<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
B.N. | Adatlap | 496394 | 2008. május 28. 22:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monoxnak, bocs, elnéztem eggyel :D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
B.N. | Adatlap | 496393 | 2008. május 28. 22:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én is köszöm SIG-nek! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 496392 | 2008. május 28. 13:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm a segítséget. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 496391 | 2008. május 28. 12:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SIG! Mint a képekből is látható, ez az összejövetel 2001.05.23.-án egy valóban zártkörű rendezvényen készült. A gárdát egy ismerős házaspár szervezte, akiknek akkor jó kappcsolatuk volt az ezred középvezetőivel és hajózóival. A banda Szegedről és közvetlen környékéről verbuválódott, Kistelekig bezárva. Voltunk aznap a starton és a MiG-29-esek javítócsarnokában (én csak a Kék Hangárnak nevezem) valamint az oldalán lévő festőműhelyben. A kép itt készült, ahová be volt tolva a 08-as oldalszámú gép, bal hajtómű és néhány apróság nélkül. Ezért gondoltam, hogy esetleg te is benne voltál ebben a bandában. Hogy előtte-utána kik nézték még meg ugyanezen a helyen ugyenezt a gépet, az talány, de látva a képeket biztosan voltak olyanok. Üdv: Monox | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 496390 | 2008. május 28. 10:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Van egy kis zavar a MiG-29-es jelzéseiben. A gyári elnevezése az első sorozatban gyártott gépnek 9-12, bár az orosz szövegekben a MiG-29A is előfordul. Ezt a gépet a Nato Fulcrum A-ként nevezte. A MiG-29UB hivatalos orosz név, a gyári kódja 9-51, a NATO-ban meg Fulcrum B. Ez első széria ami csak kis példányszámban készült (kb. 100db) és csak az oroszok használták, kapott a svanc alá egy-egy pótvezérsíkot. Ezt később ezekről is leszerelték a további gyártmányokra meg fel sem került. Ezt a változatot makettben nem adták ki. A korai szériát nem különböztették meg a későbbi gépektől külön kóddal. Létezett 9-12A változat ami csökkentett képességű volt a VSZ országok kapták. A bolgárok, csehszlovákok, lengyelek, az ndk, Románia. A még jobban lebutított változat a 9-12B amit a többiek kaptak, Szíria, Irak, India és mi a megmaradt készletekből. Külsőre nem lehet megállapítani, hogy melyik milyen változat. 9-12 MiG-29 Fulcrum-A, MiG-29A 9-51 MiG-29UB Fulcrum-B és a többi... Ehhez kiegészítésként belinkeltem egy szöveget. Kalóz! Le tudnád fordítani a képen levő orosz szöveget? Köszi. Szóval, 48-ban megveheted az Academyt nyugodtan. Ők A-nak nevezik az együlésest és B-nek a gyakorlót. 72-ben az Italeri elérhető és jó választás. Mivel a Heller és az Airfix gyakorlatilag nem kapható. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 496389 | 2008. május 28. 09:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bocs, természetesen nem KM, hanem FM feljavítót... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 496388 | 2008. május 28. 09:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Akkor én nem is válaszolok. De azt válaszoltam volna, hogy semmit. Ha 48-as méretarányban gondolkodsz, akkor elegendő egy KM feljavítót beszerezni hozzá. Az biztos, hogy a magyar MiG-ek alapján készült. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 496387 | 2008. május 28. 08:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali mindenkinek! Én harcjárművekkel, azon belül is inkább lánctalpasokkal foglalkozom, de egy magyar MiG-29-est azért szeretnék összerakni. A kérdésem az lenne, hogy a különböző makettek, többsége a piacon MiG-29A típus, mit kell rajta külsőleg átalakítani, hogy magyar MiG-29B típus legyen belőle? Az a kérésem csak az válaszoljon, aki tényleg ért hozzá. A választ előre is köszönöm. Rejtő István | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Figaro | Adatlap | 496386 | 2008. május 27. 22:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SIG, Levix, Monox! Köszönöm a képeket, sokat segítettetek. Figaro | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SIG | Adatlap | 496385 | 2008. május 27. 22:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hello Monox ! Nem sajna, én budapesti vagyok :S Ha keveredem valakivel esetleg, az természetesen előfordulhat, de a "SIG" nevem az hites élettársamnak köszönhető, aki 14 éve egy Sig-Sauer P226 típusú, 9mm-es önvédelmi, szexuális segédeszköz :))) Így járnak a fegyverb.zik ;) Viszont Te nem ugyanarról a Kecskeméti zárkörű buliról dobtál fel képeket, amiről én ? Csak azért kérdem, mert akkor Te rendes emberkeként szépen dokumentáltál és így már én is tudom, hogy mikorról valók a képeim :S Üdv... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 496384 | 2008. május 27. 21:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Figaro, B.N.! A 01, 08 és 09-es gépek felülnézetéből ennyi van raktáron. A 18-as gépről csak oldalnézetem van, talán ez is segíthet valamennyit. SIG! Te nem szegedi vagy véletlenűl? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
B.N. | Adatlap | 496383 | 2008. május 27. 17:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Engem két gépről érdekelnének képek. Először is a 18-asról régi kamóval, és a 01-ről. Előre is köszi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 496382 | 2008. május 27. 17:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Itt van pár kép a mintatestvér gépről a 09-esről. A két gép mintája szinte azonos. A vízszintes vezérsíkon tér el legszembetűnőbben. A rajzot a gépen állva egy üzemeltető barátom készített, megbízhatsz benne, makettező :). Levix www.plasticwings.hu | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 496381 | 2008. május 27. 16:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A 08, 09-es gépeken a 'klasszikus' MiG-29 kamó volt. A klasszikus alatt azt értem, hogy a híres farnborough-i látogatáson szereplő gép hasonló kamóval repült 1988-ban. Ilyen mintájú géppel zuhant le Kvocsur Le Bourget-ban 1989-ben. Az Usában látogatást tevő gépeken is ilyen jellegű minta volt. A jellegzetessége a kabin mögött a jobb vagy bal svancig hátrahúzódó egybefüggő minta és a szárnyakon levő határozott csík egy folttal a jobb vagy a bal szárnyon. Pár USAF agresszor F-16-os és az átfestett indonéz F-16-sok is ilyen mintával lettek festve. A többi együléses festése meg a sztendernek nevezhető mintát kapta. Ilyen mintával repült a legtöbb export gép, magyar, szlovák, bulgár, szerb, iraki stb. Levix www.plasticwings.hu | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SIG | Adatlap | 496380 | 2008. május 27. 10:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hello ! Biztos, hogy csinálta felülnézetit 29-ről, de nem tuti, hogy az a 08-as volt. Sajna most nincs több időm, de este átnézem a képeimet, hátha akad valami Neked való :) Üdv... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Figaro | Adatlap | 496379 | 2008. május 27. 10:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia SIG! Köszi a képeket, minden segítség jól jön. Ha valakinek lenne egy felülnézeti fotója, az lenne a legjobb. Mégegyszer, köszi. Figaro | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SIG | Adatlap | 496378 | 2008. május 27. 09:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hello ! Most ezzel nem tudom, hogy segítek-e, mert nem nagyon látszik a külső része, de ha megakarod építeni, akkor végülis ez a 08-as :S Bocsi a minőség miatt, a valóságban sokkal szebbek a képek, csak még az analóg időszakomból valók és ilyen lett a szkennelés után :( Üdv... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Figaro | Adatlap | 496377 | 2008. május 27. 08:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 496376 | 2008. május 27. 07:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Figaro | Adatlap | 496375 | 2008. május 26. 23:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! A 08-as régi festésű magyar MiG-29-est tervezem megépíteni. Találtam néhány fotót a neten erről a gépről, de csak oldal nézetek vannak. Tudnátok képeket küldeni a fent említett gépről? Előre is köszi Figaro | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 496374 | 2008. május 9. 00:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nekem van egy, és semmi kifogás nincs ellene, bár a kabinra azért ráfér egy csere. Plussz szegecselés, de mint tudjuk a makettezésben mindent lehet fokozni.:-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hind | Adatlap | 496373 | 2008. május 8. 20:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nekem van,és elég közel is van hozzám a hangárban,úgyhogy jó. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
newman | Adatlap | 496372 | 2008. május 8. 20:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok 29es rajongók! Ha már tegnap az UBről volt szó, gondoltam felteszek egy kérdést: Mi a véleményetek a Heller MiG-29UBről? Üdv.: Péter | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
B.N. | Adatlap | 496371 | 2008. május 8. 16:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bocsánat, hogy viszonylag régi hozzászólásra reagálok, de most láttam meg, és érdekel a téma. Nagyjából egyetértek ezzel a hozzászólással, de az 1995 óta nemlátott gépek nekem kicsit túlzásnak tűnnek. A 19-es Lengyelországban biztosan volt lövészeten, láttam képet. A 05-ösről is láttam olyan fotót ami elvileg 99-ben készült...A jelenlegi működő gépek közé meg azt hiszem már nem tartozik a 04-es. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
newman | Adatlap | 496370 | 2008. május 7. 20:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Urak! A 29UB szettet 72029es kat. számmal gyártotta az Eduard. Képet sajnos nem sikerült találni róla.. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
borisz | Adatlap | 496369 | 2008. május 7. 20:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem gondolunk egyre, nekem a kétüléseshez kéne a feljavító. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
szezsolt | Adatlap | 496368 | 2008. május 7. 20:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hmmm...tényleg...DDD köszi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 496367 | 2008. május 7. 20:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Uraim amit ti kintről akartók meghozatni az a Pro Startnál SS183 számon 810 magyar forintért kapható raktárból . Ha mégse ezt akkor bocsi. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
szezsolt | Adatlap | 496366 | 2008. május 7. 19:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
szezsolt | Adatlap | 496365 | 2008. május 7. 19:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
De most, hogy vissza akartam keresni a JADAR oldalán, azt írja, hogy "Nie znaleziono produktu!", tehát nicc. Lehet enyém volt az utolsó... De várj egy kicsit és biztos lesz. Amennyiben magától az EDUARD-tól rendelnéd, asszem 8800HUF-ért jönne. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
szezsolt | Adatlap | 496364 | 2008. május 7. 19:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ha egyre gondolunk, akkor az a maratás 1/72-es és az ITALERI MIG-29 FULCRUM A-hoz gyártja még mindig az EDUARD. Tartalmazza a műszerfalat, pár oldalkonzolt, valamit az italeri gyér katapultüléséhez komoly feljavítót, meg még sok apróságot a kabinbelsőbe. Valamit még jó pár alkatrész a gép külsejére. Az enyém kb egy hete érkezett meg a JADARHOBBY-tól. Kb 2500 HUF volt mindenestül. Üdv zsolt | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
f2d | Adatlap | 496363 | 2008. május 7. 19:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nekem az bőven eléglenne. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
newman | Adatlap | 496362 | 2008. május 7. 18:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Borisz! Az Eduard réges-régen csinált valami kis lapot, amin a műszerfalak és az oldalkonzolok is rajta voltak néhány apróság társaságában. Én is csak egyszer találkoztam vele... űdv.: Newman | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
borisz | Adatlap | 496361 | 2008. május 7. 12:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Ismer valaki kabinbelső feljavítót 1/72ben UB-hez? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sanjurjo | Adatlap | 496360 | 2008. április 23. 20:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Húúú ez egyre jobb Köszönöm neked is Levix, úgy látszik, hogy csak én voltam ilyen bénácska, hogy nem találtam anyagot:) Sziasztok! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 496359 | 2008. április 23. 10:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A gépek festése megegyezik a csehszlovák gépekével. Minden gépen más minta volt, bár a cseheknél megfigyeltem, hogy az egymást követő két gép egészen hasonló mintát kapott. A csehszlovák gépek nagyon jól dokumentáltak és minden gépről van teljes rajz is! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 496357 | 2008. április 23. 10:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levix | Adatlap | 496356 | 2008. április 23. 10:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
29+01 604 29+10 676 29+20 785 29+02 607 29+11 677 29+21 786 29+03 615 29+12 679 29+04 628 29+14 684 29+05 635 29+15 693 29+06 661 29+16 699 29+07 668 29+17 745 29+08 669 29+18 777 29+09 670 29+19 778 UB 29+22 148 29+23 179 29+24 181 29+25 185 Igyekeztem minden gépről egy egy fotót feltenni. A szürke UB-kről nem raktam fel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sanjurjo | Adatlap | 496355 | 2008. április 23. 09:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Köszönöm Zsury! Nagy vagy! Kösz mégegyszer! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zsury | Adatlap | 496354 | 2008. április 22. 18:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Még egy, ez egy ex NDK-s UB, még eredeti festéssel... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zsury | Adatlap | 496353 | 2008. április 22. 18:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ezt találtam, ha megfelel... Üdv, Zsury | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sanjurjo | Adatlap | 496352 | 2008. április 22. 17:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Nézelődtem a neten, és sehogy sem találtam a régi NDK-s festésű Mig 29-esekről képeket. Azt hittem ma már azért publikusabb a dolog, persze a Luftwaffe által átvett gépek képeivel Dunát lehetne rekeszteni, de én még NDK-st akarok, nagyon tetszet a zöld, barna...és kitudja milyen kamuflázsuk? Merthogy pont ezeknek a színeknek a kódjaira lennék kíváncsi, és nem ártana egy folttérkép sem egy háromnézettel. Köszi előre is minden segítséget!(Ha nem hát marad egy régesrégi Top Gun magazin mert abban volt néhány fotó, ha jól emlékszem NDK Mig 29-esekről) Sziasztok! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 496351 | 2008. április 22. 10:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sztem nem a légi harchoz, hanem a vészhelyzetek gyakorlásához csatlakozhat ilyen feladat. Mellesleg hülye vélemények, állásfoglalások - pletyka szinten már meg is jelentek, és a hivatalosság hiába cáfol, működik a nem zörög a haraszt szindróma. Már ki is kezdték a pilótát, hogy nem géphiba miatt zuhant le, meg Pestre kellett szállítani, mert mentális problémái jelentkeztek (röviden - bedilizett), és a báztis parancsnoka hiába cáfolja a légből kapott ötleteket, az emberek jobban hisznek a zuhanyhíradónak (ami ebben az esetben nem az érintettektől származnak, legalább is remélhetőleg). Az előbb olvastam a neten (www.baon.hu/index.php) érdemes a hozzászólásokat is átböngészni (bár vannak értelmesek is közöttük:15. Több szálon is futnak a hozzászólások,amelyek szinvonalához és tartalmához képest a dögkeselyűk borzalmas rikoltozása pacsirtaszó.Szégyen és mégegyszer szégyen.Aki meg esetleg pontos részinformációval rendelkezik miért nem képes tartani a pofáját? Nem egy embertárs (esetleg kolléga)sorsáról van szó?, de atöbbség nem ilyen). Hogy mért jó mindenben a rosszat keresni egyeseknek??? Kalóz | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zsolesz | Adatlap | 496350 | 2008. április 22. 10:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hoppá,most szállt fel egy 29-es!Először a baleset óta,igaz,hogy kedden -szerdán repülnek csak. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 496349 | 2008. április 18. 20:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ha esetleg valaki rögzítette a híradások filmfelvételeit, szívesen venném, ha továbbítaná ide: monox@freemail.hu | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 496348 | 2008. április 17. 23:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az esetről előszőr megjelent fotók. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 496347 | 2008. április 17. 21:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem tudom. De valószínűleg Peszeki Zoltánnak itt kettétört nemcsak a repülőgépe, hanem az élete is. NÉzzétek meg az iwiw lapját. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Figaro | Adatlap | 496346 | 2008. április 17. 21:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A cikk szerint: "A gyakorlás közben úgynevezett alacsony áthúzást kellett végrehajtani a repülőnek, ami azt jelenti, hogy körülbelül egy méter magasságig a földre süllyed a gép, és utána ismét emelkedik." Tényleg van ilyen előírás a légiharc gyakorlás során? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 496345 | 2008. április 17. 20:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Most érkeztem haza a helyszínről. Az adott útszakasz teljesen hermetikusan le van zárva, semmilyen irányból nem lehet közelíteni. Látni távcsőből sem lehetett semmit. A főbejárat előtt parkoltam, de gyalogosan sem engedtek még az irányába sem. Talán hátulról lehetett volna látni, de lehet az is zárva van... Gyakorlatilag csak a sajtó és a katonák mehetnek be a területre, senki egyéb. Az út reggelig biztosan zárva lesz. Itt viszont többet lehet tudni: index.hu/politika/bulvar/0417mig29/ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zsolesz | Adatlap | 496344 | 2008. április 17. 17:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pont most nincs időm kimenni a reptérhez... Amikor utoljára zuhant le 29-es,nagy sugarú kordont húztak,és nagy gonddal vizsgálat után minden morzsát összeszedtek. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |