/ Fórumok /

MiG-29

Minden ami a Mig-29 -es repülőgéppel kapcsolatos. Úgymint típusváltozatok,festés,fegyverzet,stb...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56.
Neo954 497390 2010. szeptember 8. 12:40
Válasz erre
Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne a szakikhoz, hogy milyen szögben áll nyitva a harci és az uti kabinteteje?

A válaszokat előre is köszönöm!

Üdv.:Neo
Figaro 497389 2010. szeptember 7. 20:05
Válasz erre
Szia Weizi!
Köszi a részletes leírást.
Figaro
Weizi 497388 2010. szeptember 7. 17:16
Válasz erre
Szia Figaro!

Az általad bekarikázott dolgok estében telitalálatot értél el!:-)
Az egyes képen bekarikázott szerkezet maga a póttartály rögzítő zár szerkezete,csak ez az egy van belőle,a tartály hátsó részén található két függőleges nyúlvány ugyanis csak támasztéknak szolgál,valamint a tartály oldásakor eme két nyúlványon elfordulva,az áramlás hatására távolodik el a géptől.
A kettes képen pedig a tartályon átmenő rögzítő rúd nyílása látható,amelynek menetes,négyszögletű nyílással rendelkező fej részét(levehető)a gépen található zárszerkezethez lehet csatlakoztatni.Tehát ha leegyszerűsítjük,akkor a póttartály mindösszesen csak egyetlen csavarral(Menetes végű rúddal) van rögzítve a géptörzshöz.
Figaro 497387 2010. szeptember 7. 16:33
Válasz erre
UZR-73-as R-27 súlymakett
UZR-73-as R-27 súlymakett
photo29
photo29
1
1
2
2

Üdv Urak!

Mi határozza meg, hogy az R-27 súlymakett melyik oldali
belső tartóra, valamint az UZR-73-as a két külső közül
hova kerül függesztésre?

Az 1-es és 2-es képen jelölt részeknek a póttank rögzítésében
milyen szerepük van?

Figaro
sulyid 497386 2010. szeptember 5. 15:10
Válasz erre
mrca_static2
mrca_static2

A legszebb.
Repy 497385 2010. augusztus 26. 18:23
Válasz erre
Köszi szépen a segítséget, igen a kiömlőket és a kabint mindenképpen beszerzem, de még láttam hozzá kiegészítőt például futóműhöz és a fékszárnyhoz, talán még azokat érdemes beszerezni...
Tibcsi 497384 2010. augusztus 26. 15:57
Válasz erre
Szia,

Én azt mondom, hogy az Academy 29-es két legszembetűnőbb hiányossága a kabin és a kiömlők. Ha ezt a két hibáját kijavítod, akkor már 90%-nál tartasz. :)
Tehát elsősorban kabinfeljavítót (vagy legalább ülést) és egy hajtóműkiömlő feljavítót vegyél hozzá. Ez a minimum. A többi már csak apróság. :)

Ja igen: és a főfutószárat rövidítsd meg 3-4 mm-rel, hogy a madarad élethűen tartsa a faroktollait. :))

Üdv: Tibcsi
Samee 497383 2010. augusztus 26. 15:45
Válasz erre
Ma én is nézegettem ezeket luckymodellen. :)
Az első az a pitot cső hu.wikipedia.org/wiki/Pitot-cs%C5%91 A gép orrán lévő "hegyes izé"
A második a Quickboost szerint korrekt formájú orrkúp
A harmadikban meg állásszög adók meg egyéb a gép felületén található izémizék vannak.
Repy 497382 2010. augusztus 26. 15:18
Válasz erre
Sziasztok!

Nézegettem Hobbyeasy-n mig 29es kiegészítőket és ilyeneket találtam 1:48ban, mint:
quickboost:
Pitot tubes
Correct Nose
Sensing units

Ezek mit takarnának, a másodikat gondolom, hogy orrkúp, dehát annyira rossz lenne az academyé? Valamint a másik kettő is szükségese ?
miles 497381 2010. augusztus 11. 11:19
Válasz erre
Mianmar is rendelt 20 SMT-t valamikor az év elején, még Koreai NDK-nak is van pár SMT-je.
p-51 497380 2010. augusztus 11. 08:47
Válasz erre
mondjuk nekem is jobban tetszik az eredeti sárkánnyal.
p-51 497379 2010. augusztus 11. 08:45
Válasz erre
lajosmolnar 497372 2010. augusztus 10. 14:21
Válasz erre
Sziasztok!

ha valakit érdekel Mig-29 fülke és hajtóműkiömlő 1:48-ban bátran keressen!megegyezünk.Mindkettő Aires gyártmány.

molnarlajos@colonial.hu
Mpower 497371 2010. augusztus 10. 12:47
Válasz erre
Annak idején a Ladánkat is vissza kellett volna adnunk, minőségi kifogások miatt:)
zsury 497370 2010. augusztus 10. 12:41
Válasz erre
Tudtommal csak Oroszország. Egy pár darabot eladtak egy -két éve Algériának, de minőségi kifogások miatt visszaadták, és inkább a Szu-27-est választották.
Mpower 497369 2010. augusztus 10. 12:38
Válasz erre
De, csúnya az:) Főleg az első meg az uccsó képen. Az egy személyes su27 (pl ami itt volt) is, azért nem tetszik teljesen, mert ugyanilyen duplán púpos. Míg a két üléses kabinteteje után szépen, egy vonalban lejt a gép végéig. Persze ez csak az én véleményem.
Egyébként melyik ország használ ilyet?
zsury 497368 2010. augusztus 10. 11:43
Válasz erre
Egy kis plusz üzemanyag, meg némi elektronika...

Annyira nem csúnya, de a repülési jellemzőit állítólag eléggé rontja, az alaptipushoz képest...
Mpower 497367 2010. augusztus 10. 11:04
Válasz erre
Fú, de csúnya szegény. Mi ez a púp a hátán?
zsury 497366 2010. augusztus 10. 10:38
Válasz erre
MiG-29SMT_1_main
MiG-29SMT_1_main
MiG-29SMT_3_main
MiG-29SMT_3_main
MiG-29SMT_13
MiG-29SMT_13
mig-29smt_[917]_1998
mig-29smt_[917]_1998
mig_29smt_0001
mig_29smt_0001

Itt egy pár...:)
p-51 497365 2010. augusztus 9. 22:40
Válasz erre
Üdvözlet mindenkinek!
Kecskeméten sikerült szert tennem egy MiG-29SMT-re (mármint1:72-ben). Nagy hálával fogadnám,ha tudnátok segíteni pár képpel, ami zöld-szürke terepfestéssel látszik ez az altípus.
Üdv
p-51
Ptamas 497364 2010. augusztus 9. 22:38
Válasz erre
Urak!
Most találtam a neten,nagyon ott van e kép,gratula a szerzőjének:
picasaweb.google.hu/balazs.trautmann/Kecskemet2010RepulonapCsutortokPentek

ÜDv
PTamas
Mpower 497363 2010. augusztus 9. 15:57
Válasz erre
user_10594320_1281217891919
user_10594320_1281217891919

Ez meg akkor, az utolsó ráfordulások egyike.
SIG 497362 2010. augusztus 9. 15:24
Válasz erre
RSCN8877
RSCN8877

Akkor erre legyen itt egy uccsó talajfogás a közönség előtt... De jó lenne, ha mégsem ez lenne az utolsó :S
zoli1989 497361 2010. augusztus 9. 13:27
Válasz erre
_IGP0453
_IGP0453

Az utolsó momentumok egyike a nagyközönség előtt.
Lacy 497360 2010. augusztus 9. 10:41
Válasz erre
29_g
29_g

Ugyan pont ilyen Kecskeméten nem volt...

Bár hasonlókat lehetett látni!
Weizi 497359 2010. július 31. 17:56
Válasz erre
Szia Kamovos!

A kép a legutóbbi amerikaiakkal közös hadgyakorlaton készült.Sajnos jelen állás szerint ez volt a típus utolsó ilyen jellegű feladata.:-(
Kamovos 497358 2010. július 31. 17:45
Válasz erre
Szia Weizi

Csodálatos kép!
Csak nem a készenlét? 

Üdv: kamovos
PETI 497357 2010. július 31. 17:25
Válasz erre
mirazsmarci 497356 2010. július 31. 16:31
Válasz erre
És az idióták meg kidobják őket...
Szerintem valahogy törvénybe kéne foglaltatni, hogy politikusok ne bírálhassanak felül állambiztonsági, és honvédelmi vonatkozású szakmai kérdésekben szakértőket.
PETI 497355 2010. július 31. 08:27
Válasz erre
Hát igen! Ez teljesen rendben van.
Weizi 497353 2010. július 31. 00:01
Válasz erre
DSC01669
DSC01669

Hát nem gyönyörű kis dioráma?:-)
sulyid 497352 2010. július 22. 11:54
Válasz erre
Ez e link már régi,mára már 10 db prototipus van.
sulyid 497351 2010. július 22. 11:45
Válasz erre
sulyid 497350 2010. július 22. 11:13
Válasz erre
800px-MiG-35_airliners_net
800px-MiG-35_airliners_net
800px-Mikoyan-Gurevich_MiG-35_-_MAKS_2009
800px-Mikoyan-Gurevich_MiG-35_-_MAKS_2009
124039071561277
124039071561277
mig-35
mig-35

Pár kép a szóban forgó kicsikéről...
sulyid 497349 2010. július 22. 11:09
Válasz erre
Szerintem az oroszok azok vevők lesznek rá és még jópár mostani mig 29 üzemeltető esélyes.
miles 497348 2010. július 22. 10:43
Válasz erre
Csak vegyen 35-öst valaki, mert ha nem, akkor prototípus marad.
sulyid 497347 2010. július 22. 10:20
Válasz erre
Reménykedjünk.Amúgy a mig 35 ha elkészül akkor az nagyon ütni fog.
miles 497346 2010. július 22. 10:09
Válasz erre
Lehet később integrálják az R-77-est.
VO101_Papi 497344 2010. július 22. 08:13
Válasz erre
Szerintem a Gripen tekintetében nem igazán irigylik a szlovák kollégáikat. Még tavaly decemberben beszélgettem egy éppen a svédeknél Gripen átképzésen lévő, előzőleg 29-est repülő pilótával, az első kérdésem az volt, hogy hiányzik e a 29-es (érzelmileg, nem technikailag), rögtön rávágta, hogy nem, az új madárba nagyon könnyű beleszeretni.
Egyébként a szlovák 29-esek nagyon minimális korszerűsítést kaptak, GPS (beépített antenna a kabin mögött), új képernyő, minha új rádiók is lennének benne, de a harcértékük, fegyverzetük, képességeik ugyanazok maradtak. NATO kompatibilissé elsősorban a műszerezettséget tették, (nem metrikus, hanem angolszász mértékegységű műszerek) fegyverzet a régi ugyan, de nem lebecsülendő, viszont BVR-ben nem ellenfele az Ericsson radarnak, és az Amramnek.
Weizi 497343 2010. július 22. 00:11
Válasz erre
A szlovákok összesen 24 db. géppel rendelkeztek 1996 végére,amelyeket a Csehektől,és az oroszoktól szereztek be,vettek át.Ebből 21db. 9-12 (A) modell volt,és 3 db 9-51 (UB) 2005-re a gépek viszonylag elhasználódtak az alkatrész ellátás/beszerzés körülményessége miatt,ezért sok gépből donor lett.2005-ben kezdődött egy modernizációs program,melyen 12 szerencsés kiválasztott esett át,ebből 10 harci,és 2 gyakorló volt.Ez a program 2007-re,vagy 2008-ra ért véget,úgyhogy még jó ideig rendszerben tudják,és gondolom akarják is tartani ezeket a masinákat!
Talán az utolsó mondat miatt irigykedhetnek a magyar pilóták a szlovákokra!:-)
sulyid 497342 2010. július 21. 22:45
Válasz erre
Szerintem a mi pilótáink azok 1 kicsit irigyelhetik a szlovák pilótákat...
miles 497341 2010. július 21. 15:58
Válasz erre
A műszerezetség is sokat változott. Az egyik szlovák pilóta szerint szinte teljesen más gép lett. Valamival fejletebbek.
miles 497340 2010. július 21. 15:37
Válasz erre
A szlovákoknak ez a gép szokta repülni a bemutatókat. Aki kilátogat Kecskemétre valószínű élőben fogja látni.
sulyid 497339 2010. július 21. 15:08
Válasz erre
800px-MiG-29AS2008Farnborough
800px-MiG-29AS2008Farnborough

Amúgy a képen lévő árnyalat az sokkal szebb mint az ezen lévő.
sulyid 497338 2010. július 21. 15:07
Válasz erre
sulyid 497337 2010. július 21. 15:06
Válasz erre
Ez a festés sokkal szebb mint a magyar,sőt ez a legszebb fulcrum festés.
Dexi 497336 2010. július 21. 14:52
Válasz erre
23624
23624

a szlovákok azok ha jól tudom NATO-kompatibilissé tették oket, valami plus antenna kerult a kabin mogé, az orosz feliratokat átcserélték angolra, nem metrikus hanem angolszász láb mértékegység lett bevezetve stb stb. Ha jól tudom ezek a változások, de nem tenném rá a nyakam.
sulyid 497335 2010. július 21. 14:40
Válasz erre
A szlovák mig 29-esek azok modernebbek a mi mig 29-eseinknél?
sulyid 497334 2010. július 20. 17:18
Válasz erre
800px-MiG-29SMT_on_the_MAKS-2009_(01)
800px-MiG-29SMT_on_the_MAKS-2009_(01)

Mig 29 SMT,itt aztán látszik hogy mennyire megemelték a gépnek a gerincét...
zkalos 497333 2010. július 19. 23:01
Válasz erre
Sziasztok!

Szükségem lenne 2 db. 1/72 MiG-29-hez való APU-73 indítósín , ami az R-73 -hoz jó.
Az ICM újnyomású készletéből kellene, mert ebből már van kettő nekem is, és így egyformák lennének.(pl. a strizsi festésű ilyen készlet)
Köszi

zkalos@t-online.hu
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56.