<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
PETI | Adatlap | 496810 | 2008. november 17. 20:31 | ||
PETI | Adatlap | 496809 | 2008. november 17. 19:53 | ||
Most már értem, köszi! | |||||
Levix | Adatlap | 496808 | 2008. november 17. 19:42 | ||
Én Humbrol 65 + fehérrel festeném a gépet és ebből egy kartonra kifestve választanék hozzá szürkét, mondjuk 36270-et majd ha nagy a kontraszt, akkor világosítanám. Nem tökéletesek ezek a színek de összhatásban jók lehetnek. Nekem elég bizarrul néz ki ez a színkombó. | |||||
Levix | Adatlap | 496807 | 2008. november 17. 19:39 | ||
Levix | Adatlap | 496806 | 2008. november 17. 19:27 | ||
Ja és ha jobban megnézitek a zeltwegi gép nem olyan púpos mint a 777-es. | |||||
Levix | Adatlap | 496805 | 2008. november 17. 18:24 | ||
Itt a zeltwegi 21-es a statikusról. Ami a háttérben látszik a postolt képen, az az az UM repülte a bemutatót. Jó kis repnap volt! Itt van négy kép amit akkor készítettem a 9.17-es 29-esről. Ezt ajánlották az osztrákoknak, aztán Tájfun lett belőle. Van még egy tucat netes képem erről a gépről, igény esetén tolom felfelé :). | |||||
borisz | Adatlap | 496804 | 2008. november 17. 18:17 | ||
Az algériaira. Gondolom én, mert már korábban is kérdezte. | |||||
Levix | Adatlap | 496803 | 2008. november 17. 18:10 | ||
migfun! Az orosz gépre gondolsz vagy az algériaira? | |||||
migfun | Adatlap | 496801 | 2008. november 17. 17:24 | ||
Levix! Köszi a segítséget! Az 593-as hsz-en lévő képeken lévő géphez szín-ötledet van? Peti! A google-ban találtam a képet, már nem emlékszem, hol..., de úgy néz ki, mint egy magyar 21-es :) | |||||
levix | Adatlap | 496800 | 2008. november 17. 14:10 | ||
Az SzMT púpja nagyobb, hosszabban nyúlik hátra. Én is ott voltam azon a zeltwegi repnapon és tényleg ott volt egy SzMT meg egy magyar 21-es is a kiállítósoron. A mig29-13-3.jpg inkább 9-12, a két utána levő 9-13, a sivatagi az új szmt aminek nincs púpja de tolóerővektorálható. | |||||
KapusiZoli | Adatlap | 496799 | 2008. november 17. 13:38 | ||
Hello! Tibcsi, agy régebbi Topgunban/Aranysasban volt egy cikk a zeltweg-i repülőnapról, ahová az oroszok elvitték az Smt-t is.Ez azt hiszem még akkor volt, amikor nálunk még repültek a 21-esek, és akkor a mi 21-eseink is ott voltak. Üdv: Zoli | |||||
Tibcsi | Adatlap | 496798 | 2008. november 17. 08:10 | ||
PETI, nagyon magyarnak néz ki. :), Akkor viszont kérdés, hogyan került a 29SMT mellé? Más: hogyan lehet megkülönböztetni a 29SMT-t a "sima" púpos C-től? Az utántöltő csonkot leszámítva, mert az a másik oldalon van. :) | |||||
PETI | Adatlap | 496797 | 2008. november 17. 07:57 | ||
migfun! Az nem egy magyar MiG-21UM a háttérben, ugye? (mig29smt-8 képen) | |||||
migfun | Adatlap | 496796 | 2008. november 17. 05:58 | ||
borisz | Adatlap | 496795 | 2008. november 16. 19:02 | ||
Passzolom a kérdést. SzMT? nem 9-13? Nekem annak tűnt. | |||||
migfun | Adatlap | 496794 | 2008. november 16. 16:34 | ||
migfun | Adatlap | 496793 | 2008. november 16. 16:29 | ||
Borisz! Van tipped a színekre? Ez pont az a változat, amit a Condor kiadott (a nagy gerinc a régi fékernyőtokkal, és nem a "hódfarok"-lezárással a két hajtómű között), és maradék matricából össze lehetne szedni a jelzéseket... :) | |||||
borisz | Adatlap | 496792 | 2008. november 16. 11:34 | ||
Tibor | Adatlap | 496791 | 2008. november 16. 11:21 | ||
T. Borisz! A recept: Végy egy doboz sört és a tartalmát add oda apukádnak, a dobozt tartsd meg. Szerezz be valahonnan 1/72 EDUARD MIG-29 maratást. Gyűjts le minnél több részletfotót a netről (Pl: HUNAVIA.hu) Először a hajtómű kiömlő hengeres részét alakítottam ki, oly módon, hogy van egy belső henger, ami 13 mm hosszú. Erre ragasztottam egy külső hengert, ami 8,8 mm hosszú és az első henger törzsbe csatlakozó végétől 2,5 mm-re van felragasztva (lásd a középső fotóm), ehhez a hengerhez csatlakoztattam még a kiömlő irányába egy 2 mm széles gyűrűt. A belső hengerbe került az EDUARD maratásról a lángosztó és a kiömlő fenék lemeze a makettről úgy, hogy a fenék lemez középpontjába beragasztottam egy kb. 1 mm átmérőjű és 2 mm hosszú hengert. Erre ragasztottam a lángosztót. Így festés után könnyebb a belső hengerbe csatlakoztatni, egyben a makett által adott fenéklemez (Turbina, vagy mi a fenét akar ábrázolni, de ez úgysem látszik majd) megadja a belső henger átmérőjét. Ezt követően lemez csíkokból kivágtam a szűkítő belső lemezeit, amelyek a részlet fotókon jól láthatóak és minimálisan, de átfedik egymást. Ha jól számoltam összesen 24 lemezt. A lemezek kb. 1,5 mm szélesek és 16 mm fosszúak. Ezeket szépen átlapolva a belső henger felületére ragasztottam. Ezt követően kivágtam ugyanennyi lemezcsíkot a kiömlő kűlső szűkítő palástjához és ezeket is átlapolva ragasztottam fel úgy, hogy a külső hengerpalástra felragasztott 2 mm széles gyűrűhöz pontosan illeszkedjenek. Előtte mindegyik lemezt egy saját készítésű sablon segítségével ívesre hajlítottam. Hát kb. így készült 2 darab kiömlő. Fontos a minnél több részlet fotó, azok alapos tanulmányozása, fantázia és türelem. Jó építést! Tibor | |||||
borisz | Adatlap | 496790 | 2008. november 16. 09:42 | ||
borisz | Adatlap | 496789 | 2008. november 16. 09:37 | ||
Jó regelt Neked is! Igen, ez érdekel:) Miből, hogyan, mivel stb. | |||||
Tibor | Adatlap | 496788 | 2008. november 16. 05:26 | ||
Borisz! Jó reggelt. Mire gondolsz konkrétabban? Írd le, esetleg fotóval illusztrálva, valószínűleg tudok ötletet adni. Valami ilyesmi érdekel? (A fehér pöttyöknek tűnő valamiket ne nézd) Üdv.: Tibor | |||||
Tomi | Adatlap | 496787 | 2008. november 15. 21:00 | ||
Ősrégi lehet...Még a 29-es oldalszámú is repül...Meg is indul 0:42nél rendesen :D www.youtube.com/watch | |||||
borisz | Adatlap | 496786 | 2008. november 15. 18:17 | ||
Sziasztok! Az 547es hsz. utolsó képén látható fúvókára hajazót szeretnék én is csinálni, mert az italerit azért mégsem tenném egy makettre. Az érdekelne, hogy milyen színeket használjak, illetve a belső hullámos valamit miből lenne érdemes csináljam? | |||||
szezsolt | Adatlap | 496785 | 2008. november 11. 14:28 | ||
Tibor | Adatlap | 496783 | 2008. november 10. 10:40 | ||
levix | Adatlap | 496782 | 2008. november 9. 17:17 | ||
www.patricksaviation.com/videos/wvs/556/ A peruiak jól nyomják :). | |||||
phun | Adatlap | 496781 | 2008. november 8. 14:58 | ||
Köszönöm Mindkettőtöknek! Hasznos. :-) | |||||
Tibor | Adatlap | 496780 | 2008. november 8. 06:22 | ||
Jó reggelt Phun! A +4 füzet e vonatkozásban is remek, de ha nincs meg, akkor az abban szereplő 3 nézeti rajzokat megtalálod a horac.freeweb.hu lap rajzai között. Üdv.: Tibor | |||||
Tibcsi | Adatlap | 496779 | 2008. november 8. 06:10 | ||
Levi oldalán találsz festési rajzot, és néhány fotót is. http://www.plasticwings.hu/mig29/natomig.htm | |||||
phun | Adatlap | 496778 | 2008. november 6. 16:52 | ||
Tibcsi | Adatlap | 496777 | 2008. november 5. 22:22 | ||
Jééé, ebben ültem én is! :-))) Fotók kellenek, vagy rajz? | |||||
phun | Adatlap | 496776 | 2008. november 5. 22:18 | ||
Nyugger | Adatlap | 496775 | 2008. november 3. 12:29 | ||
PETI | Adatlap | 496774 | 2008. november 2. 21:16 | ||
Hu, király! Hétköznap is megy az üzem? khmm, izé... :) | |||||
sainz | Adatlap | 496773 | 2008. november 2. 17:03 | ||
sainz10@gmail.com | |||||
Tomi | Adatlap | 496772 | 2008. november 2. 12:09 | ||
Szia PETI! Múlt hét csütörtökön pont ez a nagyvas repült egyet éjszaka! sainz! E-mailben lenne pár kérdésem, tudnál adni egy e-mail címet? | |||||
sainz | Adatlap | 496771 | 2008. november 2. 10:20 | ||
sainz | Adatlap | 496770 | 2008. november 1. 22:49 | ||
PETI | Adatlap | 496769 | 2008. november 1. 22:48 | ||
Húú de köszi! :) | |||||
Newman | Adatlap | 496768 | 2008. november 1. 22:12 | ||
Peti! Hú, de jók lettek ezek a fotók! Üdv. | |||||
PETI | Adatlap | 496767 | 2008. november 1. 21:55 | ||
PETI | Adatlap | 496766 | 2008. október 31. 21:39 | ||
Kedves mig-29! Ebben a topikban csak ilyen embereket találsz! Vagyunk egy páran... Üdv | |||||
mig23papa | Adatlap | 496765 | 2008. október 31. 21:05 | ||
vettem az adást :-) | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 496764 | 2008. október 31. 19:19 | ||
gyakorlatilag egy felszállóredőny, de a 21-nél nem volt rugó a zárásra, csak a belső légnyomás és a saját súlya ami szintén zárási irányba hatott /a 29-nél a saját súly nyitási irányba hat, nyilván ezért kellet a rugós záró-mechanika/. | |||||
sainz | Adatlap | 496763 | 2008. október 30. 17:06 | ||
mig23papa | Adatlap | 496762 | 2008. október 27. 21:26 | ||
valahogy úgy működik mint a felszállóredőny, nem ? | |||||
Monox | Adatlap | 496761 | 2008. október 27. 20:48 | ||
Bár a MiG-21-esnek a nyomába sosem léphet a típus de biztos, hogy távozása nagy űrt fog hagyni bennem és még sok-sok repülést szerető és tisztelő emberben. | |||||
mig-29 | Adatlap | 496760 | 2008. október 26. 20:03 | ||
Sziasztok! Nagyon örülök hogy vannak még akik úgy fogják sajnálni a mig-29-est mint én valamint kollegáim! :) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 496759 | 2008. október 26. 11:01 | ||
Köszi, így már értem. :) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
Hamár MiG-29 hajtómű kiömlő! Nincs véletlenül képed a kiszerelt hajtómű helyéről a gépben? Kicsit bonyolultan fogalmaztam. Tehát: a hajtómű helye érdekelne.
Szép lett a 21F-13-asod, gratula hozzá!
Üdv