<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
nezelod | Adatlap | 495285 | 2012. június 22. 16:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
BalEee | Adatlap | 495284 | 2012. június 22. 13:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Sziasztok! A ferrari f10-en dolgozom, azonban reggel arra ébredtem, hogy megrepedt a tömítésnél az orrkúp. Már le volt festve, karbonozva az alja. Nem tudom, mit csináljak. Valakinek van ötlete a probléma orvoslására? kepfeltoltes.hu/120622/20120622_130310_www.kepfeltoltes.hu_.jpg A képet ide valamiért nem tudtam feltölteni.. Köszi előre is! | |||||||||||||||||||||||||||
MICHELIN | Adatlap | 495283 | 2012. június 21. 12:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Matton | Adatlap | 495282 | 2012. május 21. 08:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Én személy szerint nem tulajdonítok ekkora precizitást neki. Kivágok egy akkora darabot ami bőven lefedi az adott alkatrészt. Ráhelyezem szálíránynak megfelelően és adok neki bőven lágyítót. Mikor a lágyító elkezd dolgozni vizes puha ecsetel simogatom rá az alkatrészre. Mikor ezzel végzek a felesleget egyszerűen manikűrollóval levágom róla. Figyelek közben arra,hogy nem legyen rajta gyűrődés. Ha a forma olyan,hogy csak "fodrozással" lehet megoldani a matricázást, ott a fodrokat hosszanti irányba megvagdosom így elkerülve az aláhajlást illetve a gyűrődést. | |||||||||||||||||||||||||||
BalEee | Adatlap | 495281 | 2012. május 20. 21:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Köszi, a tippet. Igazából csak arra vagyok kíváncsi, ki hogy csinálja, természetes, hogy mindenki másképp :) | |||||||||||||||||||||||||||
jabel | Adatlap | 495280 | 2012. május 20. 20:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Szia! Tuti tippen nem fogsz kapni, mert mindenki más módszerre esküszik. Viszont amit szerintem érdemes megtenni, hogy maszkolószalaggal sablont készítesz az alkatrészről a a karbon kivágásához, és már azon is be tudod jelölni a szálirányt, hogy a végén stimmeljen. Azt hogy egy adott alkatrészt hány darabból érdemes bematricázni szintén neked kell eldönteni. | |||||||||||||||||||||||||||
BalEee | Adatlap | 495279 | 2012. május 20. 12:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Eddig csak 1/24 F1 maketteket építettem, ahol adva volt a karbon matrica. Most 1/20-ban próbálkoznék, a matricák már megvannak. Tudnátok ötletet adni, ti hogy csináljátok a karbonozást? A kisebb alkatrészeket, mint például a felfüggesztés elemeit, és a a nagyobbakat mint mondjuk a padlólemez? Válaszaitok sokat segítene, hogyan is vágjak neki. Előre is köszi. | |||||||||||||||||||||||||||
laja | Adatlap | 495278 | 2012. május 12. 21:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Automakett.hu | Adatlap | 495277 | 2012. április 19. 11:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
gaspiktm | Adatlap | 495276 | 2012. április 15. 12:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Lenne itt pár cucc amitől megválnék! gyujtemeny.vatera.hu/makett_modell/auto_busz/tamiya_mclaren_mp4_8_ford_hianyos_1_20_1575843248.html | |||||||||||||||||||||||||||
Matton | Adatlap | 495275 | 2012. március 29. 14:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
A képek alapján nagyon jól néz ki! Gratula! Kíváncsian várom ,hogy élőben is megnézzem Tokajban! | |||||||||||||||||||||||||||
Schumi7vb | Adatlap | 495274 | 2012. március 29. 13:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Automakett.hu | Adatlap | 495273 | 2012. március 28. 13:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 495272 | 2012. március 28. 08:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Tudna valaki segíteni? Red Bull festéshez kellenének a színkódok, vagy gyártók. Sajnos csak a kék színt találtam meg a Zero választékában, de a sárgát és a bika színét (magenta?) nem. | |||||||||||||||||||||||||||
Schumi7vb | Adatlap | 495270 | 2012. március 27. 12:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Köszi!Tokajra jössz? | |||||||||||||||||||||||||||
Schumi7vb | Adatlap | 495269 | 2012. március 27. 12:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Tokajon láthatod,már csak 4 nap! | |||||||||||||||||||||||||||
Schumi7vb | Adatlap | 495268 | 2012. március 27. 12:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
A4-es fényképkeret+karbon | |||||||||||||||||||||||||||
Matton | Adatlap | 495267 | 2012. március 26. 09:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Nagyon szép így elsőre. Gratula! De élőben szívesebben venném szemügyre!:) | |||||||||||||||||||||||||||
nezelod | Adatlap | 495266 | 2012. március 26. 00:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
laczie82 | Adatlap | 495265 | 2012. március 25. 14:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Látványos darab! Még elférne itt róla néhány részletesebb kép! Nagyon tetszik a talapzat! Miből alkottad? Üdv... | |||||||||||||||||||||||||||
Schumi7vb | Adatlap | 495264 | 2012. március 24. 16:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
kbx | Adatlap | 495263 | 2012. március 15. 17:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Kedvem lenne, csak épp egy szigeten fogom a fenekemet süttetni... :) | |||||||||||||||||||||||||||
jabel | Adatlap | 495262 | 2012. március 15. 17:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Kicsit OFF, de hátha: Barátommal tervezzük hogy indulunk 25 én egy 6 órás amatőr goakrtversenyen. (Törökbálint, coraring). Lenne kedve valakinek csatlakozni? | |||||||||||||||||||||||||||
jabel | Adatlap | 495261 | 2012. március 15. 12:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Uhh ezek az LMP1es gépek! gyönyörűek, kár hogy az összes gyanta :( | |||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 495260 | 2012. március 15. 12:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
jabel | Adatlap | 495259 | 2012. március 14. 15:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Congratulations Mr Suzucs! :) | |||||||||||||||||||||||||||
Automakett.hu | Adatlap | 495258 | 2012. március 14. 13:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Csak szerényen! www.modelfactoryhiro.com/mfh/gallery/index.html | |||||||||||||||||||||||||||
kbx | Adatlap | 495257 | 2012. február 26. 03:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Ebbe most botlottam! Azért Revellből is lehet gyönyörű makettet csinálni! www.automotiveforums.com/vbulletin/showthread.php | |||||||||||||||||||||||||||
Murmuc | Adatlap | 495256 | 2012. február 20. 12:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Murmuc | Adatlap | 495255 | 2012. február 20. 11:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Üdv Johnowl! Nekem a Wikipédiával mindig gondjaim vannak, fenntartással kezelem az ott olvasottakat, látottakat! "Finkoo"-nak igaza van! Nem stimmel a rajtszám, a kerékméret, a motor nem Cosworth... attól függetlenül hogy a sisak nagy valószínűséggel JackyeIckx-é! Viszont a kép származásánál a "Kurt Ahrens im Brabham Formel 2" szerepel! Ennyit a Wikipédiáról! | |||||||||||||||||||||||||||
Finkoo | Adatlap | 495254 | 2012. február 19. 17:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
johnowl | Adatlap | 495253 | 2012. február 19. 14:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Szia! A forrás innen származik: http://it.wikipedia.org/wiki/File:Ahrens,_Kurt_-_Brabham_26.04.1969.jpg Nekem elsősorban alátvány a fontos. A replika lehet akár brabham, akár ferrari, akár lotus. Teljesen mindegy. A cél: látvány és egy erős ez igenn.. érzés. Üdv: J | |||||||||||||||||||||||||||
Finkoo | Adatlap | 495252 | 2012. február 19. 13:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
csak még mindig az a baj, hogy ez ami a képen van nem egy brabham bt26... szerintem nézz utána jobban a neten... | |||||||||||||||||||||||||||
johnowl | Adatlap | 495251 | 2012. február 19. 12:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Nagyon örülök a lelkesedésnek. Sajnos én nem értek a modell és replika építéshez, nekem egyszerűen szükségem lenne egy ilyen replikára. Terveim vannak vele. Kedves Murmuc és Matton, ha éreztek magatokban annyi plusz energiát, hogy bevállalnátok egy ilyen remekmű elkészítését privátban beszélhetnénk róla. Előre is köszönöm. Üdv: J | |||||||||||||||||||||||||||
Matton | Adatlap | 495250 | 2012. február 17. 10:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Én szívesen segítenék! Csak az a baj ,hogy az ország másik felében lakol. Még V8-as mocit is tudnék szerezni a haverom bontójából.(Igaz nem a ford dfv-t, de v8 lenne.) | |||||||||||||||||||||||||||
Murmuc | Adatlap | 495249 | 2012. február 17. 06:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Üdv! Régi szép idők! Amikor még az osztrák adókat kellett bújni, mikor lessz F-1. Bár én akkor lettem drukker amikor még a T-5-öst Gilles Villeneuve és Jody Scheckter hajtotta. Abban az időben a Ferraritól "ágaskodó lovas" boritékban levelet kapni, maga volt a csoda! +Saját kélpű dedikálással! Bár én abban az időben is Lotus-os voltam, és számomra Mario Andretti volt a csúcs! :) | |||||||||||||||||||||||||||
Matton | Adatlap | 495248 | 2012. február 16. 22:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Az egy 312B. Még Jacky Ickx és Clay Regazzoni hajtotta 1970-ben. | |||||||||||||||||||||||||||
Murmuc | Adatlap | 495247 | 2012. február 16. 19:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Üdv! Ha 0:53-nál belépő Ferrarit építenéd meg akkor segítek! De, egy Lotus 49-esben is kiegyezhetünk! :) videa.hu/videok/jarmuvek/shell-reklam-ferrarival-ferrari-forma-1-3lLk2stZU4OGiFfC | |||||||||||||||||||||||||||
johnowl | Adatlap | 495246 | 2012. február 16. 18:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Egy nagyon érdekes kéréssel, kérdéssel fordulnék felétek. Szeretnék építtetni 1/1-es méretben egy ilyen szépséget. Ha tudtok benne segíteni elérhetőségem: janos.mereg@gmail.com. Köszönöm! | |||||||||||||||||||||||||||
olizsoli | Adatlap | 495245 | 2012. február 16. 16:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Eladó:Dávid Sándor:Forma 1-es sztorik 98 könyve dedikálva! + Angol nyelvű forma 1-es újságok sok érdekes képpel a száguldó cirkusz világából! Ár:3500Ft Elérhetőség: olizsoli@t-online.hu | |||||||||||||||||||||||||||
Schumi7vb | Adatlap | 495244 | 2012. február 16. 13:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
zsury | Adatlap | 495243 | 2012. február 13. 15:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Nagyon szép lesz drusza! De a pincében rendet rakhatnál...:)) | |||||||||||||||||||||||||||
kbx | Adatlap | 495242 | 2012. február 13. 12:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Pedig nekem egyszer már majdnem sikerült, aztán végül mégsem :) | |||||||||||||||||||||||||||
Matton | Adatlap | 495241 | 2012. február 13. 11:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Köszönöm fiúk az elismerő szavakat! De sajnos vannak rajta hibák, bár a fényképen nem látszanak. De azzal nyugtatom ilyenkor magam, hogy nincs tökéletes makett. | |||||||||||||||||||||||||||
nezelod | Adatlap | 495240 | 2012. február 12. 23:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Szép lesz, ahogy már megszokhattuk. A szépségéhez csak hozzátesz, hogy McLaren :) | |||||||||||||||||||||||||||
kbx | Adatlap | 495239 | 2012. február 12. 18:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Széép, csak nehogy eltűnjön mint Démon Híll :P | |||||||||||||||||||||||||||
bebá | Adatlap | 495238 | 2012. február 12. 17:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Már most jól néz ki Gyuri...hát még a célvonal után. | |||||||||||||||||||||||||||
Matton | Adatlap | 495237 | 2012. február 12. 16:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
NHZsolt | Adatlap | 495236 | 2012. február 1. 23:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Tetszik! Főként, mert a típus különlegesség, a munka szép, és jó a fő szponzor... :-) | |||||||||||||||||||||||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 495235 | 2012. február 1. 14:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Amit én csinálnék (ennél lehet jobb és egyszerűbb megoldás is) :
Azt a részt ahol a karbonozás elkészült, lakkozás után (lehetőleg jó kemény 2k lakk) kimaszkolnám és a sérült részt csiszolással újratömítés ,újrafestéssel javítanám.
Üdv.