<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
sanyi | Adatlap | 497698 | 2011. február 12. 13:12 | ||
p-51 | Adatlap | 497697 | 2011. február 11. 17:21 | ||
De olyan púposnak tűnik a háta. | |||||
Levix | Adatlap | 497696 | 2011. február 11. 15:49 | ||
Air Force a legerősebb hatalom az északi. Pletyka légierő az észak hinni nekik, bár sok a kommunikációs Észak-Korea Air Force legelitebb és kiváló teljesítmény. A alapokra a két zászlóalj egy ezredet repülőgépes, amely légierő általános az Észak hogy ugyanezt az 24 vagy több Kimutatták, hogy a művelet a gáz-és nézd meg a különböző idegen anyagok különböző anyagok, de a leggyakoribb MIG-29A MIG-29SE MIG-29UB MIG-29A része rá ... MIG-29SE testvére ... és MIG-29UB átalakítás tréner, a lánc 5 egység típusú És minden gázok ismert működni. 55 ezred és 57 légierő ezred állomásozott állomásozó Sunchon egy fürdő és egy légibázis az amerikai haditengerészet legfőbb alapja Érdekében a származási ellenőrzés felügyelete és kezelése képzés birkózni a légierő és a fő feladat, hogy ismételje. Összpontosítva Észak-Korea fővárosa Phenjan, hogy megvédje annak légterét. MIG-23. Ellentétben a MIG-23 lezuhant miatt hibás gáz úgy tűnik, hogy nincs tartalék alkatrészeket is be unhwalhan. KF-16..MIG-29 KF-16, és hasonlítsa össze az összes gázt bizonyos területeken, de minden arc tűnik, nem érvényesül ... MIG-29 erősségeit és gyengeségeit . Hogy van, hogy dolgozzon taktika fogni annak érdekében, jelentős fenyegetést jelent ebben az időben nehéz, de ... Lapos termékek működhet az új típusú irányított rakétákkal rendszerek fontolóra veheti az ilyen esetekre. | |||||
sanyi | Adatlap | 497695 | 2011. február 11. 12:57 | ||
Éppen azért raktam be, hogy a "nyelvészek" majd jól kivesézik!:) | |||||
Laller | Adatlap | 497694 | 2011. február 10. 17:55 | ||
Jó-jó. Szépek a képek, de a szöveg tele van helyesírási hibával... :) | |||||
sanyi | Adatlap | 497693 | 2011. február 10. 11:43 | ||
Egy kis érdekesség: Észak-Korea bemil.chosun.com/nbrd/gallery/view.html | |||||
The_Ori | Adatlap | 497692 | 2011. február 5. 18:34 | ||
romeo | Adatlap | 497691 | 2011. február 5. 15:37 | ||
romeo | Adatlap | 497690 | 2011. február 5. 15:35 | ||
makettes | Adatlap | 497689 | 2011. február 2. 16:24 | ||
Ez igen,NAGYON köszönöm! | |||||
Only72 | Adatlap | 497688 | 2011. február 2. 13:47 | ||
Hello! Remélem ezzel tudtam segíteni! Üdv | |||||
makettes | Adatlap | 497687 | 2011. február 2. 12:44 | ||
Sziasztok! A 24-es oldalszámú Mig-29 UB festési rajzát keresném,ha esetleg valakinek meglenne jelezzen.Vagy ha fotóval rendelkezik az is jó lenne. Köszönöm. makettes | |||||
PETI | Adatlap | 497686 | 2011. január 28. 20:38 | ||
Sziasztok! Ma megjelent az Aranysasban Németh Zoltán cikke a Nagyvas magyarországi pályafutásáról. Mivel nagyon eredeti és egyedi a hangvétele, mindenkinek ajánlom! Ez tényleg a Nagyvasról szól. Üdv | |||||
Levix | Adatlap | 497685 | 2011. január 27. 11:34 | ||
Samee | Adatlap | 497684 | 2011. január 27. 11:09 | ||
Az Italeri MiG-29-est MiG-29-esre is nehéz átalakítani :) Komolyabban: A K futóműve megerősített, rgo gyári futóművek kuka. Szárnyak felhajthatók, ezt pár vonal bekarcolásával mondjuk meg tudod csinálni. Fékhorgot meg kell szkreccselni, ez mondjuk annyira nem para. A kiömlök közötti féklapok a K-nál oválisak és nem szögletesek. Nem vagyok biztos benne, de asszem a K-nál mintha növelték volna a vezérsíkokat szárnyfelületeket. (kövezzetek meg ha nem) Ha jól rémlik akkor az indiai K-k közül mindegyik 2 személyes kabinra épül, de ennek elhelyezése a normál 1 üléses és az UB közé esik, de egyik kabinteteje se stimmel hozzá, rgo új kabintető. De ha maradsz a prototípusnál akkor ezt a problémát kiküszöbölheted. Ahogy elnézem megnövelték a szárnyak előrenyúló részét, és az íve is más. Pár panelvonal máshol van, vagy egyáltalán nincs. Teljesen új pilótafülkét kell építeni. GSF-eket lecserélni. + 1 felfüggesztési pont a szárnyakra. Talán a prototípussal jársz a legjobban. Üdv. Szemi | |||||
Vik30 | Adatlap | 497683 | 2011. január 26. 22:10 | ||
Nehéz átalkítani 1/72 italeri mig 29est mig 29k ra? | |||||
SeZo | Adatlap | 497682 | 2011. január 24. 06:59 | ||
Akkor úgy tűnik marad a házi barkácsolás! A K-36-os katapultülés még nem is olyan rettenet, inkább a pilótafülke silány! :( Köszi mindkettőtöknek! Üdv: SeZo | |||||
zsury | Adatlap | 497681 | 2011. január 24. 06:31 | ||
Úgy emlékszem a lengyel Part nevű cég is gyártott maratást a 72-es UB-hez...de azt sajna nem tudom, léteznek-e még... Üdv, Zsury. | |||||
Newman | Adatlap | 497680 | 2011. január 23. 23:02 | ||
A 72-es UB nehéz ügy... Tudtommal csak az Eduard gyártott hozzá régebben maratást, de ma már nehezen lehet hozzájutni. Sok sikert! Üdv: Péter | |||||
SeZo | Adatlap | 497679 | 2011. január 23. 21:37 | ||
Kedves Fórumtársak! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Egy Mig-29UB-t szeretnék megépíteni 1:72-es méretben és a kabinhoz keresek feljavító szettet. Ha esetleg láttatok honlapot, ahol van, vagy boltot Budapest környékén, esetleg van, akinek van és megválna tőle szóljatok legyetek szívesek! Köszönöm előre is! Üdv: SeZo sezo82@citromail.hu | |||||
romeo | Adatlap | 497678 | 2011. január 23. 20:13 | ||
PETI | Adatlap | 497677 | 2011. január 22. 18:44 | ||
Romeo, az utolsó kettőt honnét lehet letölteni nagyobb felbontásban? Üdv | |||||
makettes | Adatlap | 497676 | 2011. január 22. 16:25 | ||
Szia Newman! Kereslek ezerrel! üdv. makettes@freemail.hu | |||||
miles | Adatlap | 497675 | 2011. január 22. 13:08 | ||
Newman | Adatlap | 497674 | 2011. január 21. 22:30 | ||
02,03,04,06,08,09,10,11,15,16,18,21,26,27 | |||||
miles | Adatlap | 497673 | 2011. január 21. 21:44 | ||
Sziasztok! Hány gépet festettek át NATO szürkére? | |||||
romeo | Adatlap | 497672 | 2011. január 18. 21:48 | ||
Laller | Adatlap | 497671 | 2011. január 18. 19:09 | ||
Lajos | Adatlap | 497670 | 2011. január 18. 18:56 | ||
Murmuc | Adatlap | 497669 | 2011. január 17. 21:55 | ||
Üdv Laller! Melyik faluban volt a nagymamád tornáca? | |||||
Daala | Adatlap | 497668 | 2011. január 17. 21:29 | ||
Én is láttam valami bemutatón készült fényképet, amin a 29-esre tették fel a MBD négyzáras tartót bombákkal. | |||||
Laller | Adatlap | 497667 | 2011. január 17. 21:01 | ||
Én pedig mamám tornácáról néztem a falu felé bejövő zsír új MIG-eket. Nagyon, nagyon alacsonyan fordultak. Mint egy légi bemutatón. Sajnos kép nem készült, a bombazárat 12 évesen nem ismertem fel, de ettől még lehetett rajtuk. Azt tudom, hogy többször gépágyúztak. | |||||
mirazsmarci | Adatlap | 497666 | 2011. január 17. 15:39 | ||
Üdv! 1994-ben volt egy gyakorlat, ahol néhány 29-es a Nagyiván melletti lőtéren végzett lövészetet. A híradóban mutatott bejátszást fel is vettem videóra, de már fogalmam sincs hogy hol van. Emlékeim szerint ott gyakorlóbombákat oldottak. | |||||
romeo | Adatlap | 497665 | 2011. január 17. 14:25 | ||
Igyekszem megkeresni a fotót! A bombák a MiG-29 előtt voltak a betonon, valami bemutató volt a fejeseknek kb. a 90-es évek közepén. Üdv! | |||||
Weizi | Adatlap | 497664 | 2011. január 17. 13:42 | ||
Szia! Szerintem csak reklám volt,mert én soha nem találkoztam efféle bombákkal. Azt elképzelhetőnek tartom,hogy anno rendszeresítettek valamiféle gyakorló bombát,persze ebben nem vagyok biztos,abban viszont igen,hogy soha nem láttam magyar 29-en bomba függesztményt. | |||||
romeo | Adatlap | 497663 | 2011. január 17. 12:18 | ||
Üdv Weizi! Valahol van fotóm magyar MiG-29B-ről "kiterített" fegyverzettel, és ott bombákat is látni. Ez csak reklám lehetett, vagy valóban használtunk hozzá bombákat is? Köszönöm! | |||||
zoli1989 | Adatlap | 497662 | 2011. január 16. 22:43 | ||
Szia! Köszi a segítséget! :) Így mostmár könnyű lesz a dolgom. Akkor alighanem most első körben követem el az R-27 + UZR-73 kombót az együlésesre :) Idővel a kétülésesem pedig vagy üres marad, vagy 2/4 B-8M blokk kerül rá, ahogy írtad. Köszi mégegyszer! | |||||
Weizi | Adatlap | 497661 | 2011. január 16. 22:18 | ||
Az UB-k általában fegyvertelenül repültek,persze azért repültek sokat az R-73-as imitátorral is,és persze volt olyan is,hogy 2/4 B-8M blokkokkal is. | |||||
Weizi | Adatlap | 497660 | 2011. január 16. 22:11 | ||
Szia! A kérdésedre a válasz: A magyar UB-ken rendszeresített konfiguráció 4db. bombazárból,és 2db. indítósínből áll. Az UZR-73-at nyugodtan alkalmazhatod a B-nél,és az UB-nél is,de az R-27-est csak a B-nél! A B-k általában egy R-27-es,és egy R-73-as imitátorral repülték a feladatokat. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 497659 | 2011. január 16. 21:28 | ||
Sziasztok! Lenne egy "szakmai" kérdésem. Az együléses gépeken rengeteg fotón lehet látni R-27 súlymakett és UZR-73 kombinációt. Ez így oké is, többféle felfüggesztés formáról is van jó képem. A kérdésem az lenne hogy UB-n is helytálló ez a konfiguráció? Vagy arra az R-27 még ilyen formában sem megy fel? Magyarországon MiG-29UB-ra mi volt a jellemző felfüggesztés ? (Azt tudom, hogy az UB-ban lokátor nincs, így éles R-27-est nem tud "vinni") (Most együléses változatot fogok építeni, de azért nem árt tisztában lenni az UB-val is, mivel tervben van az is.) | |||||
sempi | Adatlap | 497658 | 2011. január 9. 19:11 | ||
romeo | Adatlap | 497657 | 2011. január 1. 17:03 | ||
p-51 | Adatlap | 497656 | 2010. december 31. 13:08 | ||
Ezt a profik úgy csinálják, hogy lelövetik magukat Bosznia felett, ugranak, helikopterrel mentik őket, aztán szállítóval haza. | |||||
miles | Adatlap | 497655 | 2010. december 31. 13:04 | ||
Tud valaki valamit arról, hogy a szlovákok integrálták-e az R-77-est? -Én úgy tudtam Yemennek SMT-k vann. -http://en.wikipedia.org/wiki/Ukrainian_Air_Force-Nem tudom, hogy megbízható-e, de ez szerint nem csak 9.13-ak aktívak. -Olvassátok el az Aranysasban a MiG-29 magyarországi alkalmazásáról szóló cikket!-szomorú. Boldog új évet kívánok mindenkine! | |||||
Figaro | Adatlap | 497654 | 2010. december 30. 10:12 | ||
"Végleg leálltak a MiG - 29-esek Hivatalosan is véget ért szerdán a MiG vadászrepülőgépek szolgálata Magyarországon - írja a Magyar Nemzet. Ma, 07:39 A magyar haderőnél majdnem hatvan éve szolgáló szovjet-orosz MiG vadászrepülő családba tartozó gépek utolsó generációját, a Mig-29-eseket hivatalosan is leváltották ugyanis a Svédországtól lízingelt Gripenekkel. A korábban Magyarországon használt MiG-ek eladásának előkészítése a lap szerint már tart a Honvédelmi Minisztériumnál." www.nepszava.hu/articles/article.php Ez tényleg csak nálunk van így. :( | |||||
piratvitorla | Adatlap | 497652 | 2010. december 30. 07:10 | ||
Sziasztok! Én szerencsére belekóstolhattam a vadászba (irányítóként); az An26-ba, a helikopterbe és a sportrepülésbe pedig hajózóként (kicsit még a Jakba is). Mindnek megvan a maga szépsége (még a sokak által megvetett ejtőernyőzésnek is); mindben van olyan ami a másikban nincs. Bár ez egy Mig29 topic, így itt ez a nyerő :) És az is marad... Zoli | |||||
Tornado2000ECR | Adatlap | 497651 | 2010. december 29. 23:01 | ||
Szerintem csúcsot ne említs mert akaratlanul azokat sértheted meg vele akiket nem szeretnél. Én a helikopterek felé jobban húzok picit lehet de nem teszek így különbséget mert nem lenne igazságos. | |||||
Laci-bacsi | Adatlap | 497650 | 2010. december 29. 20:59 | ||
Én kaptam ezeket az ipari műremekeket egy kedves ismerősömtől. A beszerzésével kapcsolatban a Mig-15,Mig-17,Mig-19 topikban rendszeresen jelentkező A-3 kolléga talán tud segíteni. | |||||
silnet8 | Adatlap | 497649 | 2010. december 29. 17:19 | ||
Honnann lehet ilyet beszerezni? | |||||
Lacy | Adatlap | 497648 | 2010. december 29. 17:02 | ||
Weizi, köszönjük az infót! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
Mert szerintem púpos is. Ehun vala-e egy fotó - sajnos nem a legjobb minőségű, mert egy P-3-ból készült. Kész csoda hogy nem lőtték le a gaz imperialisták terrorbombázóját, miközben a bölcs és békés északot célozta be!:)