<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
lucky | Adatlap | 503960 | 2009. december 24. 08:30 | ||
páncélos | Adatlap | 503959 | 2009. december 23. 22:19 | ||
joci232 | Adatlap | 503958 | 2009. december 23. 21:16 | ||
ezt pl hogyan tudom megvenni? postaköltség kb? | |||||
romeo | Adatlap | 503957 | 2009. december 23. 20:32 | ||
Jimbobá | Adatlap | 503955 | 2009. december 23. 20:00 | ||
papgyuri | Adatlap | 503954 | 2009. december 23. 19:52 | ||
lucky | Adatlap | 503953 | 2009. december 23. 18:48 | ||
Szia Ákos! Köszi a linket! Nekem is nagyon jól jött! | |||||
joci232 | Adatlap | 503952 | 2009. december 23. 18:18 | ||
helló itt a nagy uralozás közepette tud valaki BM 21 Gradot 1:35-ben?:D sűrgős lenne! joci232@freemail.hu köszönöm:) | |||||
specnaz78 | Adatlap | 503951 | 2009. december 23. 17:49 | ||
Az Alanger Uralal, én is így jártam, hogy a gumikerék "megette" a műanyagot. Muszáj volt műgyantára cserélni. :-) | |||||
Freddy | Adatlap | 503950 | 2009. december 23. 14:48 | ||
Ezek szerint máshol is csak az Alangerrel van a gond. | |||||
Panzerbéci | Adatlap | 503949 | 2009. december 23. 14:16 | ||
Uraim!Üdvözletem! Eddig 3db Uralt raktam össze,egyiknél sem jelent meg a "felni-megolvadás" jelenség.(Omega-K,Revell,ICM)DE!Az egyik kedves ismerősöm-szintén Alanger Uralról van szó-pontosan eképpen járt. Itt megjegyezném,ő használt ragasztót a gumi,felnire való helyezésekor! | |||||
Ákos | Adatlap | 503948 | 2009. december 23. 13:50 | ||
Olajjal, akrillal, Surfacerrel, észter alapú festékkel, mindegy volt. Végül leöntötte egy barátom gyantából a gumikat. A gumira rátett és lesúlyozott öntőkeretet pár nap alatt félig megolvaszttotta. | |||||
juge75 | Adatlap | 503947 | 2009. december 23. 13:21 | ||
Tehát kémiai reakció jött létre a két anyag fizikai találkozásánál. Előfordul. | |||||
juge75 | Adatlap | 503946 | 2009. december 23. 13:19 | ||
Ha tudnád, nyamm milyen rossz íze van a festéknek! A gumi :-) | |||||
Freddy | Adatlap | 503945 | 2009. december 23. 12:57 | ||
Milyen festékkel festetted? Én azt hiszem, olajjal, a Modell Master matt feketéjével talán. Az ICM pirosaslila dobozos BM-21-ese egyébként, amit kezelőkkel (az akkoriban futó harckocsizós dobozzal) együtt adtak (dupla adag figura volt benne, hehe). Lehet, hogy a kb nyolc cég, aminek a dobozában azóta megjelent, közül van olyan, ami más anyagból csinálja, de hála a Jóistennek én még eddig semmilyen makettnél nem találkoztam ilyen gumievős történettel. | |||||
Bubu | Adatlap | 503944 | 2009. december 23. 12:41 | ||
Kösz akkor marad a hagyományos mintázat!:) | |||||
Ákos | Adatlap | 503943 | 2009. december 23. 12:40 | ||
Mázli, nekem két nap alatt teljesen feloldotta a festéket és megolvasztott a felniből 0,5 mm-t. Alanger makett volt. Bubu! Szerintem esélytelen, hogy lenne ilyen gyantából. | |||||
Bubu | Adatlap | 503942 | 2009. december 23. 12:33 | ||
Freddy | Adatlap | 503941 | 2009. december 23. 12:26 | ||
Nekem vagy nyolc éve megvan az Ural összerakva, a felnit lefestettem teljesen, és úgy ment rá a gumi. Még nem kezdte el enni. | |||||
Bubu | Adatlap | 503940 | 2009. december 23. 12:24 | ||
Kösz az infót Ákos ! A Jadarról szoktam rendelni majd megnézem ,hogy mennyibe fáj náluk (ha van egyáltalán:)), ha meg nincs akkor marad a szkrecs!A gumik mindenképpen cserések lesznek ,mivel ezeken a tűzoltókon nem is mindíg ezt a mintázatút használták ,remélem lesz valami hasonló, ha nem akkor a hagyományos mintázatú gyantát szerzem be!A felniknél valami difi tényleg lehet mivel a Revell készletben is 2 féle garnitúra van alapból a 4320-ashoz(orosz-NDK)! páncélos Hát én szolgáltam mind 2 fájta Uralon még Szombathelyen de nem emlékszem,hogy a már említett alkatrészeken kívül másban is különböztek volna! Mégegyszer kösz mindenkinek! Bubu | |||||
Ákos | Adatlap | 503939 | 2009. december 23. 12:14 | ||
Nem kell megsúgnod, tudom. Viszont mindkétféle dobozban fogtam a kezemben. | |||||
juge75 | Adatlap | 503938 | 2009. december 23. 11:59 | ||
Ákos! Megsúgom neked, mindkét cég ugyan az! Az átalakító szett tartalmazza a motort, a hűtőt, a vezetőtér dolgait és a motorháztetőt. Ára 8-10 ezer forint. | |||||
Ákos | Adatlap | 503937 | 2009. december 23. 11:48 | ||
páncélos! Akárhogy meresztem a szemem a két képeden a gumik egyformák. A felni lehet különböző(már korábban is néztem, viszonylag könnyen elkészíthetőek a különbségek), de én az előző hozzászólásomban a gumik anyagával járó kellemetlenségre (feloldódik a műanyag felni a gumi anyagától) hívtam fel a figyelmet. A legnagyobb és a legfeltűnőbb eltérés biztosan a hűtőrács és a motor(nyitott motorháznál), az. hogy a többi eltérést mennyire készíti el valaki, az már csak a makettező tudásán múlik. Mondjuk az egyetlen 35-ben kiadott Uralnál már ahhoz is sok feljavítás kell, hogy egy valamennyire élethű 4320-as Ural is készülhessen belőle. Itt van egy Totalcar cikk a 375-ről, mellesleg jó részletfotó-gyűjtemény totalcar.hu/magazin/szerelem/ural375/ | |||||
páncélos | Adatlap | 503936 | 2009. december 23. 10:59 | ||
Uraim! Igazán nem szakterületem, de úgy tudom, hogy az URAL-4320 és az URAL-375 között több eltérés van, mintsem a hűtőrács és a motor. Én úgy tudom (de MAZ kolléga lenne talán a legilletékesebb), hogy az alváz hossza sem egyezik, a futómű, illetve a kerekek is különbözőek, sőt a fülke tetőn elhelyezett lámpák sem azonosak Mellékelek egy képet az URAL-4320 kerekéről (sajnos 375-ről nem találtam), illetve egy BM-21-est, melynek alapja az URAL-375. | |||||
Ákos | Adatlap | 503935 | 2009. december 23. 10:14 | ||
Bubu! URAL 375 átalakítót gyárt 35-ben a Panzershop és a Real Modell is: www.panzershop.cz/inshop/pictures/store/PS35229.jpg www.realmodel.cz/zen/images/436b1ec92bde6.jpg Amit mégis leginkább ajánlok, az a gyanta kerék, ugyanis az Ural gumija pár hónap alatt megolvasztja a műanyag felnit, és akkor mindenképp venned kell. www.realmodel.cz/zen/images/44cb22f7b667d.jpg | |||||
lucky | Adatlap | 503934 | 2009. december 23. 10:04 | ||
olyan viccnek, amiben volt egy kis igazság is..:) Idegbaj...Hát, az van de más fronton... | |||||
Bubu | Adatlap | 503933 | 2009. december 22. 17:02 | ||
Akkor te sem vagy egy idegbajos fickó!:)Amúgy kicsit beleástam magam ebbe az Ural tűzoltó dologba .Ami képeket találtam azon jobbára csak 375-ös Uralok szerepelnek mint tűzoltó, 4320-as csak manapság használatos hosszú villogóval meg új cuccokkal.Na most ebből adódik,hogy nem csak a tűzoltó felépítményt kell megépítsem a fülkehosszabítással együtt de még a 4320-ast is át kell faragjam 375-re:) , hurrá! Viszont egy nagyon különleges makett lenne a végeredmény!Most már biztos ,hogy meg fogom építeni (ha végeztem a Pz IV-el),persze jól leharcolom mint ahogyan a képeken szereplő járműveken is látszik! Kösz az ötletet (bár gondolom először viccnek szántad)! Bubu | |||||
lucky | Adatlap | 503932 | 2009. december 22. 14:20 | ||
Nyugi én most SzPo-15M kosaras felépítményen dolgozok Ural 375 alapon 1/72-ben... | |||||
Bubu | Adatlap | 503931 | 2009. december 22. 12:19 | ||
Az átépítéssel lenne meló dögivel!:)Találtam pár használható képet. www.fire-engine-photos.com/picture/number16124.asp | |||||
Bubu | Adatlap | 503930 | 2009. december 22. 12:12 | ||
Szia! Köszi a linket!Itt van pár tűzoltó Zil 131, lehet,hogy mégis csak kéne építenem egy felépítményt az Uralra:).Ugyan az a tűzoltós felépítmény lehetett a Zil-eken és az Uralokon is? | |||||
rod666 | Adatlap | 503929 | 2009. december 22. 10:07 | ||
rod666 | Adatlap | 503928 | 2009. december 22. 10:04 | ||
Az englisrussia.com-on vannak fenn képek az otthagyott technikáról, ott nézz körbe. | |||||
Bubu | Adatlap | 503927 | 2009. december 22. 10:02 | ||
He!Az Ural már megvan de szerintem sima platós lesz!Bár láttam már tűzoltó változatot is 4320-ból!A mentesítő járművek roncstelepéről szeretnék egy kis részletet diorámába faragni:).Az Ural mellé szeretnék még egy járművet, Uazt vagy Brdm-et esetleg Btr-t. | |||||
lucky | Adatlap | 503926 | 2009. december 22. 09:19 | ||
akkor nincs más hátra megvenni az 1/35-ös Uralt és ráépíteni a felépítményt. | |||||
Bubu | Adatlap | 503923 | 2009. december 20. 19:53 | ||
72-ben gyártja valaki a tűzoltó változatát is ha jól láttam.Csak sajnos az nekem kicsi! | |||||
lucky | Adatlap | 503922 | 2009. december 20. 19:49 | ||
Szia! Csak 1/72-ben az ICM, de az valami gyönyörű. | |||||
Bubu | Adatlap | 503921 | 2009. december 20. 19:43 | ||
Szia lucky! Kösz a linket!:) Annyit sikerült lefordítanom,hogy a 4320-as első szériáját 77-86-ig gyártották!Tehát az ominózus baleset után használhatták őket!De a mentesítő járművek temetőjében szinte csak Zil-131-eseket látni, amit viszont nem tudom ,hogy gyárt -e valaki 1:35-ben? Kösz:Bubu | |||||
lucky | Adatlap | 503920 | 2009. december 20. 19:07 | ||
Bubu | Adatlap | 503919 | 2009. december 20. 18:31 | ||
Sziasztok! Meg tudná nekem valaki mondani,hogy az URAL 4320 teherautókat mikortól gyártották?Ott lehettek a csernobili kármentesítésnél? Kösz:Bubu | |||||
uaz-os | Adatlap | 503918 | 2009. december 20. 09:59 | ||
romeo | Adatlap | 503917 | 2009. december 19. 09:55 | ||
lucky | Adatlap | 503916 | 2009. december 19. 09:29 | ||
lucky | Adatlap | 503915 | 2009. december 19. 09:29 | ||
Petibá! A 1328 Hsz-ben lévő képen Ks kocsikon vannak a Csepelek. | |||||
balaton | Adatlap | 503914 | 2009. december 19. 09:25 | ||
Nagyon jók :) | |||||
romeo | Adatlap | 503913 | 2009. december 19. 09:22 | ||
romeo | Adatlap | 503912 | 2009. december 19. 08:02 | ||
Üdv Törzsbusz! Köszönöm a Csepel beazonosítást! | |||||
romeo | Adatlap | 503911 | 2009. december 19. 07:54 | ||
Nem az én képeim, kiadványokban nem publikálhatók. Üdv! | |||||
pepe | Adatlap | 503910 | 2009. december 18. 21:18 | ||
Sziasztok Tudja valaki, hogy zis6 alapra épített parm2 van-e Kecelen? | |||||
törzsbusz | Adatlap | 503909 | 2009. december 18. 15:02 | ||
Üdv romeo! A képeden a bevagonírozott Csepelek - hátulról hűtőgépkocsi, szemből kenyérszállító gépkocsi. A felépítmény típusa EZF 526. Megjelenésre egyformák, sőt a felépítmény szekrénye is azonos. Hátulról látható hűtőgépkocsi onnan különböztethető meg a kenyerestől,hogy a felépítmény elején - ha jól megnézed - a fülke mögött egy kisebb és egy nagyobb nyitható kezelőajtó látható. Nagyobb mögött a hűtőaggregát kezelőszervei, míg a felnyitható kis ablak mögött a hőfokmérő van. Azért kenyérszállító a szemben lévő, mert a felépítmény tetején nincs kialakítva a légréses dupla tető, mint a hűtőnél. A hűtőgépkocsinál a svájci gyártmányú aggregát a vezetőfülke mögött bal oldalon az alvázon került kialakításra. típusa D-346.00. A kenyeresen ugyanott egy szellőztető berendezést építettek be. Az alváz típusa D-344.00. Ismét szeretném megkérdezni vannak -e még ilyen témájú képeid és azok forrás megjelöléssel publikálhatóak-e kiadványokban? Üdv: törzsbusz | |||||
Gileg | Adatlap | 503908 | 2009. december 17. 22:08 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Sztem ezek a kerekek csereszabatosak egymással.
A fotó egy 4320-as uralról van