/ Fórumok /

MAZ, Kraz, Kamaz, Zil és társaik

Auto Zavod CCCP - avagy a keleti autóipar fémszörnyei, nem csak szovjet-orosz, hanem csehszlovák (Tatra, Praga), magyar (Rába, Csepel) és más nemzetű teherautók is.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158.
romeo 504175 2010. január 11. 20:52
Válasz erre
579_1_big
579_1_big
579_2_big
579_2_big
579_5_big
579_5_big
579_6_big
579_6_big

Üdv!

Ez a Csepel valami tábori-posta változat lehetett?
MAZHL2005 504174 2010. január 11. 16:05
Válasz erre
Akkor lehet, hogy ismered édesanyámat, ő a segélyhejen dolgozott.
juge75 504173 2010. január 11. 15:55
Válasz erre
romeo 504172 2010. január 11. 10:40
Válasz erre
A fenébe ezzel a sok engedéllyel, ha ez így megy tovább lassan már semmi sem jelenhet meg.
PanczelMatyas 504170 2010. január 11. 09:09
Válasz erre
Szia Kisbusz!

Ha megkérdezhetem, meg tudnád mondani, hogy a tolólapos 34-es kép kitől származik, s a publikálás jogát ki engedélyezte?

Válaszodat előre is köszönöm!

TANKOK! matyi
romeo 504169 2010. január 11. 08:54
Válasz erre
nva_pkw_barkas_B_1000-004i
nva_pkw_barkas_B_1000-004i

Az utolsó típus amelyre szeretnék rákérdezni a Magyar Néphadsereggel kapcsolatban a Barkas-1000 platós, a furgon változatról tudok.
páncélos 504168 2010. január 11. 08:12
Válasz erre
Törzsbusz!

Lenne egy kérdésem, de nem itt a fórumon.
Tudnál dobni egy elérhetőséget, a t-72magyar@freemail.hu oldalra?
romeo 504166 2010. január 10. 21:20
Válasz erre
Csepel D-710
Csepel D-710
Csepel D-750
Csepel D-750

A mai utolsó kérdésem:
Csak elbeszélésből hallottam, hogy a Magyar Néphadsereg hadtáp egységei használták a Csepel D-710 és -750-es platós teherautókat. Meg tudná ezt valaki erősíteni?
Előre is köszönöm!
romeo 504165 2010. január 10. 20:51
Válasz erre
3708db97cf8c4b14c1e1f70f9980-2-4
3708db97cf8c4b14c1e1f70f9980-2-4
3708db97cf8c4b14c1e1f70f9980-1-4
3708db97cf8c4b14c1e1f70f9980-1-4

Az MN használta a platós UAZ-452-est?
Köszönöm!
romeo 504164 2010. január 10. 20:23
Válasz erre
Üdv Törzsbusz!

Ugye folyamatosan fogsz bennünket tájékoztatni a könyv sorsáról, és főleg megjelenéséről!
romeo 504163 2010. január 10. 20:08
Válasz erre
Rába 01
Rába 01

RÁBA töltőkocsi, típus?
Kamovos 504162 2010. január 10. 19:32
Válasz erre
Szia Törzsbusz!

A könyv boríróján látok 1 T-34/85-öst!
Már régóta nyomoz a toló lapos után, és mindenki csak legendákat mesél de képet még nem láttam róla!

Amiről nekem meséltek azon a toló lap az első görgő mögött volt a kocsiszekrényhez rögzítve!
Ez pedig úgy nézem, mintha a T-55-é lenne!

Tudnál-e nekem erről képet feltölteni ide?

Mástól is szívesen vennék ilyen jellegű T-34/85-ös képeket!

Üdv: kamovos
Gabi 504161 2010. január 10. 19:05
Válasz erre
Szia!

Ez nagyon jól hangzik, biztosan nagyon jó kiadvány lesz. Valamennyire az elkezdett Csepel sorozathoz fog kapcsolódni? Annak a folytatásáról tudsz valamit?

Gabi
Zéé74 504160 2010. január 10. 18:59
Válasz erre
romeo 504159 2010. január 10. 18:18
Válasz erre
Szép ajándék lesz a karácsonyfa alá, habár én akár holnap is megvenném.
törzsbusz 504158 2010. január 10. 16:46
Válasz erre
Üdv!

A teljesség igényére törekedve mutat átfogó képet a 60 évről, de lesznek benne szép , és nem elaprózott fotók.

Még az idén megjelenik, de a terv a karácsony lesz.
romeo 504157 2010. január 10. 15:48
Válasz erre
Nagy fotók is lesznek benne, vagy csak lexikonszerű miniatürizáltak?
romeo 504156 2010. január 10. 15:45
Válasz erre
Üdv Törzsbusz!

Na, egész életemben egy ilyenre vágytam!
Mikor fog kb. megjelenni?
törzsbusz 504155 2010. január 10. 15:20
Válasz erre
borító terv
borító terv

Ez van készülőben:
romeo 504154 2010. január 10. 15:03
Válasz erre
Üdv Juge75!

Nagyon jó fotók, próbáltam átalakítani néhány programmal, de nekem sem sikerült.
romeo 504153 2010. január 10. 14:36
Válasz erre
Üdv Törzsbusz!

Gyönyörű fotók, nagyon köszi!
juge75 504152 2010. január 10. 14:20
Válasz erre
Ja, a járművek a Szolnoki 89. Vegyes Szállítórepülő Dandár állományában voltak.
juge75 504151 2010. január 10. 14:19
Válasz erre
uazrobur0002
uazrobur0002

Sajnos nincs dia feltétem, de elviszem előhívatom.
Egyenlőre ezek csak a negatívok scannjai.
juge75 504150 2010. január 10. 13:56
Válasz erre
Srácok!
Örömhír!
Megtaláltam a mentőinkről sorkatonakoromban készült negatívokat 1994-95-ből.

1db Robur az Ex-NDK készletéből HS 09-76 és egy Uaz HS 24-54 rendszámokkal.
törzsbusz 504149 2010. január 10. 13:26
Válasz erre
60-as évek
60-as évek
60-as évek
60-as évek
platós menet
platós menet
a mi gépünk
a mi gépünk

Üdv romeo!

néhány fotó:
MAZHL2005 504148 2010. január 10. 12:09
Válasz erre
romeo 504145 2010. január 9. 20:14
Válasz erre
Bubu,MAZHL2005,Törzsbusz,Zéé74!

Köszönöm az infókat!
Zéé74 504144 2010. január 9. 20:10
Válasz erre
Igen, a Füredi I-ben a Nagy-kantin előtt állt, magányosan...
törzsbusz 504138 2010. január 9. 16:52
Válasz erre
Üdv romeo!

Az Lo-1800 -asok egyébként még "GARANT" - ként futottak nálunk. Az Lo-1800 és 1801 platós változata volt hadrendben a hetvenes évekig. Jellemzően a lövéscsapatoknál volt rendszeresítve. A gépesített lövészszázad (akkor gépkocsizólövész) állományában századonként 1 db. volt nyűgöző kocsiként a 4-6 db. platós Csepel mellett. Az MN-ben Roburból csak busz, és mentőgépkocsi kivitel volt rendszeresítve. A mentő volt 1800 -as és 2002 -es is. (későbbi)
törzsbusz 504137 2010. január 9. 16:46
Válasz erre
A W50 LA nyomdászból 1-2 db. volt, és propaganda gépkocsiként volt nyilvántartva az MN -ben. A századunknak volt egy db. Cegléden 1989-ben. Alig használtuk.
MAZHL2005 504136 2010. január 9. 16:40
Válasz erre
Üdv. Kaposváron a Boczonádinál volt egy W 50 terepes, nyomdász felépítménnyel.
Bubu 504133 2010. január 9. 06:45
Válasz erre
Nem!A honvédségről!Megpróbálok róla képeket szerkózni.
romeo 504132 2010. január 8. 23:21
Válasz erre
De ugye nem a határőrségről van szó?
Üdv!
Bubu 504131 2010. január 8. 22:32
Válasz erre
Nagyon szívesen!:D Az igaz,hogy csak egyetlen darab volt belőle de mivel a mi századunk állományában volt ezért mondom tutira!(Még a hivatásos tiszthelyettes nevére is emlékszem aki járt vele!)
Szép estét!
romeo 504130 2010. január 8. 22:06
Válasz erre
Bubu 504129 2010. január 8. 22:04
Válasz erre
Szombathelyen volt a honvédségnek 1000%!
romeo 504128 2010. január 8. 22:03
Válasz erre
pszh
pszh

pszh
romeo 504127 2010. január 8. 22:03
Válasz erre
Kamovos 504126 2010. január 8. 21:55
Válasz erre
Szia!

Börgöndön és Fehérváron nem volt IFA!

D-344 platós
Ural(benzines)platós
Zil-130 platós
Zil-131 platós
Avia platós
voltak szállításra

Üdv: kamovos
romeo 504125 2010. január 8. 21:54
Válasz erre
D944 PSZH
D944 PSZH

felújított
romeo 504124 2010. január 8. 21:37
Válasz erre
Igen, én is csak az IFA W50-ről tudok.
páncélos 504123 2010. január 8. 21:35
Válasz erre
Úgy hiszem nem, csak W50-es volt, és abból is csak pár db.
romeo 504122 2010. január 8. 21:12
Válasz erre
IFA L60
IFA L60

Szeretném megkérdezni, hogy az MN használta-e az IFA L60 platós tehergépkocsit, eddig csak határőrségnél használtat láttam.
Köszi!
romeo 504121 2010. január 8. 20:15
Válasz erre
mil193
mil193

A honvédség új járműve.
forrás: www.policecars.hu/p/displayimage.php
cordell88 504120 2010. január 8. 11:33
Válasz erre
ural xxxw
ural xxxw

ÜDV. Egy Ural civilben.
romeo 504119 2010. január 6. 19:55
Válasz erre
Üdv Törzsbusz!

Köszönöm, ez bizony ujdonság számomra.
Az MN milyen Roburokat használt még?
Hallottam Lo2002-ről és Lo2500-ról, ez igaz lehet?
Köszi!
törzsbusz 504118 2010. január 6. 18:26
Válasz erre
Üdv romeo!

A Roburok törzshálóhely gépkocsik. (gpk. gépes pihenőkocsi)A Haditechnikai Intézet tervei alapján a BUDAMOBIL gyártotta a felépítményeket, mely 1973-as fejlesztés. A bázisjármű kialakításakor az alvázat a hátsó tengely mögött 70 cm-el meg kellett toldani a felépítmény miatt. Ezért a gpk vontatni nem tudott. Készült pótkocsi változata is, amiről korábban raktam fel képet. (D-344 törzsbusz vontat)Csak LO 1800 és 1801 alvázon készült.

Üdv.
romeo 504117 2010. január 6. 09:02
Válasz erre
helyesen 1535-ös hozzászólás.
romeo 504116 2010. január 6. 09:01
Válasz erre
Maz!

Köszönöm! Ha megkérlek Te nem tudnál valamit az 1353-ös hozzászólásom Roburjáról mondani, pontos típus, rendeltetés?
Maz 504115 2010. január 6. 07:44
Válasz erre
A PMP szalaghíd készlet nyompályás eleme. Egy fémszőnyeget tud leteríteni a fövenyes részre, elkerülve a híd előtti rész kijáródását.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158.