<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Maz | Adatlap | 503295 | 2009. május 20. 19:49 | ||
Ez egy Csepel D 344, amire Laci egy 350-es motorsátrat tett a Szabadság-szerelem forgatása miatt, aztán azóta is így van. Nem ez az egyetlen amúgy, amit így alakítottak át. Előzmény: (503289) romeo 2009. május 19. 22:53 | |||||
Nyugger | Adatlap | 503294 | 2009. május 20. 13:47 | ||
Pápán, a bázis haditechnikai parkjában vannak ezek a lokátorok. | |||||
romeo | Adatlap | 503291 | 2009. május 20. 06:25 | ||
SIG | Adatlap | 503290 | 2009. május 20. 00:06 | ||
Halihó ! Itt van egy pár légycsapó a szakma szerelmeseinek ! Én nem ismerem őket, úgyhogy nem tudom passzol-e a kéréshez :S | |||||
romeo | Adatlap | 503289 | 2009. május 19. 22:53 | ||
romeo | Adatlap | 503288 | 2009. május 19. 15:01 | ||
SIG | Adatlap | 503287 | 2009. május 19. 14:35 | ||
SIG | Adatlap | 503286 | 2009. május 19. 14:26 | ||
íme, az Ifjú Mormoták könyvében találtam :) A Te képed viszont egy kitűnő dioráma alap... | |||||
SIG | Adatlap | 503285 | 2009. május 19. 14:13 | ||
Hello ! Amennyit én tudok a témáról, hogy a váltójának és az erejének köszönhetően nagyobb vagy nehezebb terhek vontatására használták őket, de talán inkább a 70-es években, mert utána már volt modennebb, duplafülkés harckocsivontató. Én olyannal 91-ben találkoztam Szombathelyen és éppen egy T-55-öst cibált tréleren. Tekintve, hogy ennek az elején is megtalálható a pálcák helye, amit szélesebb terhek vontatásakor hajlítottak ki. De találtam Neked hozzá fullos adatokat és sok okosságot, úgyhogy rögtön felteszem. Üdv... | |||||
romeo | Adatlap | 503284 | 2009. május 19. 13:21 | ||
SIG | Adatlap | 503283 | 2009. május 19. 13:14 | ||
Ez egy Tatra 138-as. Vagy az lenne a kérdés, hogy hol, mikoe és mire használták ? | |||||
romeo | Adatlap | 503282 | 2009. május 19. 12:59 | ||
Üdv! Találtam egy érdekes ex. honvédségi járművet, tud erről valaki valami közelebbit? picasaweb.google.com/boemho/Tatra | |||||
lucky | Adatlap | 503281 | 2009. május 18. 19:58 | ||
Igen ezt adta ki a Z+Z is. | |||||
csanyiati | Adatlap | 503280 | 2009. május 18. 19:41 | ||
csanyiati | Adatlap | 503279 | 2009. május 18. 19:09 | ||
csanyiati | Adatlap | 503278 | 2009. május 18. 19:07 | ||
lucky | Adatlap | 503277 | 2009. május 18. 18:34 | ||
Nekem nagyjából a születésem körül... Apám olyant mondott, h náluk Boldogon volt pótos és önjáró is... | |||||
csanyiati | Adatlap | 503276 | 2009. május 18. 18:09 | ||
vagyis 18 antennával. | |||||
csanyiati | Adatlap | 503275 | 2009. május 18. 18:07 | ||
Hali! Most kérdeztem a NAGY ÖREGEKET. Nekik is megosztott az emlékük. Majdnem bunyó... A lényeg. Kecelen a haditechnikai parkban van 12. De nem tudom melyik változat. Ugyanis: A 12-t szerelték vontatmányra, önjáróra és végül, hogy bonyolult legyen P- 14 antennával is mindkét változatot. Tehát holnapra talán többet tudok. Ugyanis ezek még a születésem előtt volta... :) | |||||
lucky | Adatlap | 503274 | 2009. május 18. 16:04 | ||
Aggregát= áramfejlesztő ( külső erőforrás ( pl belső égésű motor) által hajtott generátor) Generátor= olyan gép ami villamos áramot fejleszt | |||||
juge75 | Adatlap | 503273 | 2009. május 18. 15:49 | ||
Generátornak hívják. | |||||
lucky | Adatlap | 503272 | 2009. május 18. 11:32 | ||
Kraz az biztos volt, apám is említette.Boldogon biztosan. A méretezett rajzért nagyon köszi. | |||||
5N87 | Adatlap | 503271 | 2009. május 18. 11:29 | ||
Szerintem csak ez a változat volt. Úgy rémlik, hogy KrAZ vontatta, de erre rákérdezek. Az áramfejlesztő kocsiról küldök majd méretezett rajzot. Ugyan a P18-as áramfejlesztőről készült, de szerintem ugyanaz. A műszerkocsi majdnem ugyanaz, kicsivel magasabb, mint az áramfejlesztő. Üdv: Laci | |||||
lucky | Adatlap | 503270 | 2009. május 18. 10:40 | ||
Szia 5N87! Olyan P-12 nem volt nálunk ami teherautóra (Ural v Zil) volt telepítve? Ezek a képek meg vannak nekem is, az első kivételével.Sajna a képekből nem igazán derül ki a kocsik hossza és a rugózás... A részletfotókat köszönöm, előre is. | |||||
5N87 | Adatlap | 503269 | 2009. május 18. 10:00 | ||
Szia lucky! Ez a P12 hazai változata. Két pótkocsiból állt, az egyik volt a műszerkocsi, ezen volt az antenna és ebben ült a kezelő, a másik az áramforrás pótkocsi. Ha nem tévedek, 1961-ben jöttek az országba, ezeket váltotta az 1977-től rendszerbe állított P18, mely már 4 részből állt. A Két Ural teherautóhoz tartozott még két egyforma áramforrás pótkocsi. Ha valamiben tévedtem, majd csanyiati kijavít. :) A fenti lokátorról tudok Neked részletfotókat csinálni. | |||||
csanyiati | Adatlap | 503268 | 2009. május 18. 06:12 | ||
néha úgy is viselkedik | |||||
lucky | Adatlap | 503267 | 2009. május 17. 20:27 | ||
A PRV-17 olyan mintha a Star Wars-ból jött volna... | |||||
lucky | Adatlap | 503266 | 2009. május 17. 20:26 | ||
köszi | |||||
csanyiati | Adatlap | 503265 | 2009. május 17. 20:23 | ||
megkérdem. | |||||
lucky | Adatlap | 503264 | 2009. május 17. 19:55 | ||
A kiszolgáló technika az ami érdekel. Konkrétan a Z+Z féle PRV-10 a P-35 és A P-12 megvan.A terveimhez kellene a kiszolgáló technika.Legalább a kezelők kocsija + az aggregát. | |||||
csanyiati | Adatlap | 503263 | 2009. május 17. 19:28 | ||
csanyiati | Adatlap | 503262 | 2009. május 17. 19:16 | ||
Nagyon nem hasonlítanak! A P-37 és aP-35 még csak talán. Ugyan az a kabin, csak a 35 az 6 csatornás volt. Annak egyel több tápvonala volt. De azek kaphatók kitben is a Z+Z gyártja őket. | |||||
lucky | Adatlap | 503261 | 2009. május 17. 18:36 | ||
Nekem mondjuk a P-12 PRV-10 és a P-35 kellene.De nem tudom mekkora a különbség a P-12/18 a PRV-10/17 na meg a P-35/37 kabinja között kívülről. És, hogy mire kellene? Az még nem publikus, egyelőre. | |||||
csanyiati | Adatlap | 503260 | 2009. május 17. 15:07 | ||
De van! Melyik tipus? P-18, SZT-68, PRV-17, P-37, modernizált és nem modernizált. Teljes készletek. Vontatók, adókabinok, aggregátorok, műszerkocsi stb... | |||||
lucky | Adatlap | 503259 | 2009. május 17. 11:46 | ||
csanyiati! Radar műszerkocsi+ aggregátor kocsi nincs nálatok? | |||||
csanyiati | Adatlap | 503258 | 2009. május 17. 11:17 | ||
Monox | Adatlap | 503257 | 2009. május 17. 08:50 | ||
Bár nem igazán kamion, de mégis nagy autó. Ráadásul bajban van... Remek dioráma téma lenne. www.panoramio.com/photo/22436096 www.panoramio.com/photo/22436104 www.panoramio.com/photo/22436119 | |||||
slypi | Adatlap | 503256 | 2009. május 16. 15:05 | ||
Én is jövök 1-2 sörrel! :-)) | |||||
lucky | Adatlap | 503255 | 2009. május 16. 14:44 | ||
:) | |||||
csanyiati | Adatlap | 503254 | 2009. május 16. 14:10 | ||
Mond mi kell még, hogy én ne feledkezzek meg róla :) ... | |||||
lucky | Adatlap | 503253 | 2009. május 16. 14:03 | ||
Szia csanyiati! Nagy vagy!Ezek azok a részek amikről általában megfeledkeznek... Hálám üldözni fog...( de hogy utol ér-e valaha?) :) | |||||
csanyiati | Adatlap | 503252 | 2009. május 16. 13:59 | ||
slypi | Adatlap | 503251 | 2009. május 16. 13:16 | ||
Csanyiati...hát Köszi! Tényleg nagyon jók az eddigi fotók és nem akarok szemtelen lenni, de nincs elfekvőben még képed a platóról? Azaz a darut mozgató csörlőről és a fülke feletti rácsról? Arról a neten 1 fotót sem találtam. Vagy csak itt az országban használták a radar vontatóként? | |||||
csanyiati | Adatlap | 503250 | 2009. május 16. 12:08 | ||
slypi | Adatlap | 503249 | 2009. május 16. 11:08 | ||
Csanyiati NAGY vagy! :-) Köszi! Nagyon jó fotók! | |||||
csanyiati | Adatlap | 503248 | 2009. május 16. 10:48 | ||
páncélos | Adatlap | 503247 | 2009. május 15. 08:30 | ||
SIG! Köszönöm. | |||||
juge75 | Adatlap | 503246 | 2009. május 15. 07:31 | ||
Maz! google.ru és telepítsd az orosz szótárat. Így menni fog. | |||||
SIG | Adatlap | 503245 | 2009. május 14. 22:17 | ||
Ha ezzel egy kicsi örömet szerzek, akkor legyenek itt a kért képek :) Azért feldobtam a BTR-t is... Bocsi ha nem lettek túl jók a képek (lemaradt csőszájfék, stb...), de tényleg nem rájuk vadásztam, a minőség pedig egy 1000 éves Zenit volt még akkor, úgyhogy sajna ennyire futotta :S Üdv... | |||||
borisz | Adatlap | 503244 | 2009. május 14. 21:41 | ||
PSZH beltér kéne? Nekem akad. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |