<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Valaki | Adatlap | 504497 | 2010. február 19. 21:49 | ||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 504496 | 2010. február 19. 17:59 | ||||||||||||||||||
Teljesen biztos nincs meg. | |||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 504495 | 2010. február 19. 17:39 | ||||||||||||||||||
Üdv.! E képen látható példánynak mi lett a sorsa? Szétszedték, vagy valahol rozsdásodik? | |||||||||||||||||||||
miniman | Adatlap | 504494 | 2010. február 19. 16:03 | ||||||||||||||||||
Elektro! Én is, én is, én is :-) | |||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 504493 | 2010. február 19. 15:01 | ||||||||||||||||||
Üdv Romeó! Nos, a múltban is már elvárás volt az üza.szállító gépkocsikkal szemben, hogy szükségszerűen vízszállításra is alkalmas legyen.A D-566 létrehozásával elkerülhetővé vált kétféle rendeltetésű jármű tervezése és gyártása. Tekintettel arra.hogy konstrukciós kialakításában kivitelezhető volt mind az üza. szállítás, illetve a különböző mentesítő oldatok bekeverése, szállítása, a mentesítés technikai feltételeinek biztosítása, minta példány szinten elkészült az ezeknek az elvárásoknak megfelelő eszköz. Nem tökéletes a példa, de itt megemlíthető, hogy a Csepel D-346 alvázon lévő FMG-68 (folyadékos mentesítő gépkocsi)rendeltetéséből adódóan alkalmas személyi állomány tábori körülmények között történő fürdetésére is, ugyanakkor az ilyen célra használt járműveket vegyimentesítésre nem használták, csak kizárólag fürdetésre.Miután sok anyag nem maradt fent a D-566 üza. változatáról csak feltételezhető, hogy vagy erre vagy arra került volna rendszeresítésre. Gyártása elmaradt, miután beindult az URAL dömping, az FMG koncepció maradt egészen 1985-ig, amikor is szintén kísérleti szinten elkészült az FMG-85 mintapéldánya RÁBA -833 terepjáró alvázra. (sajnos ez a jármű is ezen a szinten maradt és az egyetlen darab még 2004 -ben a CURRUS udvarán állt.) A képeken egyébként láthatók a vegyimentesítő pálcák és az üzatöltő pisztolyok is. Üdv: | |||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 504492 | 2010. február 18. 15:10 | ||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 504491 | 2010. február 17. 17:01 | ||||||||||||||||||
Szia Vargapeter! Nem találom az elérhetőségedet! Ved fel velem az összeköttettést légyszíves! kamovos@freemail.hu Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 504488 | 2010. február 17. 15:04 | ||||||||||||||||||
Laller | Adatlap | 504487 | 2010. február 17. 14:13 | ||||||||||||||||||
Szia Ákos! Mennyi szép magyar forint votl a Kraz? üdv, Laller | |||||||||||||||||||||
Macal | Adatlap | 504486 | 2010. február 17. 13:46 | ||||||||||||||||||
Szeva! Figyelj, nem mész arra valamikor megint?:) Veled tartanék:) | |||||||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 504485 | 2010. február 17. 11:12 | ||||||||||||||||||
A KrAZ-ok nem néznek ki rosszul és nekem a témámba is vág. A BAT sem rossz, kár hogy Panzershop makett 200+ EUR (és az árához képest egy sz..). Erről jut eszembe, itt tartok a Minimanfactoy KrAZ-zal. | |||||||||||||||||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 504484 | 2010. február 17. 10:12 | ||||||||||||||||||
farkas469 | Adatlap | 504483 | 2010. február 17. 07:29 | ||||||||||||||||||
Romeo! Rosszul adtam meg az email címem múltkor. Légyszí írjál már lehet egy helyen dolgozunk...? farkas469@gmail.com Üdv. | |||||||||||||||||||||
Jimbobá | Adatlap | 504482 | 2010. február 16. 20:25 | ||||||||||||||||||
Hoppá! Mik vannak... | |||||||||||||||||||||
Vargapeter | Adatlap | 504481 | 2010. február 16. 20:08 | ||||||||||||||||||
Udv, Erdeklodnek, hogy tudtok-e 1/72 ICM Ural-375-hoz keszult kiegeszitokrol a BM kerekein kivul? Koszi a valaszt, Peter | |||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 504480 | 2010. február 16. 11:52 | ||||||||||||||||||
A Bocskainál Hódmezővásárhelyen új páncélozott járművet tesztelnek. www.bocskaidandar.hu/hirek/hirek/221-teszteles-alatt-a-cheeta | |||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 504479 | 2010. február 15. 19:51 | ||||||||||||||||||
Gondolom, ugyanaz az alapjármű mindkét feladatra alkalmas lett volna. Nem hinném, hogy a radioaktív sugárzással szennyezett katonákat visszatérvén a bázisra benzinnel locsolták volna le :DDD | |||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 504478 | 2010. február 15. 19:02 | ||||||||||||||||||
Üdv Törzsbusz! Köszönöm, de nem egészen értem, hogy egy személyben hogy lehet üzemanyag szállító és mentesítő. | |||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 504476 | 2010. február 15. 17:39 | ||||||||||||||||||
Üdv Romeó! A D-566. 6000 L -es üza.szállító, és mentesítő gk. Egy db. készült. | |||||||||||||||||||||
Maz | Adatlap | 504475 | 2010. február 15. 11:31 | ||||||||||||||||||
Milyen érdekes. A vontató régebbi, mint a mieink, de a tréler már az újabb változat, a két hosszú rámpával. | |||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 504474 | 2010. február 15. 10:59 | ||||||||||||||||||
Egy szép MAZ-537 plusz BMP. www.dishmodels.ru/wshow.htm | |||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 504473 | 2010. február 14. 20:32 | ||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 504472 | 2010. február 14. 19:41 | ||||||||||||||||||
Kösz a választ. Maz már kisegített egy remek képpel. | |||||||||||||||||||||
Maz | Adatlap | 504470 | 2010. február 14. 18:03 | ||||||||||||||||||
Miért maradna alatta? Itt láthatod a lerakás következő fázisát: www.armyrecognition.com/Russe/Exhibition/Russian_Expo_Arms_2006/pictures/MTU-72_Russian_Expo_arms_2006_001.jpg | |||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 504469 | 2010. február 14. 17:23 | ||||||||||||||||||
Szia! Sajnos nincs képem róla, akkor még filmes technika volt, és azt se lett volna szabad bevinni. Gabi | |||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 504468 | 2010. február 14. 17:04 | ||||||||||||||||||
Sziasztok!Kérdezném a hozzáértő urakat hogy a képsorozaton látható hídvetés alkalmával a hordozó jármű az átkelések alkalmával alatta marad.A dupla elörenyullóst értem de itt nem lehet attól tartani hogy a bajtársak "belepaszírozzák"öket a folyóba?A 4. képen látható Uralt látta-e már valaki 1:72 méretben? | |||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 504467 | 2010. február 14. 16:31 | ||||||||||||||||||
Köszönöm, ez tökéletesen megfelel :) (Hihetetlen, hogy a google "dac-665" kifejezésre alig talál valamit, azt is többnyire magyar oldalakon.) | |||||||||||||||||||||
Maz | Adatlap | 504466 | 2010. február 14. 15:52 | ||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 504465 | 2010. február 14. 14:37 | ||||||||||||||||||
Gabi! Platós Dac-665 hátuljáról nincs véletlenül fotód? | |||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 504464 | 2010. február 14. 14:22 | ||||||||||||||||||
Köszi! A kiiagzítást is!Igy is úgy is. | |||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 504463 | 2010. február 14. 14:16 | ||||||||||||||||||
csak 43-ad része :P Már ha 1:43-ban építetted. Amúgy szép lett: Kalóz | |||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 504462 | 2010. február 14. 14:11 | ||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 504461 | 2010. február 14. 13:38 | ||||||||||||||||||
Szia törzsbusz! Küld már át légyszíves a mélcímed nekem, mert nem látom, és lenne kérdésem feléd. Nagyszerű sorozatnak igérkezik, tényleg igazi kuriózumok. Leginkább az 566-t várom, olyannal még én is jártam anno. Rakok is fel pár képet amit találtam, a másik járgányom egy műhely Dac volt. 1990-ben készültek, lassan 20 éve(Csepelen nem én vagyok). Gabi | |||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 504460 | 2010. február 14. 13:22 | ||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 504459 | 2010. február 14. 13:20 | ||||||||||||||||||
Üdv mindenkinek! Szó esett a Csepel típusokat bemutató könyvsorozatról. Bemutatom a könyvek borítóit, reményeink szerint I. félévben megjelennek.Készül a CSEPEL AUTO című könyv is, mely a Csepel Autógyár történetét foglalja össze. | |||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 504458 | 2010. február 14. 13:00 | ||||||||||||||||||
Üdv Törzsbusz! Igen csak Magyar Néphadsereg (Honvédség). Köszönöm! | |||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 504457 | 2010. február 14. 12:55 | ||||||||||||||||||
Üdv Romeó! A Robur rendszáma NDK. Vagy csak a magyar vonatkozás érdekel? | |||||||||||||||||||||
Sempi | Adatlap | 504456 | 2010. február 14. 00:42 | ||||||||||||||||||
Ja és honlapunk: www.makettverseny.mlap.hu :D | |||||||||||||||||||||
Sempi | Adatlap | 504455 | 2010. február 14. 00:38 | ||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 504452 | 2010. február 13. 15:27 | ||||||||||||||||||
Nagyon köszi Törzsbusz! De ugye az RZ 01-84 nem honvédségi rendszámtábla? | |||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 504451 | 2010. február 13. 14:53 | ||||||||||||||||||
Szia Törzsbusz Köszi a választ! :( Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 504450 | 2010. február 13. 14:15 | ||||||||||||||||||
Üdv Kamovos! Van még néhány tolólapos fotó, de máshol megígértem,hogy nem használom ezeket a fotókat, mert majd egy könyvben fognak szerepelni. Nagyon sajnálom, köszönöm megértésed! | |||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 504449 | 2010. február 13. 14:12 | ||||||||||||||||||
Szia Törzsbusz! A tolólapos T-34-ről nem tudnál véletlen képet feltenni? Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 504448 | 2010. február 13. 14:07 | ||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 504447 | 2010. február 13. 13:23 | ||||||||||||||||||
Szia Balaton Barátom! Én is rád gondoltam! :) Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 504446 | 2010. február 13. 13:10 | ||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 504445 | 2010. február 13. 12:44 | ||||||||||||||||||
Szia Balaton Barátom! Itt a lehetőség egy új kiegészítő elkészítésére! :) Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 504443 | 2010. február 12. 23:06 | ||||||||||||||||||
A Legend Produtcion fogja kiadni állítólag a Tamiya Humvee-hez, mint átalakítót. Az új Pro Modellben írták. Kár, hogy nem 72-es... | |||||||||||||||||||||
notarius | Adatlap | 504442 | 2010. február 12. 20:07 | ||||||||||||||||||
A cikkhez meg csak annyit, hogy a korábbi támadásokról is kéne írni. ;) | |||||||||||||||||||||
notarius | Adatlap | 504441 | 2010. február 12. 20:06 | ||||||||||||||||||
A gond csak az, hogy a kiutazó állomány nem kap kiképzést itthon a típus vezetésére. :) Meg ugye az alsó páncélozás nulla. Meg nincs annyi géppuskaállvány, amennyi kéne. Stb-stb. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
1991-1992-ben Devecser mellett Meggyeserdőbed bontottunk D-566-osokat!
Bontásnak nem lehet nevezni inkább darabolás volt lángvágóval!
Volt köztük olyan is amibe 56 azaz ötvenhat kilométer volt az óra szerint!
Lángvágós srác levágta a csavarokat a kerékről,kardán félbe ... stb!
Csak a csupasz alváz maradt!Hetente 10 alvázat vittek a Dunai Vasműbe.
A motorok,váltok,difik,kerekek hegyekbe álltak.