<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
balaton | Adatlap | 504014 | 2009. december 26. 22:16 | ||
Bubu | Adatlap | 504013 | 2009. december 26. 22:05 | ||
Az a vicc az egészben,hogy lehet,hogy ő a 3.!Ugyanis az akkori urbán legenda szerint a 3. fehér volt,így szolgált valahol Pest körül(legalábbis így mondták akkoriban)!:D Megpróbálok képeket szerezni a szombathelyiről,hátha valamelyik surranótársam lefényképezte! | |||||
Ronin | Adatlap | 504012 | 2009. december 26. 21:55 | ||
Istenem! 12 éve mennyit mennyit utaztam ilyenek platóján, főleg téli hidegben...:) De szép is volt, amikor az eggyikkel megcsúszott a vagánykodó sofőr, és betolta a fülkét a gothárdi laktanya egyik melléképületének kicsi egyszárnyú ajtaján. Nemi téglabontással kitágította a bejáratot. A leszerelő zászlómon meg is örökítettem a falat áttörő RÁBA-t...:) Üdv:Ronin | |||||
Freddy | Adatlap | 504011 | 2009. december 26. 21:21 | ||
Magyar autógyárak katonai járművei c. könyvben van még erről a Kamaz-fülkés gépről egy hátulnézeti fotó is. Kamovos ma 18:04 Ennek a H9-esnek vajon van valami köze a H18/14/22-es sorozathoz? Máshogy is néz ki, kisebb is. | |||||
romeo | Adatlap | 504010 | 2009. december 26. 20:56 | ||
Hát ez szuper, most látom először! | |||||
csetuka | Adatlap | 504009 | 2009. december 26. 20:52 | ||
romeo | Adatlap | 504008 | 2009. december 26. 18:59 | ||
Köszönöm! Ez már jól látható, kár, hogy hiányoznak az oldalak. | |||||
Kamovos | Adatlap | 504007 | 2009. december 26. 18:39 | ||
Szia Balaton Barátom! Sajnos a kereső a H-18-ra már az újakat mutatja! Üdv: kamovos | |||||
balaton | Adatlap | 504006 | 2009. december 26. 18:09 | ||
Már csak ez van. | |||||
balaton | Adatlap | 504005 | 2009. december 26. 18:06 | ||
Ez MAN-fülkés. A Kisváros c. tv-sorozat gyakori szereplője volt :) | |||||
Kamovos | Adatlap | 504004 | 2009. december 26. 18:04 | ||
csanyiati | Adatlap | 504003 | 2009. december 26. 17:59 | ||
romeo | Adatlap | 504002 | 2009. december 26. 14:46 | ||
törzsbusz | Adatlap | 504001 | 2009. december 26. 14:13 | ||
Dac 665T "TEVE" vízszállító gépkocsi magyar felépítménnyel, amit a BVG (Budapesti Vegyipari Gépgyár) készített. Az első változat URAL 375D típusra készült,ami több sebből elvérzett. Egyébként is benzines volt, ekkor még 4320 típusú diesel Ural nem volt, és a D-566 is elveszett. Miután az illetékes rendszersítő bizottság (RB) a Dac típus rendszeresítése mellett döntött, kedvező alkalom volt a "vizesdak" kialakítására. A vizesdak a VGK-70 típusú Csepel D-346.07-3 típusú alvázon lévő (szintén VGK) vízszállítót váltotta fel. | |||||
Freddy | Adatlap | 504000 | 2009. december 26. 12:39 | ||
itt a második rész: totalcar.hu/magazin/kozelet/2009/12/26/a_tank_2009-ben_halal_ciki/ MRAP-részletfotókkal és egész használható magyar Hummer-képekkel. | |||||
balaton | Adatlap | 503999 | 2009. december 26. 10:57 | ||
És ebből kettő már itt van :) | |||||
Bubu | Adatlap | 503998 | 2009. december 26. 10:22 | ||
Szombathelyen volt ilyen jármű 96-97-ben!Akkor azt mondták,hogy kísérleti példány és,hogy ezzel a fülkével csak 3 db készült! | |||||
balaton | Adatlap | 503997 | 2009. december 26. 09:54 | ||
Ez a H-sorozat prototípusa a 80-as évek végéről, ha jól tévedek. Egy platós H18... | |||||
romeo | Adatlap | 503996 | 2009. december 26. 08:33 | ||
romeo | Adatlap | 503995 | 2009. december 26. 07:51 | ||
Bubu | Adatlap | 503994 | 2009. december 26. 06:07 | ||
Ez nem platós? | |||||
juge75 | Adatlap | 503993 | 2009. december 26. 04:14 | ||
juge75 | Adatlap | 503992 | 2009. december 26. 04:03 | ||
Magirus, ilyen volt Zsámbékon, anyagmozgatásra. | |||||
romeo | Adatlap | 503991 | 2009. december 26. 00:43 | ||
romeo | Adatlap | 503990 | 2009. december 25. 23:49 | ||
DAC-665 vízszállító. | |||||
romeo | Adatlap | 503989 | 2009. december 25. 23:49 | ||
MAGIRUS 178 JUPITER WILHAG-KIRSTEN mentő vontató jármű, az MH a Bundeswehr készletéből szerezte be 2002-ben. | |||||
Jimbobá | Adatlap | 503988 | 2009. december 25. 23:24 | ||
Jimbobá | Adatlap | 503987 | 2009. december 25. 23:09 | ||
Freddy | Adatlap | 503986 | 2009. december 25. 22:58 | ||
itt a teljes cikk: totalcar.hu/magazin/kozelet/2009/12/25/bekefenntartas_gyuras_csocso_sor/ A Haditechnikában van egy részletesebb leírás, elvileg nem nehéz átalakítani a Revell G-Mercijét (a páncél a karosszériaelemek meglévő üregeibe került), csak az alváz megerősítéseiről kéne valami anyag. | |||||
borisz | Adatlap | 503985 | 2009. december 25. 22:55 | ||
Legalább a háta köré kaphatna valami lemezt még. Nem könnyű célpont így? | |||||
romeo | Adatlap | 503984 | 2009. december 25. 22:27 | ||
romeo | Adatlap | 503983 | 2009. december 25. 09:20 | ||
Üdv Törzsbusz! Köszi a választ, a fotókat folyamatosan rakom fel. | |||||
Bubu | Adatlap | 503982 | 2009. december 24. 23:36 | ||
Még nem tiszt pár dolog de rajzot mindenképp készítek majd.A többit meg majd építés közben:) | |||||
joci232 | Adatlap | 503981 | 2009. december 24. 22:49 | ||
juge 75 ment email! | |||||
lucky | Adatlap | 503980 | 2009. december 24. 20:44 | ||
Készíts rajzot, ha az megvan, akkor már sok baj nem lehet. Lehet szükség lesz az összeépített alvázra. | |||||
törzsbusz | Adatlap | 503979 | 2009. december 24. 15:13 | ||
Szia romeó! A Prágák - amik a képen vannak - EVK (ezred-víztisztító készlet) gépkocsiként, nem nagy darabszámban voltak rendszeresítve. légyszi tegyél még fel ilyen képeket, hátha tudok válaszolni. Üdv: törzsbusz Kellemes karit mindenkinek! | |||||
Bubu | Adatlap | 503978 | 2009. december 24. 14:41 | ||
Köszönet!Ezt a sorozatot már én is letöltöttem!Ez fogja adni a fő csapásvonalat!:)60 képet sikerült levadásznom a tűzoltókról, remélem minden részletet lehet majd látni rajtuk. | |||||
lucky | Adatlap | 503977 | 2009. december 24. 14:22 | ||
images.google.hu/imgres Tűzoltó Ural | |||||
lucky | Adatlap | 503976 | 2009. december 24. 14:17 | ||
www.nva-forum.de/nva-board/uploads/post-78-1172100884.jpg Még egy fotó egy 375-ről ( NDK). Ezen olyan kerekek vannak mint a 4320-on. Számomra úgy tűnik, h olyat raktak fel amilyen volt. | |||||
Valaki | Adatlap | 503975 | 2009. december 24. 13:58 | ||
"Este mikor kigyúlnak a karácsonyi fények, a gyermekkori álmok egy percre visszatérnek. Ekkor a szemekben a szeretet fénye lángol, s a gyertyafényénél még a csillag is táncol." Békés Boldog Karácsonyt kívánok ! | |||||
lucky | Adatlap | 503974 | 2009. december 24. 13:54 | ||
Nézegetve a fotókat feltűnt,h az ICM 1/72-es Ural375 kerékjáratai nem jók, kicsi az ívük. Az első lengések elnagyoltak, a difik nyomaték támjai hiányoznak. A motorház elején lévő védőrács ( a mi a hűtők előtt van) kissé vastag, de helyileg jónak tűnik. | |||||
juge75 | Adatlap | 503973 | 2009. december 24. 13:46 | ||
14.99 dollár és posta 19.64 dollár. Összesen: 34.63 dollár, ez 6.600 forint. Ha akarod, megveszem neked. | |||||
juge75 | Adatlap | 503972 | 2009. december 24. 13:42 | ||
juge75 | Adatlap | 503971 | 2009. december 24. 13:33 | ||
A rajzokon a számok az eredeti méretet mm-ben adják. | |||||
juge75 | Adatlap | 503970 | 2009. december 24. 13:33 | ||
Kamovos | Adatlap | 503969 | 2009. december 24. 12:58 | ||
Szia Lucky Az uttörő ahol tud segít! :) Üdv: kamovos | |||||
lucky | Adatlap | 503968 | 2009. december 24. 12:56 | ||
Szia Kamovos! Köszi a fotót így már világos! Én a képeden hiányzó lemezre gondoltam, mint különbségre. | |||||
Kamovos | Adatlap | 503967 | 2009. december 24. 12:49 | ||
Kamovos | Adatlap | 503966 | 2009. december 24. 12:45 | ||
Szia Lucky Nem kifejezetten ez a célja! Sőt egyáltalán nem az! A kerekek nyomása szabályozható a fülkéből, csak előtte ki kell nyitni a kerekeken lévő csapokat. Na erre a csapra csatlakozik az a cső amit te szelepvédőnek néztél. Ez az egész nem látszik, ha felvan csavarozva a védő lemez, ami itt nincs. Ezen a képen egyébként nem jól van felrakva a kerék mert a feltöltő cső csak lóg a levegőben és a csap amire csatlakoztatni kellene az kicsit odébb van. Üdv: kamovos | |||||
Bubu | Adatlap | 503965 | 2009. december 24. 12:33 | ||
Valószínűleg igazad lehet!Tehát akármelyik típusú felni lehetett 375-ösön! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Véletlenül nincs róla rajza valakinek?