/ Fórumok /

MiG-29

Minden ami a Mig-29 -es repülőgéppel kapcsolatos. Úgymint típusváltozatok,festés,fegyverzet,stb...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56.
f2d 496309 2008. április 5. 17:25
Válasz erre
kamazVmig
kamazVmig

Kamaz vs MiG-29UB :-D
SIG 496308 2008. március 30. 15:25
Válasz erre
Vettem, keresem ! Kb. egy hónapja a kezemben volt a kazetta, úgyhogy karnyújtásnyira van...
mig23papa 496307 2008. március 30. 14:20
Válasz erre
Monox

lehet hogy érdemes lenne kutakodni, hátha egyéb más kincsek is előkerülnének
mig23papa 496306 2008. március 30. 14:19
Válasz erre
SIG

persze, hogyne, mindenképpen, fel is veszem DVD-re ha te nemtudnád
Monox 496305 2008. március 30. 13:42
Válasz erre
Mig23papa! Gondoltam már rá, hogy át kellene dúrnom a stócot ha még megvan, csak tudnom kéne, hogy az összes 420 db mindenféle kazetta közül épp melyik volt az és, hogy 10 éves távolléte alatt letörlődött-e, v. mi lett vele... :)))

SIG!

Ha megkeresnéd és elküldenéd azt nagyon megköszönném.
Csapó 496304 2008. március 30. 12:38
Válasz erre
mig23papa

Magánban válaszoltam a meghívásra.

Köszönettel: Csapó Ferenc
SIG 496303 2008. március 30. 12:35
Válasz erre
Megkeressem az említett videót ? Nekem bizti van egy elég hosszú változat.
mig23papa 496302 2008. március 30. 11:29
Válasz erre
Csapó

Szívesen máskor is.
Volna kedved eljönni április 5.-én szombaton a Repülés baráti körbe, az FMH-ba?
mig23papa 496301 2008. március 30. 11:28
Válasz erre
Monox

Mi lenne ha megvizsgálnánk annak a kazettának az üzemképességét?
Csapó 496300 2008. március 30. 10:33
Válasz erre
mig23papa

Köszönöm én is a filmet. Ma ugyan dolgozom kell, de így már legalább volt miért bejönnöm a céghez.

Üdv: Csapó Ferenc
Monox 496299 2008. március 30. 10:17
Válasz erre
Amikor 1998.07.23-én Rácz Zsolt alezredes lezuhant a 17-es oldalszámú géppel, ezt bemutatta a korabeli RTL Klub Napló c. adása is. Egy videószalagra rögzítettem én magam is, de aztán a családban bekövetkező szerkezetválások miatt ez a szalag elkerült tőlem. Talán még ma is megvan de ha fel is tudnám kutatni alig hinném, hogy üzemképes lenne 10 év parkolás után.
Az volna a kérdésem, hogy megvan-e ez a filmecske valakinek EREDETI hanngal? Később ui. vastagon cenzúrázák a dolgot. Csak a repülés utolsó 20 másodperce kéne és a földbecsapódás utáni 10 másodperc, a többi nem lényeges.
mig23papa 496298 2008. március 29. 14:27
Válasz erre
cseka76

nagyon szívesen lesz még ,nézz be mindennap :-)
Balbo 496297 2008. március 29. 12:44
Válasz erre
§9-es oldalszámú MiG-29 Fulcrum 2007.10.10
§9-es oldalszámú MiG-29 Fulcrum 2007.10.10

A 09-es MiG-29-es is üzemképes, legalábbis múlt év októberében még az volt:
cseka76 496296 2008. március 28. 21:37
Válasz erre
mig23papa 496295 2008. március 28. 20:41
Válasz erre
Próba szerencse, feltettem egy filmet a netre Mig 29 repülésről , 7 napig lesz fent aki tudja töltse le. Kérésem csak annyi , nehogy véletlenül letörölje a szerverről.www.mammutmail.com/
ha működik a dolog akkor lesz még néhány film hasonlóléppen feltéve.
Monox 496294 2008. február 28. 22:48
Válasz erre
Bocsánat, valóban. Egyetlen kép van csak róla és elbújt a többi 57 mellett a mappájában.
Puffyn 496293 2008. február 28. 20:20
Válasz erre
Sziasztok

02,03,04,06,08,09,10,11,15,16,18,21,26,27 Az üzemidő hosszabbított gépek oldalszámai.

Puffyn
PETI 496292 2008. február 28. 20:00
Válasz erre
Monox!

A 09-es bizony szürke színt kapott és nyáron párszor láttam a levegőben. Szerintem a mai napig repül ő is. :)

Üdv
Solo 496291 2008. február 28. 19:50
Válasz erre
Hmm.. ez érdekes. Utánanézek. :) Lehet keverem egy másikkal.
Monox 496290 2008. február 28. 19:45
Válasz erre
Solo!

Legjobb tudomásom szerint a 09-es nem kapott üzemidő hosszabbítást, következésképp szürke színt sem. Legalábbis én nem találtam róla ezért nem gondolnám, hogy a gép 2002 óta repült volna.
Puffyn 496289 2008. február 28. 18:12
Válasz erre
Sziasztok

A szárnyaszegett repülő a 26-os! Majd fog még repülni!!
Tibcsi 496288 2008. február 28. 17:52
Válasz erre
Akkor valószínű, ezért ülhettünk bele a 26-osba a tavalyi repülőnapon. :)
Puffyn 496287 2008. február 28. 17:21
Válasz erre
DSC00312
DSC00312
1016465
1016465

Sziasztok!

2 érdekes kép!
Puffyn
Solo 496286 2008. február 28. 15:39
Válasz erre
Helló!

Úgy tudom a 09-es is jól van. Azt, hogy hány gép üzemképes pedig csak a benfentsek tudják igazából. Ők meg elvileg nem mondják el, mert a harcérték az titkos.
Egyébként üzemképesből is két kategória van. Van ami csak hadműveletre üzemképes és van ami csak kiképzési repülésre.
Monox 496285 2008. február 28. 15:11
Válasz erre
Névtelen 1
Névtelen 1

Cébés!

Köszi, nagyon frankó a kép!

Blasio!

A 02-es zuhanása után (miután a gyártót terhelte a felelősség a balesetért) szóba került, hogy egy gépet raktiválnak. Ez a gép a 24 és 29-es UB-kből lett lett volna valamelyik, arról viszont sejtelmem sincs, hogy miért nem lett ebből semmi. Az előbbi hozzászólásom végén kimaradt a darabszám, vagyis 4 db MiG-21MF gépünk került ki külföldre. (4406,9308,9312,9513)

PETI!

A szomorú valóságot a fenti fotón láthatod... Bár a gép még le van ponyvázva, de "hátul". Valószínűleg kirepülte az idejét.
Charger 496284 2008. február 28. 15:01
Válasz erre
Jó kép!:)
Cébés 496283 2008. február 28. 14:54
Válasz erre
Kecsó 2008.02.12
Kecsó 2008.02.12

Ezt a képet ehónap 12.-én készítettem a 27-es ről...
Cébés 496282 2008. február 28. 14:46
Válasz erre
A 27-es köszöni szépen jól van és hasítja az eget:))
Blasio 496281 2008. február 28. 14:40
Válasz erre
Ezek szerint a 21 MF kérdésében lehet, hogy tévedek, és csak kivonáskor került belőle múzeumba. Mindenestre a többi gépből már van állítva, annak ellenére, hogy hadrendben, sőt aktív szolgálatban vannak.

Arról nem tud valaki valalmit, hogy 2005-ben lezuhant 02-es helyett lett e hozva-felújítva-repképessé téve valamelyik 29-es?
PETI 496280 2008. február 28. 13:35
Válasz erre
Ellenben a 26-os -úgy rémlik- már "hátul" van és nem is láttam 2006 után a levegőben... :(
Monox 496279 2008. február 28. 13:28
Válasz erre
Peti!

Köszi, már a legrosszabbra gondoltam...
Monox 496278 2008. február 28. 13:28
Válasz erre
21
21

A század emléke Rácz Zsolt alezredesről aki a 17-es géppel zuhant le 1998.07.23.-án.
PETI 496277 2008. február 28. 13:27
Válasz erre
Monox!

A 27-es repül!
Monox 496276 2008. február 28. 13:23
Válasz erre
Ma Magyarországon ismereteim szerint 6 db MIg-29 típusú gép van üzemképes állapotban (18,15,21,04,10 és 26) A szürke gépek közül is többet láttam már hátul a "Jurassic-parkban" (03,11,16,06,08) 2008. januárjában. A 08-as még 4 hónappal korábban repült a kecskeméti repülőnapon. Egyébként a gépek üzemben tartása már kezdetektől igencsak vegyesen alakult. Pl. a 01,05,12,14,19,20 és 29-es gépeket már 1995 óta nem látták levegőben. Mintegy 7 évig állt a földön a most utolsókként még repülő 18-as és 21-es gépek. A 01,05,19,20-as gépeket biztosan konzerválva tartották ezen időpont óta, reaktiválásukra sohasem került sor, valószínűleg a kannibalizmus lett a sorsuk.
a 27-es UB-ról szintén semmit nem lehet tudni, de nem láttam még a "hátsó udvaron"...

Blasio: Nincs pontos dátumom, Szolnokon mikor került ki az első 21MF (9309) - talán 1996 folyamán, a másik gép (9512) 2004-ben került ki a múzeumba. Kecelen Pintér úrhoz az első 1996 februárban érkezett meg (8202) a másik 1999-ben (9311). Egyébként a 8202-es volt az első gép ami múzeumba került. További 21MF került el külföldre 2000-ig.
Blasio 496275 2008. február 28. 12:14
Válasz erre
Hát ezt pontosan nem tudom, de kétlem. Mi-17 esek, Mi-24 esek is vannak Szolnokon, Mi-24-es van Bolyai gyűjteményében is Pesten, és azok is hadrendben vannak még. Sőt az Alabtrosok is, az is van Kecelen is, Szolnokon is. De ha jól emlékszem, Mig-21 MF-ből is volt már kiállítva 1995-ben, pedig akkor még bőven repült nálunk a típus, meg készültséget is adott.
Úgy gondolom, hogy pusztán pénzügyi okokból nincs még átszállítva a 29-es. Nem lehet két fillér szétszerelni, meg újra összerakni a gépet, ott van a kamionbérlés, fene tudja, kell-e hozzá útvonalengedély, stb.
Pláne úgy, hogy selejtezés után nem valami nehezen ellenőrizhető magánygyűjteménybe kerül a "cucc" :)
Tibcsi 496274 2008. február 28. 11:45
Válasz erre
Fijjuk, ez csak amolyan fanyar poén akart lenni. Bocs, ha nem jött át... :)

Amíg hadrendben vannak, addig nem viheti senki sehová őket. :)
Cébés 496273 2008. február 28. 11:22
Válasz erre
Blasio 496272 2008. február 28. 11:05
Válasz erre
Tibcsi 496271 2008. február 28. 09:28
Válasz erre
Blasio 496270 2008. február 27. 22:41
Válasz erre
Legjobb tudomásom szerint már 2006 őszén ki volt jelölve, hogy melyik 29-es kerül Szolnokra. Viszont kirepülték a nagyjavítás előtti utolsó perceket is belőle, így átrepülni nem tudott, a tréleres szállításra meg még nem került sor (vajon miért...?:P)
Blasio 496269 2008. február 27. 22:41
Válasz erre
Legjobb tudomásom szerint már 2006 őszén ki volt jelölve, hogy melyik 29-es kerül Szolnokra. Viszont kirepülték a nagyjavítás előtti utolsó perceket is belőle, így átrepülni nem tudott, a tréleres szállításra meg még nem került sor (vajon miért...?:P)
Charger 496268 2008. február 27. 18:54
Válasz erre
Ez jogos!Szerintem is is bekéne szerezniük 1et!

Monox:Köszi az infót!
f2d 496267 2008. február 27. 18:06
Válasz erre
Igazából csak ők bevethetők, a kecskeméti készültséget még mindig 3 MiG-29-es adja.
Makettezõ 496266 2008. február 27. 17:57
Válasz erre
Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni, hogy a magyar 29- esek teljes szolgálatot teljesítenek, vagy csak tartalékállományban vannak? Ha jól értesültem a mi 29- es állományunk csaknem fele repülésképtelen állapotban van és csak egy - két gép repül időnként.

Üdv: Viktor
Daala 496265 2008. február 27. 15:47
Válasz erre
Ha ennyi leállított 29-es van, miért nem kap belőle a szolnoki múzeum és a repülőtiszti intézet?
Cébés 496264 2008. február 27. 15:15
Válasz erre
mig23papa!

Ha valóban elküldenéd,nekem tökéletes lenne Orosz nyelven is.

cébés
Monox 496263 2008. február 27. 13:12
Válasz erre
DSCN1826
DSCN1826

Annyit tudnék ehhez hozzátenni, hogy 1998-ben, pályafutása fénykorán Vári őrnagy, noha nincs személyi gépe, a legtöbbet 15-össel, később rávozásáig a 11-essel repült általában. A Fairfordba kilátogató gép minden esetben a 25-ös gép volt, jelzi mindezt a kabin oldálra tett tömérdek kisméretű matrica. A 25-öst már selejtezték, ettől függetlenül a mai napig is rajta van az összes. Ezt ez a kicsit gyengécske kép is alátámasztja.
Charger 496262 2008. február 24. 09:28
Válasz erre
Értem,kösz mindenkinek!
Daala 496261 2008. február 24. 09:05
Válasz erre
Szerintem repült mindegyikkel..:)))
Nincs nálunk személyre szóló gép...
Tibcsi 496260 2008. február 24. 06:03
Válasz erre
A 25-ös UB-vel biztosan repült Fairfordban, a többi passz.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56.