<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
romeo | Adatlap | 497665 | 2011. január 17. 14:25 | ![]() | |
Weizi | Adatlap | 497664 | 2011. január 17. 13:42 | ![]() | |
Szia! Szerintem csak reklám volt,mert én soha nem találkoztam efféle bombákkal. Azt elképzelhetőnek tartom,hogy anno rendszeresítettek valamiféle gyakorló bombát,persze ebben nem vagyok biztos,abban viszont igen,hogy soha nem láttam magyar 29-en bomba függesztményt. | |||||
romeo | Adatlap | 497663 | 2011. január 17. 12:18 | ![]() | |
Üdv Weizi! Valahol van fotóm magyar MiG-29B-ről "kiterített" fegyverzettel, és ott bombákat is látni. Ez csak reklám lehetett, vagy valóban használtunk hozzá bombákat is? Köszönöm! | |||||
zoli1989 | Adatlap | 497662 | 2011. január 16. 22:43 | ![]() | |
Szia! Köszi a segítséget! :) Így mostmár könnyű lesz a dolgom. Akkor alighanem most első körben követem el az R-27 + UZR-73 kombót az együlésesre :) Idővel a kétülésesem pedig vagy üres marad, vagy 2/4 B-8M blokk kerül rá, ahogy írtad. Köszi mégegyszer! | |||||
Weizi | Adatlap | 497661 | 2011. január 16. 22:18 | ![]() | |
Az UB-k általában fegyvertelenül repültek,persze azért repültek sokat az R-73-as imitátorral is,és persze volt olyan is,hogy 2/4 B-8M blokkokkal is. | |||||
Weizi | Adatlap | 497660 | 2011. január 16. 22:11 | ![]() | |
Szia! A kérdésedre a válasz: A magyar UB-ken rendszeresített konfiguráció 4db. bombazárból,és 2db. indítósínből áll. Az UZR-73-at nyugodtan alkalmazhatod a B-nél,és az UB-nél is,de az R-27-est csak a B-nél! A B-k általában egy R-27-es,és egy R-73-as imitátorral repülték a feladatokat. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 497659 | 2011. január 16. 21:28 | ![]() | |
Sziasztok! Lenne egy "szakmai" kérdésem. Az együléses gépeken rengeteg fotón lehet látni R-27 súlymakett és UZR-73 kombinációt. Ez így oké is, többféle felfüggesztés formáról is van jó képem. A kérdésem az lenne hogy UB-n is helytálló ez a konfiguráció? Vagy arra az R-27 még ilyen formában sem megy fel? Magyarországon MiG-29UB-ra mi volt a jellemző felfüggesztés ? (Azt tudom, hogy az UB-ban lokátor nincs, így éles R-27-est nem tud "vinni") (Most együléses változatot fogok építeni, de azért nem árt tisztában lenni az UB-val is, mivel tervben van az is.) | |||||
sempi | Adatlap | 497658 | 2011. január 9. 19:11 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 497657 | 2011. január 1. 17:03 | ![]() | |
p-51 | Adatlap | 497656 | 2010. december 31. 13:08 | ![]() | |
Ezt a profik úgy csinálják, hogy lelövetik magukat Bosznia felett, ugranak, helikopterrel mentik őket, aztán szállítóval haza. | |||||
miles | Adatlap | 497655 | 2010. december 31. 13:04 | ![]() | |
Tud valaki valamit arról, hogy a szlovákok integrálták-e az R-77-est? -Én úgy tudtam Yemennek SMT-k vann. -http://en.wikipedia.org/wiki/Ukrainian_Air_Force-Nem tudom, hogy megbízható-e, de ez szerint nem csak 9.13-ak aktívak. -Olvassátok el az Aranysasban a MiG-29 magyarországi alkalmazásáról szóló cikket!-szomorú. Boldog új évet kívánok mindenkine! | |||||
Figaro | Adatlap | 497654 | 2010. december 30. 10:12 | ![]() | |
"Végleg leálltak a MiG - 29-esek Hivatalosan is véget ért szerdán a MiG vadászrepülőgépek szolgálata Magyarországon - írja a Magyar Nemzet. Ma, 07:39 A magyar haderőnél majdnem hatvan éve szolgáló szovjet-orosz MiG vadászrepülő családba tartozó gépek utolsó generációját, a Mig-29-eseket hivatalosan is leváltották ugyanis a Svédországtól lízingelt Gripenekkel. A korábban Magyarországon használt MiG-ek eladásának előkészítése a lap szerint már tart a Honvédelmi Minisztériumnál." www.nepszava.hu/articles/article.php Ez tényleg csak nálunk van így. :( | |||||
piratvitorla | Adatlap | 497652 | 2010. december 30. 07:10 | ![]() | |
Sziasztok! Én szerencsére belekóstolhattam a vadászba (irányítóként); az An26-ba, a helikopterbe és a sportrepülésbe pedig hajózóként (kicsit még a Jakba is). Mindnek megvan a maga szépsége (még a sokak által megvetett ejtőernyőzésnek is); mindben van olyan ami a másikban nincs. Bár ez egy Mig29 topic, így itt ez a nyerő :) És az is marad... Zoli | |||||
Tornado2000ECR | Adatlap | 497651 | 2010. december 29. 23:01 | ![]() | |
Szerintem csúcsot ne említs mert akaratlanul azokat sértheted meg vele akiket nem szeretnél. Én a helikopterek felé jobban húzok picit lehet de nem teszek így különbséget mert nem lenne igazságos. | |||||
Laci-bacsi | Adatlap | 497650 | 2010. december 29. 20:59 | ![]() | |
Én kaptam ezeket az ipari műremekeket egy kedves ismerősömtől. A beszerzésével kapcsolatban a Mig-15,Mig-17,Mig-19 topikban rendszeresen jelentkező A-3 kolléga talán tud segíteni. | |||||
silnet8 | Adatlap | 497649 | 2010. december 29. 17:19 | ![]() | |
Honnann lehet ilyet beszerezni? | |||||
Lacy | Adatlap | 497648 | 2010. december 29. 17:02 | ![]() | |
Weizi, köszönjük az infót! | |||||
piratvitorla | Adatlap | 497647 | 2010. december 29. 16:10 | ![]() | |
A Jakot is egyszer már kivonták. Majd ha feldarabolták/eladták őket: akkor már tényleg nincs tovább. Addig meg bármi kiderülhet... | |||||
Levix | Adatlap | 497646 | 2010. december 29. 16:09 | ![]() | |
Kegyetlen jól néz ki! | |||||
sanyi | Adatlap | 497645 | 2010. december 29. 16:07 | ![]() | |
59 év és így elbúcsúztatni... Ilyen is csak Magyarisztánban van... | |||||
PETI | Adatlap | 497644 | 2010. december 29. 16:04 | ![]() | |
Üdv! Azért ne keverjük össze a heliket a sugaras vadászokkal! Ők voltak a csúcs, ezt mindenki tudja és valóban lezárult egy korszak. Ezt még egy jó darabig nem is fogom felfogni... | |||||
Laci-bacsi | Adatlap | 497643 | 2010. december 29. 15:53 | ![]() | |
piratvitorla | Adatlap | 497642 | 2010. december 29. 14:38 | ![]() | |
Sziasztok! A Jakok is üzemben vannak (bár azok félig románok, mert ott gyártották őket);még Mi-8-asok is vannak. Sőt, lehet, hogy gyarapodni is fognak, ha a finn üzemeltetésű példányokból veszünk át (ahogy az több helyen is olvasható). üdv | |||||
zoli1989 | Adatlap | 497641 | 2010. december 29. 13:07 | ![]() | |
Hát, a MiG-ek viszont 59 év után búcsúznak. Látom tegnapra készült felvarró is... | |||||
Freddy | Adatlap | 497640 | 2010. december 29. 13:04 | ![]() | |
Az utolsó orosz vasak is elköszöntek a Magyar Légierő kötelékétől. Na, azért ennyire nem ,,súlyos" a helyzet, a Mi-17-esek, 24-esek, merevszárnyúak közt meg az An-26-osok még megvannak. Tényleg, Jak-52-t használják még? | |||||
romeo | Adatlap | 497639 | 2010. december 29. 12:26 | ![]() | |
Úgy gondolom, jó pár év eltelik, mire lesz ismét orosz vadászgépünk :-) | |||||
Weizi | Adatlap | 497638 | 2010. december 29. 12:13 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 497637 | 2010. december 29. 09:59 | ![]() | |
Tegnap elmaradt a "TANGO"... jets.hu/news | |||||
magyaralba | Adatlap | 497636 | 2010. december 28. 22:06 | ![]() | |
Weizi | Adatlap | 497635 | 2010. december 28. 20:50 | ![]() | |
Weizi | Adatlap | 497634 | 2010. december 28. 20:48 | ![]() | |
Daala | Adatlap | 497631 | 2010. december 27. 15:02 | ![]() | |
Daala | Adatlap | 497630 | 2010. december 27. 14:55 | ![]() | |
Nekem van egy képem, akkor csináltam, amikor először voltak itt a tenderen a franciák a Mirage 2000-el, és az előtt áll a Trabi a magyar és a francia pilótákkal... | |||||
LcDkY | Adatlap | 497629 | 2010. december 27. 13:55 | ![]() | |
silent8 jó nyomon jár. az ott hajtóműolaj. Csak a nagy hőterheléstől bebarnult! | |||||
silent8 | Adatlap | 497628 | 2010. december 27. 13:16 | ![]() | |
Sziasztok! Nem lehet, hogy az a két csík az a nagy g-s terheléseknél keletkezik, valamilyen túlfolyó rendszerből? Több gépnél láttam már ilyet, hogy nagyobb g terheléseknél a halytóművek és a törzs alján jelentkeznek ilyen folyások. Pl. az üzemanyagtartályokban is van valami ehhez hasonló. | |||||
Levix | Adatlap | 497627 | 2010. december 27. 12:35 | ![]() | |
Az inkább olaj mint rozsda. | |||||
Ori | Adatlap | 497626 | 2010. december 27. 00:08 | ![]() | |
http://www.airliners.net/photo/Hungary---Air/Mikoyan-Gurevich-MiG-29B-(9-12A)/1389339/L/ Az a rozsdás csík szerű valami a két hajóművön az mi? Mintha valami fedőlemeztől indulna. | |||||
sdsdaf | Adatlap | 497625 | 2010. december 26. 21:57 | ![]() | |
Sziasztok, egy olyan kepet keresek, amit azt hiszem itt lattam. Biztos felismeritek a leiras alapjan. Az a kep kellene amikor a magyar pilotak feoltozve a repteren egy trabant mogott allnak mogottuk meg egy mig 29-es. A kep valakinek megvan? | |||||
Monox | Adatlap | 497624 | 2010. december 26. 20:42 | ![]() | |
Lacy, köszi, így már világos. | |||||
Lacy | Adatlap | 497623 | 2010. december 26. 19:29 | ![]() | |
Szia Monox, annó valaki kitalálta, hogy a a Mig-29-eseknél a pótvezérsíkot csak a korai elő széria példányoknál használták. Ez jól hangzott, ezért a mai napig ezt írogatják a típusismertetőkben. Ha viszont valaki veszi a fáradságot és átnézi a gépek gyári számait, gyártási idejét, a kialakításukat, szériák közötti különbségeket, akkor látható, hogy 1982-től, 1985 elejéig az összes "mezei" 9.12-es ilyen pótvezérsíkkal gurlut ki a gyárból. 85-91 között gyártott 9.12-esek esetében hiányzik csak gyárilag. (A egyedi teszt, prototípus, stb gépeket ne számítsuk ide) Ezekkel a gépekkel négy harci és egy kiképző ezredet töltöttek fel a 1983-85 között. Közölük az egyik a 145. vadászrepülő ezred Ukarajnában települt, annak függetlenné válásáig. Ezen kívül a Krímben 89-ben felállítottak egy haditengerészeti kiképző ezredet, ahova a más alakulatoktól leselejtezett, korai gépeket gyűjtötték össze, hogy a haditengerészeti pilótákat képezzenek át rajtuk. Itt is volt egy századnyi pótvezérsíkos 9.12-es gép, amit Ukrajna megörökölt. | |||||
Monox | Adatlap | 497622 | 2010. december 26. 18:26 | ![]() | |
Függetlenül ettől a protogépek még a 70-es években épüétek és repültek. Ukrajna még sok évvel ezután született meg, ezért is nem értem, miképp került Ukrán lajstromba, ráadásul egy nem is szériában gyártott gépről beszélünk. | |||||
Newman | Adatlap | 497621 | 2010. december 26. 17:48 | ![]() | |
Ahogy elnézem ez egy nem mai kép! Tudtommal az ukrán légierőben már csak a 9-13-as változatú 29-esek üzemelnek. Gondolom a szétválás után örökölték ezeket a gépeket. Nézd meg a Su-27-eseiket, az együléses gépek egy része korai változatú, többek közt a 30-as oldalszámú is, ami idén a repnapon járt! Üdv.: Péter | |||||
Monox | Adatlap | 497620 | 2010. december 26. 15:58 | ![]() | |
TheSp0ty | Adatlap | 497619 | 2010. december 25. 19:07 | ![]() | |
Újra elérhető a videó... www.youtube.com/watch | |||||
Rob79 | Adatlap | 497618 | 2010. december 25. 15:34 | ![]() | |
fridi | Adatlap | 497617 | 2010. december 24. 16:50 | ![]() | |
Remélem így lesz! | |||||
pilotka | Adatlap | 497616 | 2010. december 24. 08:39 | ![]() | |
pszt...talán mégis repül 28-án dél körül a mig-29...UFF !(ha jó az idő) | |||||
Ori | Adatlap | 497615 | 2010. december 22. 21:10 | ![]() | |
Hová tűnt a videó? | |||||
Hornet102 | Adatlap | 497614 | 2010. december 22. 10:55 | ![]() | |
Szia Weizi! Lenne néhány kérdésem privátba, ha nem gond? Nyugi semmi olyan, ami miatt problémád lenne! Erre a címre írnál ha lehetne:bela014@freemail.hu Előre is köszönöm! | |||||
Weizi | Adatlap | 497613 | 2010. december 22. 09:18 | ![]() | |
Hűűű LcDkY! Igencsak jó lett ez a búcsú videó!Köszönöm,illetve köszönjük!Vélek benne felfedezni egy-két ismerős képet,és videót!:-D |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
Üdv!