<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
juge75 | Adatlap | 503399 | 2009. június 10. 23:28 | ||
juge75 | Adatlap | 503398 | 2009. június 10. 22:35 | ||
A türelem meg fogja hozni a maga rózsáját! Telly Savalas (Kelly hősei). | |||||
romeo | Adatlap | 503397 | 2009. június 10. 20:35 | ||
Üdv Juge75! Köszönöm, ez alapos leírás! Kár, hogy régi fotót nem sikerült találni. Mégegyszer köszönöm! | |||||
juge75 | Adatlap | 503396 | 2009. június 10. 20:19 | ||
Romeo, ennyit tudtam meg a keresett járműről: Az volt a fedőneve, hogy "Járda". Az eredeti Csepel D-346-hoz képest annyi volt a különbség, hogy merevre volt kiképezve az oldala, amin a ZU-23-2 telepítéskor oldalra szétdobott kerekének csináltak egy nyílást. És nem volt lehajtható az oldal. A Csepel eredetileg elől kivezetett csörlőkötelét a vezetőfülke mögött, a platón vezették ki, hogy a gépágyút azzal fel tudják vontatni. Ponyvatartó és egyéb flancos dolgok nem nagyon voltak, csak egy durván méteres darabot lehetett a vezetőfülke mögött befedni, hogy a kezelőszemélyzetet valahol le lehessen ültetni. | |||||
juge75 | Adatlap | 503395 | 2009. június 10. 10:15 | ||
Romeo! Kis türelmet, nemsokára megyek a képtárba (HMI) és keresek neked! | |||||
romeo | Adatlap | 503394 | 2009. június 10. 09:33 | ||
romeo | Adatlap | 503393 | 2009. június 9. 15:32 | ||
romeo | Adatlap | 503392 | 2009. június 9. 14:55 | ||
Üdv! A Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetem használ LADA NIVÁT, csak nem tudni, hogy honvédségi rendszáma van-e. | |||||
romeo | Adatlap | 503391 | 2009. június 9. 09:17 | ||
juge75 | Adatlap | 503390 | 2009. június 9. 06:33 | ||
cid-ee536f896a8bd757.skydrive.live.com/browse.aspx/KIADV%C3%81NYOK/UAZ-469B%20%C3%BCzemeltet%C3%A9si%20utas%C3%ADt%C3%A1s%20|5HR%2073-37|6 UAZ 469B üzemeltetési utasítás, HR 73-37. | |||||
Maz | Adatlap | 503389 | 2009. június 8. 14:38 | ||
A balesetest még jópár éve a Villányi út környékén láttam párszor aktív korában. A fehérnél pedig azért sejtem a ZMNE-t, mert a Bólyain állt a telephelyen egy ilyen (meg néha az egyik épület előtt), ami emlékezetem szerint a dékán szolgálati autója volt. | |||||
juge75 | Adatlap | 503388 | 2009. június 8. 12:33 | ||
romeo | Adatlap | 503387 | 2009. június 8. 12:04 | ||
juge75 | Adatlap | 503386 | 2009. június 8. 03:15 | ||
Egy rendszámot nem látni a balesetesen. A fehérből csak sejteni lehet a rendszámot, de nem katonai szabványú. | |||||
juge75 | Adatlap | 503385 | 2009. június 8. 03:10 | ||
Honnan sejted? | |||||
Maz | Adatlap | 503384 | 2009. június 8. 02:32 | ||
Viszont ezt a balesetes Nivát még láttam honvédségi rendszámmal. A másik képen látható fehér Niva amúgy, ha jól sejtem a ZMNE állományába tartozik. | |||||
Gabi | Adatlap | 503383 | 2009. június 6. 10:43 | ||
Szia! Igen azok voltak, baromi nagy hangja volt, ha beindították őket. Asszem 4 db volt belőle, de ez már nem biztos, annyira már nem emlékszem. Mondjuk nagy hátránya volt a Tátrának, hogy igen farsúlyos volt, és sárban az első hajtás ellenére is tolta az elejét. Gabi | |||||
romeo | Adatlap | 503382 | 2009. június 6. 08:38 | ||
Üdv Gabi! Nálatok szerintem a TÁTRA-148 TZ-74 sugárhajtóműves (L-29 repülőgép hajtóműve) mentesítő kocsi volt, ezeket már kivonták. | |||||
Gabi | Adatlap | 503381 | 2009. június 6. 08:32 | ||
Szia! Már 20 éve, mikor én voltam katona Kiskőrösön is ezeket javítottuk, sőt a zászlóalj neve is megmaradt, csak átkerült Fehérvárra. Érdekes, hogy a mi időnkben ebben a témában csúcsnak számító Tátrákat már nem látom, azokat lehet, hogy kivonták? A Csepel az biztos, hogy minimális karbantartás mellett elnyűhetetlen, és pofon egyszerű szerkezetű, nagyon könnyű javítani. Gabi | |||||
juge75 | Adatlap | 503380 | 2009. június 5. 22:01 | ||
Nem csak a honvédség vett részt az SFOR-küldetésekben, volt ott rendőr is! | |||||
Wrecker | Adatlap | 503379 | 2009. június 5. 21:22 | ||
Zéé74 | Adatlap | 503378 | 2009. június 5. 21:10 | ||
Tudtommal a seregben soha sem volt Niva, csak UAZ(+Fehérváron pár Chevy, Jeep,) majd Frontera, G Merci. Nivát a belügy használt. | |||||
juge75 | Adatlap | 503377 | 2009. június 5. 20:54 | ||
Civil rendszámú. | |||||
romeo | Adatlap | 503376 | 2009. június 5. 14:06 | ||
romeo | Adatlap | 503375 | 2009. június 4. 08:59 | ||
Üdv! Még mindig megbízhatóan futnak a jó öreg Csepelek. link: www.honvedelem.hu/cikk/0/15240/nyari_vegyivedelmi_rendszergyakorlat.html | |||||
juge75 | Adatlap | 503374 | 2009. június 4. 08:57 | ||
A Rába üzemében állították elő, a neve: Bat-Man. :-) | |||||
juge75 | Adatlap | 503373 | 2009. június 4. 08:56 | ||
Létezik licensz gyártott magyar Bat is! | |||||
SIG | Adatlap | 503372 | 2009. június 3. 21:30 | ||
SzaTi | Adatlap | 503371 | 2009. június 3. 21:02 | ||
Sziasztok! Mindenkinek köszönöm a linkeket, ill. a fotókat. juge75 Küldtem e-mailt. | |||||
lucky | Adatlap | 503370 | 2009. június 3. 13:48 | ||
Megjött, köszi! | |||||
juge75 | Adatlap | 503369 | 2009. június 3. 11:35 | ||
Innen letölthető:cid-ee536f896a8bd757.skydrive.live.com/browse.aspx/KIADV%C3%81NYOK | |||||
juge75 | Adatlap | 503368 | 2009. június 3. 11:31 | ||
Lucky, elküldve! | |||||
lucky | Adatlap | 503367 | 2009. június 3. 11:18 | ||
juge75! Jöhet!:) llucky kukac citromail.hu | |||||
lucky | Adatlap | 503366 | 2009. június 3. 11:18 | ||
juge75! Jöhet!:) llucky kukac citromail.hu | |||||
juge75 | Adatlap | 503365 | 2009. június 3. 09:39 | ||
Megvan "Mig Jimenez-Mit hogyan készítsünk, fessünk a harckocsi modellezésben" (Frequently Asked Questions of the AFV painting techniques) könyve PDF-ben, ha kell valakinek elküldöm. | |||||
juge75 | Adatlap | 503364 | 2009. június 2. 22:42 | ||
Küldtem neked óriásfájlt, remélem hasznát veszed. | |||||
juge75 | Adatlap | 503363 | 2009. június 2. 22:27 | ||
romeo | Adatlap | 503362 | 2009. június 2. 22:02 | ||
Wrecker | Adatlap | 503361 | 2009. június 2. 21:57 | ||
Szia ! Pár kép a vasról... | |||||
Kamovos | Adatlap | 503359 | 2009. június 2. 21:09 | ||
Szia SzaTi! Nekem ilyen téren az www.origo.hu/index.htmlés a www.google.hu/ a barátom sokat segítenek képekkel! :) Addigis nézelődjél itt! www.ok.hu/katalogus Jó csemegézést!:) Üdv: kamovos | |||||
Jimbobá | Adatlap | 503358 | 2009. június 2. 21:07 | ||
Szia! Nekem van pár, de nem engedik a link beszúrását, ezért írd be a google-be és első helyen megtalálod: "Sz-75 Dvina/SA-2 Guideline walkaround" Hátha jó valamire. Üdv! | |||||
SzaTi | Adatlap | 503357 | 2009. június 2. 21:00 | ||
juge75 | Adatlap | 503356 | 2009. június 2. 17:38 | ||
Megkaptam, gyüjtöm össze a képeket. | |||||
ged | Adatlap | 503354 | 2009. június 2. 00:37 | ||
juge75 | Adatlap | 503353 | 2009. június 1. 20:51 | ||
Megtévesztés, akkoriban még aktív célpontjai voltak a NATO hírszerzésnek. | |||||
romeo | Adatlap | 503352 | 2009. június 1. 20:41 | ||
Üdv T-72AV! A fotón RÁBA H25 látható hűtő konténerrel (pl. hús szállítására). | |||||
T-72AV | Adatlap | 503351 | 2009. június 1. 20:03 | ||
T-72AV | Adatlap | 503350 | 2009. június 1. 19:59 | ||
helo mindenki szeretném meg tudni a rába h-18 hátujára milyen felépitmény van felszere űdv t-72av | |||||
balaton | Adatlap | 503349 | 2009. június 1. 19:57 | ||
Biztos, lopott volt és körözték :DDD | |||||
borisz | Adatlap | 503348 | 2009. június 1. 19:52 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Magyar autógyárak katonai jármûvei-könyvet ajánlom figyelmedbe főleg ezeket a témákat ebben:
A második világháború utáni harc- és gépjárműfejlesztések
Az 1970-es évek utáni katonai járműfejlesztések
A Csepel Autógyár hondvédségi gépjárművei , Listaár: 9 700 Ft.