<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91. |
borisz | Adatlap | 499659 | 2008. december 10. 19:12 | ||
jó... Előzmény: (499658) sulyid 2008. december 10. 19:02 | |||||
sulyid | Adatlap | 499658 | 2008. december 10. 19:02 | ||
Azon gondolkozok jövőre majd építek egy BMP 2 a t72 mellé. | |||||
sulyid | Adatlap | 499657 | 2008. december 9. 21:10 | ||
Na sziasztok gyógyulgatok már.Holnap már suliba is menni kell ezért megint nem aludhatom mad ki magamat.Milyen jó volt az utóbbi 1 hét és 2 nap betegen de legalább úgy viselkedhetm ahogyan mindig is akartam.Mindennap kialudtam magamat TV-tem sok könyvet olvastam,maketteztem,szóval minden jó volt(De a betegség azé szar volt). Üdv Sulyid | |||||
torpokoska | Adatlap | 499656 | 2008. december 9. 20:14 | ||
bocs lemaradt: elindulás: mindkét bot behúzva egy sebességgel kisebb mint a sebváltókarral kiválasztott sebesség. Talajtól, terepviszonytól függ hanyadikból tud indulni, hogy két bot vagy a sebváltókar előre a következő fokozatba a gyorsabb szerintem ízlés kérdése, de terepakadály esetén visszaváltáshoz rövid időre a két bot be helyes eljárás | |||||
torpokoska | Adatlap | 499655 | 2008. december 9. 20:08 | ||
gaunt ha jól emlékszem 2 állása van (alap, ill. behúzott), behúzottnál egy sebeséggel azon az oldalon visszavált így jön létre a sebesség különbség és a kanyarodás (ha tévedek, megcsal az emlékezetem majd a többiek leordítják a fejem) | |||||
Nowotny | Adatlap | 499654 | 2008. december 9. 19:54 | ||
Biztos makettezik erősen.:))) | |||||
Tibor | Adatlap | 499653 | 2008. december 9. 19:42 | ||
Fiúk! Mi van Sulyiddal? Ma még nem jelentkezett! Pedig naponta 20-30 hsz. a szokásos adagja. Lehet, hogy tényleg beteg szegény. Tiszta szívből jobbulást! Tibor | |||||
gaunt | Adatlap | 499652 | 2008. december 8. 21:23 | ||
Kösz! Hát igen ez nem az 55-ös. Akkor lenne még két kérdésem: 1, Az irányítókaroknak hány állása van? Azok alapján amiket olvastam, szerintem kettő, vagy tévedek? (Alap, felező) 2, A két kart behúzva 2-es fokozatban el lehet indulni? (Nagyobb nyomaték miatt, mint pl a szervós 55-ösnél) | |||||
torpokoska | Adatlap | 499651 | 2008. december 8. 20:24 | ||
bár a kép orosz nyelvű : 10 akku főkapcsoló; 19 légindító kapcsoló; 4 kézi gáz; 8 műszerfal a műszerfalon van a el. indítás gombja és a olajszivattyú gombja; 9 légpalack | |||||
Sulyid | Adatlap | 499650 | 2008. december 8. 18:17 | ||
Kössz,majd kijavítom a hibákat a lácntalp kivételel,a hordókat meg hát nem is tudom hogy megcsináljam-e.A löveg melettin takarólemez van.A ködgránát vetőket kijavítom még ma.Ami a lánctalp szinét illeti meg a koszolást.Ennek még nem merek neki álni mert még kezdő vagyok.Amúgy szerinted ténleg jó lett?Ja és a parancsnoki búvó nyílásba nagy valószinűségel be rakom a készlethez adott orosz harckocsizót.A tornyon az ERA-át nem az útmutatás szerint raktam fel mert nem fért fel.Majd jövőre ujra megépítem a kitet és akorpontosan olyan lesz mind a makett dobozán lévő t72b lesz rajta minden féle kábelezés meg minden ami csak kell majd rá,plusz még egy havas téli diaráma alap.A lánctalapak havasak lesznek majd.Ami a poarancsnoki búvó nyilást illeti még ma kijavítom a hibát. Üdv:Sulyid | |||||
Grande | Adatlap | 499649 | 2008. december 8. 17:40 | ||
Sulyid! Észrevétel és nem kritika. Én hirtelen az alábbiakat látom rajta - egyrészt próbálj meg éles képeket készíteni és sima háttér elött fotózni, mert így zavaró a harckocsi körüli "forgatag". Most például több a háttér, mint a makett képeiden. Csak egy példa modellek fotózásához. www.modellversium.de/tipps/4-modell-fotografie/ - Az infrák "üvegei" (löveg mellett a nagy kerek, és a parancsnoki búvónyílás elött) nem sima kamo festésüek, hanem feketék vagy nagyon sötét barnák? Ebben majd kijavítanak... Abban az esetben, ha a löveg melletti infrán a takarólemez megvan, természetesen maradhat kamófestés. - szintén ne fesd be a buvónyílások prizmáit. A parancsnoki prizmák mintha homokszínt kaptak volna, de lehet, hogy csak a fotón látom rosszul - Ha a hordók felkerültek, vezetékezni is kell. Bár lehet, hogy az oroszok tojtak erre és nem foglalkoztak vezetékezéssel. - a ködvetök zárófedelei feketék - A lánctalpak a hátsó futógörgöknél és a meghajtókerekeknél nem illeszkednek jól. - a lánctalp színe nagyon "acélos", egy kis rozsdát, barnát, koptatást vihetsz fel, ha van kedved hozzá. Élethübb lesz így a lánctalpad. Üdv. Grande | |||||
gaunt | Adatlap | 499648 | 2008. december 8. 16:32 | ||
Hali! Valaki el tudná magyarázni, hogy hogyan indul a 72-es? Nem arra gondolok, hogy sűrített levegő, elektromos stb., hanem a műszerfalra vagyok kíváncsi. Nyáron a repülőnapon beültem egyikbe, és eléggé szokatlan volt. 55-öst indítotam, vezettem is, de az abban lévő kapcsolókhoz még hasonlót sem találtam a 72-esben. (Lehet hogy csak ki kellett volna nyitni a szemem? :) ) Nem mintha el akarnék kötni egyet -nem is tudnám-, csak kíváncsi vagyok. | |||||
Sulyid | Adatlap | 499647 | 2008. december 8. 14:30 | ||
Sulyid | Adatlap | 499646 | 2008. december 8. 09:22 | ||
beteg vagyok.előző héten is beteg voltam és most is az vagyok. | |||||
páncélos | Adatlap | 499645 | 2008. december 8. 09:02 | ||
Sulyid! Torpokoska leírta a lényeget a típusváltozatokról. Annyit tennék hozzá, hogy a T-72 gyártási jogát megvásárolta anno Csehszlovákia, Lengyelország, Jugoszlávia (M-84 típus) és India, valamint összeszerelést Irakban is végezték. A hordókról meg annyit, hogy tényleg változatos a kép. Ahhoz tudnám hasonlítani, hogy a civil életben vásárolsz egy autót, akkor annak vannak különböző felszereltségű változatai. A kiegészítő felszerelést meg sok esetben spórolás miatt lemondták. Pl. KMT aknakifordító, vagy a hordó is ilyen. Így azt rakják fel, ami van. Csak az a bökkenő, hogy az utólagos házi bütykölés sokszor drágább, mint ha megvettek volna mindent. | |||||
torpokoska | Adatlap | 499644 | 2008. december 7. 21:59 | ||
Á dehogy, a hordók nem egyformák ennyi | |||||
sulyid | Adatlap | 499643 | 2008. december 7. 21:39 | ||
na ez már tényleg bonyorult. | |||||
torpokoska | Adatlap | 499642 | 2008. december 7. 21:07 | ||
A MN (olvasd magyar néphadsereg)-ben a hordó üzemanyag technikai szolgálathoz tartozó anyag volt, amilyen hordojuk volt raktáron olyat adtak ki (gyártója is lehetett különböző ország), bár a hk-sok szokását nem ismerem másutt csak a térfogat számított, gondolom ott sem volt másképp | |||||
Sulyid | Adatlap | 499641 | 2008. december 7. 21:03 | ||
Kössz az információkat | |||||
torpokoska | Adatlap | 499640 | 2008. december 7. 21:00 | ||
Én több típusú hordót láttam az Néphadseregben illetve honvédségben + CA-ban mind 200 liter névleges térfogatú volt (bár volt úgy rémlik nagyobb is, mely felfért a tartóra). Gyártás technológiailag illetve kivitelezésben tértek el egymástól (lásd lemez hordó, acél abroncsos hordó,stb. ezek kivülről sem egyformák, csak hasonlók) azon kívül a betöltő nyílás elhelyezése is lehetett különböző (pl.:fenéken ill. középen) | |||||
Sulyid | Adatlap | 499639 | 2008. december 7. 20:58 | ||
ja kössz az infót | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 499638 | 2008. december 7. 20:58 | ||
IS! valamint az éppen kéznél lévő hordótól is függ... | |||||
Sulyid | Adatlap | 499637 | 2008. december 7. 20:55 | ||
hát de akor is miért netán tipus vagy oszágfüggő volt,vagy netán mint a kettő? | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 499636 | 2008. december 7. 20:53 | ||
hát mert csak | |||||
Sulyid | Adatlap | 499635 | 2008. december 7. 20:51 | ||
miért nem? | |||||
torpokoska | Adatlap | 499634 | 2008. december 7. 20:27 | ||
na erre egy egy értelmű válasz: nem | |||||
Sulyid | Adatlap | 499633 | 2008. december 7. 20:00 | ||
Na egy lenne egy kérdésem minden t72-őn ugyanolyan hordó volt ha volt? | |||||
Sulyid | Adatlap | 499632 | 2008. december 7. 19:37 | ||
szerintem is. | |||||
torpokoska | Adatlap | 499631 | 2008. december 7. 19:36 | ||
Egy teljes körű feltérképezése a t72-nek egy egész könyvet megérne (szerintem piaca is volna) | |||||
Sulyid | Adatlap | 499630 | 2008. december 7. 19:35 | ||
Tudom azért is a szakikat kérdezem. | |||||
torpokoska | Adatlap | 499629 | 2008. december 7. 19:33 | ||
Sulyid szerintem igen-igen nehezet kérdeztél az alábbi okok miatt: a t72 gyártása során léteztek nagy különbségú szériák (optikai-, lézer távmérős, irányitott rakéta kilövésére alkalmas, reaktív páncélzatú ...), majd ezekből export változat, külföldön licensz alapján gyártott, és mindegyik változatban voltak különbségek évjáratonként szovjet/orosz gyártók így az évjárat megadásával különböztették meg az "alfajtákat". A helyzetet tovább bonyolítja a nagy javítások során elkövetett különböző szintű tovább fejlesztés, upgrade, valamint a különböző tendereken indított, javasolt tovább fejlesztés (orosz, ukrán, lengyel, magyar stb.) | |||||
Sulyid | Adatlap | 499628 | 2008. december 7. 16:59 | ||
összesen hány darab t72 változat volt?azé káérdem mert egyszer feltettem a szovjet topicba és ott sok választ kaptam ami mind egymás ellen volt. , | |||||
Sulyid | Adatlap | 499627 | 2008. december 7. 14:33 | ||
ok kössz. | |||||
páncélos | Adatlap | 499626 | 2008. december 7. 14:20 | ||
Sulyid! A búvónyílások mindegyike nyitható, kívülről és belülről is. Alapesetben a belső szín megegyezik a harcjármű külső színével, tehát zöld. A búvónyílásokat a maketten zárt, nyitott és rögzített állásban is elkészítheted. A zárt egyértelmű gondolom.? A nyitott helyzetben én azt értem, amikor nincs teljesen kinyitva, csak a zárszerkezet nyitott és így a búvónyilás megemelkedik (csatolok képet). A rögzített, amikor teljesen nyitott állapotban van. A búvónyílások belső felén elhelyezett alsó kar a rögzítés oldására szolgál. (Neked ezt sárgával megjelöltem.) Amikor a búvónyílást kinyitod, nagyerővel feltolod, addig, hogy a rögzítés megtörténjen, mert különben menetközben visszacsapódig és jaj neked. Amikor be akarod csukni, oldod a rögzítést. A „B” változat búvónyílásainak külső felületét ellátták plusz réteggel, mely a neutronsugárzás elleni védelem eszköze. A parancsnoki búvónyílás közepén két párhuzamos mélyedést láthatsz. Ez arra szolgál, hogy, ha a parancsnok felrakja a védőkeretét maga elé, akkor annak a tartó rúdjai illeszkednek ebbe a vágatba. Ezen kívül prizmák is vannak beépítve a kilátás növelését elősegítve. Az irányzó búvónyílásának közepe nyitható, oda illeszkedik a vízi átkelés levegőellátó csöve. Megpróbáltam nem túl szakszerűen, de érthetően leírni neked a lényeget. | |||||
Sulyid | Adatlap | 499625 | 2008. december 7. 13:25 | ||
Engem a t72b búvónylása érdekelne milyen szinű volt belüldöl milyen működési elve volt. | |||||
páncélos | Adatlap | 499624 | 2008. december 7. 12:52 | ||
Sulyid! Kérdezz nyugodtan. Nem kell félni senkitől, csak becsüld meg az idősebbek tanácsait és maradj szerény. Búvónyílások tekintetében melyik változat érdekelne? | |||||
Sulyid | Adatlap | 499623 | 2008. december 7. 10:53 | ||
Imádom ezt a tankot szivesen kérdeznéék még néhány dolgot dehát nem untatlak titeket. | |||||
Sulyid | Adatlap | 499622 | 2008. december 7. 10:28 | ||
Kössz | |||||
Mekett | Adatlap | 499621 | 2008. december 7. 10:26 | ||
A Fényképek / Járművek menüpontban találhatsz jópár ilyen képet: makettinfo.hu/fotok/t-72_repaczki/index.htm Jó csemegézést! | |||||
Sulyid | Adatlap | 499620 | 2008. december 7. 10:06 | ||
Információkat,képeket szeretnék kérni a t72 búvónyílásáról. | |||||
Tibor | Adatlap | 499619 | 2008. december 7. 07:23 | ||
Akkor meg mire? | |||||
Mekett | Adatlap | 499618 | 2008. december 6. 21:36 | ||
Sulyid | Adatlap | 499617 | 2008. december 6. 17:44 | ||
Tegyek fel képet az elkészült t72?(NEM KRITIKÁRA! | |||||
Sulyid | Adatlap | 499615 | 2008. december 6. 13:22 | ||
Na a mai nap elkészült a t72b ERA tankom. | |||||
Panzerbéci | Adatlap | 499614 | 2008. december 6. 11:56 | ||
Az orra nagy,a fülei laposak.(Azt meg úgysem látod a fejvédőtől.)Hmmm... | |||||
Sulyid | Adatlap | 499613 | 2008. december 5. 22:35 | ||
Lenne egy kérdésem a revell készletéhez adott oroszharckocsizó mennyire hiteles? | |||||
Sulyid | Adatlap | 499612 | 2008. december 5. 18:08 | ||
ha-ha-ha nagyon vicces a macska nem ért földet valamelyik teraszon landolt én meg még csecsemő voltam,bár lehet hogy ako még nem is éltem volt má nagyon sok macskánk a legutóbbi a 4.-ről ugrott ki. | |||||
Satyak | Adatlap | 499611 | 2008. december 5. 18:04 | ||
miért nem ugrottál utánna? hátha elkapod szerencsétlen cicát.Cicával a kezedben, lehet te is talpraestél volna. | |||||
Sulyid | Adatlap | 499610 | 2008. december 5. 17:59 | ||
Már régen volt évekkel ezelőtt de én még mindig röhögő görcsöt kapok ha eszembe jut. | |||||
pati | Adatlap | 499609 | 2008. december 5. 17:20 | ||
legközelebb ha ugrik a cica, nyúlj utána, hátha megússza. sztem ezek elég erősen offtopic dolgok. felesleges ilyesmiről egy makettező topicban beszélni! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91. |