<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
Tibcsi | Adatlap | 496238 | 2008. január 28. 08:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Igen,. valószínű "éles" gépről készült, de ha magyar volt (márpedig erősen annak látszik), akkor ott csak a "HuAF" és az "59 TFW" felirat szerepel... Előzmény: (496236) SSgt_Chris 2008. január 28. 06:42 | |||||||||||||||||||||||||||||
zsury | Adatlap | 496237 | 2008. január 28. 07:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Ez az indiaiak megrendelésére kialakított hajófedélzeti változat(KUB) egyik prototipusa. | |||||||||||||||||||||||||||||
SSgt_Chris | Adatlap | 496236 | 2008. január 28. 06:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Feltételezem, hogy egy "éles" készültségi gépről készült a fotó és némely szolgálat (értsd: KBH) érzékeny az ilyesmikre. (Úgymint hadrendi szám, meg fegyverzet, meg hasonlók) Gondolom ilyen megfontolásból lett eltűntetve minden, ami azonosíthatóvá tenné a gépet. | |||||||||||||||||||||||||||||
borisz | Adatlap | 496235 | 2008. január 27. 20:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
szerintem az a tengerészeti változat | |||||||||||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 496234 | 2008. január 27. 19:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
f2d köszi, kár hogy összefirkálta akárki is volt az :-( | |||||||||||||||||||||||||||||
Mpower | Adatlap | 496233 | 2008. január 27. 19:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
ÖÖ! mindnek felhajlik a szárnya, vagy ezek valami speckó változatok? | |||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 496232 | 2008. január 27. 19:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Nem tudom, így találtam a neten. | |||||||||||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 496231 | 2008. január 27. 19:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
fd2 mi az a piros maszatolás a svancon a 15 / 29 bejegyzésednél? | |||||||||||||||||||||||||||||
zsury | Adatlap | 496230 | 2008. január 27. 17:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Cébés | Adatlap | 496229 | 2008. január 27. 17:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
A képek Zeltwegben készültek...ismerős a háttér:)) | |||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 496228 | 2008. január 27. 15:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
csillag76 | Adatlap | 496226 | 2008. január 27. 15:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
mig23papa www.airliners.net itt zömmel jó minőségü képek vannak,elég sok típusról.(polgári - katonai vegyesen) | |||||||||||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 496225 | 2008. január 27. 14:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
csillag76 hol szerezted, vagy találtad lehet tudni ? ott biztosan van több is | |||||||||||||||||||||||||||||
csillag76 | Adatlap | 496224 | 2008. január 27. 14:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 496223 | 2008. január 27. 14:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Mpower | Adatlap | 496222 | 2008. január 27. 13:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
A második kép az maga a gyönyör. Valószínűtlen beteljesedésű almaim között az élen az áll, hogy egyszer felvigyenek egy ilyen géppel. | |||||||||||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 496221 | 2008. január 27. 12:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 496220 | 2008. január 27. 12:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
f2d ezt a szerkentyűt hívtuk "hőbörgőnek" mi az a két nagy piros maszatolás a függőleges vezérsíkon? | |||||||||||||||||||||||||||||
csillag76 | Adatlap | 496218 | 2008. január 27. 10:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 496216 | 2008. január 26. 22:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 496215 | 2008. január 26. 16:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Ezzel más is van így.:-) Nekem majdnem minden repülőgépbe a kétülésesek tetszenek. (Pl Flankernél első az Utkonosz, majd az UB, az egy üléses nekem nem is tetszi.) | |||||||||||||||||||||||||||||
Mpower | Adatlap | 496214 | 2008. január 26. 16:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Ha már az UB-nál tartunk, nekem az nem tetszik, mert túl nagy a pukli az elején, csak az 1 személyes 29-es, ám más repülőkből mint pl SU-27, F18, meg csak a kétszemélyes verziók tetszenek, a szimplák nem. Ezzel más is van így, vagy csak nekem vannak ilyen kényszerképzeteim. | |||||||||||||||||||||||||||||
csillag76 | Adatlap | 496213 | 2008. január 26. 15:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
bigboy | Adatlap | 496212 | 2008. január 26. 15:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
SSgt_Chris | Adatlap | 496211 | 2008. január 26. 13:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Mpower | Adatlap | 496210 | 2008. január 26. 13:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Nagyonszépek, főleg az első kép. Nekem ezek a legszebb gépek, meg a SU-27. Már vagy 7-8éve van a szekrényben az academy 1/48-asa, FM műgyanta (kabin, ülés, kiömlők, rakétaindítók), és maratás cuccokkal, sőt eduard maratásom, és külön Nato-s matricaszettem is van hozzá, csak bátorság nincs, hogy nekikezdjek. Félek nem vok elég ügyes hogy szépen megépítsem. | |||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 496209 | 2008. január 26. 13:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Heller 80341 Mig-29UB Szerintem szépen és pontosan kidolgozott makett. A Cseh felségjelzéseket a Heller szokásához híven félrenyomta.:-( | |||||||||||||||||||||||||||||
Cébés | Adatlap | 496208 | 2008. január 26. 13:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 496207 | 2008. január 26. 13:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
ICM Mig-29C-e, talán most a legszebb 1/72-es Fulcrum makett, csak kár, hogy az ICM gyártotta.:-( A kitt az Italeri szerszámon alul (szerintem), de annak nagyon sok helyen feljavított, korrigált változata, futóművek, fegyverzet pontosítva lett, pár panelvonal a helyére került, és néhány hiányzót pótoltak. A cockpit itt is teljes cserére vagy felújításra szorul, semmi köze az igazihoz. Nekem a fegyverzet tetszik a legjobban, végre normális rakétákat kapunk a Fulcrumhoz, csak sajnos ICM minőségben. Így dobozban nézegetve jó benyomást tesz az emberre a kitt, de az is látszik rajta, hogy építéskor rengeteg buktatóval fogunk találkozni a gyártási igénytelenség miatt. (Csak haladóknak és profiknak ajánlott.) | |||||||||||||||||||||||||||||
Mpower | Adatlap | 496206 | 2008. január 26. 12:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
borisz | Adatlap | 496204 | 2008. január 26. 12:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 496203 | 2008. január 26. 12:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Folytatásnak pedig egy tavalyi fotó, amikoris a Makettinfo oktatója (csekélységem :)) az első felszálláshoz készülődik egy ifjú vadászpilóta-jelölttel (Tibcsi Jr. :)). | |||||||||||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 496202 | 2008. január 26. 11:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |