<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
ha6ich | Adatlap | 497120 | 2009. július 15. 00:14 | ||
Levix | Adatlap | 497119 | 2009. július 14. 23:12 | ||
Minden stencil fent van legfeljebb nem látszik a rajzon. Ajánlom a Toff matricáját, amihez a rajzom készült. Minden rajta van! plasticwings.hu/mig29/nato/natomig29huncolor50p70.jpg | |||||
Figaro | Adatlap | 497118 | 2009. július 14. 22:02 | ||
Spike | Adatlap | 497117 | 2009. július 14. 21:55 | ||
Nyugger | Adatlap | 497116 | 2009. július 14. 21:54 | ||
Ptamas, Nincs infó bármilyen búcsúztatásról. Ez az év még keszivel telik el, hogy mit hoz a jövő? Nyílt napot vagy repülőnapot nem tartanak télen... | |||||
Figaro | Adatlap | 497115 | 2009. július 14. 21:14 | ||
Sziasztok! Tudna valaki küldeni a magyar MiG-29 stencil feliratairól, szövegmintákat és felirat térképet. Figaro | |||||
Daala | Adatlap | 497114 | 2009. július 14. 19:51 | ||
Úgy hívják, hogy "Have Glass" coating. Ez egy speciális radarelnyelő lakkszerű bevonat. Már nem csak a Raptoron használják, hanem egyes F-16-os századok gépein is kipróbélták. Spangdahlemben is repülnek ilyen Viperek. | |||||
Levix | Adatlap | 497113 | 2009. július 14. 11:03 | ||
Annyit pontosítanék, hogy mind a négy fejlesztő ország más színnel festi a Typhoont, bár igaz mind szürke. A Raptoron, meg egy speciális fémes festék van. Ugyan azt mondják a színei megegyeznek az F-15 MOD. Eagle (36176/36251) színeivel, de a fémpor miatt ez a valóságban nem úgy néz ki. www.cybermodeler.com/aircraft/f-15/f-15_profile02.shtml www.plasticwings.hu/other/highres_moron%204-ship%20cor.jpg Papp - plasticwings - levix - Levente | |||||
ptamas | Adatlap | 497112 | 2009. július 14. 10:27 | ||
Sziasztok! Lehet már arról valamit tudni, hogy lesz-e búcsúztatása vmi fél vagy harmad vagy bármekkora nyílt nap keretében a 29-nek? ÜDv : Ptamas | |||||
HA6ICH | Adatlap | 497111 | 2009. július 7. 15:19 | ||
stefi13! És még egy link a témával kapcsolatosan konkrét magyar lajstromjelű gépek festéséről Humbrol és FS színkódokkal: www.plasticwings.hu/mig29/m29short.htm Többet jelenleg nem tudok a témával kapcsolatban mondani, kiindulási alapnak azt hiszem elég jó. Üdv:Pisti | |||||
HA6ICH | Adatlap | 497110 | 2009. július 7. 10:44 | ||
stefi13! Egyetértek Corto_Maltese kollégával, illetve olvasd el, amit a Csere-bere topikban írtam! Máskor ne oda írj, ha a festéssel van gondod, mert ott gyorsak kiosztanak (jogosan) off-topic miatt. Ott leírtam az általánosan használt NATO (USA) színeket, még hozzátenném az F_22 és Eurofighteren is ezek vannak már. Oda azért írtam, amit írtam, mert azt a fórumot hamarabb olvastam. Egyébként meg nem kell annyira komolyan venni a festési mintát, mert sokmindentől függ a színek árnyalata (mennyit állnak kinn a napon, mennyit fakulnak, vagy épp most jött ki a gyárból/felújításről, netán fel volt készítve kiállításra/repülőnapra és fényesebb, tisztább stb...) Egy konkrét gépnek az élete folyamán többször megváltozik a festése. Üdv:Pisti | |||||
Corto_Maltese | Adatlap | 497109 | 2009. július 6. 20:50 | ||
stefi13 | Adatlap | 497108 | 2009. július 6. 20:17 | ||
valaki mondja már meg hogy hol találok a mai magyar mig-29-esek nátó színét?könyörgök!:( | |||||
romeo | Adatlap | 497107 | 2009. július 5. 18:55 | ||
romeo | Adatlap | 497106 | 2009. július 5. 18:04 | ||
sanyi | Adatlap | 497105 | 2009. július 5. 14:26 | ||
Sziasztok! 7 éve egy makettversenyen egy nem megnevezendő pilóta - miközben beszámolót tartott - mondta: -Oldalra nézve még két "29-est" láttam és akkor gondolkoztam hogy itt van valami, mert egyszerre maximum 3 lehet fenn, miközben mi is ketten voltunk. Nagyon sokan átsiklottak felette, de aki nem az megdöbbent kicsit. Szóval nem újdonság - és valóban szégyen. Szeintem jobban járnánk ha feltennék őket a vaterára, és lehetne rájuk licitálni. Milyen jó lenne hogy nem a szomszéd házát nézegetném, hanem egy Fulcumot - persze a ház helyén:) Kellemes 7wégét Mindenkinek! Sanyi | |||||
Tibcsi | Adatlap | 497104 | 2009. július 5. 09:47 | ||
stefi13 | Adatlap | 497103 | 2009. július 5. 09:36 | ||
Szia begyuzs én mig-29 esen dolgozom meg tudnád nekem mondani hogy a mostani nato színt hogy lehet ki keverni vagy meg venni?légyszi majd írj e-mail: kobra1996@citromail.hu | |||||
PETI | Adatlap | 497102 | 2009. június 23. 21:41 | ||
romeo | Adatlap | 497101 | 2009. június 23. 17:59 | ||
Az Aranysas 6-os számából. | |||||
Monox | Adatlap | 497100 | 2009. június 23. 17:40 | ||
Ez az infó honnan származik? | |||||
romeo | Adatlap | 497099 | 2009. június 23. 17:25 | ||
Már csak 3 db MiG-29B és 1 db Mig-29UB üzemel! | |||||
sanyi | Adatlap | 497098 | 2009. június 23. 09:15 | ||
Akkor Ok! Emberek! Ma este DEPECHE a Puskásban! Ki jön még?:D | |||||
vlevi | Adatlap | 497097 | 2009. június 23. 08:54 | ||
Azt, hogy fúlykálni, direkt írtam. | |||||
sanyi | Adatlap | 497096 | 2009. június 23. 08:25 | ||
Jó reggelt! Mielőtt még máskor beszólsz – beírsz – valakinek a helyesírással kapcsolatban, nézz szét… Szép napot! Sanyi | |||||
vlevi | Adatlap | 497095 | 2009. június 22. 23:29 | ||
Azért vannak még perverz emberek : i113.photobucket.com/albums/n209/florymodels/FA-18C_Digital/FA-18C_Digital_5.jpg | |||||
zoli1989 | Adatlap | 497094 | 2009. június 22. 23:16 | ||
Samee | Adatlap | 497093 | 2009. június 22. 22:48 | ||
Durva; bár ezek között a fényviszonyok között olyan mintha elkapott volna vmi csúnya bőrbetegséget:S:) Maticával még megoldható lenne a dolog. 29-es festésben szerintem akkor is a mi "NATO"-s gépeink a legszebbek. | |||||
vlevi | Adatlap | 497092 | 2009. június 22. 21:44 | ||
Ezt már én is néztem, nagyon durva. Hát halljátok, maszkolja ki az, aki akarja :) :) :) :) Hacsak nem valami öntapadós fóliából csinál valaki egy tökéletesen illeszkedő sablont minden árnyalatra külön. De abba is beleőszülsz, mire felrakod és végigfúlykálod :) | |||||
romeo | Adatlap | 497091 | 2009. június 22. 20:56 | ||
PETI | Adatlap | 497090 | 2009. június 6. 19:14 | ||
Repül a 11-es, én is úgy tudom. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 497089 | 2009. június 6. 13:35 | ||
Hát akkor nem tudom. Ez a kép most készült 2009 májusban. (nem én fotóztam) m.blog.hu/le/legiero/image/Magyar_legiero/Vadasz/090526_KE_defector/09_may_KE_defector_8.jpg | |||||
Monox | Adatlap | 497088 | 2009. június 6. 12:49 | ||
Én úgy tudom kivonták. Repülőképes állapotban tartották a bemutatóra, mert annyit még "elbír". Pont azért is kapott díszfestést, mert ezen túl már semmire nem alkalmazták. Azóta 3x jártam kecskeméten, de repülni azóta sem láttam és fotóval sem találkoztam ami a bemutatót követően a levegőben készült volna róla. Egyébként kevésbé ismert, de a 117-es számú Mi-24 is ki volt vonva amikor Csőrikeként feltámaszották pár felszállás elejéig. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 497087 | 2009. június 6. 12:07 | ||
De a 11-es tudtommal a díszfestésű gép. Az meg még repül, nem vonták ki. | |||||
Monox | Adatlap | 497086 | 2009. június 6. 11:37 | ||
Egy kevésbé ismert fórumban ezt talátam. Egy történet ami arról szól, hogy a 11 oldalszámú gépünk hajszállal kerülte el azt, ami a 02-es vesztét okozta. "2005-ben történt ez is, mint a 02-es lezuhanása. Berepülés előtti utolsó hajtóműpróbán voltak a kollégák a 11-es oldalszámú géppel a forszázshelyen. Végeztek a munkával, minden ok volt az ollózással is és már a hajtóművek hűtését végezték leállítás előtt. A kint lévő egyik sárkányos kollégának már ekkor sem tetszett valami. Amikor a kabinban ülő mechanikus stop állásba helyezte a második hajtóművezérlő kart is, akkor az előbb említett sárkányos tiszt valami fémes hangot hallott. Rövid tanácskozás után a hajtóművesek és a sárkányosok úgy döntöttek, hogy újabb indítást végeznek. Szerencsére. Mert alig pörgött fel a hajtómű, amikor egy iszonyú fémes hang jött és felrobbant. Ez azt jelenti, hogy a fordulat néhány másodperc alatt nulla lett. Ha nincs akkor ott az a sárkányos tiszt, vagy nem annyira jó a füle, akkor ez felszállás közben is megtörténhettet volna..." Lehet, hogy a 11-est ezért vonták ki az aktív szolgálatból? | |||||
Farkaskoma | Adatlap | 497085 | 2009. május 8. 12:05 | ||
romeo | Adatlap | 497084 | 2009. május 7. 19:40 | ||
f2d | Adatlap | 497083 | 2009. április 1. 19:15 | ||
Hídecsúf.:-D | |||||
Tibcsi | Adatlap | 497082 | 2009. április 1. 17:41 | ||
Volt szó korábban az ESCI MiG-29-eseéről. Itt megnézhetitek: www.aircraftresourcecenter.com/Gal9/8501-8600/gal8537-MiG-29-Kidd/00.shtm | |||||
Figaro | Adatlap | 497081 | 2009. március 28. 20:48 | ||
Lala | Adatlap | 497080 | 2009. március 26. 20:07 | ||
Sziasztok! Az airliners.net-en van márc.21-i Lengyel 29-es(levegőben) | |||||
Levix | Adatlap | 497079 | 2009. március 23. 20:38 | ||
Fotósorozat az orosz SzMT-kről pilot.strizhi.info/photos/v/Kursk/SMT/ | |||||
Levix | Adatlap | 497078 | 2009. március 19. 22:42 | ||
Lehet nem vettétek észre de tettem egy linket a magyar 29-esek átvizsgálásáról. legiero.blog.hu/2009/02/18/repedtsvancuak | |||||
zoli1989 | Adatlap | 497077 | 2009. március 19. 22:12 | ||
Hát szlovákéknál szerintem nincs túl nagy gond. Ez 2009-es fotó: www.fotogaleria.lietadla.com/view.php | |||||
Nyugger | Adatlap | 497076 | 2009. március 19. 21:45 | ||
Sziasztok, Van valakinek mértékadó híre a lengyel, bolgár és szlovák MiG-29-ek állapotáról? Nem hiszem, hogy csak az orosz és a maroknyi magyar gépet érintené a korroziós gond. | |||||
PETI | Adatlap | 497075 | 2009. március 19. 20:53 | ||
Egyik legnagyobb szívfájdalmam, hogy valszeg sosem repül köteléket magyar MiG-29 géppár a nemsokára repülőképes magyar MiG-15UTI-val! A másik maga a 29-es ügye, ami magyar vonatkozásban csőd... | |||||
begyuzs | Adatlap | 497074 | 2009. március 19. 17:03 | ||
borisz | Adatlap | 497073 | 2009. március 19. 16:47 | ||
Vagy csak nincs pénz rájuk sehogysem, aztán megvan az ürügy a csendes kivonásra? Mikor lettek ezek utoljára átnézve? | |||||
f2d | Adatlap | 497072 | 2009. március 19. 13:30 | ||
Ne haragudj, de nagyon maradi gondolkodású vagy.:-D Az egy elavult és rossz szemléletű légierő volt, olyan maradi dolgokkal mint, hogy a repülőgép repülésre való. Nem is értem hogyan lehetett úgy élni. Fújj! Ezt le is váltották egy mai modern minden porcikájában korszerű gondolkodású légierőre, itt már a repülőgépeket nem használják olyan alantas dolgokra mint a repülés. | |||||
Cébés | Adatlap | 497071 | 2009. március 19. 12:37 | ||
Szépen hazavágták a légierőt...Nesze neked 14 grupen...És abból is ha már kettő felemelkedik egy repülési napon,akkor már nagyüzem van...pfff Anno Taszáron de 10-től hajnal 1-ig hédereztünk a kifutópályán.Élveztük a kerozinszagot,süttettük a hasunk a napon,kortyoltuk a sört,kergettük a bárányokat a kifutóról,Migek és Szuhojok megállás nélkül mentek egész nap,reggeltől estig! Az még légierő volt! Ez már csak valami színházi előadás! egy lefutott darab... Kapják be! (elnézést) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
Nagyon szépen köszönöm, ezt nem tudtam, nagyon fontos infó ez!
Üdv: Pisti