<<< Vissza | Tovább >>> |
RCM | Adatlap | 502164 | 2009. január 16. 19:11 | ![]() | |
RCM | Adatlap | 502163 | 2009. január 16. 19:09 | ![]() | |
Szia! Nem teljesen itiner hiba volt.Off-road szakasznak volt hirdetve. A folyómeder és a 2 felkiálltó jel is ott volt a papíron.Perin be is mondta ,hogy ésszel. Csak az autóversenyző érthetően siet. | |||||
Gaben | Adatlap | 502162 | 2009. január 16. 15:54 | ![]() | |
Szia RCM engem is a Dakaros érdekelne. | |||||
NGPETI | Adatlap | 502161 | 2009. január 16. 13:59 | ![]() | |
videó "Sanyiról"... www.youtube.com/watch ha tényleg itiner-hiba volt (szervezők részéről),akkor érthető,miért morgott | |||||
gpatrik | Adatlap | 502160 | 2009. január 15. 21:59 | ![]() | |
RCM | Adatlap | 502159 | 2009. január 15. 21:37 | ![]() | |
Gaben | Adatlap | 502158 | 2009. január 15. 18:43 | ![]() | |
Szevasz RCM. Meg tudnád nekem írni hogy hol és kb mennyiért lehet hozzájutni egy ilyen MAN L-2000-res hez? Üdv: Gaben. | |||||
NHZsolt | Adatlap | 502157 | 2009. január 15. 18:39 | ![]() | |
NGPETI | Adatlap | 502156 | 2009. január 10. 13:58 | ![]() | |
Nowotny | Adatlap | 502155 | 2009. január 9. 23:46 | ![]() | |
Igen közben hallottam hogy 9 ellenőrző pontot hagyott ki,azért az már elgondolkodtató,elvileg 5 után kizárás jár. | |||||
NHZsolt | Adatlap | 502154 | 2009. január 9. 22:14 | ![]() | |
Nehéz ügy, mert ha tovább engedik, akkor mit szóljon az, aki végig küzdötte a kijelölt pályát és késett annyit, mint amennyit mondjuk Ő a könnyebb út miatt kap? Ahol nem pusztul az autó sem annyira, és más körülmények sem olyan drámaiak? Egyébként sok-sok pontot hagyott ki, ami már azzal jár, hogy kizárják, az ellenőrző pontokat meg nem véletlenül teszik olyan helyekre, amit nem egyszerű megközelíteni. Ez benne a kihívás, ettől olyan brutális a Dakar. Az időbüntetés meg egy ilyen hosszú versenyen szerencse esetén "kezelhetővé" válhat, hiszen másoknak is lehet baja. Talán pont a taktikázást akarják így elkerülni. | |||||
Nowotny | Adatlap | 502153 | 2009. január 9. 09:01 | ![]() | |
Lehet hogy ez a szabály,de akkor is túl szigorúnak tartom,inkább kapott volna több órás időbüntit,de továbbengedtem volna,végtére is nem ő sumákolt az autót próbálta védeni.Ha nekivág a dűnéknek és a túlmelegedett motor bekrepál,szintén búcsúzott volna mivel motort ugye nem lehet cserélni.22-ek csapdája? | |||||
Roland_89 | Adatlap | 502152 | 2009. január 9. 08:55 | ![]() | |
Ajhe. pedig este aztnyilatkozta hogy csak 1 ellenőrző pontot hagyott ki, de akkor ezek szerint többet is. Sajnálom, de részben örülök is :D így Palikék előbbrecsúsztak 1 hellyel. Kamionosunk is egész jól megy. Ha jól emlékszem most összetettben a 11. R89 | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 502151 | 2009. január 9. 08:50 | ![]() | |
NGPETI | Adatlap | 502150 | 2009. január 7. 14:30 | ![]() | |
www.fia.com/en-GB/sport/Pages/Homologations.aspx néhány apró infó: és hogy mi homológ,vagy nem,az persze versenyektől,országoktól is függ! (vannak pl. nemzeti homologizációjú autók is,amik más országokban nem is mehetnek) | |||||
NGPETI | Adatlap | 502149 | 2009. január 7. 14:25 | ![]() | |
nem felel meg a szabálykönyvnek,versenykiírásnak... (műszaki,biztonsági,stb. szempontból) ilyen lehet régi versenyautó,amik pl raliban,H csoportban mennek mostanában,vagy olyan "szörnyek",amik nem a hivatalos "Típus Homologozácós Könyv" alapján készültek | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 502148 | 2009. január 7. 14:24 | ![]() | |
nem felel meg a homológizációs szabályoknak | |||||
gpatrik | Adatlap | 502147 | 2009. január 7. 14:14 | ![]() | |
NHZsolt | Adatlap | 502146 | 2009. január 7. 14:01 | ![]() | |
www.vezess.hu/dakar/komaban_ket_dakaros/16969/ Ez a Dakar is, mint a többi, nagyon komoly igénybevétel, nagyon komoly verseny, durva tempóval. És ezzel jár sajnos a baleset is. | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 502145 | 2009. január 7. 13:35 | ![]() | |
Elektrolakatos | Adatlap | 502144 | 2009. január 7. 13:22 | ![]() | |
Elektrolakatos | Adatlap | 502143 | 2009. január 6. 10:25 | ![]() | |
Gabi | Adatlap | 502142 | 2009. január 4. 09:15 | ![]() | |
Sziasztok! Nem tudja valaki véletlenűl, hogy mi történt tegnap Staceyvel? Mert csak a 30. hely környékén látom és Eurosport se mondott róla semmit... | |||||
RCM | Adatlap | 502141 | 2009. január 4. 08:23 | ![]() | |
Szia! A Palik Racing Team rendelte,de ha már megvan lesz belöle kb 10-15 variáció. A Scaniával szemben nagy előny ,hogy ezt az L2000 MAN-t sokan használják a mai napig a Dakaron. Van már belőle tűzoltó modellünk is,2 és 4 ajtós fülkével is! | |||||
RCM | Adatlap | 502140 | 2009. január 4. 08:20 | ![]() | |
Az első napon 11 percel viszont vezettek a kamionok közt.Azóta semmit nem tudok róluk. | |||||
RCM | Adatlap | 502139 | 2009. január 4. 08:18 | ![]() | |
Szia! A Qualisport Scania nagyon szép de nem homológ.A 2008-as Dakaron még a leállítás elött a gépátvételen sem ment át.Az Africa Race-n van egy Raid kategória ahol úgytudom kicsit lazábbak a követelmények. | |||||
NGPETI | Adatlap | 502138 | 2009. január 3. 22:41 | ![]() | |
láttunk már Budapest Rally-t Salgótarján,Eger,Győr,stb. pályákon is... | |||||
gpatrik | Adatlap | 502137 | 2009. január 3. 22:21 | ![]() | |
Egyébként Palikék 24.ek lettek, Szalayék pedig megelőzték R.Gordont. :( Mitsuk hála istennek nem szeretik dél-amerikát. :) Dízelek nem mennek. BMW pedig beért elsőnek. | |||||
Nagytalpú | Adatlap | 502134 | 2009. január 3. 20:48 | ![]() | |
Szia RCM! Asztaaa! De sirály! MAN és kicsi és király! Nagyon jó kis gép. Lehetne rólla még több inputot kérni? Talpi | |||||
zomborka | Adatlap | 502133 | 2009. január 3. 20:34 | ![]() | |
Üdv! 1. szakasz után Szalai 15., Palik 25. :) | |||||
gpatrik | Adatlap | 502132 | 2009. január 3. 20:32 | ![]() | |
RCM! Tudnál valamit mondani a Qualitransos Scaniaról? Miért nem indultak a Dakaron? Lehet jobb helyzetbe lennének mint a mostaniak a tizenakárhány éves kamionnal. GPatrik | |||||
gpatrik | Adatlap | 502131 | 2009. január 3. 20:29 | ![]() | |
Szia! Jó csak megint elkezdenek pattogni afrikában, akkor idén sem lesz semmi, így pedig el mehet afrika a terroristáival a sunyiba. Nem hiszem hogy ingyen versenyeztek ott az emberek, és hogy az ottani országoknak semmi bevételt ne jelentett volna a Dakar. De most megkapták, majd visszasírják ők még ezt. GPatrik | |||||
RCM | Adatlap | 502130 | 2009. január 3. 19:33 | ![]() | |
szia! Mutatták az útvonalat amikor felírták a pályákat.Szerintem ez az egyik legkeményebb Dakar lesz amit valaha rendeztek. | |||||
Dönitz | Adatlap | 502129 | 2009. január 3. 19:31 | ![]() | |
Sziasztok! az azért elég gáz hogy a mostani versenynek semmi köze Dakarhoz, és mégis Dakar rally... Mondjuk ennyi idő után már nem lenne értelme átnevezni egy (mondhatni) hagyományt, de azért elég furcsa.. | |||||
RCM | Adatlap | 502128 | 2009. január 2. 17:40 | ![]() | |
borisz | Adatlap | 502126 | 2009. január 2. 15:03 | ![]() | |
Nemtom mit gondoljak erről. Egyik fele szerint parasztvakításra meg bohóckodásra megy el a pénz megint, a másik felem szerint egy-két bakánk jobban fog vezetni. | |||||
RCM | Adatlap | 502124 | 2009. január 2. 14:00 | ![]() | |
Szia! Igen, én január végén.:-))Meg anno a Starter de azt már arany árban sem tudod megszerezni összerakatlanul. De a neve Kadett 4x4 vagy Vauxhall 4S. | |||||
vadgergo | Adatlap | 502123 | 2009. január 2. 13:27 | ![]() | |
vadgergo | Adatlap | 502122 | 2009. január 2. 13:24 | ![]() | |
Sainz is indul a 2009-es Dakaron. | |||||
NGPETI | Adatlap | 502121 | 2008. december 26. 10:47 | ![]() | |
NGPETI | Adatlap | 502120 | 2008. november 23. 12:30 | ![]() | |
NGPETI | Adatlap | 502119 | 2008. november 4. 17:23 | ![]() | |
Sonka_papa | Adatlap | 502118 | 2008. október 16. 16:30 | ![]() | |
Van benne valami :) | |||||
NGPETI | Adatlap | 502117 | 2008. október 16. 08:11 | ![]() | |
mert kizárólag versenyautónak építik és így már nem fontos,hogy néz ki... :o) az újságban úgyis azt fogják a laikusok olvasni,hogy X márka nyerte a dakart és kellő mennyiségű pénz segítségével mennek is terepjárót venni ;o) | |||||
Sonka_papa | Adatlap | 502116 | 2008. október 15. 20:31 | ![]() | |
Nem akarok belerondítani senkinek a lelkivilágába, de szerintem egyre rondábbak a Mitsubishik is. És én ezt nem azért tartom így mert én leragadtam régebbi vonásoknál, de egyszerűen nemértem, hogy néhány már-már legendás autót ( most itt nempont a Mitsubishire gondolok, hanem pl. a Subaru Imprezára) hogyan lehet külsőleg így tönkre vágni. Na mind1 ez csak egy magánvélemény :) Üdv.: Sonka | |||||
NGPETI | Adatlap | 502115 | 2008. október 15. 11:10 | ![]() | |
NGPETI | Adatlap | 502114 | 2008. augusztus 25. 11:36 | ![]() | |
NGPETI | Adatlap | 502113 | 2008. július 18. 14:43 | ![]() | |
RCM | Adatlap | 502112 | 2008. május 25. 17:48 | ![]() | |
Csabi | Adatlap | 502111 | 2008. április 29. 07:42 | ![]() | |
<<< Vissza | Tovább >>> |
Kitben nem áruljuk csak készen összeépítve.
Most csak Palik team-es van.Olyat az oldalukon lehet venni mert mi nem áruljuk.