<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91. |
romeo | Adatlap | 499979 | 2009. április 29. 13:16 | ||
Grande | Adatlap | 499978 | 2009. április 28. 22:50 | ||
Jimbobá! Kissé tudatlan vagyok, de hol, milyen oldalon nézhetőek meg képeid? Köszönöm! | |||||
Jimbobá | Adatlap | 499977 | 2009. április 28. 22:36 | ||
Kedves páncélos, köszönöm a választ! Kaptam pár BLG-s képet, mindjárt felteszem. Nem bírtam elemekkel... Sziasztok! | |||||
páncélos | Adatlap | 499976 | 2009. április 28. 21:29 | ||
Jimbobá! Igen, elkészíthető egy Magyar 72-es, de nagyon gyenge makett. Rengeteg, már korábban említett javíthatatlan hibával. Ilyen hiba az alváz frontpáncélzatának dőlésszöge, a túl vastag lövegcső, és a rosszul felhelyezhető ködvetők. A képeidet, az oldaladon megnéztem. Sajnálom, hogy a BLG hídvetőről képet nem raktál fel. Vagy nem is készítettél? | |||||
Jimbobá | Adatlap | 499975 | 2009. április 28. 18:32 | ||
Sziasztok! Rákerestem, de nem találtam, ezért megkérdem: A Zvezda T-72A készletből milyen eséllyel lehet bármiféle magyar (vagy arra nagyjából hasonlító) harckocsit elkészíteni ügyeskedéssel, sufnituninggal. Kiegészítőkre nem akarok költeni. Egyáltalán, bármiféle élethű T-72 megépíthető belőle? Köszönöm a válaszokat! Üdv! Képeket csekkoltátok már ? ;-) | |||||
romeo | Adatlap | 499974 | 2009. április 27. 14:13 | ||
romeo | Adatlap | 499973 | 2009. április 27. 10:40 | ||
kojak | Adatlap | 499972 | 2009. április 26. 15:50 | ||
Szewasz Pajti! De rég hallottam felőled! Üdv kojak! | |||||
antarktika | Adatlap | 499971 | 2009. április 26. 09:08 | ||
Gumimaci | Adatlap | 499970 | 2009. április 25. 21:10 | ||
Sziasztok! Abban kérnék segítséget tőletek,hogy ki gyárt 1/35-ben T-72-höz finn átalakítot. A fáradozást előre is köszönöm,tisztelettel:Gumimaci! | |||||
Jimbobá | Adatlap | 499969 | 2009. április 24. 15:57 | ||
Szia! Igazából szerintem mindent sikerült lefotóznom, de azért küldd, majd meglátom. Kétszer felesleges ugyan azt feltenni. A mailcímemre már írtál, azóta nem változott. Amúgy feltöltöttem mindent! Szisztok | |||||
T-72AV | Adatlap | 499968 | 2009. április 24. 14:58 | ||
helo Jimbow kűldők képet email ban felteszed majd a honlapra meg iod az imélcimedet űdv t-72av | |||||
páncélos | Adatlap | 499967 | 2009. április 23. 22:56 | ||
Jimbow! (((Páncélos, én már elvesztem a T-72-k közt... Milyen "névcímkét" lehetne aggatni a ködgránátvetők nélküli KMT-sre és a másodikra?))) Nem csodálom. Gaunt kolléga már nagyvonalakban vázolta a lényeget, de ki kell egészítenem. Az igazat megvallva, kb. 5-6 A4-es oldalt írhatnék erről, de ez a hely nem alkalmas erre. Röviden, csak a nagyon fontos részleteket kiemelném: A Szovjetunióban a T-72 első változatát 1973-tól rendszeresítettek. Ismérve, a 2A26-os lövege, a sugárvető a lövegcső baloldalán látható, a torony formai kialakítása a T-64A-hoz jobban hasonlított, mint a későbbi exportra is gyártott T-72 (1975). Ebből az export változatból kaptak a volt VSZ tagországok 1978-ban egy-egy zászlóaljnyit. Ennek a fő fegyverzete már a 2A46 löveg volt, sugárvető is a lövegcső jobb oldalán található. Első hivatalos bemutató a Szovjetunióban 1977 nov. 7. (Zrínyi Kiadó, Harckocsik típuskönyv 1980, erről a díszszemléről van egy kép berakva) Ekkor már hazai (szovjet) gyártásban megjelent a lézer távolságmérő, de még optikás toronyba (hozzánk is érkezett ilyen). Majd megjelent a későbbi toronyforma. Ennek gyártási jogát vette meg Csehszlovákia és Lengyelország. De mire ez a két ország elkezdte gyártani addigra már a hazai gyártósoron megjelent a lánctalpkötényezés, és megerősítették a torony és az alváz frontpáncélzatát is, majd megjelentek a ködvetők. Innentől beszélhetünk T-72A-ról. Közben a régebbi kocsikat is modernizálták a kornak megfelelően. 1983-tól megjelent a plusz védőréteg a páncéltest tetején, a tornyon és a búvónyílásokon, mindezt kiegészítve egy harmadik toronyládával. Majd megjelent a reaktív kazetta, ez lett a T-72AV. A 80-as évek közepétől megjelent a T-72B, jellegzetesen vastagabb toronnyal, majd a T-72Sz és végül a T-90. Nagyon sok közbenső elemet kihagytam, de erre most itt tényleg nincs hely. Magyar vonatkozásban a lényeg, hogy a belorusz beszerzésből származó szovjetgyártmányú 100 db harckocsi 6-7 különböző altípust takar, de azon belül is vannak kisebb eltérések. Előfordul amelyikből csak 1 vagy 2-3 db van, de nincs 6-8 azonos, mert különböző gyártósorról különböző évjárattal és eltérő felújítással találkozhat aki jobban beleássa magát. A lényeg, hogy ezeket a kocsikat Magyarországon T-72M1 néven rendszeresítették. Ebben a szériában zászlóaljparancsnoki változat nem érkezett. Volt szovjet T-72K, és csehszlovák gyártmányú T-72MK és M1K. A középső képeden a klasszikus T-72A (T-72M1) látható. | |||||
Jimbow | Adatlap | 499966 | 2009. április 23. 22:06 | ||
Köszi! Úgy értettem, hogy amit mi használunk, a mi alatt pedig páncélos mester által alkalmazottakat értem. Belehúzok, és holnaptól már láthatóak lesznek. Üdv! | |||||
gaunt | Adatlap | 499965 | 2009. április 23. 21:59 | ||
Magyar módi? Ezt az M1-et a NATO találta ki a T-72A-ra, és sajnos sok ember ezt alkalmazza a tényleges típusjelzés helyett. Ez persze nem azt jelenti, hogy M és M1 nem létezik, de azok mind exportváltozatok, az M-t a SzU nem is gyártotta, nincs is szovjet megfelelője, ezek lengyel vagy csehszlovák gyártmányok, az M1 pedig az A exportváltozata, ezt is inkább a lengyelek és csehszlovákok gyártották. Nagyjából ez a lényeg, de azért kérdezd meg Páncélos-t is. Egyébként ha NATO kódban akarod, akkor T-72M1. | |||||
Jimbow | Adatlap | 499964 | 2009. április 23. 21:13 | ||
Szia! Írtam neked mailt. Ezek a dinamikus előtt készültek, egész nap elbújva várakoztak a bemutató darabjai. Persze közben is csináltam de elég ratyi a gépem. Gaunt! Köszi a választ, de nekem ez a magyar módi kéne, M, M1, akármi... Sziasztok! | |||||
PETI | Adatlap | 499963 | 2009. április 23. 20:43 | ||
Szia Jimbow! Hol lehet megnézni a képeket? Mi is ott voltunk párommal, de csak "diszkréten" és néhány bemutatón már nem vettünk részt... Üdv | |||||
gaunt | Adatlap | 499962 | 2009. április 23. 20:33 | ||
Jimbow! T-72A mind. Az első kb. átmenet a korai és közepes gyártású között, a 2.közepes. | |||||
romeo | Adatlap | 499961 | 2009. április 23. 20:26 | ||
Üdv! Gödöllői barátom azt mondta, hogy három darab 2 tengelyes COUGAR-t vásárolunk. | |||||
Jimbow | Adatlap | 499960 | 2009. április 23. 20:24 | ||
Jimbow | Adatlap | 499959 | 2009. április 23. 19:54 | ||
Nyáron jön, remélhetőleg egyből Afganisztánba és meg sem áll itthon. 3 darab összesen. Nem tudom, hogy 4 vagy 6 tengelyes változat. | |||||
gaunt | Adatlap | 499958 | 2009. április 23. 19:46 | ||
Páncélos! Kicsit utánanéztem, tényleg volt full fém sárvédős T-72B. Látom nagyon vágod a témát, így kérdeznék egy kicsit mást: A T-72Sz az mi? Azt tudom, hogy egy exportváltozat, de mindenhol mást írnak: Az egyik verzió szerint ugyanaz mint a T-72B1 csak gyengébb felszereléssel, a másik szerint egy T-72A páncéltest T-72B toronnyal. Na most melyik az igaz? Vagy talán egyik sem? | |||||
T-72AV | Adatlap | 499957 | 2009. április 23. 19:07 | ||
páncélos | Adatlap | 499956 | 2009. április 23. 15:52 | ||
Gaunt! (((Azért egy kis különbség van AK és M1K között, nem csak a gyártó ország))) Való igaz. Én leegyszerűsítve arra utaltam, hogy egykori szovjet gyártmányú A változat nincs parancsnoki kivitelben, és nem is volt soha. (((Kívülről könnyű megkülönböztetni a közepes-késői, és a késői A-t és AK-t az M1 és M1K-tól, ugyanis egyik M1 és M1K változaton sincs plusz sugárzásvédő réteg.))) Valóban, egyetértünk. De ennél azért több az eltérés. (((Az M1, M1K változatok sárvédője mindig full fém, a későbbi A, AK verziókon fém+gumi.))) Ez a megállapításod, sajnos nem fedi a valóságot. 1986-87-ben kiadott T-72B változatok is full fém (hogy a szavaddal éljek) sárvédővel lettek felszerelve. A gumis sárvédőt csak később vezették be a T-72 harckocsikon, és fokozatosan cserélték le a korábbi változatoknál is. (((Én úgy tudom, hogy M1 változat nincs már itthon hadrendben, se normál, se parancsnoki.))) Akkor mi van? (költői a kérdés) Válaszom: van T-72M1K és T-72MK is. | |||||
gaunt | Adatlap | 499955 | 2009. április 23. 13:47 | ||
Páncélos! Azért egy kis különbség van AK és M1K között, nem csak a gyártó ország, persze természetesen rendkívül hasonló a kettő. Kívülről könnyű megkülönböztetni a közepes-késői, és a késői A-t és AK-t az M1 és M1K-tól, ugyanis egyik M1 és M1K változaton sincs plusz sugárzásvédő réteg. Az M1, M1K vaáltozatok sárvédője mindig full fém, a későbbi A, AK verziókon fém+gumi. A Kontakt-1 reaktív páncélkazetták és a 3. toronyláda is csak az A,AK-ra jellemzők. Ha viszont egy korai vagy közepes T-72A vagy AK-ról beszélünk, ott már tényleg nehéz eldönteni elsőre, hogy M1 vagy A, ezek szinte teljesen egyformák. Én úgy tudom, hogy M1 változat nincs már itthon hadrendben, se normál, se parancsnoki. | |||||
romeo | Adatlap | 499954 | 2009. április 23. 08:02 | ||
páncélos | Adatlap | 499953 | 2009. április 22. 22:45 | ||
T-72AV! Azt hittem, figyelmesen olvasod a fórumot. A 909-es hozzászólásomban már említettem, hogy sajnos ma már csak 1db-ról beszélhetünk. Gaunt! T-72AK és a T-72M1K között szerinted mi a különbség? Szerintem leginkább a gyártó ország, így azt kell mondanom, hogy T-72AK soha sem volt. Filmforgatásra visszatérve, valóban előnyösebb lett volna, mint egy lepusztított T-55AM. Romeo! Jó képek. Kár, hogy az első homályos, mert az számomra újdonság volt. | |||||
romeo | Adatlap | 499952 | 2009. április 22. 20:15 | ||
gaunt | Adatlap | 499951 | 2009. április 22. 15:14 | ||
Bocs,hogy közbeszólok, de én úgy tudom, hogy csak T-72AK-k vannak már csak, vagy tévedek? | |||||
T-72AV | Adatlap | 499950 | 2009. április 22. 15:04 | ||
HELO PÁNCÉLOS szertném meg tudni hogy a T-72M1K minda kető melyik laktanyában tartozkodnak űdv t-72av | |||||
gaunt | Adatlap | 499949 | 2009. április 22. 13:31 | ||
Páncélos! Hát igen, a kép amit küldtél mindent megmagyaráz. Pedig szentül hittem, hogy T-55. Jó tudni, hogy mégis csak maradt T-54-es. De szerintem ha nem látja a behegesztett ventilátor helyét, a jóisten sem mondja meg róla, hogy T-54. Kár hogy ennyire rossz állapotban van, egy 56-os film forgatásnál nagy hasznát lehetett volna venni. | |||||
romeo | Adatlap | 499948 | 2009. április 22. 08:57 | ||
páncélos | Adatlap | 499947 | 2009. április 21. 21:53 | ||
Romeo! A T-54A volt az első és egyben szovjet gyártmányú altípus. Ennek késői változatát kapta hazánk, ami annyiban különbözött az első sorozattól, hogy már a későbbi T-55-nél alkalmazott futógörgői voltak. Baloldalon is volt 2db üzemanyagtartály a lánctalp fölött. Ezen kívül, megegyezett a Trumpeter T-54A dobozán látható grafikával. A T-54B változatnál, már megjelent a lövegcső jobb oldalán a sugárvető. Az M pedig ezeknek a modernizált változata, ahogyan a képen is látható befalazták a torony tetején található légszűrő gombát. Megváltozott a motor és hűtőfedél, későbbiek folyamán a homlokgéppuskát befalazták. A baloldali üa. tartályokat megszűntették, a harckocsi ágyúval párhuzamosított géppuskát PKT-ra cserélték, de a többi belső eltérésre most nem térnék ki. Egyébként én másfél éve nem jártam Kecelen, nem tudom, hogy van e típusismertető tábla kirakva? Az biztos, hogy a parkosítás és a szűk elhelyezés miatt normális fotózásra alkalmatlan. | |||||
Agent | Adatlap | 499946 | 2009. április 21. 21:20 | ||
Az is T-55-ös :) | |||||
Maz | Adatlap | 499945 | 2009. április 21. 21:05 | ||
Javítsatok ki, ha tévedek, mert saját szememmel nem láttam, de a Terror Házában van egy T-54 tudtommal. | |||||
romeo | Adatlap | 499944 | 2009. április 21. 15:24 | ||
Üdv Páncélos! Volna egy kérésem: az MN állítólag használta a T-54A,T-54B és T-54M változatokat, miben külömböztek? Köszönöm! | |||||
romeo | Adatlap | 499943 | 2009. április 21. 15:17 | ||
Üdv! Hát ez valóban meggyőző, voltam már én is Kecelen, de a a jármúveken nem mászkáltam, akkor még nem voltak ellátva típusismertető táblákkal. Köszönöm a felvilágosítást! | |||||
páncélos | Adatlap | 499942 | 2009. április 21. 15:04 | ||
Gaunt és Romeo! 1. Kecelen van egy T-55A légvédelmi géppuska nélkül, és van egy T-54-es. 2. Most nem fogom leírni, hogy mi a különbség a T-54 és a T-55 harckocsik között, mert ezt már a T-55AM, vagy a Szovjet/orosz harcjárműveknél is megtettem és mások is megtették. 3. Egy nagyon egyszerű azonosítást szoktam ajánlani azoknak akik nem tudják eldönteni, hogy amit látnak, T-54 vagy T-55? Oda kell menni a homlokpáncélhoz, és le kell olvasni az alvázszámot. 4. Volt a Magyar Néphadseregnek lengyel gyártmányú T-54 harckocsija is. 5. Nagyon sok harckocsit felújítottak az évek során ezért a motortér fedele nem ad lehetőséget az azonosításra. 6. (((Nos Robi barátom nekem is azt mondta, hogy Kecelen csak T-55-ösök vannak valamikor a néphadsereg rendelkezett T-54-esekkel a torony tetején szellőző ventillátor volt.))) Igen valóban volt a torony tetején szellőző ventilátor, csak idővel befalazták, mert módosították az eszközöket. 7. Romeo! Szerintem keress egy jobb tanácsadót, mert nem először hagyott cserben Robibarátod ismerete. 8. Csatolok egy képet, a keceli T-54 tornyáról, csak azért, hogy tényként ne állítsunk olyat, ami nem biztos, hogy megfelel a valóságnak. | |||||
gaunt | Adatlap | 499941 | 2009. április 21. 14:12 | ||
Üdv! Robi barátodnak teljesen igaza van. Én úgy tudom, hogy a T-54-esek nagy része céltárgyként végezte, amik meg nem, azokat egyszerűen beolvasztották, így egy sincs az országban sajnos. | |||||
romeo | Adatlap | 499940 | 2009. április 21. 14:07 | ||
Üdv Gaunt! Nos Robi barátom nekem is azt mondta, hogy Kecelen csak T-55-ösök vannak, valamikor a néphadsereg rendelkezett T-54-esekkel a torony tetején szellőző ventillátor volt. | |||||
romeo | Adatlap | 499939 | 2009. április 21. 14:07 | ||
Üdv Gaunt! Nos Robi barátom nekem is azt mondta, hogy Kecelen csak T-55-ösök vannak, valamikor a néphadsereg rendelkezett T-54-esekkel a torony tetején szellőző ventillátor volt. | |||||
gaunt | Adatlap | 499938 | 2009. április 21. 13:55 | ||
Kb. 2 hete voltam Kecelen. Van ugye egy T-55A DSKM lgv. gpu. nélkül, és egy T-55 DSKM-el. A töltő búvónyílása előtt a torony közepe felé nincs ventilátor, a motortér pontosan olyan mint a csehszlovák vagy lengyel T-55-ösöké, a vízi átkeléshez használt légzőcső a farpáncélon az üza. hordók tartóira van felerősítve valamint a fényszórók sem szovjet típusúak így 100% hogy VSZ T-55. Én úgy tudom, hogy a T-54-esek a SzU-ból származtak, ezért nem hinném, hogy "VSZ stílusú" motorterük lenne. Itt a makettinfón is vannak róla képek. | |||||
páncélos | Adatlap | 499937 | 2009. április 21. 13:36 | ||
Gaunt! Kecelen egy T-54B és mellette egy T-55A van. | |||||
gaunt | Adatlap | 499936 | 2009. április 21. 12:57 | ||
Páncélos! T-54-es egy sincs az országban. Kecelen csak T-55 és T-55A van, és azok sem orosz, hanem csehszlovák vagy lengyel gyártásúak. | |||||
páncélos | Adatlap | 499935 | 2009. április 20. 22:22 | ||
Romeo! Ez egy kicsit olyan, mint a népmese. Igaz is meg nem is. Haditechnikai eszközök esetében egy bizonyos létszám felett inkurrenciába sorolnak eszközöket, ami annyit jelent, hogy van mondjuk 1200 harckocsi, de csak 800 db-ot szeretnének megtartani, akkor 400db levesznek a hadrendből és megpróbálják értékesíteni. Ilyenkor már nem számit a hadrendi létszámban, de ameddig el nem adják, addig megvan. A probléma akkor van, amikor valamit kivonnak és hoppá 2-3 év múlva ráébrednek, hogy bővíteni szeretnék a létszámot, de nincs miből. Már hadrendbe nincs, de még el sem adták, csak hát nehéz visszavenni. Ez egy kicsit mondhatnánk magyar módi. A harckocsiknál az a probléma, hogy egy zászlóaljnál kevesebbel nem érdemes számolni, mert annál kevesebbet fenntartani, és biztosítani a kiképzést is, egyszerűen nem érdemes. De még az sem baj, hogy eladnak dolgokat, az igazi veszteség, hogy papíron dől el minden, hogy értsd, amit írok: Van X db eszköz, különböző altípusból, ezek között jó pár egykoron megkímélt zárolt besorolásból, és akkor úgy döntenek, hogy a papíron szereplő első 30 db mondjuk inkurrenciába sorolják. De senki nem nézi meg, hogy ebbe a 30-ba hányféle altípus van és milyen állapotban. A legnagyobb probléma, hogy múzeumi darabnak sem marad meg jó pár eszköz, vagy csak ócskavas. Nem tudsz olyan laktanyát mutatni ahol legalább 1 db T-55 harckocsi kiállítva megmaradt volna. De BMP-ből és Gvozgyikából sem lesz kiállítva, mint ahogyan T-54-est is csak Kecelen láthatsz. Egy 56-os filmet is csak T-34 és T-55 harckocsikkal tudnak leforgatni. | |||||
sulyid | Adatlap | 499934 | 2009. április 20. 21:46 | ||
Ezt már halottuk és sokat gondolkoztunk rajta hogy vajon mi lényege volt... | |||||
romeo | Adatlap | 499933 | 2009. április 20. 20:26 | ||
páncélos | Adatlap | 499932 | 2009. április 20. 11:08 | ||
romeo! A 2 db VT-72B-ből szerencsére még nem vontak ki egyet sem. A második tartalékban van. Való igaz, hogy ha már kivonták a T-55 harckocsikat, akkor a vele kompatibilis műszaki járműveket sem kellett volna meghagyni. Itt nem csak a VT-55A és a JVBT-55A harcjárművekre gondolok, hanem a BLG-60M és BLG-67 hídvetőkre is. A Belorusz beszerzésből származó T-72 harckocsiknál nem csak a zászlóaljparancsnoki kocsik maradtak le, hanem a műszaki vontatójárművek is. Egy HK zászlóaljnál, századonként kellene egy vontatónak lenni, ami egy 58 kocsis zászlóalj esetén 4db VT-72B, vagy ugyanennyi BREM-1 járművet jelentene. Figyelembe kellene még venni az oktatási és kiképző intézményeket, a központi készletet és még sorolhatnám, tehát minimum 8 vontatóra lenne még szükség, és akkor nem is beszéltem dandárszintű szervezetről. | |||||
romeo | Adatlap | 499931 | 2009. április 20. 08:51 | ||
Köszönöm! Nem értem, hogy miért kell kivonni a kettő db VT-72-ből egyet, ha pl. a győri légvédelmisek a mai napig VT-55-t használnak, selejtezték volna le inkább az utóbbit. | |||||
páncélos | Adatlap | 499930 | 2009. április 20. 07:32 | ||
Romeo! Sajnos ismételten téves információk vannak tényként közölve. (((Várpalota-lőtér - 1 db VT-72 Hát lehet, hogy a VT-72 már Kalocsán van, de Robi barátom annyit mondott, hogy nemrég Várpalotán célanyagnak használt harckocsikat rángattak vele.))) Sajnos korábban már bebizonyosodott, hogy Robi barátod nem tud mindent. Várpalotán megrendezett kísérleti lövészet alkalmával a tatai VT tüsténkedett. Az össz darabszám sem valós, de ebben nem tudok sajnos itt választ adni, és ne is kérd. T-72AV! Sajnos ma már csak 1db-ról beszélhetünk. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91. |
Üdv!