<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
Tibor | Adatlap | 497823 | 2011. július 6. 08:40 | ![]() | |
Bocsi, de a szövegem a Zoli1889 makettjére vonatkozik! Előzmény: (497822) Tibor 2011. július 6. 08:39 | |||||
Tibor | Adatlap | 497822 | 2011. július 6. 08:39 | ![]() | |
Biztos, hogy ilyen sötétszürke a kabinbelső? Vagy csak a fotó csal? | |||||
zoli1989 | Adatlap | 497821 | 2011. július 5. 21:19 | ![]() | |
Bizony, a 01-es lesz. Valamikor 1996-ban... címszó alatt :) | |||||
Weizi | Adatlap | 497820 | 2011. július 5. 21:08 | ![]() | |
Nagyon szép!Akkor ha jól gondolom,01-es lesz fénykorában ábrázolva? | |||||
zoli1989 | Adatlap | 497819 | 2011. július 5. 20:38 | ![]() | |
PETI | Adatlap | 497818 | 2011. július 5. 20:35 | ![]() | |
Nem láttad a német Phantomot... Sokkal tisztább volt. :) Komolyan. | |||||
PETI | Adatlap | 497817 | 2011. július 5. 20:34 | ![]() | |
Nem láttad a német Phantomot... Sokkal tisztább volt. :) Komolyan. | |||||
Weizi | Adatlap | 497816 | 2011. július 5. 20:07 | ![]() | |
Hihetetlenek ezek a lengyelek!Láttam már egy-két Fulcrumjukat élőben is,képről is,és mindegyikükről enni lehetett volna! Persze egy bemutatóra biztosan nem a legleharcoltabb példányokat viszik el,de tény hogy meg tudják becsülni őket! Jó képek!:-) | |||||
zoli1989 | Adatlap | 497815 | 2011. július 5. 18:50 | ![]() | |
zoli1989 | Adatlap | 497814 | 2011. július 5. 18:47 | ![]() | |
Szia! Semmi gond! Tudtam hogy nem felejtetted el, azért sem erőltettem ;-) (nameg a makettem törzse is csak ma állt össze, majd rakok fel róla képeket.) | |||||
Weizi | Adatlap | 497813 | 2011. július 5. 18:09 | ![]() | |
Szia! Bocsi hogy így elhúzódott,de amit ígértem nem felejtettem el!Szóval írj egy e-mailt,és küldök pár képet a kérdéses részekről! weizi82@freemail.hu | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 497812 | 2011. június 23. 23:26 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 497811 | 2011. június 12. 21:09 | ![]() | |
zoli1989 | Adatlap | 497810 | 2011. június 6. 22:16 | ![]() | |
Szia! Köszi szépen előre is. :) Ha van, az sem gond ha a mostani állapotáról. Főleg a felségjelek körüli rész miatt érdeklődnék. Tudtommal annó a vörös csillagot átfújták a gépeken. Arra lennék kíváncsi, hogy a 01-esen sacc/kb. milyen lehet ez a folt. Hátha látszódik valami képen. | |||||
Weizi | Adatlap | 497809 | 2011. június 6. 21:05 | ![]() | |
Szia! Majd szétnézek,de de ha van is,akkor csak a mostani állapotáról sajnos! | |||||
zoli1989 | Adatlap | 497808 | 2011. június 6. 19:12 | ![]() | |
Én csak egyet szeretnék kérdezni. A 01-esről van esetleg fotód ? (A hunavián lévő párat már ismerem...) | |||||
Weizi | Adatlap | 497807 | 2011. június 4. 20:14 | ![]() | |
Szia Peti! Már hogyne lenne!:-) Ha írsz egy e-mail címet,akkor küldeni fogok képeket a gépsorról,legalábbis arról az állapotról,amikor elkezdődött ez a folyamat!Viszont nem egészen két hét múlva jutok ismét haza a saját gépemhez,így csak akkor tudom majd elküldeni! Üdv | |||||
PETI | Adatlap | 497806 | 2011. június 4. 18:29 | ![]() | |
Hali! Erről a 29-es sorról nincs véletlenül néhány képed? Érdekelne... Üdv | |||||
F-16 | Adatlap | 497805 | 2011. május 30. 20:55 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 497804 | 2011. május 29. 19:15 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 497803 | 2011. május 26. 10:40 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 497802 | 2011. május 25. 20:47 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 497801 | 2011. május 25. 20:45 | ![]() | |
zoli1989 | Adatlap | 497800 | 2011. május 23. 20:17 | ![]() | |
Szia ! Köszi, magamban én is ilyesmire tippeltem inkább. | |||||
Weizi | Adatlap | 497799 | 2011. május 23. 19:03 | ![]() | |
Sziasztok! Sajnos semmi ilyesmiről nincsen szó!Csupán egy alapos átvizsgáláson esnek/estek át,ha úgy tetszik akkor egyfajta állapotfelmérésen.Azért vannak ott ahol a képeken láttátok,mert így könnyebb mozgatni a gépeket,ha nem egymás előtt állnak. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 497798 | 2011. május 23. 17:54 | ![]() | |
Ha nem hangzana hülyén, azt gondolnám, együttérzésből... bocs. | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 497797 | 2011. május 23. 17:46 | ![]() | |
Véleméányem szerint, protokolláris célzatú díszelgésnek. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 497796 | 2011. május 23. 17:24 | ![]() | |
Sziasztok! Ez a kép a hétvégén készült. (Sajnos rossz esemény miatt, a két, afganisztánban meghalt katonát hozták haza.) www.honvedelem.hu/cikk/26059/szolgalat-mindhalalig A fotókon MiG-29-esek sora látszódik, kihúzva a zónába. Ezek hogyhogy ott vannak ? Eddig valahol hátul voltak betologatva tudtommal. | |||||
Weizi | Adatlap | 497795 | 2011. május 20. 21:06 | ![]() | |
Aztán a lengyelek következtek,a kivitelezés hasonlóra sikeredett!:-) Egyébként három nemzet MiG-29-ei,vettek részt azon a hétvégén. Bíztam benne,hogy nekünk is lehetőségünk lesz majd egy olyan kép készítésére,amin egy magyar 29-es a magyar MiG-15 társaságában repülne! De sajnos nem valósulhatott meg.:-( | |||||
Weizi | Adatlap | 497794 | 2011. május 20. 20:46 | ![]() | |
Szia! A képek a 2010-es Pardubicei repülőnapon készültek a Csehországban.Az utolsó külföldi szereplése volt a magyar MiG-29-nek.A statikus sorban volt egész hétvégén,de a hétfői napon elbúcsúzásképpen még kétszer áthúzott az állóhelyek felett.Lenyűgöző látvány volt! | |||||
Makettezõ | Adatlap | 497793 | 2011. május 20. 20:19 | ![]() | |
Sziasztok! Hol volt ez a repülés látható és mikor? Szép képek! Üdv:Viktor | |||||
Weizi | Adatlap | 497791 | 2011. május 20. 19:34 | ![]() | |
Cébés | Adatlap | 497789 | 2011. május 20. 17:33 | ![]() | |
sanyi | Adatlap | 497788 | 2011. május 20. 16:21 | ![]() | |
Hogy én mennnyire úúútálllak!:) | |||||
Weizi | Adatlap | 497787 | 2011. május 19. 23:36 | ![]() | |
Igen!Minden stimmel!:-) Csináltam jómagam is egy pár felvételt erről,persze egy kicsit más szögből,közelebbről!Csak érdekesség képpen (bár a video nem adja vissza): A gép sebessége 770Km/h volt.:-) | |||||
zoli1989 | Adatlap | 497786 | 2011. május 19. 22:23 | ![]() | |
Weizi | Adatlap | 497785 | 2011. május 19. 21:36 | ![]() | |
Ezt most találtam!Élőben egy kicsit jobb volt!:-) www.youtube.com/watch | |||||
zoli1989 | Adatlap | 497784 | 2011. május 19. 17:29 | ![]() | |
Közben még én is ráleltem egy oldalra (ezt ismertem, csak rendet kéne már rakni a "kedvencek" közt, mindig csak berakom oda a honlapokat aztán...). bolyaimk.hu/galeria/mig29/mig29.html | |||||
zoli1989 | Adatlap | 497783 | 2011. május 19. 17:10 | ![]() | |
Ezt nem ismertem, köszi ! :) Nagyon jó képek vannak. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 497782 | 2011. május 19. 16:34 | ![]() | |
zoli1989 | Adatlap | 497781 | 2011. május 19. 16:04 | ![]() | |
Sziasztok! MiG-29 orrfutóaknáról van valakinek valami értelmes képe ? Nincs benne túl sok minden, de ami van az a fotóimon pont nem látszik :( (Hunaviás képeket is végignéztem már) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 497780 | 2011. április 26. 15:00 | ![]() | |
Akkor nincs más hátra, mint előre! :) | |||||
zoli1989 | Adatlap | 497779 | 2011. április 26. 14:10 | ![]() | |
Már elkezdtem, szóval nincs visszaút :) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 497778 | 2011. április 26. 05:30 | ![]() | |
Jó lenne, de nem tudom, érdemes-e foglalkozni vele... ha téged megnyugtat a tudat, javítsd ki, de akkor sincs tragédia, ha úgy marad. Mivel nemigen látszik, nincs nagyon szem előtt. :) | |||||
zoli1989 | Adatlap | 497777 | 2011. április 25. 20:19 | ![]() | |
Sziasztok! Futóakna kérdést közben már megoldottan. Ellenben most van egy másik "érdekesség".Az Academy makettről már hallottam hogy alul az orrfutó akna mögötti rész nem teljesen stimmel. Megmutatom hogy mire gondolok, és hogy hogyan terveztem a javítását. Az első folyamatos vonalnál lenne az első, lágyabb "hajlat", míg a második vonalnál lenne a második erősebb "törés". Így szerintetek jó lenne? | |||||
p-51 | Adatlap | 497776 | 2011. április 25. 16:19 | ![]() | |
Üdv! Felesleges matricáim vannak 1/48-ban: Jugoszláv MiG-29UB, 114-es oldalszámmal Indiai Mig-29 KB713, KB720 oldalszám, színes festésű gépekhez Kubai MiG-29 916-os oldalszámmal Kubai MiG-23MF 206-os oldalszámmal Lengyel MiG-23MF 115-ös oldalszámmal Csehszlovák MiG-23MF 3922-es oldalszámmal, cápafogas Orosz(szovjet) Su-22M4 cápafogas Cseh Su-22M4 4009-es oldalszámmal Indiai MiG-21MF 2281-es oldalszámmal, Warriors század. Cserébe kérek 1/48-as magyar matricákat Su-22M3-ra, MiG-15/17/19/29UBra, Gripenre, L-39-re, Mi-8/17/24-re. Lehet ék is, csillagos is. Üdv: p-51 vettorio78@gmail.com | |||||
zoli1989 | Adatlap | 497775 | 2011. április 24. 17:58 | ![]() | |
Sziasztok! MiG-29 futóakna festéséhez milyen színt ajánlotok? Fotók alapján olyan szürkés-fémesnek tűnik. Valahol tudom hogy téma volt ez, de sajna nem találom. | |||||
makettes | Adatlap | 497774 | 2011. április 24. 08:30 | ![]() | |
Köszi! | |||||
Weizi | Adatlap | 497773 | 2011. április 23. 20:55 | ![]() | |
A képen az indító hajtómű "Tűzcsöve" látható!Indításnál a hajtóműből kiáramló forró levegő ezen a csövön keresztül van átvezetve a póttartályon ha fel van függesztve. Amennyiben nincsen tartály a gépen,akkor láthatóvá válik az indító hajtómű fúvócső nyílása.Ezt repülés közben behúzott futók esetén egy hidraulikos munkahenger álltal működtetett "redőny" zárja le.Kiengedett futók esetén pedig ez a redőny is nyitva van. Üdv. | |||||
Szállító | Adatlap | 497772 | 2011. április 23. 16:42 | ![]() | |
Help! Egy Monogram 1/48 Mig-29 összerakási rjzára, vagy annak valamilyen másolatára lenne szükségem! Sikerült elkeverni az enyémet és nem találok a neten olyan helyet ahonnan le tudnám szedni. :( Tud valaki segíteni nekem ebben? Előre is köszönöm! szallito.makett@gmail.com |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |