<<< Vissza | Tovább >>> |
NGPETI | Adatlap | 502161 | 2009. január 16. 13:59 | ||
gpatrik | Adatlap | 502160 | 2009. január 15. 21:59 | ||
RCM | Adatlap | 502159 | 2009. január 15. 21:37 | ||
Gaben | Adatlap | 502158 | 2009. január 15. 18:43 | ||
Szevasz RCM. Meg tudnád nekem írni hogy hol és kb mennyiért lehet hozzájutni egy ilyen MAN L-2000-res hez? Üdv: Gaben. | |||||
NHZsolt | Adatlap | 502157 | 2009. január 15. 18:39 | ||
NGPETI | Adatlap | 502156 | 2009. január 10. 13:58 | ||
Nowotny | Adatlap | 502155 | 2009. január 9. 23:46 | ||
Igen közben hallottam hogy 9 ellenőrző pontot hagyott ki,azért az már elgondolkodtató,elvileg 5 után kizárás jár. | |||||
NHZsolt | Adatlap | 502154 | 2009. január 9. 22:14 | ||
Nehéz ügy, mert ha tovább engedik, akkor mit szóljon az, aki végig küzdötte a kijelölt pályát és késett annyit, mint amennyit mondjuk Ő a könnyebb út miatt kap? Ahol nem pusztul az autó sem annyira, és más körülmények sem olyan drámaiak? Egyébként sok-sok pontot hagyott ki, ami már azzal jár, hogy kizárják, az ellenőrző pontokat meg nem véletlenül teszik olyan helyekre, amit nem egyszerű megközelíteni. Ez benne a kihívás, ettől olyan brutális a Dakar. Az időbüntetés meg egy ilyen hosszú versenyen szerencse esetén "kezelhetővé" válhat, hiszen másoknak is lehet baja. Talán pont a taktikázást akarják így elkerülni. | |||||
Nowotny | Adatlap | 502153 | 2009. január 9. 09:01 | ||
Lehet hogy ez a szabály,de akkor is túl szigorúnak tartom,inkább kapott volna több órás időbüntit,de továbbengedtem volna,végtére is nem ő sumákolt az autót próbálta védeni.Ha nekivág a dűnéknek és a túlmelegedett motor bekrepál,szintén búcsúzott volna mivel motort ugye nem lehet cserélni.22-ek csapdája? | |||||
Roland_89 | Adatlap | 502152 | 2009. január 9. 08:55 | ||
Ajhe. pedig este aztnyilatkozta hogy csak 1 ellenőrző pontot hagyott ki, de akkor ezek szerint többet is. Sajnálom, de részben örülök is :D így Palikék előbbrecsúsztak 1 hellyel. Kamionosunk is egész jól megy. Ha jól emlékszem most összetettben a 11. R89 | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 502151 | 2009. január 9. 08:50 | ||
NGPETI | Adatlap | 502150 | 2009. január 7. 14:30 | ||
www.fia.com/en-GB/sport/Pages/Homologations.aspx néhány apró infó: és hogy mi homológ,vagy nem,az persze versenyektől,országoktól is függ! (vannak pl. nemzeti homologizációjú autók is,amik más országokban nem is mehetnek) | |||||
NGPETI | Adatlap | 502149 | 2009. január 7. 14:25 | ||
nem felel meg a szabálykönyvnek,versenykiírásnak... (műszaki,biztonsági,stb. szempontból) ilyen lehet régi versenyautó,amik pl raliban,H csoportban mennek mostanában,vagy olyan "szörnyek",amik nem a hivatalos "Típus Homologozácós Könyv" alapján készültek | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 502148 | 2009. január 7. 14:24 | ||
nem felel meg a homológizációs szabályoknak | |||||
gpatrik | Adatlap | 502147 | 2009. január 7. 14:14 | ||
NHZsolt | Adatlap | 502146 | 2009. január 7. 14:01 | ||
www.vezess.hu/dakar/komaban_ket_dakaros/16969/ Ez a Dakar is, mint a többi, nagyon komoly igénybevétel, nagyon komoly verseny, durva tempóval. És ezzel jár sajnos a baleset is. | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 502145 | 2009. január 7. 13:35 | ||
Elektrolakatos | Adatlap | 502144 | 2009. január 7. 13:22 | ||
Elektrolakatos | Adatlap | 502143 | 2009. január 6. 10:25 | ||
Gabi | Adatlap | 502142 | 2009. január 4. 09:15 | ||
Sziasztok! Nem tudja valaki véletlenűl, hogy mi történt tegnap Staceyvel? Mert csak a 30. hely környékén látom és Eurosport se mondott róla semmit... | |||||
RCM | Adatlap | 502141 | 2009. január 4. 08:23 | ||
Szia! A Palik Racing Team rendelte,de ha már megvan lesz belöle kb 10-15 variáció. A Scaniával szemben nagy előny ,hogy ezt az L2000 MAN-t sokan használják a mai napig a Dakaron. Van már belőle tűzoltó modellünk is,2 és 4 ajtós fülkével is! | |||||
RCM | Adatlap | 502140 | 2009. január 4. 08:20 | ||
Az első napon 11 percel viszont vezettek a kamionok közt.Azóta semmit nem tudok róluk. | |||||
RCM | Adatlap | 502139 | 2009. január 4. 08:18 | ||
Szia! A Qualisport Scania nagyon szép de nem homológ.A 2008-as Dakaron még a leállítás elött a gépátvételen sem ment át.Az Africa Race-n van egy Raid kategória ahol úgytudom kicsit lazábbak a követelmények. | |||||
NGPETI | Adatlap | 502138 | 2009. január 3. 22:41 | ||
láttunk már Budapest Rally-t Salgótarján,Eger,Győr,stb. pályákon is... | |||||
gpatrik | Adatlap | 502137 | 2009. január 3. 22:21 | ||
Egyébként Palikék 24.ek lettek, Szalayék pedig megelőzték R.Gordont. :( Mitsuk hála istennek nem szeretik dél-amerikát. :) Dízelek nem mennek. BMW pedig beért elsőnek. | |||||
Nagytalpú | Adatlap | 502134 | 2009. január 3. 20:48 | ||
Szia RCM! Asztaaa! De sirály! MAN és kicsi és király! Nagyon jó kis gép. Lehetne rólla még több inputot kérni? Talpi | |||||
zomborka | Adatlap | 502133 | 2009. január 3. 20:34 | ||
Üdv! 1. szakasz után Szalai 15., Palik 25. :) | |||||
gpatrik | Adatlap | 502132 | 2009. január 3. 20:32 | ||
RCM! Tudnál valamit mondani a Qualitransos Scaniaról? Miért nem indultak a Dakaron? Lehet jobb helyzetbe lennének mint a mostaniak a tizenakárhány éves kamionnal. GPatrik | |||||
gpatrik | Adatlap | 502131 | 2009. január 3. 20:29 | ||
Szia! Jó csak megint elkezdenek pattogni afrikában, akkor idén sem lesz semmi, így pedig el mehet afrika a terroristáival a sunyiba. Nem hiszem hogy ingyen versenyeztek ott az emberek, és hogy az ottani országoknak semmi bevételt ne jelentett volna a Dakar. De most megkapták, majd visszasírják ők még ezt. GPatrik | |||||
RCM | Adatlap | 502130 | 2009. január 3. 19:33 | ||
szia! Mutatták az útvonalat amikor felírták a pályákat.Szerintem ez az egyik legkeményebb Dakar lesz amit valaha rendeztek. | |||||
Dönitz | Adatlap | 502129 | 2009. január 3. 19:31 | ||
Sziasztok! az azért elég gáz hogy a mostani versenynek semmi köze Dakarhoz, és mégis Dakar rally... Mondjuk ennyi idő után már nem lenne értelme átnevezni egy (mondhatni) hagyományt, de azért elég furcsa.. | |||||
RCM | Adatlap | 502128 | 2009. január 2. 17:40 | ||
borisz | Adatlap | 502126 | 2009. január 2. 15:03 | ||
Nemtom mit gondoljak erről. Egyik fele szerint parasztvakításra meg bohóckodásra megy el a pénz megint, a másik felem szerint egy-két bakánk jobban fog vezetni. | |||||
RCM | Adatlap | 502124 | 2009. január 2. 14:00 | ||
Szia! Igen, én január végén.:-))Meg anno a Starter de azt már arany árban sem tudod megszerezni összerakatlanul. De a neve Kadett 4x4 vagy Vauxhall 4S. | |||||
vadgergo | Adatlap | 502123 | 2009. január 2. 13:27 | ||
vadgergo | Adatlap | 502122 | 2009. január 2. 13:24 | ||
Sainz is indul a 2009-es Dakaron. | |||||
NGPETI | Adatlap | 502121 | 2008. december 26. 10:47 | ||
NGPETI | Adatlap | 502120 | 2008. november 23. 12:30 | ||
NGPETI | Adatlap | 502119 | 2008. november 4. 17:23 | ||
Sonka_papa | Adatlap | 502118 | 2008. október 16. 16:30 | ||
Van benne valami :) | |||||
NGPETI | Adatlap | 502117 | 2008. október 16. 08:11 | ||
mert kizárólag versenyautónak építik és így már nem fontos,hogy néz ki... :o) az újságban úgyis azt fogják a laikusok olvasni,hogy X márka nyerte a dakart és kellő mennyiségű pénz segítségével mennek is terepjárót venni ;o) | |||||
Sonka_papa | Adatlap | 502116 | 2008. október 15. 20:31 | ||
Nem akarok belerondítani senkinek a lelkivilágába, de szerintem egyre rondábbak a Mitsubishik is. És én ezt nem azért tartom így mert én leragadtam régebbi vonásoknál, de egyszerűen nemértem, hogy néhány már-már legendás autót ( most itt nempont a Mitsubishire gondolok, hanem pl. a Subaru Imprezára) hogyan lehet külsőleg így tönkre vágni. Na mind1 ez csak egy magánvélemény :) Üdv.: Sonka | |||||
NGPETI | Adatlap | 502115 | 2008. október 15. 11:10 | ||
NGPETI | Adatlap | 502114 | 2008. augusztus 25. 11:36 | ||
NGPETI | Adatlap | 502113 | 2008. július 18. 14:43 | ||
RCM | Adatlap | 502112 | 2008. május 25. 17:48 | ||
Csabi | Adatlap | 502111 | 2008. április 29. 07:42 | ||
Dakar | Adatlap | 502107 | 2008. április 28. 15:01 | ||
Szia borisz! Zajszennyezés?Ennyi erővel a traktoróktól is elszaladhat a mezei nyünyüge... Budapesten is nagy a zaj,pedig ott emberek élnek,még sem csinál senki semmit,szóval ez nem jó kifogás. Osztom Emerick véleményét is. | |||||
Emerick | Adatlap | 502106 | 2008. április 28. 14:04 | ||
Másrészt ne is nagyon lehet elhinni feltételek nélkül az itt megjelenteket, mert ott van a hírlap neve. Pártállásomat sosem titkoltam, az oké, de tőlem bármelyik politikával átitatott lapban lévő szöveg/cikk valós tartalmát megkérdőjelezem. Nyálverés is lehet. Még vmi, amit elfelejtettem: az európai sportcsatornán, a reklámblokkok eladása nélkül, szerintem soron kívül tűzték mindig élő bejelentkezéssel kommentátorokkal és gyönyörűen felvett képekkel, felvételekkel 15 perces összefoglalóban. Természetesen a felvételeket francia-osztrák stáb készítette, nem a magyar kereskedelmi csatorna, vagy a csodálatos állami közszolgálati tévék, akik csak bohóckodtak kinn a helyszíneken. Em. | |||||
Emerick | Adatlap | 502105 | 2008. április 28. 13:56 | ||
Nem akarok hülyeséet mondani, de mintha részben katonai gyakorlótéren döngettek a hölgyek-urak, ami meg tudtommal nem természetvédelmi terület. Az ökopatkány menjen, azt ültessen fát, ha esetleg egy-két MAN vagy Tatra kifordíjja; a homokos talajt csak inkább megforgatták, mint beszennyezték, a nyünyüge meg kisvad, amit ha kell, helyretesznek a vadőrök. Ha a zajszennyezéssel gáz van, akkor tiltsuk be a sportreptereket is és tiltsuk le az égről a Bessenyei-t és kollegáit is. Szerintem még több ilyen versenynek kellene lennie, pedig csak életben a bemutatót tudtam megnézni. Sőt, minek a ralli és terepralli, ami tök ugyanez?! Maximális gratulációm a résztvevőknek, és legfőképpen a pályát kijelölőknek (név szerint nem tudom, de magyar emberekről van szó)no meg annak a bizonyos francia vállalkozásnak, mely megszervezte, a nevét adta a Dakar után ide is és aki/ami egyébként olyan neves versenyt is rendez, mint a Tour de France kerékpáros körverseny. Allegria! (...remélem tudjátok, ezzel itt mit mondtam. Ha ne,, szóljatok, elmagyarázom. ;) ) Kirakatország. Varga "Emerick" Imre. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
www.youtube.com/watch
ha tényleg itiner-hiba volt (szervezők részéről),akkor érthető,miért morgott