<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Zozó | Adatlap | 503139 | 2009. április 12. 10:09 | ||
juge75 | Adatlap | 503138 | 2009. április 12. 05:57 | ||
MAZHL2005 | Adatlap | 503137 | 2009. április 11. 06:16 | ||
Az igaz, hogy a KZKT-7428-al Max. 140 tonnát lehet vontatni ? | |||||
páncélos | Adatlap | 503136 | 2009. április 8. 15:51 | ||
MAZHL2005! A KRAZ tehergépkocsikat az egykori szovjetunió orosz területén kezdték gyártani, akkor még JAZ néven, majd a gyár áttelepült ukrán területre akkor lett a város névbetűit felvéve KRAZ. De összeszerelésével ma is foglalkoznak orosz területen is. Miniman! A KRAZ-255B mennyi lesz? A Krazból lesz 260-as is? Egyébként a többi orosz (ex-szovjet) jármű is tervbe van, esetleg? | |||||
Miniman | Adatlap | 503135 | 2009. április 8. 13:39 | ||
MAzhl2005! A gyárak szimbiózisban éltek és élnek ma is. A kraz motorjait például Jaroszlavszk-ban gyártották. Itt szeretném megjegyezni hogy dolgozunk a Kraz-255 család 1/35 modelljén. eredetileg Móváron szerettük volna bemutatni...de a nyár elejére biztos meglesz. | |||||
MAZHL2005 | Adatlap | 503134 | 2009. április 8. 09:02 | ||
A Krazokat Kremencsuk-ban gyártják Ukrajnában, akkor a Kraz dicsősége, sikere, hírneve, gyakorlatilag akkor Ukrán nem ? Ergó a Szovjetunió összeomlása után a különböző teherautógyárak "viszonya" mennyire torzult el, úgyan úgy ment minden vagy éles elhatárolódások alakultak ki ? | |||||
páncélos | Adatlap | 503133 | 2009. április 1. 08:29 | ||
Pepe! Nézz be a Szovjet/orosz harcjárművek fórumra! | |||||
pepe | Adatlap | 503132 | 2009. március 31. 21:08 | ||
Szia Juge Nincs véletlenül BMP1-ről képed? Érdekelne még bármilyen rozsdásodó harckocsi, szállító jármű. Esetleg BMP1-hez láncvezetőkerék? | |||||
juge75 | Adatlap | 503131 | 2009. március 31. 21:01 | ||
borisz | Adatlap | 503130 | 2009. március 30. 16:39 | ||
romeo | Adatlap | 503129 | 2009. március 30. 12:45 | ||
Üdv! Megjelent a páncélozott fülkéjű RÁBA H-14. link: www.raba.hu/www.raba.hu/doctar/sajtokozpont/magazin/2009/Raba_Magazin_2009_03.pdf 9. oldal | |||||
lucky | Adatlap | 503128 | 2009. március 23. 10:24 | ||
Kamionos255! Nem kaptam semmit.:( Biztos a spam szűrő vacakolt. Nekem megvan a Kraz JPG-ben is. data.hu/get/1293660/renovaKrAZ-255B.rar | |||||
Kamionos255 | Adatlap | 503127 | 2009. március 23. 09:43 | ||
Lucky! Küldtem emailt, nem tudom, hogy megkaptad-e? Időközben nem kis keresgélés és próbálkozás árán, de le tudtam tölteni a KrAZ-t, az általad javasolt oldalról. KÖSZÖNÖM! Ugyan küldtem képeket, de a Jelcet Te is le tudod tölteni INGYENESEN! Az autók között, a 691-700. oldal legalján! Mégegyszer KÖSZÖNÖM! | |||||
juge75 | Adatlap | 503126 | 2009. március 21. 09:04 | ||
Tudom, nem Kraz, még csak nem is orosz de Unimog-hoz, 1/35 méretben keresek normális kereket, vagy gumit, annyit tudok, hogy az ATF Dingo ugyanaz, de az 1/72-es, esetleg egyezik-e a Spahpanzer Fuchs/Luchs kerekével? A Revell-é kész röhely, szégyen, hogy német mindkét cég és nem képesek normális gumit adni hozzá! | |||||
lucky | Adatlap | 503125 | 2009. március 21. 07:50 | ||
Kamionos255! Dobj egy privit a mélemre ( adatlap).A jelcz érdekelne. A HSW megvan. bommodeli.ucoz.ru/news/1-0-6 nézz be ide! | |||||
Kamionos255 | Adatlap | 503124 | 2009. március 19. 20:57 | ||
Sziasztok! Érdekelne, nincs-e meg valakinek lefénymásolva, vagy szkennelve a Renova 1/25 Kraz 255. Nekem lenne cserébe szintén papírból 1/25-ben Jelcz w640 billencs, vagy a HSW l-34 homlokrakodó. | |||||
Gis80s | Adatlap | 503123 | 2009. március 18. 12:32 | ||
lucky | Adatlap | 503122 | 2009. március 17. 08:30 | ||
Szia vujit! Nem, nem késő. Ahogy nézem a kikötőkar vége egy gömbfej szilent blokkban. Köszi! Ezúton ragadom meg az alkalmat, h közöljem veletek, fogok még fotót kérni egyéb részekről is,:)(ld 532 hsz.) | |||||
vujit | Adatlap | 503121 | 2009. március 16. 15:52 | ||
Szia lucky! Most vettem észre, hogy van a gépemen két kép az összekötőről! Remélem még nem késő! | |||||
lucky | Adatlap | 503120 | 2009. március 15. 09:05 | ||
Ha jól emlékszem egy szlovák fórumon akadtam rá, guglis keresés közben | |||||
csabesz83 | Adatlap | 503119 | 2009. március 15. 09:05 | ||
3 napja csináltam a képet, sajnos csak telefon volt nálam, de jó lett. | |||||
csabesz83 | Adatlap | 503118 | 2009. március 15. 09:04 | ||
3 napja csináltam a képet, sajnos csak telefon volt nálam, de jó lett. | |||||
csabesz83 | Adatlap | 503117 | 2009. március 15. 09:04 | ||
Az, barikádtörő. Hol találtam? Pesten egy rendőri ojjektum telephelyén várakoznak... Lucky képe sem gyenge, még nem láttam. | |||||
MAZHL2005 | Adatlap | 503116 | 2009. március 15. 01:18 | ||
lucky | Adatlap | 503115 | 2009. március 14. 20:52 | ||
PETI | Adatlap | 503114 | 2009. március 14. 18:19 | ||
Szia csabesz! Nagyon királyak, hol "találtad" őket? | |||||
borisz | Adatlap | 503113 | 2009. március 14. 17:53 | ||
Barikád törő? | |||||
csabesz83 | Adatlap | 503112 | 2009. március 14. 16:58 | ||
borisz | Adatlap | 503111 | 2009. március 14. 10:39 | ||
Ha minden igaz, van két kampó a lökhárítónál. Azokra csavarják fel. Lánc helyet én drótkötelet használnék. Könnyebb igazgatni. | |||||
Gotha | Adatlap | 503110 | 2009. március 13. 22:15 | ||
köszönöm! nem pont erre gondoltam, valamelyik maketten láttam olyat, hogy (vontató?)lánc volt feltekerve a lökhárítóra. nyilván erre nincs szabály, csak az enyém folyton le akar mászni... | |||||
páncélos | Adatlap | 503109 | 2009. március 12. 08:23 | ||
lucky | Adatlap | 503108 | 2009. március 11. 20:59 | ||
Az a helyzet, h kellene 1/72-ben egy v két Kraz. Azt találtam ki, h az egyetlen, rendelkezésre álló Kraz-ból követem el. Ez pedig A Renova Kraz-a. Igaz kicsinyíteni kell, de ez megoldható. Menet közben rájöttem, h teljes valójában kell megépíteni, mert 1/72 az nem egészen ua mint 1/25.Ráadásul némi áttervezés se árt, a méretarány miatt. | |||||
zomborka | Adatlap | 503107 | 2009. március 11. 20:38 | ||
Lucky, csak nem Kraz-ozol? :) KÉPEKET! :) Hajrá, jó makettezést: Máté | |||||
Simka | Adatlap | 503106 | 2009. március 10. 20:50 | ||
Sziasztok! Ritkán járok itt, de most ez a kérdés ösztönöz... :) A lényeg, hogy azok csövek(nem vasak), amik, ahogy Mateapot írta a légnyomás (menet közbeni és álló helyzetben) fülkéből történő szabályozására szolgál, tehát pl. harci helyzetben, ha elakad nem kell kiugrálni és kézzel leengedni a kerékből stb. (amúgy a módszer lényege, hogy a kisebb nyomás által nő a kerék futófelülete és így jobban tapad, sivatagban vagy hóban ez az első amit megtesznek egy elakadás megoldására) Egyébként látni ilyet pl a Dakaros kamionoknál és autóknál is.. Simka | |||||
borisz | Adatlap | 503105 | 2009. március 10. 18:22 | ||
Ahogy éppen sikerült! Inkább kötelet használtak rá. | |||||
Gotha | Adatlap | 503104 | 2009. március 10. 17:41 | ||
köszi! Esetleg valakinek van olyan képe, amin vontatókötél vagy lánc van felszerelve az első lökhárítóra? pl. Zil 131-nél? a felcsavarás módja érdekel leginkább. | |||||
Mateapot | Adatlap | 503103 | 2009. március 10. 15:42 | ||
Szia! úgy tudom az a légnyomás szabályozók, tehát ő maga tudja fújni a kerekeit, meg leengedni az adott útnak megfelelően. üdv Máté | |||||
lucky | Adatlap | 503102 | 2009. március 10. 14:41 | ||
Hát igen.Nekem is feltűnt az alsó élen lévő merevítő borda (él).( én még itt tartok) Némi egyszerűsítést alkalmazni kell a tervezés során, mert nem biztos, h a teljesen valósághű alkatrész megvalósítható. Ez persze nem zárja ki a saját tunning lehetőségét. | |||||
Gotha | Adatlap | 503101 | 2009. március 10. 11:34 | ||
üdv azt meg tudja valaki mondani hogy a kerekein lévő vasak mire szolgálnak? legion.wplus.net/guide/army/tr/zis134-8.jpg | |||||
delcom | Adatlap | 503100 | 2009. március 10. 11:34 | ||
semmi gond...orulok, hogy tudtam segiteni. Amint latod a Renova tervezes joval egyszerubb, mint a valodi szornyeteg. Szerintem erdemes kicsit ezt a reszt is elethubbe varazsolni. udv, delcom | |||||
lucky | Adatlap | 503099 | 2009. március 10. 11:31 | ||
delcom! EZ AZ! :)))D Köszi! Hálám üldözni fog... | |||||
Giruna | Adatlap | 503098 | 2009. március 9. 22:47 | ||
Köszi az infót mindkettőtöknek, még gondolkodom, mert műanyagból szerettem volna és sajátkezüleg összerakni. | |||||
delcom | Adatlap | 503097 | 2009. március 9. 12:27 | ||
Szabi77 | Adatlap | 503096 | 2009. március 9. 11:15 | ||
MICHELIN! Én is nagyon köszönöm! Szabi77 | |||||
lucky | Adatlap | 503095 | 2009. március 9. 11:04 | ||
Szia delcom! Tényleg nem voltak meg. Köszi! Jó lesz a Kraz-od. Arról a részről amit a Renova 5-nek jelöl, nincsen fotód? | |||||
delcom | Adatlap | 503094 | 2009. március 9. 09:27 | ||
Tibor | Adatlap | 503093 | 2009. március 9. 06:01 | ||
MICHELIN! A hálám örökké üldözni fog! Nagyon nagy és hálás köszönet a rajzokért! Tibor | |||||
MICHELIN | Adatlap | 503092 | 2009. március 8. 19:01 | ||
lucky | Adatlap | 503091 | 2009. március 8. 18:48 | ||
Köszi! A difiházak nyomaték tám bekötési pontjai érdekelnének jobban. | |||||
Dönitz | Adatlap | 503090 | 2009. március 8. 17:08 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Szükségem lenne a '80-as években a magyar reptereken (Taszár, Pápa, stb.) használt oxigén töltő Zil-ek festésére. Ha esetleg valaki rendelkezik ilyen képekkel (még, ha fekete-fehér is), kérem ossza meg velem.
Mail: zoltan.pribelszki@chapman-freeborn.hu
Előre is köszönöm
Zozó