<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90. |
DIESEL | Adatlap | 500737 | 2010. április 21. 10:51 | ||
páncélos | Adatlap | 500736 | 2010. április 21. 08:02 | ||
Gaunt! A kötényezés a sárvédőre egyszerűen hegesztve volt. A makett elkészítése azért nehézkes, mert a kötényezés szögletes, a sárvédőnek az íve pedig le van gömbölyítve. A valóságban ez egy egyszerű lakatos munka, a makettnél meg a feszítés miatt valószínű a törés, de azért próbálkozni kell. Milyen sérülések fordultak elő? Rendszeresen behorpadt az ütközésektől és néha annyira, hogy a lánctalpat súrolta, majd győzött az erősebb. De a sarat és vizet sem szereti, gyakori volt a rozsdásodás, sőt az erős korrózió miatt volt, hogy ki is tört egy darab. Nem véletlen, hogy a T-80-tól (és visszatérve a 72-re is), a későbbiek folyamán a sárvédő eleje is a kötényezés vastag gumiszövete lett, ami nem rozsdásodik, és ugyan annyi védelmet biztosít, mint a fémlemez. | |||||
PETI | Adatlap | 500734 | 2010. április 20. 23:02 | ||
Igen, szerintem találkoztunk is. Kösz a tippet. ÜDv | |||||
Jimbobá | Adatlap | 500733 | 2010. április 20. 22:59 | ||
Nem tudom, eddig csak egyszer voltam, tavaly. Akkor csak egy gép volt, az a focipályán (?) szállt le. A program Tata város honlapján van fenn. Üdv | |||||
PETI | Adatlap | 500732 | 2010. április 20. 22:53 | ||
Na, ez jól hangzik! Akkor lesz valami főpróba is holnap, vagy élesben nyomják a fiúk? A gépek hol szoktak leszállni? | |||||
Jimbobá | Adatlap | 500731 | 2010. április 20. 22:47 | ||
Szia! Elvileg lesz egy Mi-24 plusz egy Mi-8/17 is. Leszállás, felszállás, ejtőernyős hopp. Üdv | |||||
PETI | Adatlap | 500730 | 2010. április 20. 22:41 | ||
Hello Jimbobá! Én is kinézek, esetleg összefuthatnánk... Valami program féléd nincs véletlenül? Szolnokról érkezik valamilyen forgószárnyas technika? Üdv kape21@gmail.com | |||||
DIESEL | Adatlap | 500729 | 2010. április 20. 21:21 | ||
április 9 én készült,és mert nagyon tetszet | |||||
Jimbobá | Adatlap | 500728 | 2010. április 20. 21:14 | ||
Szia! Az enyém a tatai nyílt napon készült, 2009-ben. Úgy tűnik, megyek idén is (most csütörtök), ha valakit érdekel valami, szóljon. Üdv, Ádám | |||||
Excessor | Adatlap | 500727 | 2010. április 20. 21:11 | ||
Hello Diesel és Jimbobá! Mikor készültek ezek a képek és milyen alkalomból? Köszi | |||||
DIESEL | Adatlap | 500726 | 2010. április 20. 20:20 | ||
Ez is Tatai "acél szörny" de nekem tetszik | |||||
gaunt | Adatlap | 500725 | 2010. április 20. 18:55 | ||
Hát igen, az elméletről olvastam ezt-azt, de én a gyakorlatra lettem volna kíváncsi. Akkor mégegy kérdésem lenne: A T-55AM és T-62M kocsikon hogyan volt rögzítve a sárvédő felhajtható részéhez a kötényezés? Illetve milyen sérülések fordulhatak elő itt? Azért kérdem, mert éppen egy T-62M-et építek, de sajnos ez az alkatrész sehogyan sem akar illeszkedni, így elkészíteném sérülten. Mellékelek egy képet. | |||||
antarktika | Adatlap | 500724 | 2010. április 20. 18:20 | ||
Kérjél jogdíjat az oroszoktól!:) | |||||
antarktika | Adatlap | 500723 | 2010. április 20. 18:19 | ||
Elméleti hatásosságát Te is ismerheted. A gyakorlatit én sem tudom, mert élőben nem láttam ilyen kísérleti lövészetet RPG-vel. | |||||
Jimbobá | Adatlap | 500721 | 2010. április 20. 18:12 | ||
De! Én lőttem, Tatai gép. Híres vagyok! :D :D Üdv, Ádám | |||||
Sennás | Adatlap | 500720 | 2010. április 20. 18:00 | ||
gaunt | Adatlap | 500719 | 2010. április 20. 17:45 | ||
Antarktika! Ha már a kötényezésnél tartunk, mennyire hatékony ez a kumulatív töltetek ellen? Megvédi a harckocsit pl. egy PG-7V gránáttól? | |||||
antarktika | Adatlap | 500718 | 2010. április 20. 17:14 | ||
Abban a topicban találtam ezt a képet. Nem magyar gép részlete? | |||||
páncélos | Adatlap | 500717 | 2010. április 20. 14:36 | ||
Egy kis ötlet: panzer35.ru/forum/45-1527-1 | |||||
Sennás | Adatlap | 500716 | 2010. április 17. 13:25 | ||
Kösz MIKE felirtam,megjegyeztem! | |||||
MIKE | Adatlap | 500715 | 2010. április 17. 11:48 | ||
Szia! Annyit hozzátennék a homlokpáncélhoz,hogy ennek legalább jó irányban van a csatt a bal tárolódobozon a tamiyahoz képest! :D Üdv: MIKE | |||||
Sennás | Adatlap | 500714 | 2010. április 16. 15:58 | ||
OK elfogadom! | |||||
páncélos | Adatlap | 500713 | 2010. április 16. 10:58 | ||
Sennás! Egy fontos dolgot még elfelejtettem: A KMT felszerelési konzolok csak a SZU változatnál ilyenek, ha csehszlovák, vagy lengyel kocsit készítesz, akkor az is rossz. | |||||
páncélos | Adatlap | 500712 | 2010. április 16. 10:55 | ||
Szerettem volna berajzolni, de valamiért most nem sikerült. A hullámtörő (V) íve és hossza rossz, a közte lévő 4 db keresztvas rövid és csúnya, és a vezető prizmája körül kidolgozatlan. | |||||
Sennás | Adatlap | 500711 | 2010. április 15. 21:46 | ||
Szia Páncéos!Segíts nekem és légyszi magyarázd el akkor mi a különbség az eredeti és a gyanta között.Én így tudtam elmenteni ezzel a képaláírással{ezt úgy értem nekem még nézni kell a képet rögtön nem veszem észre ha hiba van benne},lehet nem jó képet csatoltam?Segíts. Köszi!SENNÁS | |||||
páncélos | Adatlap | 500710 | 2010. április 15. 08:23 | ||
A tornyot látni kellene élőben. Az utolsót, már a homlokpáncélt viszont semmiképp, mert pontatlan és rossz. | |||||
Sennás | Adatlap | 500709 | 2010. április 14. 21:07 | ||
sulyid | Adatlap | 500708 | 2010. április 14. 19:29 | ||
Kiadta valamelyik makettkiadó a t72 Ajeya1-et ERA-val? | |||||
sulyid | Adatlap | 500707 | 2010. április 14. 19:22 | ||
Igaz hogy vannak t72-esből átépített t90-esek?Vajon lehetséges lenne a mi t72-eseinket átépíteni t90-esé vagy legalább a t72BM szintjére felhozni? | |||||
farkas469 | Adatlap | 500705 | 2010. április 14. 13:14 | ||
Excessor | Adatlap | 500704 | 2010. április 13. 20:51 | ||
Hello Mindenkinek! Korábban volt egy betűfutamunk a T-72 M1 Tamiya féle makettről, felteszek néhány képet eredeti -M1 változatokról (igaz van köztük "belorusz" is), remélem nem avult még el a téma. Szóval ezek alapján be lehet azonosítani sok mindent miről beszéltem. | |||||
antarktika | Adatlap | 500703 | 2010. április 13. 19:45 | ||
Légyszíves e-mail címet. | |||||
farkas469 | Adatlap | 500702 | 2010. április 13. 08:20 | ||
sulyid | Adatlap | 500701 | 2010. április 9. 13:21 | ||
Azon gondolkodok hogy melyik márka milyen alváltozatát kéne megcsinálni...szivem szerint revell t72m1-eseket építgetnék meg kisebb-nagyobb modosításokkal.pl:az egyiknek nincsen kötényzése...stb. | |||||
sulyid | Adatlap | 500700 | 2010. április 9. 13:10 | ||
3 hk-s szakaszt akarok. | |||||
Freddy | Adatlap | 500699 | 2010. április 9. 13:06 | ||
Csinálj neki egy jó diorámát. | |||||
páncélos | Adatlap | 500698 | 2010. április 9. 13:03 | ||
Sulyid! Szerintem, nem lenne hülyeség. Csak az a kérdés, hogy VSZ szabvány, 3 kocsis szakaszt, vagy NATO szabvány, 4 kocsis szakaszt készítesz? | |||||
sulyid | Adatlap | 500697 | 2010. április 9. 12:31 | ||
Szerintetek hülyeség lenne ha csinálnák 1 1/72-es t72-őve felszerelt hk szakaszt? | |||||
páncélos | Adatlap | 500696 | 2010. április 9. 12:00 | ||
Itt érdemes olvasgatni és nézelődni: tank-t-90.ru/ | |||||
Wrecker | Adatlap | 500695 | 2010. április 8. 21:56 | ||
Szia Sennás ! Ezt a kiadványt ismered? | |||||
Sennás | Adatlap | 500694 | 2010. április 8. 19:25 | ||
Szeva Páncélos!Köszönöm a teljes körű felvilágosítást. | |||||
gábor76 | Adatlap | 500693 | 2010. április 8. 08:03 | ||
Sajnos egyiket sem.A másik T-72 könyvet is a Keleti blokk tól vettem. | |||||
páncélos | Adatlap | 500692 | 2010. április 8. 07:50 | ||
Sennás! Visszatérve első kérdésedre, csatolok két képet, mert nem minden kocsin egyforma. | |||||
páncélos | Adatlap | 500691 | 2010. április 8. 07:48 | ||
Sennás! A kérdésed első felét kb. másfél évvel ezelőtt, már elemeztem itt, de most újra megteszem: (((A parancsnoki kupola és a hüvely kivető nyílás között látható görbe cső pipa{amin van védő keret} az mire szolgál))) Belső túlnyomásmérő. (((miért nincs minden járművön))) Van, minden járművön. Minden 72-es rendelkezik ABV (Atom, Biológiai és Vegyi) védelemmel, ennek ezért van szerepe. (((És mellette található a parancsnoki kupola "alatt,mögött" az a nyelv formájú lemez alatta lévő "kupak" mire szolgál.Oda mit szoktak-lehet csatlakoztatni.Köszönet.))) A páncélos fejvédőt, kapcsolatteremtés céljából a kezelőszemélyzettel. Hogy számodra érthetőbb legyen, ha Gerzson felugrik a kocsidra, csatlakoztatja a fejvédőt (harckocsin belül a beszváltóhoz csatlakoztatható villás csatlakozóját) és beszól, nyisd ki a búvónyílást, mert hoztam neked vattacukrot. | |||||
Sennás | Adatlap | 500690 | 2010. április 7. 22:23 | ||
Köszi.Irtam magánba. | |||||
Wrecker | Adatlap | 500689 | 2010. április 7. 21:54 | ||
Szia ! A harmadik MAZ kiadvány megvan, holnap felteszem ide. Kb: 20 MB | |||||
Sennás | Adatlap | 500688 | 2010. április 7. 21:16 | ||
Szeva Gábor76!Ezeket a könyveket véletlenűl nem ismered?Vagy letöltösbe nem láttad valahol? | |||||
gábor76 | Adatlap | 500687 | 2010. április 7. 18:13 | ||
Ez a könyv nekem is megvan,érdekes kis könyv. | |||||
Sennás | Adatlap | 500686 | 2010. április 7. 18:10 | ||
Sennás | Adatlap | 500685 | 2010. április 7. 18:00 | ||
Úgy látom egész türhető.Ránézésre a is Tamilya ugyanez.De már legalább elindúlt Hong Kong-bol az enyém.Én meg közbe letöltöttem egy ilyen könyvet.Tiszta orosz de legalább végigveszi a típus történetét. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90. |
Üdv: Domokos Tibor