<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Elektrolakatos | Adatlap | 504238 | 2010. január 20. 09:11 | ||
romeo | Adatlap | 504237 | 2010. január 20. 09:00 | ||
Üdv Gaz69M! Nem saját fotók, az egyik barátom küldte őket, a várpalotai lőtéren találhatók a következő szétlőtt eszközök: T-55, T-72, PSZH, FUG, BTR-80 | |||||
gaz69m | Adatlap | 504236 | 2010. január 19. 23:13 | ||
Szia Romeo Az általad augusztusban feltöltött képen lévő FUG roncsról(Valahol Várpalota térségében) érdeklődnék! Ezt személyesen fotóztad? Ez magánterület vagy valami senkiföldje? Mikor készült a kép? Válaszodat előre is köszönöm! Krisztián -Kaposvár- | |||||
romeo | Adatlap | 504235 | 2010. január 19. 22:36 | ||
Tévesen BRDM-2-nek írják, természetesen ez egy PSZH. itt találtam: www.vectorsite.net/gfxpxw_06.html | |||||
Icebreaker | Adatlap | 504234 | 2010. január 19. 13:16 | ||
...és miért nem E.Uniós rendszám van rajta? Nem új a járgány?:-) | |||||
vujit | Adatlap | 504232 | 2010. január 19. 10:07 | ||
romeo | Adatlap | 504231 | 2010. január 19. 08:18 | ||
Hogy a tálibok fel ne ismerjék. | |||||
borisz | Adatlap | 504229 | 2010. január 18. 21:36 | ||
Minek kell kitakarni a rendszámot? | |||||
romeo | Adatlap | 504225 | 2010. január 17. 22:07 | ||
A pöstyéni (Piestany, Felvidék) haditechnikai múzeum kiállított eszközei. link: www.mkzobor.sk/foto/piestany/piestany.htm | |||||
romeo | Adatlap | 504224 | 2010. január 17. 21:31 | ||
romeo | Adatlap | 504223 | 2010. január 17. 21:28 | ||
páncélos | Adatlap | 504222 | 2010. január 17. 14:57 | ||
Na akkor elsőnek, a BTR-t vontathat az Ural? Ez a kép valamelyik Bevetési Irány, vagy hasonló szimulációs bemutatón készült, ahol azt a részt mutatják, amikor egy szűk (átjárón) védett terepszakaszon meghibásodik egy jármű és a mentés látható. Igen, x tonna felett csak rúddal! De itt most mentés van a BTR felszerelésében vonórúd nincs. Nem vagyok biztos, mert nem tudom a kép eredetét, de úgy rémlik mintha az Ural maradt volna fekve és a BTR kihúzza hátrafelé. Más, A FUG-ot 1964-től gyártották sorozatban (Édesapám, mint főiskolai hallgató a 64-es díszszemlén vezette az elsők egyikét). A PSZH 1972-től lett rendszeresítve. | |||||
Lacy | Adatlap | 504221 | 2010. január 17. 13:12 | ||
Köszönöm az infót. És darab számokról tudtok adatot, ki mennyit rendszeresített? Mettől meddig gyártották? | |||||
romeo | Adatlap | 504220 | 2010. január 17. 12:54 | ||
NDK és Irak csak PSZH. Románia semmi! | |||||
juge75 | Adatlap | 504219 | 2010. január 17. 09:00 | ||
NDK, IRAK, esetleg Románia. | |||||
romeo | Adatlap | 504218 | 2010. január 17. 08:50 | ||
A FUG-okat mi gyártottuk, Csehszlovákia és Lengyelország részére is. Más országról nincs tudomásom. | |||||
Lacy | Adatlap | 504217 | 2010. január 17. 08:25 | ||
Sziasztok, mindig is érdekelt, hogy a Lengyel és a Csehszlovák FUG-okat mi gyártottuk számukra, vagy licenszben gyártották ők? Illetve máshová is exportáltuk? | |||||
romeo | Adatlap | 504216 | 2010. január 16. 20:45 | ||
romeo | Adatlap | 504215 | 2010. január 16. 17:21 | ||
Kamovos, Gabi, köszönöm! | |||||
Kamovos | Adatlap | 504214 | 2010. január 16. 12:46 | ||
Szia Romeo! Bizony, bizony! Gabi jól mondja! Nem tudom én miért hagytam ki! :( Csak ruddal szabodott vontatni! Kötelet még berántásnál sem volt szabad használni, főképpen a hossza miatt! Üdv: kamovos | |||||
Gabi | Adatlap | 504213 | 2010. január 16. 11:43 | ||
Szia! Közúton más szabályok vannak, katonaságnál amit kb Kamovos mondott, ha elbírja. Nem tudom milyen célból vontatott itt az Ural, lehet csak berántotta, mert nem indult, bár azt se tudom ezt lehet-e egyáltalán így indítani. Annak idején én is nagyon sokat vontattam a műhely Dac-kal, de csak is rúddal, kötéllel sose. Ezt a fajta vontatást legfeljebb rövid távú, vagy telephelyi mozgatásra tudom elképzelni, de ott se biztonságos. Gabi | |||||
Kamovos | Adatlap | 504211 | 2010. január 15. 22:54 | ||
Szia Romeo Az Oroszok vontattak egyszere 2 autót, és az agregátort! Igy csak egy jármű fogyasztott a másik 2 benzinét eltudták adni! Mi is vontattunk néha! De mi csak a motorikussan üzemképtelent! Mert a Tecnika lényege nem a motor, hanem a felépítményben lévő Relé állomás, rádió állomás, vagy a géptávírók és központjuk volt, a lényeg üzemképesség szempontjából! Vagonírozásnál is előfordult, hogy felfelé is és lefelé is vontatunk. A kényszer nagy úr! Gyakorlat ideje alatt meg volt idejük a gépjárműveseknek javítgatni! Üdv: kamovos Ui. mi viszont nem árultuk a benzint! | |||||
romeo | Adatlap | 504209 | 2010. január 15. 22:30 | ||
Kamovos | Adatlap | 504208 | 2010. január 15. 22:23 | ||
Szia Romeo! Ha elbírja igen! Elvileg a hátsó fogja az elsőt vissza a fékezésnél! De! Nem kötéllel, mert így nagy a ráfutás esélye, ha mégis a vontató fékrendszere fogbe először! Nálunk csak ruddal volt szabad vontatni mindent! Üdv: kamovos | |||||
romeo | Adatlap | 504207 | 2010. január 15. 22:15 | ||
romeo | Adatlap | 504206 | 2010. január 15. 20:58 | ||
Üdv Törzsbusz! Akkor ez Lo-1800 vagy 1801-es? Köszi! | |||||
romeo | Adatlap | 504205 | 2010. január 15. 20:55 | ||
Sennás | Adatlap | 504204 | 2010. január 15. 20:49 | ||
Janibá küldök mailt! | |||||
Kamovos | Adatlap | 504203 | 2010. január 15. 20:41 | ||
Szia Balaton Barátom! Minden tesco legyen hadtörténelmi múzeum! Ez jó ötlet! De honnéd vennénk annyi technikát, hogy mindegyikbe jusson! :D Viszont az nem értem, hogy mi bajod azzal a Botanikus kertel! :D:D:D Olyan szép zőld A vasav vízes locsolással is csak nekünk akartak segíteni, hogy könnyebb legyen élethű diorámákat készíteni, és ne mindenki olyan "ződ kavicsokat" készítsen mint én! :D Üdv: kamovos | |||||
balaton | Adatlap | 504202 | 2010. január 15. 20:13 | ||
Várjunk! Ha majd kivonul Magyarországról a teszkó (Isten ne adja, hatalmas veszteség lenne.), az áruházépületekben sok technika elférne. Minden városba jutna egy múzeum :) És még egy érv: odabent nem tudnák őket körbeültetni mindenféle bokrokkal és fenyő-félékkel :DDD | |||||
törzsbusz | Adatlap | 504201 | 2010. január 15. 19:43 | ||
Üdv Mátyás! Minden rendben, a telefonon megbeszéltek szerint. Üdv. | |||||
törzsbusz | Adatlap | 504200 | 2010. január 15. 19:41 | ||
Üdv romeo! A Csepel makettet kaptad, vagy csak a képet? Az EZF Csepel amit korábban kérdésként tettél fel, tábori posta gk és a fotó-laboratóriumi gépkocsi belseje is hasonló. A törzspihenő Robur mindegyik 1800, vagy 1801 -es. | |||||
törzsbusz | Adatlap | 504199 | 2010. január 15. 19:33 | ||
Üdv! A Csepel sorozathoz nem kapcsolódik, viszont a sorozat is folytatódik az idén. | |||||
borisz | Adatlap | 504198 | 2010. január 15. 19:27 | ||
Szia. Nem lehet ezt a tetőt valahogy kieszközölni? Adománnyal, segédmunkával, vagy valami hasonló módon? Nem hagyhatjuk, hogy elenyésszen, amit ránk bíztak. | |||||
Jimbobá | Adatlap | 504197 | 2010. január 15. 18:04 | ||
Sziasztok! Hát nem tudom, kecelen se ártana egy sima tetőt föléjük húzni, hogy ne rohadjanak annyira... Persze biztos nem két fillér. Off: balaton, írtam neked emailt! Üdv! | |||||
romeo | Adatlap | 504196 | 2010. január 15. 16:49 | ||
Pöstyénben (Piestany) nyílt haditechnikai múzeum. | |||||
balaton | Adatlap | 504195 | 2010. január 15. 16:06 | ||
páncélos | Adatlap | 504194 | 2010. január 15. 08:16 | ||
PZS! A KamAZ-5320 sima, hazánkban, civil használatban alkalmazott (platós) változat. Természetesen a felépítmény lehet bármi. A KamAZ-5511 a billenőplatós (billencs) változat. A KamAz-4310 a terepes változat. Azt nem tudom pontosan, hogy a fülke méretében és a számozásban van-e eltérés. | |||||
romeo | Adatlap | 504193 | 2010. január 14. 22:44 | ||
romeo | Adatlap | 504192 | 2010. január 14. 22:39 | ||
balaton | Adatlap | 504191 | 2010. január 14. 17:26 | ||
Üdv.! Jó hír! A tavaly novemberben megrendelt Armory és ZZ makettek már Magyarországon vannak. Ha túlvagyok a vámügyintézésen, átvehetőek. üdv. KG | |||||
pzs | Adatlap | 504190 | 2010. január 14. 17:12 | ||
Szerbusztok szakemberek segítséget szeretnék kérni szeretnék csinálni egy kamaz 4310-est de csak az ADW_Model_-_2008.06_-_KAMAZ_5511 papir modellje ABC Magazine] Kamaz 5320 papirmodellje illetve egy regi mbh tervrajzom va ami kamaz-5320 neven fut mi a külömbség? lehet e ezt így üdv pzs | |||||
romeo | Adatlap | 504189 | 2010. január 14. 15:03 | ||
torpokoska | Adatlap | 504188 | 2010. január 13. 16:34 | ||
Zéé74 | Adatlap | 504187 | 2010. január 13. 15:30 | ||
Szia! Lehet, hogy találkoztunk régen volt... | |||||
MAZHL2005 | Adatlap | 504186 | 2010. január 13. 13:01 | ||
romeo | Adatlap | 504185 | 2010. január 13. 12:15 | ||
romeo | Adatlap | 504184 | 2010. január 13. 12:11 | ||
romeo | Adatlap | 504183 | 2010. január 12. 21:56 | ||
romeo | Adatlap | 504182 | 2010. január 12. 21:36 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Már miért írnák tévesen?
Hisz eredeti nevén: Bojevaja Razvedvatyelnaja Dozornaja Masina!
Üdv:Elektro