<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Ori | Adatlap | 494749 | 2011. április 18. 21:59 | ||
Akkor úgy kérdezem,hogy mi az ami ember barát árban van?:D | |||||
matton | Adatlap | 494748 | 2011. április 18. 20:46 | ||
A red Bull 1:20méretben legutóbb a hobbyeasyn láttam kb 60.000.- ért | |||||
Raybrig_89 | Adatlap | 494747 | 2011. április 18. 19:21 | ||
Szia! Már láttam pár ilyen megépített mercit, de eddig egyik sem győzött meg, mert amúgy nem voltam nagy véleménnyel a készletről, pedig maga az autó nagyon tetszik. Viszont a tied végre megtörte a jeget, sokkal jobb lett mint amiket eddig láttam! Engem meggyőztél:) Szép lett | |||||
Ori | Adatlap | 494746 | 2011. április 18. 15:15 | ||
Szia! Árat kérnék szépen... :D :D | |||||
GUGEE | Adatlap | 494745 | 2011. április 18. 14:56 | ||
Ori | Adatlap | 494744 | 2011. április 18. 14:44 | ||
Szia! Gondolom ez évi Red Bull még nincs,ezért a tavalyi,nem vagyok nagyon jártas eme sportágazatban,de tetszik maga az autó! A méret,javarészt függ az ártól és a beszerezhetőségtől is!:) Üdv.:Ori | |||||
matton | Adatlap | 494743 | 2011. április 17. 21:34 | ||
Először is egy kicsi szűkitsünk. Melyik korszak milyen típus érdekelne. Ja és mekkora méret. | |||||
Ori | Adatlap | 494742 | 2011. április 17. 12:25 | ||
Sziasztok! Szeretném a segitségeteket kérni,hogy honnan tudnék Forma 1-es modellt venni/rendelni? Melyik gyártóét érdemes stb...? Segitségetek előre is köszönöm: Ori | |||||
ferrara88 | Adatlap | 494741 | 2011. április 16. 20:35 | ||
Bocs, Nem Maclaren, Mclaren az, csak elírtam:D | |||||
ferrara88 | Adatlap | 494740 | 2011. április 16. 20:34 | ||
Hello! Láttátok, hogy a Fujimi kiadja a Ferrari F2003GA Japan GP-t, Maclaren MP4/5 Monaco GP-t (Skeleton Body) és a Williams FW14B Hungary GP-t?:D | |||||
GUGEE | Adatlap | 494739 | 2011. április 16. 20:22 | ||
vlevi | Adatlap | 494738 | 2011. április 16. 19:15 | ||
Úgylátom, ez valami európai hülyeség, mert hallottam már, hogy más Revell maketteknél (pl. DTM Audi) is így van. De ugyanezt csinálja a Heller is. Nooormááális? | |||||
GUGEE | Adatlap | 494737 | 2011. április 16. 19:03 | ||
Megvettem a Revell Mclaren MP4/25-Button verziót is! Alig hittem a szememnek,hogy a féktárcsát a felni küllői közé kell berakni! G | |||||
GUGEE | Adatlap | 494736 | 2011. április 16. 19:00 | ||
vlevi | Adatlap | 494735 | 2011. április 12. 16:31 | ||
Lehet, hogy a makett újdonságok közé kellene rakni,de úgyis csak az F1 makettek építőit érdekli a Fujimi F1 Pitwall Stand www.1999.co.jp/eng/10144626 | |||||
nezelod | Adatlap | 494734 | 2011. április 12. 08:35 | ||
Keresni foglak :) Én valószínűleg F1-es baseball sapkában leszek. | |||||
matton | Adatlap | 494733 | 2011. április 12. 08:05 | ||
Jó akkor Jászberényben egy nagydarab pirospólós fazont keress. Na az én leszek. | |||||
nezelod | Adatlap | 494732 | 2011. április 12. 08:02 | ||
Sziasztok ! Köszönöm a biztatást és a felajánlott segítséget, kritikát :) Sajnos Móvárra nem tudok menni mert dolgozom mindkét nap, de Jászberénybe biztos megyek és akkor elviszem. Amúgy is jó lenne a személyes találkozás mivel igazából még senkit nem ismerek innen (csak Jabel-el találkoztam Szolnokon Őt is csak a pólóján lévő névről sikerült azonosítani). Gabi rólad azért pár dolgot tudok az adatlapod és a Makettinfo alapján, de Matton rólad csak annyit, hogy nagyon szép forma 1-eseket építesz. Meg vannak még páran akivel már kapcsolatba kerültem,egy-két hozzászólás vagy levélváltás erejéig de életnagyságban még nem futottunk össze. (Bocs az off-ért) Üdv : nezelod | |||||
Gabi | Adatlap | 494731 | 2011. április 11. 21:58 | ||
Szia! Szerintem is egész jó lett, dacára annak, hogy nagyon nem egyszerű makett, szóval gratula hozzá. Ha jössz Móvárra klubasztalra nyugodtan elhozhatod, ha nem akarsz versenyben indulni, és nálunk a MOK Kupán is lesz kiállítói asztal azoknak, akik nem akarnak indulnak. Gabi | |||||
matton | Adatlap | 494730 | 2011. április 11. 21:28 | ||
Ha jössz Móvárra nyugodtan hozd el. Ha gondolod személyesen beszélhetünk némi "építő kritikáról" de csakis négyszemközt. És esetleg megnézzük ,hogyan lehet kijavítani a hibákat. | |||||
nezelod | Adatlap | 494729 | 2011. április 11. 20:26 | ||
Hali ! Köszönöm az elismerést. Végeredményben azért tetszik nekem is :) Ami miatt elégedetlen vagyok az az, hogy szerettem volna végre valamit elvinni kiállításra, csak a képeken nem látható hibák miatt (hátsó szélvdőt beködöltem a jobb alsó sarokban, és az illeszkedést is elrontottam ...stb) azt gondolom, majd egy jobban sikerültet viszek. Majd valamikor... A következő építés Button MP4-25 McLarenje lesz, kis üdülésképpen a DTM-es Timo Scheider A4 AUDI-ja előtt. (mindeközben lassan készül az offtopic Suzuki Wagon R is:)) maesact: köszi neked is :) Üdv : nezelod | |||||
maesact | Adatlap | 494728 | 2011. április 11. 19:03 | ||
nagyon szép :) első ránézésre olyan, mintha tényleg egy igazi autó lenne! a hiba sem látszik, gratulálok, nagyon ügyes vagy! | |||||
matton | Adatlap | 494727 | 2011. április 11. 10:05 | ||
Szerintem nagyon szép munkát végeztél! Olyan makett meg nincs amin semmi hibát nem lehet találni. Az meg megin csak melletted szól, hogy ez az autó abszolút nem a könnyű kittek közzük való. Gratulálok nekem nagyon tetszik! | |||||
nezelod | Adatlap | 494726 | 2011. április 11. 09:56 | ||
Sziasztok ! Elkészült végre. Hihetetlen :) Annyi balszerencse kísérte az építést hogy már azt hittem kukában végzi. Mindig valami olyat sikerült elszúrnom, aminek a kijavítása jelentős munkával járt. Ezt sem sikerült úgy megépíteni hogy mindennel elégedett legyek, de mondjuk ez az eddig elkészült makettjeimnél is így volt. Elég sok hibát vétettem, de azért szívesen veszem a kritikákat, biztos van ami elkerülte a figyelmemet :) Üdv: nezelod | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 494725 | 2011. április 10. 15:16 | ||
eh...ennek így semmi értelme...most vagy versenyezzenek, vagy sem...ha igen akkor meg folyamatosan büntetik őket? | |||||
NGPETI | Adatlap | 494724 | 2011. április 4. 18:37 | ||
GUGEE | Adatlap | 494723 | 2011. április 4. 14:19 | ||
Nem akarod te azt látni! Amennyire ritka,annyira szar is.És hidd el nekem nagyon ritka! Sok vele a meló,a fém részek jók,de a gyanta ,hagyjuk mert ideges leszek! G | |||||
GUGEE | Adatlap | 494722 | 2011. április 4. 14:17 | ||
Nem a meló sok,csak az idő kevés! Már gondolkodom,hogy megtartok 10 db-t saját összerakásra! A többit pénzért összerakatom!Soha nem leszek kész velük! Csak kényszermakettes vagyok! G | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 494721 | 2011. április 4. 13:01 | ||
mikor látunk már 1et összerakva? | |||||
matton | Adatlap | 494720 | 2011. április 4. 09:12 | ||
Nagyon lecsó! A kíváncsiak kedvéért dobhatnál róla egy dobozbontást ha megkaptad. | |||||
GUGEE | Adatlap | 494719 | 2011. április 3. 22:21 | ||
matton | Adatlap | 494718 | 2011. április 3. 09:38 | ||
Na jó nekem ez már sok! És barátom tuti van olyan ember aki ezt beveszi. | |||||
NGPETI | Adatlap | 494717 | 2011. április 2. 11:32 | ||
Bebá | Adatlap | 494716 | 2011. április 2. 07:59 | ||
mikor is jelent meg cikk? Április 1 ! Ilyenkor szokás mondani április b..., május sz... ! | |||||
matton | Adatlap | 494715 | 2011. április 1. 20:09 | ||
Gyerekek! És ezt ti el is hiszitek? Csak egy jó tanács nézzetek mélyebre a Forma 1 világába és gondolkozzatok. Ha másból nem akkor abból ,hogy mennyibe is kerül a legolcsóbb jegy egy futamra. | |||||
NHZsolt | Adatlap | 494714 | 2011. április 1. 19:40 | ||
(Forrás: SZEGEDma.hu Álhírügynökség) Ez volt a cikk végén. Ezek után javaslom, nézd meg a naptárt, ma hányadika van... | |||||
Neo954 | Adatlap | 494713 | 2011. április 1. 14:02 | ||
Szia! Egyetértek, legalább egy magyar városban vannak-lesznek elfogadható minőségű utak. Azért durva lesz :) Üdv.:Neo | |||||
rolikacsa | Adatlap | 494712 | 2011. április 1. 13:05 | ||
Sziasztok! Remélem összejön... szegedma.hu/hir/szeged/2011/04/forma-1-es-verseny-szegeden.html Üdv Roli | |||||
rrobbie | Adatlap | 494711 | 2011. március 30. 23:13 | ||
Köszi Gyuri! robert kukac limesmodel pont hu robert pont racz kukac promodell pont hu Üdv! R | |||||
matton | Adatlap | 494710 | 2011. március 30. 22:36 | ||
Robi! Kigyűjtöttem egy pár térképet az archívumomból! Dobj légyszi egy e-mailt mert nem találom a címed. Köszi:Gyuri | |||||
HUJBI | Adatlap | 494709 | 2011. március 30. 10:30 | ||
na igen, mi volt előbb, az alkohol tilalom, vagy az alkohol? kíváncsi leszek az eredményre, nem véletlenül linkeltem be lejjebb Hamiltonnak azt a megjegyzését, hogy a RedBull csak egy üdítőital márka. viszont szárnyakat ad! :))) | |||||
rolikacsa | Adatlap | 494708 | 2011. március 30. 10:19 | ||
Hoppá valami nem jó Akkor még egyszer https://lh4.googleusercontent.com/_8sxAekKV5ZE/TXpDZVv88SI/AAAGnQ/clrlnbW29pI/fw%20rake%20rb7%20vs%20merc.jpg img695.imageshack.us/img695/676/contoursoncars.jpg farm6.static.flickr.com/5230/5561007016_0e13df768f_b.jpg img197.imageshack.us/img197/226/rbflexiblenose.jpg | |||||
rolikacsa | Adatlap | 494707 | 2011. március 30. 10:16 | ||
Sziasztok! Természetes hogy hajlik a szárny, még a Boeingen is hajlik a szárny. Van egy merevségi teszt, azon át kell mennie, ennyi, azon belül ha ők ügyesebbek voltak akkor jobban hajlik a szárnyuk. Íme egy kép: Első képhttps://lh4.googleusercontent.com/_8...0vs%20merc.jpg Ez is eléggé egyértelmű! Itt az összes oldalról: www.hlawiczka.com/pics/auta_2011.jpg A két redbull : img695.imageshack.us/img695/6...oursoncars.jpg Ez a kütyü szerintem pont ezt méri hogy mennyire hajlik az eleje a mekinek is van ilyen de azt nem találtam: static.f1hirek.hu//w1000/93525941_10_1000.jpg Ez pedig elég egyértelművé teszi hogy az orr két orr farm6.static.flickr.com/5230/...13df768f_b.jpg Ez van ha túlterhelik az orrészt : img197.imageshack.us/img197/2...exiblenose.jpg Ennyit találtam. Egyébként szerintem ez tök legális és aki tudja csinálja, az FIA meg állva vizsgálódik, hiszen mozgásban lévő testeken nem lehet ilyen vizsgálatokat végezni mert túl sok a változó. Az viszont baj hogy Kers nélkül Vettel elkente a többiek száját. Nem hiába Adrian Newey az akit hagynak szárnyalni. Üdv Roli | |||||
ferrara88 | Adatlap | 494706 | 2011. március 29. 22:38 | ||
Majd Malajziában kiderül előny-e vagy hátrány, mert a Red Bull már bejelentette, hogy ott tuti bevetik. | |||||
krampli | Adatlap | 494705 | 2011. március 29. 21:45 | ||
Ez igaz. A gond csak az, tavaly is abszolválták a szezon 2/3-át, majd megállapították az ellenőrök, hogy szabálytalan az első szárny és ennyi. Eredmény maradt, címek zsebben. | |||||
NGPETI | Adatlap | 494704 | 2011. március 29. 20:59 | ||
az is kérdés,hogy 82 LE megér-e X Kg +súlyt (Kers)? a mérnökök pedig a szabályalkotók előtt járnak... :o) mindig utólag tiltanak valamit,amit már előtte használtak | |||||
ferrara88 | Adatlap | 494703 | 2011. március 29. 15:18 | ||
Természetesen Gyulánk tévedett. Még nem kötelező, pl a H""R""T, a Lotus-Renault és a Virgin sem használja. KERS "Akárcsak 2009-ben, idén is engedélyezett, de nem kötelező a kinetikus energia-visszanyerő rendszer használata. A KERS aktiválása után plusz 82 lóerő áll a versenyző rendelkezésére 6,7 másodpercig. Ez egy körön belül szabadon felhasználható, egyszerre vagy akár több részletben is." | |||||
GUGEE | Adatlap | 494702 | 2011. március 29. 14:57 | ||
A szabályok szellemében,a Red Bull csal,ha mozognak a szárnyai! Aszt hiszik,hogy okosak,mert nem a szárny hajlik,hanem az egész órkúp. Azt sem értem,hogy a Kers most kötelező(azt olvastam legalábbis). Nomármost akkor,hogyan mehetnek a Red Bullok Kers nélkül.Ugyebár a nem épített,kanyargós pályákon hátrányt jelent eggyensúly szempontból a Kers. Most akkor kötelező vagy sem? A Mi Gyulánk azt mondta,hogy kötelező,de amekkora fasz ,lehet,hogy tévedett! G | |||||
GUGEE | Adatlap | 494701 | 2011. március 29. 14:51 | ||
Gratula Shumi! F08-as kategória az a 8 év alatti? G | |||||
NHZsolt | Adatlap | 494700 | 2011. március 29. 12:15 | ||
Ha keresik, hogy mitől gyors a Red Bull... www.kephost.com/images4/2011/3/27/kpf918mrvftrj53rr47s.jpg www.f1hirek.hu/f1/20110328-gyanusan-hajlik-a-red-bull-elso-szarnya.html pl. ettől is lehet... De azt hiszem, pont ez a sport szól arról, hogy hoznak egy szabályt, és a mérnökök zseniális gondolatokkal és ötletekkel próbálnak a szabályok adta kereteken belül lavírozni. Néha ez nem sikerül, de sokszor igen. Kérdés, a szabályok jók-e vagy sem? Hiszen Ők csak azt csinálják, amiért fizetést kapnak. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |