<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Freddy | Adatlap | 504715 | 2010. április 21. 11:33 | ||
Közben találtam én is egy magyar BAV-os képet, nem tudom, nem ugyanarról van-e szó. Szerintem innen, a fórumról van. Előzmény: (504707) Maz 2010. április 19. 22:57 | |||||
romeo | Adatlap | 504714 | 2010. április 20. 22:12 | ||
Nyugger, Maz! Nagyon köszi! | |||||
Nyugger | Adatlap | 504713 | 2010. április 20. 21:38 | ||
Szia Romeo, 2 dolog biztos: Tökölön volt ez a gép és biztosan a pápai ezred 'hagyatékából' való. Erősen feltételezem, hogy valami tábori szervizes/javító műszeres klg.tgk. Sajna zárva volt és nincs belső fotóm róla. Mellette állt vagy 2 db a MiG-21bis lokátorának tábori javításához-ellenőrzésére szolgáló Ural. Teljesen kompletten, minden műszer a helyén a mérőpadon, belső darú a beemeléshez stb. | |||||
Maz | Adatlap | 504712 | 2010. április 20. 21:33 | ||
Első blikkre KF-3 felépítménynek tűnik. Ha Tökölön készült a kép, akkor a régi pápai reptér repülésirányító technikájához tartozhat. | |||||
juge75 | Adatlap | 504711 | 2010. április 20. 19:50 | ||
romeo | Adatlap | 504709 | 2010. április 20. 18:34 | ||
Freddy | Adatlap | 504708 | 2010. április 20. 13:19 | ||
És esetleg, ha nagyon szépen megkérlek, és megígérem, hogy nem adom tovább, magánban el tudnád küldeni? :) | |||||
Maz | Adatlap | 504707 | 2010. április 19. 22:57 | ||
Én a gépemen, akitől kaptam, az meg a Hadtörténeti Múzeum fotótárában. (Emiatt nem rakom fel a fórumra.) | |||||
Freddy | Adatlap | 504706 | 2010. április 19. 22:37 | ||
Hol találtál róla képet? | |||||
páncélos | Adatlap | 504705 | 2010. április 19. 11:15 | ||
romeo | Adatlap | 504704 | 2010. április 18. 22:00 | ||
Üdv Miniman! A jutai radarszázad gépei. | |||||
miniman | Adatlap | 504703 | 2010. április 18. 21:46 | ||
Abszolút, köszönöm! | |||||
romeo | Adatlap | 504702 | 2010. április 18. 20:41 | ||
Maz | Adatlap | 504701 | 2010. április 18. 18:16 | ||
Rendszeresítve szerintem nem, de a flotilla használt pár darabot. Volt ZiSz-485 is pár darab, az egyiknek HE-303 volt a rendszáma kép szerint. | |||||
romeo | Adatlap | 504700 | 2010. április 18. 17:40 | ||
romeo | Adatlap | 504699 | 2010. április 17. 11:12 | ||
Üdv Miniman! Elnézést, én tévedtem. A Kraz + PSzH-ról csak ez az egy van. Van néhány más KrAZ-255 fotóm, ha érdekel felteszem. | |||||
romeo | Adatlap | 504698 | 2010. április 17. 11:11 | ||
Üdv Miniman! Elnézést, én tévedtem. A Kraz + PSzH-ról csak ez az egy van. Van néhány más KrAZ-255 fotóm, ha érdekel felteszem. | |||||
miniman | Adatlap | 504697 | 2010. április 17. 09:25 | ||
Bocs Romeo...a kérdés a Kraz-vontatta darabra vonatkozott...meglepő módon a Kraz érdekel :-) De nagyon köszönöm a válaszodat. | |||||
juge75 | Adatlap | 504696 | 2010. április 17. 09:23 | ||
Hang lokátor, Cegléden is volt úgy tudom. Tüzérségi tűz bemérésére használható. Hasonló elven működik az Amcsik fegyver bemérő berendezése is, amivel a rejtve tüzelő ellenség pozícióját lehet bemérni és célzott tüzet leadni rá. | |||||
romeo | Adatlap | 504695 | 2010. április 17. 07:55 | ||
Üdv g66! Fotód nincs a hangfelderítő ZIL-ről? Köszönöm! | |||||
lucky | Adatlap | 504694 | 2010. április 16. 22:20 | ||
g66 | Adatlap | 504693 | 2010. április 16. 22:19 | ||
Tüzérségi hangfelderítő.Egy üteg öt zil 131-esből állt,egy központ kocsi,egy híradó és három bázis kocsi továbbá egy kiszolgáló Csepel(HT 71-55)ÉS EGY Mókus őrsnek nevezett felderítő Gaz 66ból(talán HR 79-34 már nem emlékszem).Ahogy a neve is mondja hangokat mért éles lövészeten az ellenséges tarackok hangját és az így bemért hangok koordinátáinak alapján tudtak a tüzérek tüzet vezetni az ellenségre meglehetős pontossággal.1987-ben vadi új ,gyönyörű Zilek voltak,nagyon jók voltak terepen,de nem igaz,hogy 100-on100-at fogyasztott,mert inkább 120-at.A Bakonyban az üzemanyagos Uralok olyan vastag csövön töltötték bele az akkor még létező 86-os benzint,mint az alkarom.Hat alkalommal vettem részt hadgyakorlaton sorállományúként és egyszer tartalékosként 1994-ben.Akkor már a Zilekkel nem találkoztam,ellátó sofőrként húztam a gulyás ágyút és a platón vittem a szakácsokat egy dízel Urallal ami szintén egy remek jármű volt.HF 01-06 volt a rendszáma.Nagy kár Zilekért és gondolom azUralokért is.Jobb sorsot érdemelnének mint a szétvágás.A szívem szakad meg értük.A bakonyi hadgyakorlatokról is tudnék mesélni ,de az egy más történet,majd máskor.Üdv:g66. | |||||
romeo | Adatlap | 504692 | 2010. április 16. 08:11 | ||
Üdv miniman! Igen van még egy, ezen látni az antennát is. | |||||
miniman | Adatlap | 504691 | 2010. április 16. 05:59 | ||
lucky | Adatlap | 504690 | 2010. április 15. 18:56 | ||
romeo | Adatlap | 504689 | 2010. április 15. 17:05 | ||
g66 | Adatlap | 504687 | 2010. április 15. 15:52 | ||
A HH-90-73 Zil 131 hangfelderítő jármű.Marcaliban is ilyenek voltak a HH 90-66,67,68,69ÉS A90-70-ES.Az enyém volt a HH 90-67-es 1987-88-ban. | |||||
Maz | Adatlap | 504686 | 2010. április 13. 14:04 | ||
Szia! Majdnem. D12A-525A típusú motor hajtja, valamint legjobb tudomásom szerint volt benne egy kis kéthengeres motor a segédüzemeknek. Amennyire tudom ez a motor legjelentősebben a végére épített gyorsítóhajtóműben tér el mondjuk a V-54 motortól. Talán az indítómotor és a generátor is más. Maga a blokk a jellegzetes szelepfedelek első ránézésre elárulják a rokonságot. | |||||
Indiana73 | Adatlap | 504685 | 2010. április 13. 13:16 | ||
Szia! A rendszámok alapján szerintem igen úgy láttam mindegyiknek cuba felirat van a lemezén. | |||||
Freddy | Adatlap | 504684 | 2010. április 13. 13:09 | ||
Ezek a képek Kubában készültek? | |||||
pipi | Adatlap | 504683 | 2010. április 13. 12:48 | ||
Sziasztok! Egy kérdés: a MAZ-543-t mi hajtotta meg? Csak nem harkocsimotor? Bocs ez kettő:-) Üdv | |||||
romeo | Adatlap | 504682 | 2010. április 12. 23:08 | ||
Indiana73 | Adatlap | 504681 | 2010. április 12. 20:37 | ||
balaton | Adatlap | 504680 | 2010. április 11. 20:51 | ||
Nemrég valaki kért tőlem Kraz-nyergesvontatóhoz műgyanta kereket. Bocs, de már nem ugrik be a neve, ha olvassa, írjon magánba, mert már úton van hozzám néhány Armory-s makett, köztük ez is. balatonmodell@gmail.com | |||||
Johnie | Adatlap | 504675 | 2010. április 11. 18:01 | ||
Már régi munka. El is ajándékoztam mindkettőt. | |||||
lucky | Adatlap | 504674 | 2010. április 11. 17:59 | ||
Szép munka. Én még le vagyok ragadva a dipánál. | |||||
Johnie | Adatlap | 504672 | 2010. április 11. 17:51 | ||
Ha vékony lenne nyomtass Tescos fényképpapírra. Szebb lesz a rajz is, merevebb a papír is. | |||||
romeo | Adatlap | 504671 | 2010. április 11. 17:13 | ||
Sennás | Adatlap | 504670 | 2010. április 11. 15:35 | ||
Tényleg ezt otthon a saját nyomtatóval meg lehet oldani?Mármint a nyomtatós papír nem túl vékony? | |||||
juge75 | Adatlap | 504665 | 2010. április 11. 11:54 | ||
romeo | Adatlap | 504663 | 2010. április 11. 10:25 | ||
B.Gyula | Adatlap | 504662 | 2010. április 10. 18:37 | ||
Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni. Kb. egy éve találtam egy "képtár" oldalon bontásra itélt magyar haditechnikai eszközökről(autók,repülők,helikopterek stb.),és épületekről fotókat.Úgy emlékszem hogy elhagyatott katonai objektumok címszó alatt "valahol európában"néven futottak a képek.Az utóbbi időben többször is próbáltam megtalálni, de nem jártam sikerrel. Valaki nem tud információt adni, hogy hol keressem ezeket a képeket? Előe is köszönöm. Sziasztok | |||||
Freddy | Adatlap | 504661 | 2010. április 10. 14:32 | ||
Ja, első kép, amin nem egyszínű zöldek. | |||||
juge75 | Adatlap | 504660 | 2010. április 10. 14:28 | ||
Engem a 18-as képen látható ZSU-57-2 Büszkék fogtak meg, lehetséges Rétsági vagy Aszódi járművek. | |||||
Freddy | Adatlap | 504659 | 2010. április 10. 14:10 | ||
Köszönöm! A GAZ-69-esem akkor ilyen lesz, ha végre meghozza a postás. Gondolom, akkor az elején középen is van egy fehér csík, mint a többi 68-as VSZ-járműnek. Azt a Roburt meg nem bírtam kinézni:) | |||||
romeo | Adatlap | 504657 | 2010. április 10. 08:39 | ||
Sennás | Adatlap | 504656 | 2010. április 9. 21:07 | ||
romeo | Adatlap | 504655 | 2010. április 9. 21:00 | ||
Bocsi! helyesen: Bal oldalon látható pótkocsi. | |||||
romeo | Adatlap | 504654 | 2010. április 9. 20:59 | ||
romeo | Adatlap | 504653 | 2010. április 9. 20:56 | ||
Üdv Freddy! a 4-es VS-FUG (vegyi-,sugérfelderítő) a 11-es GAZ-69 a 12-es Robur lo-1800 |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |