<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90. |
Freddy | Adatlap | 501865 | 2012. március 26. 13:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem lehet, hogy filmjelenet? Akcióhoz képest nagyon profi a fotó és a beállítás. Előzmény: (501864) antarktika 2012. március 26. 12:03 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 501864 | 2012. március 26. 12:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A T-72-es valóban éles bevetésen van, Csecsenföldön készült a kép. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501863 | 2012. március 26. 11:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 501862 | 2012. március 25. 11:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Újra van Tamiya készlet a Replicában, a T-72 9200 forint, szerintem nagyon jó ár bár ez a makett sosem volt a Tamiya csúcskategóriás (12-13 000 forintos) készlete. A T-55 11 valamennyi. Hátha érdekel valakit. Üdv, Ádám Ui.: a weboldalt remélhetőleg hamarosan frissítem, de a laptopom még mindig romokban... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
laposalátét | Adatlap | 501861 | 2012. március 24. 21:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Szia,Sennás!Én Merkavának nézem,talán MK.2.De ezt ne vedd 100%-nak. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501860 | 2012. március 24. 19:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501859 | 2012. március 24. 18:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Egy másféle deszant tér elrendezés.Vagy ez már lehet más Objekt lesz? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501858 | 2012. március 24. 17:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi gaunt1.Elmentem ezeket az adatokat.Sajnálatos hogy nem lehet velük "üzletelni".Mondjuk 5500-ból azt mondom lehet selejtezni főleg ha tutira készűl az új tank és kell az alapanyag.de bizti nem arra megy majd el. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 501857 | 2012. március 24. 17:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A probléma, hogy azért nem ajánlják fel múzeumoknak, mivel annak ellenére, hogy ezeréves technikáról van szó, titkosnak minősülnek még mindig. Hogy miért, azt senki sem tudja. Az UVZ-nek évekig kellett könyörgnie az Objekt-167T és 140-ért, mire megkapták. Az Objekt 172-2M-et viszont nem voltak hajlandóak odaadni nekik. Nagy kár, mivel tényleg egyedi eszközökről van (volt?) szó. Egyébként ha érdekel a T-80B homlokpáncélja (eredetileg): 80mm acél+105mm üvegszálas anyag+20mm acél, 68 fokban döntve. Ez egyenlő 335mm homogén acéllal, de kumulatív ellen kb. 450mm-t ér. Később nagyjavítások során kapott még 20mm acélt. Az összes változatot beleszámítva kb. 5000-5500-at gyártottak. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501856 | 2012. március 24. 14:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Csak kérdezném menyi lett legyártva B és BV típusokból?500~~100DB(elméletileg ezek láthatók a képen)'76-tól vagy '80-tól vannak ezek sorozat gyártásban ennyire elöregedtek volna? A prototípus "elkótyavetyélése" engem is zavar.Igen is ezeket meg kellene menteni.Ajánlják fel vas árban múzeumoknak.Ha feldarabolják nem mindegy?Persze ez nem így működik. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501855 | 2012. március 24. 14:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Milyen érdekes a homlokpáncélt nem sikerült kettévágni látnánk milyen vastag és hogy van "bélelve":) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 501854 | 2012. március 24. 13:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Van ott más is. T-64, T-72, BTR-50,60, BTSz-4. Sajnos soxor előfordul, hogy az oroszok így bánnak a technikával. Ami még szerintem ennél is szomorúbb, az ami Kubinkai múzeum mögött van (volt?) Egy rakás teljesen egyedi prototípus rozsdásodik (roszsdásodott?) ott, amikből sehol sincs másik. Pl. Objekt-166M, 172-2M, 292, 745, stb. Az Objekt-167T-t és a 140-est ha jól tudom az UVZ-nek nagy nehezen sikerült megmentenie, de a többit állítólag ki akarják vinni, vagy már ki is vitték éleslövészeti célpontnak(!) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 501853 | 2012. március 24. 08:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Két dolog miatt szomorú ez az egész. Az első, hogy így látni T-80-ast több mint szomorú. A második pedig az, hogy nem én fotóztam. Egyszer szívesen beszabadulnék egy hasonló helyre, egy fényképezőgéppel és egy mérőszalaggal. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501852 | 2012. március 23. 22:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
T-80 bontós képek sajnálatos így látni,de talán pár részletre fény derül. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 501851 | 2012. március 23. 13:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az utolsó kettőn ott van lehajtva, a második kép elég rossz, az első akár 72-es is lehetne. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
szezsolt | Adatlap | 501850 | 2012. március 23. 11:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 501849 | 2012. március 23. 07:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem véletlenül jegyeztem meg, hogy érdekes kép. Az M-84 mindegyike szenzoros, illetve zpk. változatot még nem láttam, ha valaki talál egyet, tegye fel. Mint köztudott, az egykori Jugoszlávia úgy kapta meg a gyártási licencet, hogy előtte vásárolt 200 körüli darabszámot az eredeti 72-ből. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
szezsolt | Adatlap | 501848 | 2012. március 22. 19:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Még a jugoszláv időkben sem mindegyik M-84-en volt meteorológiai szenzor. De ezen a tankon mintha a torony hátuljára került volna. Legalábbis azon a rúdon látható izé úgy néz ki, mint ami a torony elején szokott lenni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 501847 | 2012. március 22. 17:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Biztos, hogy M-84-es? Nem látom a meteorológia szenzort a blende mögött. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 501846 | 2012. március 22. 13:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem semmi, hogy mit hoztak ki az M84-esből. Bár a Stora a T-90-hez hasonlóan elég szerencsétlenül van felszerelve. De attól még elég komoly lett. Amúgy a szovjet T-72A-hoz képest jobb vagy rosszabb minőségűek ezek a gépek? Elsősorban a páncélzat érdekelne, (keménysége, vastagsága, hibák, zárványok) illetve az összeszerelés minősége. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 501845 | 2012. március 22. 13:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 501844 | 2012. március 22. 13:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
www.vs.rs/content/images/naoruzanje/kov/okl_borb_sredstva/m84_3.jpg Egy érdekes kép... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501843 | 2012. március 18. 16:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501842 | 2012. március 18. 15:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501841 | 2012. március 18. 10:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Akkor ilyen matricát simán hogy lehetne csinálni? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 501840 | 2012. március 18. 05:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Túlkomplikálod:) Itt szerintem egyszerűen arról van szó, hogy a matrica egy idő után elhasználódott és leszedték. Míg rajta volt, az alatta lévő festéket a nap nem fakította. Az, hogy a körvonalait látod a címernek, szerintem a matricán lévő különböző színek fényáteresztő képességének köszönhető, s hogy a nap belesütötte a mintát. Szerintem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501839 | 2012. március 17. 21:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 501838 | 2012. március 16. 19:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gaunt1, Igen, erre utaltam én is, amikor délután piszkozatnak tituláltam. Sennás, Ha hátul a motor, akkor sem farnehéz. Ha elöl van, ha hátul, a többi berendezést úgy pakolgatják, hogy nagyjából egyensúlyban legyen. Igen, a Merkava orrmotoros, ők abból az elgondolásból tették előre, hogy ezzel is a személyzetet védik. Nem fog megfőni a személyzet, mert maga a motortér és az általam már említett páncélozott, megerősített kabin jól el lesz szeparálva, szigetelve. Valahol azt olvastam, hogy kevlárral erősítik meg ezt a kabint. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501837 | 2012. március 16. 19:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én nem értek a Mercavához de ott is elől van a motor ugye?Itt ebben nem fognak megfőni elöl hárman ha full teljesítményen fogják járatni a motort? Vagy más nem lesz orr nehéz? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 501836 | 2012. március 16. 19:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Akkor rosszul fogalmaztam :) Igazából csak az Ob.195 tervezési elvei alapján épül, felhasználják az összegyűlt tapasztalatokat: Személyzet elöl a páncéltestben, teljesen elkülönített, automatizált torony, 152-es löveg, stb. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 501835 | 2012. március 16. 19:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jól gondolod, bár nagy része a jól bevált technológia ( pld.-ul a pillangószelepek a kipufogón ), de több módosítást is látni, amiről fogalmam sincs. Biztos egymás mellett fognak ülni, egy külön páncélozott kabinban. Egy picit azért vitatkoznék gaunt1, hogy az Objekt-195 alapján épülne, ezt én egy kísérleti járműnek tartom, mely zsákutcába jutott, mert sokkal nagyobb előrelépést nem jelentett a régebbi tankokhoz. Az Armata szakított a hagyományos és már-már évszázadra visszanyúló szovjet-orosz harckocsi építéssel. Én nem mondanám, hogy forradalmian új, mert megoldásai már régebben megjelentek nyugati harcjárműveknél, főleg a Merkaváknál, de megpróbálják ötvözni a nyugati és az orosz technológia legújabb vívmányait. Bár láthatom én ezt rosszul is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 501834 | 2012. március 16. 18:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mindent lehet tudni :) Ez egy X-motor, típusa 2V-12-2, 12 hengeres, 35.000 köbcentis, és teljesítménye kb.800-1200 LE környékén lehet. Pár éve olvastam róla, súlyos problémák voltak vele, (peresze biztos javítottak rajta azóta) de állítólag nagyon ígéretes konstrukció. Egyébként az Armata az Objekt-195 alapján épül, valószínűleg arra fog hasonlítani. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501833 | 2012. március 16. 17:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501832 | 2012. március 16. 17:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501831 | 2012. március 16. 17:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vannak méretek?Ezzel csak azt akarom mondani biztos hogy egymás mellet fog ülni az a 3csóka?Középső hogy fog vezetni?Át kellene venni az Abramsos technikát.Az kevesebb helyet foglal. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501830 | 2012. március 16. 17:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen az utolsó képet benéztem:) A motor nagyon durva.Amikor elöször ránéztem azt hittem valami "modern csillagmotor"de persze V lesz ez csak még nem tudjuk a nevét:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501829 | 2012. március 16. 17:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Valamiért nem tudok írni! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 501828 | 2012. március 16. 16:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi! Érdekes ez a motor, nem akarok hülyeséget írni, de W? A páncéltest elrendezése, hátul az a csökkentett deszanttér, olyan merkavás, legalábbis nekem. Az utolsó képen a Fekete Sas van, szerintem arra hasonlítani sem fog az új, legfeljebb piszkozatként fogható fel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501827 | 2012. március 16. 15:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia antarktika!Ezeket most találtam!Lassan kiderülnek a részletek.1500Le motor!Jó kezdés:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 501826 | 2012. március 16. 14:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
T-72 ismertető (60 oldal): vadimvswar.narod.ru/ALL_OUT/TiVOut0507/T-72/dop72001.htm | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501825 | 2012. március 9. 20:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi juge75!Akkor az oroszok azóta már kitaláltak valami erősebbet,jobbat mert a mostaniakon már nem látni szinte csak ezen a t-72 átépített tornyoson van.Az újabb T-90A-kon már nincs. Köszönet | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 501824 | 2012. március 9. 08:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A egy rugó. Feladata: függőlegesen tartani az antennát. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 501823 | 2012. március 9. 08:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerencsére még nincs elfeledve idehaza sem a 72-es: www.honvedelem.hu/cikk/30651/a-legendas-t-72-es-harckocsi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 501822 | 2012. március 8. 08:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Egy összefoglaló írás a 72-ről: ru.jazz.openfun.org/wiki/%D0%A2-72 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kopcos | Adatlap | 501821 | 2012. március 3. 20:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HûBérÚr | Adatlap | 501820 | 2012. március 3. 19:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Magyar hetvenkettes video az indexről: index.hu/video/2012/03/03/attraktor_tank/ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501819 | 2012. március 3. 18:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501818 | 2012. március 2. 21:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok!Épített már valaki MODELKASTEN-es műanyag lánctalpat T-72 re?Komolynak látszik.Mármint pontos és részletes.Persze a Friulmodel is "súlyos" darab de a láncösszekötő csavarok lehetnének szebbek.Úgy látom itt ezt is jól megoldották. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pogimut | Adatlap | 501817 | 2012. február 22. 16:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Inkább BMP. Legalább is szerintem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kopcos | Adatlap | 501816 | 2012. február 20. 22:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tatai Dandár...www.youtube.com/watch |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90. |