<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91. |
Sennás | Adatlap | 501855 | 2012. március 24. 14:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Milyen érdekes a homlokpáncélt nem sikerült kettévágni látnánk milyen vastag és hogy van "bélelve":) Előzmény: (501853) páncélos 2012. március 24. 08:07 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 501854 | 2012. március 24. 13:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Van ott más is. T-64, T-72, BTR-50,60, BTSz-4. Sajnos soxor előfordul, hogy az oroszok így bánnak a technikával. Ami még szerintem ennél is szomorúbb, az ami Kubinkai múzeum mögött van (volt?) Egy rakás teljesen egyedi prototípus rozsdásodik (roszsdásodott?) ott, amikből sehol sincs másik. Pl. Objekt-166M, 172-2M, 292, 745, stb. Az Objekt-167T-t és a 140-est ha jól tudom az UVZ-nek nagy nehezen sikerült megmentenie, de a többit állítólag ki akarják vinni, vagy már ki is vitték éleslövészeti célpontnak(!) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 501853 | 2012. március 24. 08:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Két dolog miatt szomorú ez az egész. Az első, hogy így látni T-80-ast több mint szomorú. A második pedig az, hogy nem én fotóztam. Egyszer szívesen beszabadulnék egy hasonló helyre, egy fényképezőgéppel és egy mérőszalaggal. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501852 | 2012. március 23. 22:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
T-80 bontós képek sajnálatos így látni,de talán pár részletre fény derül. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 501851 | 2012. március 23. 13:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az utolsó kettőn ott van lehajtva, a második kép elég rossz, az első akár 72-es is lehetne. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
szezsolt | Adatlap | 501850 | 2012. március 23. 11:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 501849 | 2012. március 23. 07:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem véletlenül jegyeztem meg, hogy érdekes kép. Az M-84 mindegyike szenzoros, illetve zpk. változatot még nem láttam, ha valaki talál egyet, tegye fel. Mint köztudott, az egykori Jugoszlávia úgy kapta meg a gyártási licencet, hogy előtte vásárolt 200 körüli darabszámot az eredeti 72-ből. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
szezsolt | Adatlap | 501848 | 2012. március 22. 19:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Még a jugoszláv időkben sem mindegyik M-84-en volt meteorológiai szenzor. De ezen a tankon mintha a torony hátuljára került volna. Legalábbis azon a rúdon látható izé úgy néz ki, mint ami a torony elején szokott lenni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 501847 | 2012. március 22. 17:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Biztos, hogy M-84-es? Nem látom a meteorológia szenzort a blende mögött. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 501846 | 2012. március 22. 13:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem semmi, hogy mit hoztak ki az M84-esből. Bár a Stora a T-90-hez hasonlóan elég szerencsétlenül van felszerelve. De attól még elég komoly lett. Amúgy a szovjet T-72A-hoz képest jobb vagy rosszabb minőségűek ezek a gépek? Elsősorban a páncélzat érdekelne, (keménysége, vastagsága, hibák, zárványok) illetve az összeszerelés minősége. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 501845 | 2012. március 22. 13:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 501844 | 2012. március 22. 13:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
www.vs.rs/content/images/naoruzanje/kov/okl_borb_sredstva/m84_3.jpg Egy érdekes kép... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501843 | 2012. március 18. 16:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501842 | 2012. március 18. 15:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501841 | 2012. március 18. 10:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Akkor ilyen matricát simán hogy lehetne csinálni? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 501840 | 2012. március 18. 05:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Túlkomplikálod:) Itt szerintem egyszerűen arról van szó, hogy a matrica egy idő után elhasználódott és leszedték. Míg rajta volt, az alatta lévő festéket a nap nem fakította. Az, hogy a körvonalait látod a címernek, szerintem a matricán lévő különböző színek fényáteresztő képességének köszönhető, s hogy a nap belesütötte a mintát. Szerintem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501839 | 2012. március 17. 21:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 501838 | 2012. március 16. 19:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gaunt1, Igen, erre utaltam én is, amikor délután piszkozatnak tituláltam. Sennás, Ha hátul a motor, akkor sem farnehéz. Ha elöl van, ha hátul, a többi berendezést úgy pakolgatják, hogy nagyjából egyensúlyban legyen. Igen, a Merkava orrmotoros, ők abból az elgondolásból tették előre, hogy ezzel is a személyzetet védik. Nem fog megfőni a személyzet, mert maga a motortér és az általam már említett páncélozott, megerősített kabin jól el lesz szeparálva, szigetelve. Valahol azt olvastam, hogy kevlárral erősítik meg ezt a kabint. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501837 | 2012. március 16. 19:37 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én nem értek a Mercavához de ott is elől van a motor ugye?Itt ebben nem fognak megfőni elöl hárman ha full teljesítményen fogják járatni a motort? Vagy más nem lesz orr nehéz? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 501836 | 2012. március 16. 19:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Akkor rosszul fogalmaztam :) Igazából csak az Ob.195 tervezési elvei alapján épül, felhasználják az összegyűlt tapasztalatokat: Személyzet elöl a páncéltestben, teljesen elkülönített, automatizált torony, 152-es löveg, stb. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 501835 | 2012. március 16. 19:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jól gondolod, bár nagy része a jól bevált technológia ( pld.-ul a pillangószelepek a kipufogón ), de több módosítást is látni, amiről fogalmam sincs. Biztos egymás mellett fognak ülni, egy külön páncélozott kabinban. Egy picit azért vitatkoznék gaunt1, hogy az Objekt-195 alapján épülne, ezt én egy kísérleti járműnek tartom, mely zsákutcába jutott, mert sokkal nagyobb előrelépést nem jelentett a régebbi tankokhoz. Az Armata szakított a hagyományos és már-már évszázadra visszanyúló szovjet-orosz harckocsi építéssel. Én nem mondanám, hogy forradalmian új, mert megoldásai már régebben megjelentek nyugati harcjárműveknél, főleg a Merkaváknál, de megpróbálják ötvözni a nyugati és az orosz technológia legújabb vívmányait. Bár láthatom én ezt rosszul is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 501834 | 2012. március 16. 18:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mindent lehet tudni :) Ez egy X-motor, típusa 2V-12-2, 12 hengeres, 35.000 köbcentis, és teljesítménye kb.800-1200 LE környékén lehet. Pár éve olvastam róla, súlyos problémák voltak vele, (peresze biztos javítottak rajta azóta) de állítólag nagyon ígéretes konstrukció. Egyébként az Armata az Objekt-195 alapján épül, valószínűleg arra fog hasonlítani. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501833 | 2012. március 16. 17:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501832 | 2012. március 16. 17:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501831 | 2012. március 16. 17:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vannak méretek?Ezzel csak azt akarom mondani biztos hogy egymás mellet fog ülni az a 3csóka?Középső hogy fog vezetni?Át kellene venni az Abramsos technikát.Az kevesebb helyet foglal. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501830 | 2012. március 16. 17:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen az utolsó képet benéztem:) A motor nagyon durva.Amikor elöször ránéztem azt hittem valami "modern csillagmotor"de persze V lesz ez csak még nem tudjuk a nevét:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501829 | 2012. március 16. 17:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Valamiért nem tudok írni! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 501828 | 2012. március 16. 16:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi! Érdekes ez a motor, nem akarok hülyeséget írni, de W? A páncéltest elrendezése, hátul az a csökkentett deszanttér, olyan merkavás, legalábbis nekem. Az utolsó képen a Fekete Sas van, szerintem arra hasonlítani sem fog az új, legfeljebb piszkozatként fogható fel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501827 | 2012. március 16. 15:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia antarktika!Ezeket most találtam!Lassan kiderülnek a részletek.1500Le motor!Jó kezdés:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 501826 | 2012. március 16. 14:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
T-72 ismertető (60 oldal): vadimvswar.narod.ru/ALL_OUT/TiVOut0507/T-72/dop72001.htm | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501825 | 2012. március 9. 20:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi juge75!Akkor az oroszok azóta már kitaláltak valami erősebbet,jobbat mert a mostaniakon már nem látni szinte csak ezen a t-72 átépített tornyoson van.Az újabb T-90A-kon már nincs. Köszönet | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 501824 | 2012. március 9. 08:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A egy rugó. Feladata: függőlegesen tartani az antennát. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 501823 | 2012. március 9. 08:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerencsére még nincs elfeledve idehaza sem a 72-es: www.honvedelem.hu/cikk/30651/a-legendas-t-72-es-harckocsi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 501822 | 2012. március 8. 08:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Egy összefoglaló írás a 72-ről: ru.jazz.openfun.org/wiki/%D0%A2-72 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kopcos | Adatlap | 501821 | 2012. március 3. 20:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HûBérÚr | Adatlap | 501820 | 2012. március 3. 19:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Magyar hetvenkettes video az indexről: index.hu/video/2012/03/03/attraktor_tank/ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501819 | 2012. március 3. 18:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501818 | 2012. március 2. 21:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok!Épített már valaki MODELKASTEN-es műanyag lánctalpat T-72 re?Komolynak látszik.Mármint pontos és részletes.Persze a Friulmodel is "súlyos" darab de a láncösszekötő csavarok lehetnének szebbek.Úgy látom itt ezt is jól megoldották. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pogimut | Adatlap | 501817 | 2012. február 22. 16:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Inkább BMP. Legalább is szerintem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
kopcos | Adatlap | 501816 | 2012. február 20. 22:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tatai Dandár...www.youtube.com/watch | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Takker83 | Adatlap | 501815 | 2012. február 20. 17:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 501814 | 2012. február 20. 10:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Végre valami jó hír! Ideje is lenne már valami új típust beszerezni, a T-72/90 reménytelenül elavult. Egyébként én korábban úgy hallottam, hogy az új típus az Objekt-195 tervezési elvei alapján épül majd. Nagyon komoly lesz! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 501813 | 2012. február 19. 21:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501812 | 2012. február 19. 20:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Persze hogy nem T-90 de a szövegkörnyezet végére pont aktuális lett ez a kép:) De köszi hogy figyelsz! Esetleg lenne valami képed is az új tankról? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 501811 | 2012. február 19. 20:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Azok a gyakorlógépek, melyek a hóban porosodnak ( hogy éljek e képzavarral:) ) el kell keserítselek, T-64-esek:) Igen, a személyzet a testben fog helyet foglalni és a torony teljesen elszeparált és automazitált lesz. Elvileg. Ha már tájékoztatták Putyint, akkor valami lesz belőle. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501810 | 2012. február 19. 19:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kíváncsi leszek!Valami képet láttam remélem nem kever de talán ott ülnek majd elől abban a hosszú orrészben mind a hárman.Érdekes.Készűlnek az új gépre mert a "régi T-90" gyakorló gépeket már kitették a hóra:)persze nem így van | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 501809 | 2012. február 19. 18:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Oroszország 2013-ra kifejleszti új, Armata típusú harckocsijának első mintapéldányát, két évre rá megkezdődik a sorozatgyártás és hadrendbe állítás - írta pénteken az orosz sajtó. Az Oblasztnaja Gazeta című lap szerint Anatolij Szergyukov védelmi miniszter és Oleg Szijenko, a harckocsit fejlesztő Uralvagonzavod vállalat vezérigazgatója tájékoztatta minderről Vlagyimir Putyin miniszterelnököt. Az újság úgy tudja, hogy az új tankok megjelenéséig a védelmi tárca folytatja a rendelkezésre álló páncélosok mélyreható korszerűsítését. Szijenko elmondta, hogy vállalata jelenleg katonai szakértők bevonásával tesztelik az új harckocsi hajtóműveit és legfontosabb részegységeit, de más részleteket nem árult el róla. Az orosz védelmi minisztérium és az említett vállalat korábban hatmilliárd rubeles megállapodást írta alá 170 darab T-72-es típusú tank korszerűsítéséről; ezek a munkálatok jelenleg is folynak a vállalat omszki telepén. A lap az Armata fejlesztéséről szóló hírből arra következtet, hogy a védelmi minisztérium gyakorlatilag lemondott további T-90-es tankok megvásárlásáról, amelyeket korábban többször bírált Nyikolaj Makarov vezérkari főnök és Alekszandr Posztnyikov, aki a szárazföldi csapatokat irányítja. Tavaly áprilisban a védelmi tárca egyik illetékese már beharangozta, hogy 2015-től az orosz hadseregben hadrendbe állítanak egy újfajta harckocsit. Annyit árult el róla, hogy az új tanknak merőben új taktikai-műszaki adottságai lesznek, elődeihez képest más lesz benne a harckocsizók elhelyezése és a lőszeradagolás is. Az Armata lőszeradagolójában 32, különféle rendeltetésű lövedék lesz majd és haladás közben is tud majd tüzelni - mondta a védelmi illetékes. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 501808 | 2012. február 19. 17:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elvileg nem mindegy, de úgy látom, hogy csak piros volt raktáron. Ezek a fények - piros, fehér, zöld - az éjszakai azonosításra szolgáltak, ahogy előttem is megjegyezték jelzőfényként használták. Azért nem mindegy, hogy hol milyen színű van, mert szabályzat szerinti összeállítása esetén éjszaka könnyedén meg lehetett állapítani, hogy a többi harcjármű milyen irányba halad és a torony mely irányba néz. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501807 | 2012. február 19. 17:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501806 | 2012. február 19. 17:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia.Ilyen szépen én nem tudtam volna megfogalmazni, de értem én is mire való.Csak miért van itt elől a piros-vörös? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91. |