<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
romeo | Adatlap | 504215 | 2010. január 16. 17:21 | ||
Kamovos, Gabi, köszönöm! Előzmény: (504214) Kamovos 2010. január 16. 12:46 | |||||
Kamovos | Adatlap | 504214 | 2010. január 16. 12:46 | ||
Szia Romeo! Bizony, bizony! Gabi jól mondja! Nem tudom én miért hagytam ki! :( Csak ruddal szabodott vontatni! Kötelet még berántásnál sem volt szabad használni, főképpen a hossza miatt! Üdv: kamovos | |||||
Gabi | Adatlap | 504213 | 2010. január 16. 11:43 | ||
Szia! Közúton más szabályok vannak, katonaságnál amit kb Kamovos mondott, ha elbírja. Nem tudom milyen célból vontatott itt az Ural, lehet csak berántotta, mert nem indult, bár azt se tudom ezt lehet-e egyáltalán így indítani. Annak idején én is nagyon sokat vontattam a műhely Dac-kal, de csak is rúddal, kötéllel sose. Ezt a fajta vontatást legfeljebb rövid távú, vagy telephelyi mozgatásra tudom elképzelni, de ott se biztonságos. Gabi | |||||
Kamovos | Adatlap | 504211 | 2010. január 15. 22:54 | ||
Szia Romeo Az Oroszok vontattak egyszere 2 autót, és az agregátort! Igy csak egy jármű fogyasztott a másik 2 benzinét eltudták adni! Mi is vontattunk néha! De mi csak a motorikussan üzemképtelent! Mert a Tecnika lényege nem a motor, hanem a felépítményben lévő Relé állomás, rádió állomás, vagy a géptávírók és központjuk volt, a lényeg üzemképesség szempontjából! Vagonírozásnál is előfordult, hogy felfelé is és lefelé is vontatunk. A kényszer nagy úr! Gyakorlat ideje alatt meg volt idejük a gépjárműveseknek javítgatni! Üdv: kamovos Ui. mi viszont nem árultuk a benzint! | |||||
romeo | Adatlap | 504209 | 2010. január 15. 22:30 | ||
Kamovos | Adatlap | 504208 | 2010. január 15. 22:23 | ||
Szia Romeo! Ha elbírja igen! Elvileg a hátsó fogja az elsőt vissza a fékezésnél! De! Nem kötéllel, mert így nagy a ráfutás esélye, ha mégis a vontató fékrendszere fogbe először! Nálunk csak ruddal volt szabad vontatni mindent! Üdv: kamovos | |||||
romeo | Adatlap | 504207 | 2010. január 15. 22:15 | ||
romeo | Adatlap | 504206 | 2010. január 15. 20:58 | ||
Üdv Törzsbusz! Akkor ez Lo-1800 vagy 1801-es? Köszi! | |||||
romeo | Adatlap | 504205 | 2010. január 15. 20:55 | ||
Sennás | Adatlap | 504204 | 2010. január 15. 20:49 | ||
Janibá küldök mailt! | |||||
Kamovos | Adatlap | 504203 | 2010. január 15. 20:41 | ||
Szia Balaton Barátom! Minden tesco legyen hadtörténelmi múzeum! Ez jó ötlet! De honnéd vennénk annyi technikát, hogy mindegyikbe jusson! :D Viszont az nem értem, hogy mi bajod azzal a Botanikus kertel! :D:D:D Olyan szép zőld A vasav vízes locsolással is csak nekünk akartak segíteni, hogy könnyebb legyen élethű diorámákat készíteni, és ne mindenki olyan "ződ kavicsokat" készítsen mint én! :D Üdv: kamovos | |||||
balaton | Adatlap | 504202 | 2010. január 15. 20:13 | ||
Várjunk! Ha majd kivonul Magyarországról a teszkó (Isten ne adja, hatalmas veszteség lenne.), az áruházépületekben sok technika elférne. Minden városba jutna egy múzeum :) És még egy érv: odabent nem tudnák őket körbeültetni mindenféle bokrokkal és fenyő-félékkel :DDD | |||||
törzsbusz | Adatlap | 504201 | 2010. január 15. 19:43 | ||
Üdv Mátyás! Minden rendben, a telefonon megbeszéltek szerint. Üdv. | |||||
törzsbusz | Adatlap | 504200 | 2010. január 15. 19:41 | ||
Üdv romeo! A Csepel makettet kaptad, vagy csak a képet? Az EZF Csepel amit korábban kérdésként tettél fel, tábori posta gk és a fotó-laboratóriumi gépkocsi belseje is hasonló. A törzspihenő Robur mindegyik 1800, vagy 1801 -es. | |||||
törzsbusz | Adatlap | 504199 | 2010. január 15. 19:33 | ||
Üdv! A Csepel sorozathoz nem kapcsolódik, viszont a sorozat is folytatódik az idén. | |||||
borisz | Adatlap | 504198 | 2010. január 15. 19:27 | ||
Szia. Nem lehet ezt a tetőt valahogy kieszközölni? Adománnyal, segédmunkával, vagy valami hasonló módon? Nem hagyhatjuk, hogy elenyésszen, amit ránk bíztak. | |||||
Jimbobá | Adatlap | 504197 | 2010. január 15. 18:04 | ||
Sziasztok! Hát nem tudom, kecelen se ártana egy sima tetőt föléjük húzni, hogy ne rohadjanak annyira... Persze biztos nem két fillér. Off: balaton, írtam neked emailt! Üdv! | |||||
romeo | Adatlap | 504196 | 2010. január 15. 16:49 | ||
Pöstyénben (Piestany) nyílt haditechnikai múzeum. | |||||
balaton | Adatlap | 504195 | 2010. január 15. 16:06 | ||
páncélos | Adatlap | 504194 | 2010. január 15. 08:16 | ||
PZS! A KamAZ-5320 sima, hazánkban, civil használatban alkalmazott (platós) változat. Természetesen a felépítmény lehet bármi. A KamAZ-5511 a billenőplatós (billencs) változat. A KamAz-4310 a terepes változat. Azt nem tudom pontosan, hogy a fülke méretében és a számozásban van-e eltérés. | |||||
romeo | Adatlap | 504193 | 2010. január 14. 22:44 | ||
romeo | Adatlap | 504192 | 2010. január 14. 22:39 | ||
balaton | Adatlap | 504191 | 2010. január 14. 17:26 | ||
Üdv.! Jó hír! A tavaly novemberben megrendelt Armory és ZZ makettek már Magyarországon vannak. Ha túlvagyok a vámügyintézésen, átvehetőek. üdv. KG | |||||
pzs | Adatlap | 504190 | 2010. január 14. 17:12 | ||
Szerbusztok szakemberek segítséget szeretnék kérni szeretnék csinálni egy kamaz 4310-est de csak az ADW_Model_-_2008.06_-_KAMAZ_5511 papir modellje ABC Magazine] Kamaz 5320 papirmodellje illetve egy regi mbh tervrajzom va ami kamaz-5320 neven fut mi a külömbség? lehet e ezt így üdv pzs | |||||
romeo | Adatlap | 504189 | 2010. január 14. 15:03 | ||
torpokoska | Adatlap | 504188 | 2010. január 13. 16:34 | ||
Zéé74 | Adatlap | 504187 | 2010. január 13. 15:30 | ||
Szia! Lehet, hogy találkoztunk régen volt... | |||||
MAZHL2005 | Adatlap | 504186 | 2010. január 13. 13:01 | ||
romeo | Adatlap | 504185 | 2010. január 13. 12:15 | ||
romeo | Adatlap | 504184 | 2010. január 13. 12:11 | ||
romeo | Adatlap | 504183 | 2010. január 12. 21:56 | ||
romeo | Adatlap | 504182 | 2010. január 12. 21:36 | ||
romeo | Adatlap | 504180 | 2010. január 12. 16:51 | ||
Dönitz | Adatlap | 504179 | 2010. január 12. 16:11 | ||
Szia romero! A típusa a 23.235 egyébkén én ilyet építek csak az platós. | |||||
romeo | Adatlap | 504178 | 2010. január 11. 22:18 | ||
Ja, én ilyet láttam a Princ a katona c. sorozatban, csak légvéd. géppuska nélkül. | |||||
romeo | Adatlap | 504177 | 2010. január 11. 22:10 | ||
MAZHL2005 | Adatlap | 504176 | 2010. január 11. 21:47 | ||
Szerintem igen. EZF-tábori posta, az ajtós fotó bal oldalán látható is egy két postás táska. | |||||
romeo | Adatlap | 504175 | 2010. január 11. 20:52 | ||
MAZHL2005 | Adatlap | 504174 | 2010. január 11. 16:05 | ||
Akkor lehet, hogy ismered édesanyámat, ő a segélyhejen dolgozott. | |||||
juge75 | Adatlap | 504173 | 2010. január 11. 15:55 | ||
romeo | Adatlap | 504172 | 2010. január 11. 10:40 | ||
A fenébe ezzel a sok engedéllyel, ha ez így megy tovább lassan már semmi sem jelenhet meg. | |||||
PanczelMatyas | Adatlap | 504170 | 2010. január 11. 09:09 | ||
Szia Kisbusz! Ha megkérdezhetem, meg tudnád mondani, hogy a tolólapos 34-es kép kitől származik, s a publikálás jogát ki engedélyezte? Válaszodat előre is köszönöm! TANKOK! matyi | |||||
romeo | Adatlap | 504169 | 2010. január 11. 08:54 | ||
páncélos | Adatlap | 504168 | 2010. január 11. 08:12 | ||
Törzsbusz! Lenne egy kérdésem, de nem itt a fórumon. Tudnál dobni egy elérhetőséget, a t-72magyar@freemail.hu oldalra? | |||||
romeo | Adatlap | 504166 | 2010. január 10. 21:20 | ||
romeo | Adatlap | 504165 | 2010. január 10. 20:51 | ||
romeo | Adatlap | 504164 | 2010. január 10. 20:23 | ||
Üdv Törzsbusz! Ugye folyamatosan fogsz bennünket tájékoztatni a könyv sorsáról, és főleg megjelenéséről! | |||||
romeo | Adatlap | 504163 | 2010. január 10. 20:08 | ||
Kamovos | Adatlap | 504162 | 2010. január 10. 19:32 | ||
Szia Törzsbusz! A könyv boríróján látok 1 T-34/85-öst! Már régóta nyomoz a toló lapos után, és mindenki csak legendákat mesél de képet még nem láttam róla! Amiről nekem meséltek azon a toló lap az első görgő mögött volt a kocsiszekrényhez rögzítve! Ez pedig úgy nézem, mintha a T-55-é lenne! Tudnál-e nekem erről képet feltölteni ide? Mástól is szívesen vennék ilyen jellegű T-34/85-ös képeket! Üdv: kamovos | |||||
Gabi | Adatlap | 504161 | 2010. január 10. 19:05 | ||
Szia! Ez nagyon jól hangzik, biztosan nagyon jó kiadvány lesz. Valamennyire az elkezdett Csepel sorozathoz fog kapcsolódni? Annak a folytatásáról tudsz valamit? Gabi |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |