<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
jabel | Adatlap | 493937 | 2010. június 18. 13:48 | ||||||||||||||||||||||||
ferrara88 | Adatlap | 493936 | 2010. június 16. 16:22 | ||||||||||||||||||||||||
Hello! Tibchi! Nagyon jó lenne ha sikerülne akkor elküldeni, nagy segítség lenne ugyanis amit adtak hozzá sikerült elbarmolnom...:) | |||||||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 493935 | 2010. június 16. 08:41 | ||||||||||||||||||||||||
Tibchi | Adatlap | 493934 | 2010. június 15. 22:23 | ||||||||||||||||||||||||
Hali! Szűcs Lacitól várok 1 matrica készletet, ha abban van 1 szett, akkor az a tied lehet :) Üdv: T | |||||||||||||||||||||||||||
ferrara88 | Adatlap | 493933 | 2010. június 15. 20:44 | ||||||||||||||||||||||||
ferrara88 | Adatlap | 493932 | 2010. június 15. 20:42 | ||||||||||||||||||||||||
Hello! Nincsen valakinek véletlenül egy ilyen Shell 1/20-as matrica elfekvőben? | |||||||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 493929 | 2010. június 14. 07:47 | ||||||||||||||||||||||||
jabel | Adatlap | 493927 | 2010. június 13. 15:22 | ||||||||||||||||||||||||
Bár sajnos nem láttam végig, de felejthetetlen volt a Le Mans. Remélem a revellnél nekiestek a műanyagtömbnek, és készül már az R15+ | |||||||||||||||||||||||||||
matton | Adatlap | 493926 | 2010. június 13. 08:41 | ||||||||||||||||||||||||
matton | Adatlap | 493925 | 2010. június 13. 08:35 | ||||||||||||||||||||||||
Az én módszerem alclad Króm majd megködölöm Alclad brunt ironnal végül a tamiya Weathering Master D böl a kékkel a hajlatokat megpigmentelem. Az egészet alklad lakkal rögzítem (ez egy kicsit mattít a fényen). Ez csak a modern f1-nél jó mert a régebbieknél nem ezt az ötvözetet használták. Ott összekevered a metál szürkét a matt barnával 1:1 arányban és megpróbálod foltosan fújni a hajlatokban NAGYON VÉKONYAN! Világos matt szürkével megködölöd. | |||||||||||||||||||||||||||
Raybrig_89 | Adatlap | 493922 | 2010. június 12. 03:16 | ||||||||||||||||||||||||
Vagy a Tamiya Weathering Master készletet (D jelű) is használhatod A képen látható kipuffot én ezzel csináltam | |||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 493921 | 2010. június 11. 23:23 | ||||||||||||||||||||||||
Hát talán titánium silver az alap, és egyes helyeken arannyal, vagy titán arannyal vékonyan átködölve. Én legalábbis megpróbálnám így. | |||||||||||||||||||||||||||
ferrara88 | Adatlap | 493920 | 2010. június 11. 22:59 | ||||||||||||||||||||||||
szucslaszlo67 | Adatlap | 493919 | 2010. június 11. 20:28 | ||||||||||||||||||||||||
Leáraztam a Tamiya Lotus-t. Remélem így már kicsit megfizethetőbb. automakett.hu/termek/tamiya_20060_lotus_type_79_1978.html | |||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 493918 | 2010. június 11. 18:23 | ||||||||||||||||||||||||
Szerintem én is. Tamiya autóról még rosszat nem hallottam, ellenben a hasegawáról csak rosszatt. Csakhát a yen árfolyam :((( | |||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 493917 | 2010. június 11. 14:44 | ||||||||||||||||||||||||
Schumi7vb | Adatlap | 493916 | 2010. június 11. 14:18 | ||||||||||||||||||||||||
Ki melyik verzós Lotus 79-est venné meg? | |||||||||||||||||||||||||||
JazzZ | Adatlap | 493915 | 2010. június 11. 08:28 | ||||||||||||||||||||||||
Már alig bírtam fejben tartani:) ) ) 4tárcsás wankel-t még nem hallottam zenélni.. | |||||||||||||||||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 493914 | 2010. június 11. 00:08 | ||||||||||||||||||||||||
Szép lett Berci! Erre is az igaz,hogy élőben jobban néz ki! | |||||||||||||||||||||||||||
matton | Adatlap | 493913 | 2010. június 10. 21:49 | ||||||||||||||||||||||||
Zene füleimnek! | |||||||||||||||||||||||||||
Bebá | Adatlap | 493912 | 2010. június 10. 12:42 | ||||||||||||||||||||||||
Nem F1 de pálya autó. Végre elkészült a 2000-be elkezdett Mazda 787B Le Mans-i autóm ami 1991-be egyébként kategória győztes lett.A 4-rotoros motornak valami fülbemászó hangja van. Sajnos nem igaz az az állítás, hogy a jó munkához idő kell!Zoli egyet kilehet pipálni. www.youtube.com/watch | |||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 493911 | 2010. június 9. 19:42 | ||||||||||||||||||||||||
Nem, csak a turbó korszak autói érdekelnek. | |||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 493910 | 2010. június 9. 19:04 | ||||||||||||||||||||||||
f2d.hun@hotmail.com | |||||||||||||||||||||||||||
saimon7000 | Adatlap | 493909 | 2010. június 9. 18:35 | ||||||||||||||||||||||||
Szia F2d, email címet tudnál írni és mennyi lenne? Köszi. | |||||||||||||||||||||||||||
ferrara88 | Adatlap | 493908 | 2010. június 9. 18:32 | ||||||||||||||||||||||||
Hello! Tamiya Mclaren-Mercedes MP4/13 jó lenne neked cserére? | |||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 493907 | 2010. június 9. 18:19 | ||||||||||||||||||||||||
jos | Adatlap | 493906 | 2010. június 9. 10:04 | ||||||||||||||||||||||||
F1 Racing 2005 márc-2009 nov (első számtól az utolsóig)hiánytalan Formula 1 (Autómotor és Formula mag) 2000/1-2009/9 hiánytalan ár megegyezés szerint | |||||||||||||||||||||||||||
jos | Adatlap | 493905 | 2010. június 9. 09:52 | ||||||||||||||||||||||||
kepfeltoltes.hu/view/100609/DSCF7875_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
kepfeltoltes.hu/view/100609/DSCF7876_www.kepfeltoltes.hu_.jpg kepfeltoltes.hu/view/100609/DSCF7880_www.kepfeltoltes.hu_.jpg eladó 1:43-as modellek, ár megegyezés szerint érdeklődni alább | |||||||||||||||||||||||||||
jos | Adatlap | 493904 | 2010. június 9. 08:58 | ||||||||||||||||||||||||
ugyanitt eladó krónikák (XX.század, Az emberiség, A magyarok, A film, A medicina, A technika, A Föld, A sport krónikája) egybe kedvezmény | |||||||||||||||||||||||||||
jos | Adatlap | 493903 | 2010. június 9. 08:53 | ||||||||||||||||||||||||
Sziasztok, Megválnék jónéhány F1-es könyvemtől. Száguldó cirkusz 2000-2009-ig (kivéve 2002-es) illetve a 2003-as is megvan (Jaguar van az elején)egybe tudok kedvezményt is adni Forma-1 (Grand Prix 1990-1998) Forma-1 (A Forma-1 nagydíjak története) Sztárpilóták (Paolo D'Alessio) A Forma-1 enciklopédiája (régebbi, újabb verzió is) Ferrari (the GP Cars by Alan Henry) angol The Chequered Flag (Ivan Rendall) az autóversenyzés 100 éve angol Autocourse 2007-2008 angol 2001 Grand Prix Guide (F1 statisztikák) 95,96,97,98,01 angol és német nyelvű szezonösszefoglaló albumok ár megegyezés szerint, képet kérésre küldök érdeklődni: j.esztan@gmail.com-om | |||||||||||||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 493902 | 2010. június 7. 16:07 | ||||||||||||||||||||||||
Kranko1 | Adatlap | 493901 | 2010. június 7. 14:28 | ||||||||||||||||||||||||
1/24-es autóra keresek rajtszámot: 6-os, 06-os, vagy 666-os érdekelne, továbbá km-h mutató. | |||||||||||||||||||||||||||
Kranko1 | Adatlap | 493900 | 2010. június 7. 11:15 | ||||||||||||||||||||||||
Hello! Többek között egy BMW 320 gr. 5 is készülget nálam. Tegnap este befejeztem a motort és még 1-2 alkatrészt. A motort bekábeleztem. Tudom, hogy a festésen még javítani kell, de a festés a gyengém. Megpróbáltam koszolni is a motort + a felfüggesztéseket. Várom a kritikákat! Képek: s857.photobucket.com/albums/ab133/KrankoHUN/BMW%20320%20group%205/ Kranko | |||||||||||||||||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 493899 | 2010. június 6. 17:42 | ||||||||||||||||||||||||
rolye2 | Adatlap | 493898 | 2010. június 4. 09:12 | ||||||||||||||||||||||||
Szia jabel!Nincs tul sok tapasztalatom az automakettezés terén,az fxx-em is nagyon lassan halad,de nálam ez a corvette első osztályú!Üdv:rolye | |||||||||||||||||||||||||||
jabel | Adatlap | 493897 | 2010. június 3. 18:48 | ||||||||||||||||||||||||
ferrara88 | Adatlap | 493896 | 2010. június 2. 10:04 | ||||||||||||||||||||||||
szucslaszlo67 | Adatlap | 493895 | 2010. június 2. 09:27 | ||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 493894 | 2010. június 2. 09:01 | ||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 493893 | 2010. június 2. 08:58 | ||||||||||||||||||||||||
Marci | Adatlap | 493891 | 2010. május 31. 11:21 | ||||||||||||||||||||||||
Ha valakinek van hasonló arhív filmje az kérem jelezze honnan lehet letölteni. Döbbenet milyen körülmények között versenyeztek a hetvenes években. | |||||||||||||||||||||||||||
Marci | Adatlap | 493890 | 2010. május 31. 07:57 | ||||||||||||||||||||||||
sziasztok! A forma1 története 1970-ben letölthető a torrentfriend ingyenes oldalról. Nagyon érdekes volt, főleg a biztonsági intézkedések teljes hiánya! | |||||||||||||||||||||||||||
gpatrik | Adatlap | 493889 | 2010. május 30. 16:11 | ||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Fúú mi durva meccsek mentek a csapatokban lévő versenyzők között. Még jó hogy elmondták Palikék is hogy mekkora lenne ha Red Bull 1-2 kiüti egymást. Összejött...:) Button Hamilton legalább szépen csinálta amit csinált, bár az se volt feltétlen szükséges lépés. GPatrik | |||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 493888 | 2010. május 29. 16:57 | ||||||||||||||||||||||||
Sziasztok.Mostanában láttam én is a videót,szörnyű.Tudni azt hogy benne egy ember,sportoló.Nagyon gyenge a tűzoltó felszerelés arra fele.1 percig volt talán az autóban?2 fokú égés a teste 40%!Mostanában csak úgy spontán nézegettem Lambós képeket valami borzasztó mennyi kiégett kocsi van belőle.Persze a verseny változat teljesen más de Hollywoodban se tudták volna jobban ezt a robbanást megcsinálni.Igazából én ezt nem értem aki be van kötve 5-6 pontos övvel az hogy tud így" kiesni" a kocsiból? | |||||||||||||||||||||||||||
jabel | Adatlap | 493887 | 2010. május 29. 16:47 | ||||||||||||||||||||||||
+ a (gondolom) tűzálló ruhás pályabírók között egy inges pacák(csapatfőnök?) húzza ki a jóembert... | |||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 493886 | 2010. május 29. 16:41 | ||||||||||||||||||||||||
Nagyon nem :( Azokkal a kis vacak kézi poroltókkal nem sokra mentek. Ráadásul ez pont a célegyenes elején történt, nem hiszem el, hogy nem volt a boxutcában valami komolyabb tűzoltó cucc. | |||||||||||||||||||||||||||
jabel | Adatlap | 493885 | 2010. május 29. 15:31 | ||||||||||||||||||||||||
Viszont a pályabírók nem voltak a helyzet magaslatán... :( | |||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 493884 | 2010. május 29. 15:20 | ||||||||||||||||||||||||
Schumi7vb | Adatlap | 493883 | 2010. május 29. 15:07 | ||||||||||||||||||||||||
GUGEE | Adatlap | 493882 | 2010. május 29. 10:51 | ||||||||||||||||||||||||
Fura ez a matek nem? Továbbra is Vettel az élen: 1:27.482. Hamilton a második: 1:27872. Alonso a harmadik: 1:27.866. Szerintem a 72 több mint a 66! No de mindegy! G |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Előző versenyen is itt voltam, és bár kevesen voltunk nagyon jó volt a hangulat. Valakinek esetleg ezen a hétvégén nincs kedve lenézni?
www.zengodensionteam.com/hu/ujra_wtcc_nezes_oriaskivetiton
üdv
jAbel