<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
mykman | Adatlap | 504933 | 2010. június 18. 10:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 504932 | 2010. június 18. 07:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mykman! Szerintem kérj engedélyt a Hadtörténeti Intézettől, és talán a Petőfiben körbefotózhatod. Addig, egy régi keceli kép... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 504931 | 2010. június 17. 23:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
már nem igy néz ki:) régebbi kép amugy képek és valóság alapján nem túl öblös... de mondom sokat változott azóta:D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 504930 | 2010. június 17. 23:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem lesz így túlságosan öblös a motorháztető? Én az elejét toldottam. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Maz | Adatlap | 504929 | 2010. június 17. 22:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem meg Budán. Nem is egyet. HL-20-17 és HL-20-18 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 504928 | 2010. június 17. 22:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! felvehetnénk a kapcsolatot ugyanis énis ebben a cipőben járok :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mykman | Adatlap | 504927 | 2010. június 17. 11:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi Jimbow ! Kecelen voltam annó csak akkor még csak szemeztem vele. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 504926 | 2010. június 17. 11:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 504925 | 2010. június 17. 10:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem Pesthez legközelebb Kecelen. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mykman | Adatlap | 504924 | 2010. június 17. 10:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok ! Nem tudja valaki hol tudok pesten MAZ-537 est fotózni ? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
farkas469 | Adatlap | 504923 | 2010. június 17. 07:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 504922 | 2010. június 15. 10:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Afgán MAZ-543 (Scud-B): img15.nnm.ru/0/7/2/7/6/f1201c6e7801ab0ab4d68c77abd.jpg | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 504921 | 2010. június 14. 11:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 504920 | 2010. június 13. 10:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Tegnap kinn voltam a Veres Kft telepén, ahol sikerült jól körbenéznem és fotóznom a Krazanjukat. Egy Kraz alvázra van ráépítve egy AN-2-es repülő. Mindene funkcionál, működik, a pilótafülkéből kell vezetni. Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 504919 | 2010. június 10. 07:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Tudnátok segíteni? Milyen radar ez - rendeltetés, típus? Köszönöm! itt találtam: www.emvhg.hu/borze.php | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 504918 | 2010. június 9. 23:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Maz | Adatlap | 504917 | 2010. június 9. 22:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Áhh, nem. -KrAZ-255 B a típus. A mellső sárhányón látszanak a fényszórók dobozai, innét beazonosítható. -Hátsó oldalfalmagasítók le vannak szedve, azért látszik alacsonynak. Miért? Mert a PTSz-M-nek a CsMZAP-5208-ra felálláskor nagyon előre kell mennie, hogy felhajthassák a rámpát. Tehát ezzel a géppel CsMZAP-5208 trélert vontatnak, rajta általában PTSz-M-mel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 504916 | 2010. június 9. 21:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igaz setle az vasúti "BETON AJ" Vagy lenyomja a hátuját nem viszi el a víz.Le van terhelve. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 504915 | 2010. június 9. 21:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia!gondolom a hátsó oldalfalak,így nem kell lehajtogatni a vízbe.Meg föl annyi vizet felemelni vele szép kis meló.Jóval könnyebb így pakolni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
setle1 | Adatlap | 504914 | 2010. június 9. 21:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Helló.Lehet,hogy rossz a tipp,de mindtha betom vasúti talpfákat vinne. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Maz | Adatlap | 504913 | 2010. június 9. 21:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Majdnem, még jobb irányban keresgélsz. De nem meg van pakolva, hanem le van véve valami. Ha rájöttök mi és miért, már meg is van a megoldás. (Az, hogy árvízben megy még könnyít a dolgon.) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 504912 | 2010. június 9. 21:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem sima Kraz, csak azért tűnik furcsának a plató, mert meg van pakolva a hátsó fertálya egymás mellé fektetett valamikkel (gerendákkal?) és az tűnhet padlónak. Szvsz. ÜDv | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Maz | Adatlap | 504911 | 2010. június 9. 21:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
KrAZ stimmt, azon belül is meg lehet határozni a típust. Eleje felé keresgéljetek. Platóirányban jó felé indultál, de nem pontonos. (Sima platós amúgy a szentem). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Maz | Adatlap | 504910 | 2010. június 9. 21:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szombaton voltam Bécsben, az Arzenálban. Van kiállítva egy Internationel teherautó. Hogy ezek a pofátlan amerikaiak hogy lenyúlták a fülkét az oroszoktól évekkel a ZiSz-150-es gyártása előtt. ;-) Holnap, ha lesz időm és energiám, akkor a cégtől rakok fel pár képet. Csodás dolgok voltak amúgy, Szlovákok hoztak pl. egy GAZ-46 kis úszó gépkocsit. mykman! Megkaptam, próbálom elküldeni a válaszom, de nem nagyon repeszt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 504909 | 2010. június 9. 20:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem Kraz, viszont a platója elég furán lapos. Pontonos talán? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Maz | Adatlap | 504908 | 2010. június 9. 20:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
galeria.index.hu/belfold/2010/06/07/arviz_a_magasbol/ Találós kérdés: -Milyen típus szerepel a képen? -Mire használják általában ezt a konkrét darabot? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
MAZHL2005 | Adatlap | 504907 | 2010. június 9. 15:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az érdekes mert anyukámnak a seregben volt 214-es Kraz TMM hídvetője és abba ijen motor volt, azt hittem tévedtem és összkevertem a Kraz-t az Ural-al de még így sem stimmel mert ráadásul az Ural-4320 ban KamAZ-740.10 típusú motor volt. Szoval nekem is szöget ütött a fejembe ez Kamaz motor kérdés | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 504906 | 2010. június 9. 15:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 504905 | 2010. június 9. 15:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mykman | Adatlap | 504904 | 2010. június 9. 15:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Maz ! Megkaptad a levelem ? Ha nem akkor irj nekem légyszives. Köszi :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Maz | Adatlap | 504903 | 2010. június 9. 11:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
>a régi krazok 200 LE-s Jamz (Jaroszlavi motorgyár) V8-as motorját A régi KrAZ-okban sorhatos kétütemű dízel motor volt. Na az szinte egy az egyben megtalálható volt a GM katalógusában. De még azon is módosítottak egy kicsit. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 504902 | 2010. június 9. 11:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 504901 | 2010. június 9. 10:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Robi! Itt nézz körül, vagy innen próbálj elindulni, hátha találsz valamit. Egyébként, ha jól tudom 1976. februárjában jött le az első KamAZ a futószalagról. www.kamaz.ru/ru/media/photo/auto_spec/models3/ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 504900 | 2010. június 8. 21:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rabszállító Ural, ha valakinek lenne egy elfekvő Omega-K készlete, és nagyon nem akarna olyat csinálni belőle, amit valaki más már csinált:) www.russianmilitarytrucks.com/albums/Travelling-Tim/DSD1777.jpg | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
MAZHL2005 | Adatlap | 504899 | 2010. június 8. 20:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv. Én úgy tudon, hogy a Kamazokban a régi krazok 200 LE-s Jamz (Jaroszlavi motorgyár) V8-as motorját alkalmazták. A legenda szerint Mack másolat | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Robi | Adatlap | 504898 | 2010. június 8. 19:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok 1 kérdésem lenne hozzátok aki tud minél hamarabb válaszoljon Az első Kamaz teherautó motorja milyen licenc volt ki gyártotta? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mykman | Adatlap | 504897 | 2010. június 8. 16:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Maz | Adatlap | 504896 | 2010. június 8. 14:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Eredetiben, vagy beszkennelve? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mykman | Adatlap | 504895 | 2010. június 8. 14:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok ! Maz-537 kézikönyvet keresek , ha valaki tud ebben segíteni az nagy segítség lenne. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 504894 | 2010. június 7. 20:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jó az URAL, de mégjobb, ha akciós a búvárszemüveg... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
notarius | Adatlap | 504893 | 2010. június 7. 19:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vajon van már megfelelő mennyiségű géppuska a lőállásba kint? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 504892 | 2010. június 7. 19:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 504891 | 2010. június 7. 07:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ugyanez a gumi van a Gecko-n is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 504890 | 2010. június 7. 07:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 504889 | 2010. június 6. 23:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ural. A Kraznak íves és egyenletesen széles a sárvédője. (Pár hete mennyit kerestem Uralról hátulnézeti képet...) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 504888 | 2010. június 6. 23:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vagy talán KrAZ? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 504887 | 2010. június 6. 23:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 504886 | 2010. június 6. 17:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv.! Hamarosan leadom a rendelést az Armory Hobby-nak. Ha valakinek kell valami orosz-különlegesség (Lehetőleg Armory vagy Z+Z.), kérem jelezze. balatonmodell@gmail.com | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Maz | Adatlap | 504885 | 2010. június 6. 08:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ezért szoktam röhögve nézni az amerikai favágók nehézségeiről szóló sorozatokat. :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
setle1 | Adatlap | 504884 | 2010. június 5. 21:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok. Ha valaki esetleg még nem látta ezt a videót,akkor érdemes megtekinteni.www.youtube.com/watch |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Miért pont a Hadtörténeti Intézettől kell engedényt kérni és nem a laktanya parancsnoktól?