<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
Neo954 | Adatlap | 497390 | 2010. szeptember 8. 12:40 | ||
Figaro | Adatlap | 497389 | 2010. szeptember 7. 20:05 | ||
Weizi | Adatlap | 497388 | 2010. szeptember 7. 17:16 | ||
Szia Figaro! Az általad bekarikázott dolgok estében telitalálatot értél el!:-) Az egyes képen bekarikázott szerkezet maga a póttartály rögzítő zár szerkezete,csak ez az egy van belőle,a tartály hátsó részén található két függőleges nyúlvány ugyanis csak támasztéknak szolgál,valamint a tartály oldásakor eme két nyúlványon elfordulva,az áramlás hatására távolodik el a géptől. A kettes képen pedig a tartályon átmenő rögzítő rúd nyílása látható,amelynek menetes,négyszögletű nyílással rendelkező fej részét(levehető)a gépen található zárszerkezethez lehet csatlakoztatni.Tehát ha leegyszerűsítjük,akkor a póttartály mindösszesen csak egyetlen csavarral(Menetes végű rúddal) van rögzítve a géptörzshöz. | |||||
Figaro | Adatlap | 497387 | 2010. szeptember 7. 16:33 | ||
sulyid | Adatlap | 497386 | 2010. szeptember 5. 15:10 | ||
Repy | Adatlap | 497385 | 2010. augusztus 26. 18:23 | ||
Köszi szépen a segítséget, igen a kiömlőket és a kabint mindenképpen beszerzem, de még láttam hozzá kiegészítőt például futóműhöz és a fékszárnyhoz, talán még azokat érdemes beszerezni... | |||||
Tibcsi | Adatlap | 497384 | 2010. augusztus 26. 15:57 | ||
Szia, Én azt mondom, hogy az Academy 29-es két legszembetűnőbb hiányossága a kabin és a kiömlők. Ha ezt a két hibáját kijavítod, akkor már 90%-nál tartasz. :) Tehát elsősorban kabinfeljavítót (vagy legalább ülést) és egy hajtóműkiömlő feljavítót vegyél hozzá. Ez a minimum. A többi már csak apróság. :) Ja igen: és a főfutószárat rövidítsd meg 3-4 mm-rel, hogy a madarad élethűen tartsa a faroktollait. :)) Üdv: Tibcsi | |||||
Samee | Adatlap | 497383 | 2010. augusztus 26. 15:45 | ||
Ma én is nézegettem ezeket luckymodellen. :) Az első az a pitot cső hu.wikipedia.org/wiki/Pitot-cs%C5%91 A gép orrán lévő "hegyes izé" A második a Quickboost szerint korrekt formájú orrkúp A harmadikban meg állásszög adók meg egyéb a gép felületén található izémizék vannak. | |||||
Repy | Adatlap | 497382 | 2010. augusztus 26. 15:18 | ||
Sziasztok! Nézegettem Hobbyeasy-n mig 29es kiegészítőket és ilyeneket találtam 1:48ban, mint: quickboost: Pitot tubes Correct Nose Sensing units Ezek mit takarnának, a másodikat gondolom, hogy orrkúp, dehát annyira rossz lenne az academyé? Valamint a másik kettő is szükségese ? | |||||
miles | Adatlap | 497381 | 2010. augusztus 11. 11:19 | ||
Mianmar is rendelt 20 SMT-t valamikor az év elején, még Koreai NDK-nak is van pár SMT-je. | |||||
p-51 | Adatlap | 497380 | 2010. augusztus 11. 08:47 | ||
mondjuk nekem is jobban tetszik az eredeti sárkánnyal. | |||||
p-51 | Adatlap | 497379 | 2010. augusztus 11. 08:45 | ||
Nagyon köszönöm! | |||||
lajosmolnar | Adatlap | 497372 | 2010. augusztus 10. 14:21 | ||
Sziasztok! ha valakit érdekel Mig-29 fülke és hajtóműkiömlő 1:48-ban bátran keressen!megegyezünk.Mindkettő Aires gyártmány. molnarlajos@colonial.hu | |||||
Mpower | Adatlap | 497371 | 2010. augusztus 10. 12:47 | ||
Annak idején a Ladánkat is vissza kellett volna adnunk, minőségi kifogások miatt:) | |||||
zsury | Adatlap | 497370 | 2010. augusztus 10. 12:41 | ||
Tudtommal csak Oroszország. Egy pár darabot eladtak egy -két éve Algériának, de minőségi kifogások miatt visszaadták, és inkább a Szu-27-est választották. | |||||
Mpower | Adatlap | 497369 | 2010. augusztus 10. 12:38 | ||
De, csúnya az:) Főleg az első meg az uccsó képen. Az egy személyes su27 (pl ami itt volt) is, azért nem tetszik teljesen, mert ugyanilyen duplán púpos. Míg a két üléses kabinteteje után szépen, egy vonalban lejt a gép végéig. Persze ez csak az én véleményem. Egyébként melyik ország használ ilyet? | |||||
zsury | Adatlap | 497368 | 2010. augusztus 10. 11:43 | ||
Egy kis plusz üzemanyag, meg némi elektronika... Annyira nem csúnya, de a repülési jellemzőit állítólag eléggé rontja, az alaptipushoz képest... | |||||
Mpower | Adatlap | 497367 | 2010. augusztus 10. 11:04 | ||
Fú, de csúnya szegény. Mi ez a púp a hátán? | |||||
zsury | Adatlap | 497366 | 2010. augusztus 10. 10:38 | ||
Itt egy pár...:) | |||||
p-51 | Adatlap | 497365 | 2010. augusztus 9. 22:40 | ||
Üdvözlet mindenkinek! Kecskeméten sikerült szert tennem egy MiG-29SMT-re (mármint1:72-ben). Nagy hálával fogadnám,ha tudnátok segíteni pár képpel, ami zöld-szürke terepfestéssel látszik ez az altípus. Üdv p-51 | |||||
Ptamas | Adatlap | 497364 | 2010. augusztus 9. 22:38 | ||
Urak! Most találtam a neten,nagyon ott van e kép,gratula a szerzőjének: picasaweb.google.hu/balazs.trautmann/Kecskemet2010RepulonapCsutortokPentek ÜDv PTamas | |||||
Mpower | Adatlap | 497363 | 2010. augusztus 9. 15:57 | ||
SIG | Adatlap | 497362 | 2010. augusztus 9. 15:24 | ||
Akkor erre legyen itt egy uccsó talajfogás a közönség előtt... De jó lenne, ha mégsem ez lenne az utolsó :S | |||||
zoli1989 | Adatlap | 497361 | 2010. augusztus 9. 13:27 | ||
Lacy | Adatlap | 497360 | 2010. augusztus 9. 10:41 | ||
Weizi | Adatlap | 497359 | 2010. július 31. 17:56 | ||
Szia Kamovos! A kép a legutóbbi amerikaiakkal közös hadgyakorlaton készült.Sajnos jelen állás szerint ez volt a típus utolsó ilyen jellegű feladata.:-( | |||||
Kamovos | Adatlap | 497358 | 2010. július 31. 17:45 | ||
Szia Weizi Csodálatos kép! Csak nem a készenlét? Üdv: kamovos | |||||
PETI | Adatlap | 497357 | 2010. július 31. 17:25 | ||
mirazsmarci | Adatlap | 497356 | 2010. július 31. 16:31 | ||
És az idióták meg kidobják őket... Szerintem valahogy törvénybe kéne foglaltatni, hogy politikusok ne bírálhassanak felül állambiztonsági, és honvédelmi vonatkozású szakmai kérdésekben szakértőket. | |||||
PETI | Adatlap | 497355 | 2010. július 31. 08:27 | ||
Hát igen! Ez teljesen rendben van. | |||||
Weizi | Adatlap | 497353 | 2010. július 31. 00:01 | ||
sulyid | Adatlap | 497352 | 2010. július 22. 11:54 | ||
Ez e link már régi,mára már 10 db prototipus van. | |||||
sulyid | Adatlap | 497351 | 2010. július 22. 11:45 | ||
sulyid | Adatlap | 497350 | 2010. július 22. 11:13 | ||
sulyid | Adatlap | 497349 | 2010. július 22. 11:09 | ||
Szerintem az oroszok azok vevők lesznek rá és még jópár mostani mig 29 üzemeltető esélyes. | |||||
miles | Adatlap | 497348 | 2010. július 22. 10:43 | ||
Csak vegyen 35-öst valaki, mert ha nem, akkor prototípus marad. | |||||
sulyid | Adatlap | 497347 | 2010. július 22. 10:20 | ||
Reménykedjünk.Amúgy a mig 35 ha elkészül akkor az nagyon ütni fog. | |||||
miles | Adatlap | 497346 | 2010. július 22. 10:09 | ||
Lehet később integrálják az R-77-est. | |||||
VO101_Papi | Adatlap | 497344 | 2010. július 22. 08:13 | ||
Szerintem a Gripen tekintetében nem igazán irigylik a szlovák kollégáikat. Még tavaly decemberben beszélgettem egy éppen a svédeknél Gripen átképzésen lévő, előzőleg 29-est repülő pilótával, az első kérdésem az volt, hogy hiányzik e a 29-es (érzelmileg, nem technikailag), rögtön rávágta, hogy nem, az új madárba nagyon könnyű beleszeretni. Egyébként a szlovák 29-esek nagyon minimális korszerűsítést kaptak, GPS (beépített antenna a kabin mögött), új képernyő, minha új rádiók is lennének benne, de a harcértékük, fegyverzetük, képességeik ugyanazok maradtak. NATO kompatibilissé elsősorban a műszerezettséget tették, (nem metrikus, hanem angolszász mértékegységű műszerek) fegyverzet a régi ugyan, de nem lebecsülendő, viszont BVR-ben nem ellenfele az Ericsson radarnak, és az Amramnek. | |||||
Weizi | Adatlap | 497343 | 2010. július 22. 00:11 | ||
A szlovákok összesen 24 db. géppel rendelkeztek 1996 végére,amelyeket a Csehektől,és az oroszoktól szereztek be,vettek át.Ebből 21db. 9-12 (A) modell volt,és 3 db 9-51 (UB) 2005-re a gépek viszonylag elhasználódtak az alkatrész ellátás/beszerzés körülményessége miatt,ezért sok gépből donor lett.2005-ben kezdődött egy modernizációs program,melyen 12 szerencsés kiválasztott esett át,ebből 10 harci,és 2 gyakorló volt.Ez a program 2007-re,vagy 2008-ra ért véget,úgyhogy még jó ideig rendszerben tudják,és gondolom akarják is tartani ezeket a masinákat! Talán az utolsó mondat miatt irigykedhetnek a magyar pilóták a szlovákokra!:-) | |||||
sulyid | Adatlap | 497342 | 2010. július 21. 22:45 | ||
Szerintem a mi pilótáink azok 1 kicsit irigyelhetik a szlovák pilótákat... | |||||
miles | Adatlap | 497341 | 2010. július 21. 15:58 | ||
A műszerezetség is sokat változott. Az egyik szlovák pilóta szerint szinte teljesen más gép lett. Valamival fejletebbek. | |||||
miles | Adatlap | 497340 | 2010. július 21. 15:37 | ||
A szlovákoknak ez a gép szokta repülni a bemutatókat. Aki kilátogat Kecskemétre valószínű élőben fogja látni. | |||||
sulyid | Adatlap | 497339 | 2010. július 21. 15:08 | ||
Amúgy a képen lévő árnyalat az sokkal szebb mint az ezen lévő. | |||||
sulyid | Adatlap | 497338 | 2010. július 21. 15:07 | ||
Ja és köszi a infókat. | |||||
sulyid | Adatlap | 497337 | 2010. július 21. 15:06 | ||
Ez a festés sokkal szebb mint a magyar,sőt ez a legszebb fulcrum festés. | |||||
Dexi | Adatlap | 497336 | 2010. július 21. 14:52 | ||
sulyid | Adatlap | 497335 | 2010. július 21. 14:40 | ||
A szlovák mig 29-esek azok modernebbek a mi mig 29-eseinknél? | |||||
sulyid | Adatlap | 497334 | 2010. július 20. 17:18 | ||
zkalos | Adatlap | 497333 | 2010. július 19. 23:01 | ||
Sziasztok! Szükségem lenne 2 db. 1/72 MiG-29-hez való APU-73 indítósín , ami az R-73 -hoz jó. Az ICM újnyomású készletéből kellene, mert ebből már van kettő nekem is, és így egyformák lennének.(pl. a strizsi festésű ilyen készlet) Köszi zkalos@t-online.hu |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
Olyan kérdésem lenne a szakikhoz, hogy milyen szögben áll nyitva a harci és az uti kabinteteje?
A válaszokat előre is köszönöm!
Üdv.:Neo