményekről,idióta,nem egyértelmű szabályok miatt... :o( ha ez a szabály tényleg így van,akkor minek ment ki a SC az utolsó körben,miért nem futottak be mögötte,és miért "zöldzászlóztak"? lassan megint érik a száguldó-"cirkusz" jelző... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
krampli | Adatlap | 493851 | 2010. május 17. 17:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bocs, MS csapata kezelt félre:-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
krampli | Adatlap | 493850 | 2010. május 17. 17:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Azért egy dolgot az eset kapcsán tisztázni kell. Egyik pilóta sem hibázott. SC csapata félrekezelt egy szabályt. A pontosítások kedvéért a részleteket megtaláljátok a linken a 25. oldalon. Aki nem tudna angolul, annak összefoglalva: 40.7: A SC kijön, az első SC vonaltól lehet előzni. 40.13: Amennyiben a SC az utolsó körben jön ki, a versenyt SC mögött befejezettnek kell tekinteni, ezután már előzni tilos. Ez a jelenlegi eset. Amit magam sem értek, az a zöld zászló használat. De lehet, hogy így szabályos. A versenyző a zöld zászlóra versenyez reflexből.argent.fia.com/web/fia-public.nsf/65EE8F15945D0941C12576C7005308AE/$FILE/1-2010%20SPORTING%20REGULATIONS%2010-02-2010.pdf | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
trombi0001 | Adatlap | 493849 | 2010. május 17. 11:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Talán emlékeznek rá itt néhányan, hogy nem én vagyok az, aki olyanokat ír a baltaarcúról, hogy "minden idők legnagyobbja" meg hasonló marhaságok. De! Ezt az esetet nem is értem és most az egyszer azt hiszem, neki van igaza. SC kiment, zöld zászló volt, miről beszélünk? Az mondjuk biztos furcsa érzés, ha az egyenlőknél egyenlőbb már nem ő, hanem valaki más, és most éppen ő az elszenvedője annak, aminek 10 évig kedvezményezettje volt. Amúgy meg Alonso is egy senkiházi. Egy ilyen képességű versenyző ilyen autóban ne mutogasson még a lassabb ellenfélnek sem, hanem előzze meg, ha tudja, ha meg nem tudja, akkor így járt. Mit képzel magáról ez az ember? Egy kis sport iránti alázatot tanulhatna néhány nagy öregtől. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 493848 | 2010. május 16. 23:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SC kimegy, zöld zászlót lengetik, mi kell még egy versenyhez? Megint van egy marha szabály, ami csak az ilyen esetek szivatására van. Pont olyan, mint ami pár éve volt a SC-os boxutca bezárás. Azt szerencsére eltörölték. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
GUGEE | Adatlap | 493847 | 2010. május 16. 22:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Azt sem értettem igazán,hogy Di Garasos miért keménykedett annyira. Majdnem összetörte a gépet az alagútban,Trutyli meg Glock jól csinálta. Nem álltak félre ,küzdöttek egy kicsit,s korrekt módon nem támadtak vissza a lehetetlen helyzetből.Nem cikázgattak,nem rángatták rá az autót Alonsóra. Azt mondom.hogy a végén az utolsó körökben tökös dolog lett volna,mondjuk a pontszerzésért ezt csinálni.Na de akkor,mi értelme volt? G | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
GUGEE | Adatlap | 493846 | 2010. május 16. 22:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mi a véleményetek Shumi büntetéséről? Tudjátok nagy Alonsó fan vagyok,de azt érzem,hogy Shumi most tért vissza! Nekem tetszett,mi a fa..ért nem figyelt Alonso! Habár olvastam,hogy Ő is próbálkozott volna Hamival,de rászóltak ,hogy nem lehet. Nekem akkor is tetszett,tökös volt! G | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
GUGEE | Adatlap | 493845 | 2010. május 16. 21:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem elértették,én 4.5 millát még elhiszek! 2003-ban egy komplett motor volt 150 000 dollár! G | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Schumi7vb | Adatlap | 493844 | 2010. május 16. 21:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen,de azokon a kormányokon még sokkal több mindent lehetett kapcsolgatni,a mostaniak már le vannak butitva. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ferrara88 | Adatlap | 493843 | 2010. május 16. 21:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Találtam egy oldalt ahol 40000$ ír, bár ez még egy BMW-Williams kormány még... http://www.f1complete.com/content/view/1282/283/ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 493842 | 2010. május 16. 21:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Azalatt a pár év alatt így felmentek az árak?Ezek átszámolva 48Milláról beszélnek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
GUGEE | Adatlap | 493841 | 2010. május 16. 21:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Valahol van egy filmem,abban Montoya mutogatja a kormányát. Akkor volt a Williams-nél,a rozmár orrú autóval ment. Átszámítva 10 mila volt az ára! G | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 493840 | 2010. május 16. 20:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Akkor megint nagyot mondtak a csókák. Lehet igazad van f2d akkor vagy faragnak fából vagy bontóba néznek neki egyet. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 493839 | 2010. május 16. 20:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez jó. Csak egy kormánykerék használható egy évadban. Akkor mostantól Barrichello kormány nélkül fog menni?:-DDD | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Schumi7vb | Adatlap | 493838 | 2010. május 16. 20:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 493837 | 2010. május 16. 20:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 493836 | 2010. május 16. 19:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szeva mindenkinek.Aki látta a mai futamot emlékezetes a Barrichellos baleset illetve utána a mozdulat a kihajított kormánnyal.A "fiúk "azt mondják 150.000FONT!Ez helytálló adat? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Schumi7vb | Adatlap | 493835 | 2010. május 16. 19:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nemtudom 1978 első pár futamán volt fehér,(gondolom utánozták a Ferrarit)azt átváltottak a kék dekorra. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
GUGEE | Adatlap | 493834 | 2010. május 16. 18:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Azért ne hagyjál hülyén meghalni! Miért volt kétféle festés? G | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Schumi7vb | Adatlap | 493833 | 2010. május 16. 17:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Döntöttem fehér matrica lesz rajta,részben azért mert csak azt lehet kapni,a gyári kék meg kuka... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doky3 | Adatlap | 493832 | 2010. május 14. 21:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi, hasonló képeim vannak nekem is, abból főzök ami van:) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |