<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
romeo | Adatlap | 504340 | 2010. január 27. 20:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Wrecker, ha a Te fotód elnézést, csak ez volt erről az eszközről. Előzmény: (504332) Wrecker 2010. január 27. 18:45 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 504339 | 2010. január 27. 20:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Farkas469, Köszi! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 504338 | 2010. január 27. 20:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Farkas469, Köszi! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Wrecker | Adatlap | 504337 | 2010. január 27. 20:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sajnos csak ezek vannak, mivel egy házfal mellett áll egy kerítéssel elkerített részen két fa takarásában. Tehát egy tökéletes helyen a körbefényképezéshez. :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 504336 | 2010. január 27. 19:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Jimbobá. Én már tavaly is indítványoztam! Sőt! Elektrolakatos Barátommal meg is egyeztünk 1 időpontban, sajnos csak nem lett belőle semmi! De! Most akkor indítványozzuk közösen, hogy tartsunk Kecelen egy fényképezéssel egybekötött MOK-os találkozót Kérném jelezze mindenki, akit érdekel, hogy jönne és, hogy mikori idő pont lenne alkalmas számára Aztán közösen eldöntjük, hogy mikor legyen az a találkozó! De, ha nem megy MOK-on belül akkor is egyeztethetünk egy időpontot amikor mindenki ott lesz Vélemények? Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 504335 | 2010. január 27. 19:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Wrecker. A hátúljáról és a másik oldaláról is van képed? Feltennéd ide? Köszi. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 504334 | 2010. január 27. 19:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Romeo Fehérváron a híradó ezrednél 2 db volt. Parancsnoki rádióállomásokként üzemeltek! CSAK ORSZÁGÚTI HASZNÁLATRA! Ritkán láttuk őket, mivel mi általában úgy működtünk, hogy a feladat végrehajtók egyik része, kitelepült a laktanyából a Bakony környékére, a másik része pedig a laktanyába települt ki. Így a Volgák, jószerével csak átállási szemléken voltak telephelyen kívül. Vagy Híradó napon, amikor, belehetet menni a laktanyába, és meglehetett nézni a kitelepített technikát Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Jimbobá | Adatlap | 504333 | 2010. január 27. 18:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Egyszer egy fórumtalálkozó keretében lemehetnénk együtt fotózni. Én is tervezem. Üdv, Ádám | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Wrecker | Adatlap | 504332 | 2010. január 27. 18:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Jé, a fényképem ! :-) Farkas469-nek köszönöm a pontosítást ! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Valaki | Adatlap | 504331 | 2010. január 27. 18:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Romeo! Amint tudom fel is rakom ide! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
farkas469 | Adatlap | 504330 | 2010. január 27. 16:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||
farkas469 | Adatlap | 504329 | 2010. január 27. 16:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||
A Par-10-es kis testvére az Uaz-452 Par-9-es írányadó állomás. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
farkas469 | Adatlap | 504328 | 2010. január 27. 16:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Romeó! A Zil-131 Par-10-es írányató állomás. Ez biztos! Üdv. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 504327 | 2010. január 27. 15:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv Valaki! Ha szépen megkérlek, a Desta-targonca fotókon látható MAM 22.240 és MAN 8x8-ról tudnál feltenni fotót, elég lenne oldalnézetből. Köszönöm! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 504326 | 2010. január 27. 14:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 504325 | 2010. január 27. 11:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv Romeó! A káefhának épültek ilyen technikák. Mármint a Volgából. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 504324 | 2010. január 26. 20:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Maz, köszi! De miért éppen Volgába szerelték a rádióállomást, mert arról tudok, hogy volt pl. GAZ-69-ben, UAZ-469-ben jelenleg meg MB G-270-ben. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 504323 | 2010. január 26. 20:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 504322 | 2010. január 26. 20:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv MAZHL2005! Elnézést, csak nemrég jöttem haza. Ezen az oldalon találtam: www.otvaga2004.narod.ru/publ_w2/02_omsk.htm | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Valaki | Adatlap | 504321 | 2010. január 26. 20:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Maz | Adatlap | 504319 | 2010. január 26. 17:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sündisznó a rádiós változat neve. Kecelen a hátsó részen van egy kiállítva. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 504318 | 2010. január 26. 15:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Balaton Barátom! Hát már kicsit előrébb járok vele. De még nincsen kész teljesen. :( Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 504317 | 2010. január 26. 15:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Helló Kamovos cimbora! Ez már nyáron is készült? Hogy-hogy nincs még összerakva? Szép darab :) Fotózás: siess, míg meg nem eszi előled a rozsda :D Lehet, hogy mi is lemegyünk tavasszal vagy nyáron. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 504316 | 2010. január 26. 15:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||
MAZHL2005 | Adatlap | 504315 | 2010. január 26. 15:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 504314 | 2010. január 26. 13:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 504313 | 2010. január 26. 13:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Milyen célból telepítettek rádióállomást Volga alvázra? Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 504312 | 2010. január 26. 13:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm Kamovos! Ez az AD-20? A kecelin AD-20 daru van, ha jól emlékszem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 504311 | 2010. január 26. 13:40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm Wrecker, már töltöm is :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 504310 | 2010. január 26. 13:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia farkas469 Nekem is csak ennyi van! :( Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 504309 | 2010. január 26. 13:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 504308 | 2010. január 26. 13:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv.! Ma érkezett az Armory-szállítmány. Hamarosan feltöltöm az APA-5D-ről a képeket. üdv. KG | |||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 504307 | 2010. január 26. 10:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv Farkas469! Rádiós Volga kombiról nem hallottam, katonai rendész Volgáról ismerek fotót. Ez már civil rendszámmal ellátott veterán lehet. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
farkas469 | Adatlap | 504306 | 2010. január 26. 07:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok küldök pár érdekes képet hátha valakinek kell. Tudna valaki további fotókat adni rádiós fehér volgával kapcsolatban.Az biztos, hogy R-173-as rádió adó és vevő van benne. Keresek képeket honvédségi VSUazról, mert használtuk! Köszönöm. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 504305 | 2010. január 25. 21:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv Valaki! Teherautós képek nagyon jók lennének. Köszi! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 504304 | 2010. január 25. 21:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Ezek az Irakban szolgált járművek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Valaki | Adatlap | 504303 | 2010. január 25. 21:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Valaki | Adatlap | 504302 | 2010. január 25. 21:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia romeo! Persze,hogy honvétségi DESTA! Holnap csinálok róla! Nem sok képem van! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 504301 | 2010. január 25. 20:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv Valaki! Engem érdekelne, de csak honvédségi DESTA. Milyen honvédségi járgányaid vannak még? Köszi! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Valaki | Adatlap | 504300 | 2010. január 25. 20:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Ha valakit érdekel rakok fel DESTA targoncáról képeket! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
farkas469 | Adatlap | 504299 | 2010. január 25. 20:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Wrecker | Adatlap | 504298 | 2010. január 25. 19:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv Balaton ! Talán ez segít valamit az Ural daruval kapcsolatban... data.hu/get/2120730/WWP_-_Green_Line_005_-_Ural-375-4320.pdf.html | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 504297 | 2010. január 25. 17:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 504296 | 2010. január 25. 17:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Balaton Barátom! Te meg mire készülsz? :) Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 504295 | 2010. január 25. 17:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 504294 | 2010. január 25. 16:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||
MAZHL2005 | Adatlap | 504293 | 2010. január 25. 16:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Típust nem tudok mondani, de rendeltetése Hiradó-harcálláspont lehetett. A képen bal oldalt (az asztalon) TELEX elektronikus levelező adó-vevő berendezés+perforátor, rejtjelzett (kódolt) szövegek dekodolására, több rádióhálón (csatornán) történő üzenetváltások fogadására használták. A képen jól látható, két fő operátor részére kialakított munkahely vezetékes TBK és rádiós részére (a tévedés jogát fentartom) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 504292 | 2010. január 25. 11:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 504291 | 2010. január 24. 20:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 504290 | 2010. január 24. 19:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv romeo! Csak 100 db. készült és az egykori Túrkevei AFIT gyártotta. Zagyva JM5/2 volt a típusmegjelölése. Nem a Csepel Autógyárból került a 100 db. a gyártóhoz, hanem az MN9595 adta át a platós kocsikat átalakításra. Szó szerint néhány db. maradt az MH-ban. Ami még használható volt, azok átkerültek Ural 4320 alvázra. (nem szerencsés párosítás) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |