<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
zoli1989 | Adatlap | 497855 | 2011. augusztus 12. 15:52 | ||
Érdekes, ezek mind nagyon rég leállított, és nagyon keveset repült gépek. Előzmény: (497853) romeo 2011. augusztus 12. 15:36 | |||||
romeo | Adatlap | 497854 | 2011. augusztus 12. 15:39 | ||
Az újságcikkekben 24 db MiG-29 eladásáról volt szó... | |||||
romeo | Adatlap | 497853 | 2011. augusztus 12. 15:36 | ||
Pályyázat a magyar MiG-29-esek megvásárlására: www.kormany.hu/download/4/6d/40000/HM.P%C3%81LY%C3%81ZATI%20FELH%C3%8DV%C3%81S.pdf | |||||
Lala | Adatlap | 497852 | 2011. augusztus 12. 08:33 | ||
Egyszerűen gyönyörűűű! | |||||
Lacy | Adatlap | 497851 | 2011. augusztus 12. 07:45 | ||
Daala | Adatlap | 497850 | 2011. július 29. 11:39 | ||
Rácz Zsolt | |||||
Daala | Adatlap | 497849 | 2011. július 29. 11:38 | ||
A 17-es már nem kaphatott NATO festést, azzal zuhant le Rácz zsolt...:-(( | |||||
romeo | Adatlap | 497848 | 2011. július 28. 20:39 | ||
p-51 | Adatlap | 497847 | 2011. július 21. 22:07 | ||
búza | Adatlap | 497846 | 2011. július 21. 21:20 | ||
Szia Laci! A kép alapján inkább a Vári-Csurgai kettősről lehetne diót készíteni! Üdv: Búza | |||||
migi | Adatlap | 497845 | 2011. július 21. 21:02 | ||
Pl. itt is egy kép , bár gondolom nem ilyenre gondoltál , | |||||
Weizi | Adatlap | 497844 | 2011. július 21. 20:55 | ||
Hát ha van egy kis időd,és nem annyira sürgös a dolog,akkor akár nálam is!:-) | |||||
Laller | Adatlap | 497843 | 2011. július 21. 19:26 | ||
p-51 | Adatlap | 497842 | 2011. július 21. 18:44 | ||
p-51 | Adatlap | 497841 | 2011. július 21. 18:44 | ||
Nagyon köszönöm! | |||||
Laller | Adatlap | 497840 | 2011. július 21. 18:29 | ||
Nekem pedig olyan kérdésem lenne, hogy hol találok erről a 25-ös oldalszámű Mig-29UB-ról sok képet jó minőségben? :) köszönöm! | |||||
Weizi | Adatlap | 497839 | 2011. július 21. 16:45 | ||
Szia! A 25-ös oldalszámú volt erre a célra alkalmazva az UB-k közül! | |||||
p-51 | Adatlap | 497838 | 2011. július 21. 16:28 | ||
Sziasztok! Szeretném tudni, hogy Vári Gyula Milyen oldalszámmal repülte a kétüléses MiG-29UB-t a bemutatókon. Úgy tudom, nemcsak együlésessel repült. Üdv: p-51 | |||||
p-51 | Adatlap | 497837 | 2011. július 16. 18:02 | ||
Sziasztok! Szeretném tudni, hogy Vári Gyula Milyen oldalszámmal repülte a kétüléses MiG-29UB-t a bemutatókon. Úgy tudom, nemcsak együlésessel repült. Üdv: p-51 | |||||
The_Ori | Adatlap | 497836 | 2011. július 16. 10:41 | ||
A leállításkor még azt írták az újságok hogy tavasz végére, nyár elejére már el is lesznek adva. Ebből a cikkből most annyi derül ki hogy pénz kell a HM-nek, ezért így vagy úgy, de idén mindenképp eladják a gépeket. | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 497835 | 2011. július 16. 08:23 | ||
Monox | Adatlap | 497834 | 2011. július 14. 03:54 | ||
Pedig jelen állás szerint nagyon így fest a helyzet... Talán egy gép fog Kecskeméten maradni, szerencsés esetben. | |||||
Hornet102 | Adatlap | 497833 | 2011. július 13. 22:36 | ||
farkas469 | Adatlap | 497832 | 2011. július 13. 22:28 | ||
Sziasztok! Igaz a hír, hogy az összes Mig-29-es megy az oroszokhoz? Múzeum 0db? Remélem nem! Üdv. | |||||
Monox | Adatlap | 497831 | 2011. július 9. 16:34 | ||
Nem túl jó minőség, de 1998-ban még csak erre volt lehetőség. Mindenesetre látható, hogy az akna színe megegyezik a gép szürke színével. | |||||
hargitaidani | Adatlap | 497830 | 2011. július 9. 01:05 | ||
Sziasztok! Valaki tudna segíteni abban, hogy milyen színűre fessem az 1/48 as (1998 jubileumi festés, tehát még a NATO előtti színek..) mig-29 esem futóműaknáit? | |||||
miles | Adatlap | 497829 | 2011. július 8. 10:39 | ||
miles | Adatlap | 497828 | 2011. július 8. 10:01 | ||
Kösz. Azt tudom, hogy a kezdetek kezdetén még használtak R-60-ast is. Akkor még ezt is felrakták készültségi gépekre? | |||||
Tamás | Adatlap | 497827 | 2011. július 7. 17:14 | ||
Helo De 99-ben teljes fegyverzettel is voltak készültségbe MIGek. A Szerbiai konfliktus miatt . Az 4-R73 és 2-R27 a fügeeszményen És ha jól emlékszem akkor a törzs alatti póttartály nem volt fent. | |||||
Weizi | Adatlap | 497826 | 2011. július 7. 16:25 | ||
Általában két darab R-73 rakétával és teljes gépágyú javadalmazással! Ez volt a legjellemzőbb konfiguráció. | |||||
miles | Adatlap | 497825 | 2011. július 7. 13:01 | ||
Sziasztok! A magyar MiG-29-esek milyen fegyverzettel látták el a készültséget? | |||||
zoli1989 | Adatlap | 497824 | 2011. július 6. 10:38 | ||
Tibor | Adatlap | 497823 | 2011. július 6. 08:40 | ||
Bocsi, de a szövegem a Zoli1889 makettjére vonatkozik! | |||||
Tibor | Adatlap | 497822 | 2011. július 6. 08:39 | ||
Biztos, hogy ilyen sötétszürke a kabinbelső? Vagy csak a fotó csal? | |||||
zoli1989 | Adatlap | 497821 | 2011. július 5. 21:19 | ||
Bizony, a 01-es lesz. Valamikor 1996-ban... címszó alatt :) | |||||
Weizi | Adatlap | 497820 | 2011. július 5. 21:08 | ||
Nagyon szép!Akkor ha jól gondolom,01-es lesz fénykorában ábrázolva? | |||||
zoli1989 | Adatlap | 497819 | 2011. július 5. 20:38 | ||
PETI | Adatlap | 497818 | 2011. július 5. 20:35 | ||
Nem láttad a német Phantomot... Sokkal tisztább volt. :) Komolyan. | |||||
PETI | Adatlap | 497817 | 2011. július 5. 20:34 | ||
Nem láttad a német Phantomot... Sokkal tisztább volt. :) Komolyan. | |||||
Weizi | Adatlap | 497816 | 2011. július 5. 20:07 | ||
Hihetetlenek ezek a lengyelek!Láttam már egy-két Fulcrumjukat élőben is,képről is,és mindegyikükről enni lehetett volna! Persze egy bemutatóra biztosan nem a legleharcoltabb példányokat viszik el,de tény hogy meg tudják becsülni őket! Jó képek!:-) | |||||
zoli1989 | Adatlap | 497815 | 2011. július 5. 18:50 | ||
zoli1989 | Adatlap | 497814 | 2011. július 5. 18:47 | ||
Szia! Semmi gond! Tudtam hogy nem felejtetted el, azért sem erőltettem ;-) (nameg a makettem törzse is csak ma állt össze, majd rakok fel róla képeket.) | |||||
Weizi | Adatlap | 497813 | 2011. július 5. 18:09 | ||
Szia! Bocsi hogy így elhúzódott,de amit ígértem nem felejtettem el!Szóval írj egy e-mailt,és küldök pár képet a kérdéses részekről! weizi82@freemail.hu | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 497812 | 2011. június 23. 23:26 | ||
romeo | Adatlap | 497811 | 2011. június 12. 21:09 | ||
zoli1989 | Adatlap | 497810 | 2011. június 6. 22:16 | ||
Szia! Köszi szépen előre is. :) Ha van, az sem gond ha a mostani állapotáról. Főleg a felségjelek körüli rész miatt érdeklődnék. Tudtommal annó a vörös csillagot átfújták a gépeken. Arra lennék kíváncsi, hogy a 01-esen sacc/kb. milyen lehet ez a folt. Hátha látszódik valami képen. | |||||
Weizi | Adatlap | 497809 | 2011. június 6. 21:05 | ||
Szia! Majd szétnézek,de de ha van is,akkor csak a mostani állapotáról sajnos! | |||||
zoli1989 | Adatlap | 497808 | 2011. június 6. 19:12 | ||
Én csak egyet szeretnék kérdezni. A 01-esről van esetleg fotód ? (A hunavián lévő párat már ismerem...) | |||||
Weizi | Adatlap | 497807 | 2011. június 4. 20:14 | ||
Szia Peti! Már hogyne lenne!:-) Ha írsz egy e-mail címet,akkor küldeni fogok képeket a gépsorról,legalábbis arról az állapotról,amikor elkezdődött ez a folyamat!Viszont nem egészen két hét múlva jutok ismét haza a saját gépemhez,így csak akkor tudom majd elküldeni! Üdv | |||||
PETI | Adatlap | 497806 | 2011. június 4. 18:29 | ||
Hali! Erről a 29-es sorról nincs véletlenül néhány képed? Érdekelne... Üdv |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |