/ Fórumok /

MAZ, Kraz, Kamaz, Zil és társaik

Auto Zavod CCCP - avagy a keleti autóipar fémszörnyei, nem csak szovjet-orosz, hanem csehszlovák (Tatra, Praga), magyar (Rába, Csepel) és más nemzetű teherautók is.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158.
szt.si 504937 2010. június 18. 12:30
Válasz erre
Lhasaban
Lhasaban

Tibet, Lhasza
szt.si 504936 2010. június 18. 12:27
Válasz erre
szt.si 504935 2010. június 18. 12:24
Válasz erre
5200m-en sárban
5200m-en sárban

Próbálok felrakni képeket az ural expedíciós lakóautónkról, de nem sikerül beillesztenem...
Van valakinek valamilyen ötlete, hogy miért?
páncélos 504934 2010. június 18. 11:59
Válasz erre
Mert a HTI-nek van üzemképes gépe. Mivel az övék, tőlük kell engedélyt kérni, és nem utolsósorban ők tudják, éppen hol van a jármű.
mykman 504933 2010. június 18. 10:36
Válasz erre
Köszi páncélos , majd megpróbálom ! :)
Miért pont a Hadtörténeti Intézettől kell engedényt kérni és nem a laktanya parancsnoktól?
páncélos 504932 2010. június 18. 07:57
Válasz erre
MAZ-537 Kecel
MAZ-537 Kecel

Mykman!

Szerintem kérj engedélyt a Hadtörténeti Intézettől, és talán a Petőfiben körbefotózhatod.
Addig, egy régi keceli kép...
joci232 504931 2010. június 17. 23:07
Válasz erre
már nem igy néz ki:)

régebbi kép

amugy képek és valóság alapján nem túl öblös... de mondom sokat változott azóta:D
Freddy 504930 2010. június 17. 23:05
Válasz erre
Nem lesz így túlságosan öblös a motorháztető? Én az elejét toldottam.
Maz 504929 2010. június 17. 22:48
Válasz erre
Szerintem meg Budán. Nem is egyet. HL-20-17 és HL-20-18
joci232 504928 2010. június 17. 22:37
Válasz erre
20100211661
20100211661

Üdv!

felvehetnénk a kapcsolatot ugyanis énis ebben a cipőben járok :)
mykman 504927 2010. június 17. 11:22
Válasz erre
Köszi Jimbow !
Kecelen voltam annó csak akkor még csak szemeztem vele. :)
Jimbow 504926 2010. június 17. 11:12
Válasz erre
Szia!

Mindjárt emailezek MAZ ügyben.
Üdv!
Ákos 504925 2010. június 17. 10:59
Válasz erre
Szerintem Pesthez legközelebb Kecelen.
mykman 504924 2010. június 17. 10:56
Válasz erre
Sziasztok !

Nem tudja valaki hol tudok pesten MAZ-537 est fotózni ?
farkas469 504923 2010. június 17. 07:50
Válasz erre
ural4320
ural4320

Helló Csaba Zoli!
Itt egy fotó a készűlő Uralodról. Lassan de biztosan...
Üdv.
Farkas Tibor
páncélos 504922 2010. június 15. 10:05
Válasz erre
romeo 504921 2010. június 14. 11:45
Válasz erre
d7ffdd7cab5b
d7ffdd7cab5b
a06b051f934c
a06b051f934c
9c996c5ddf32
9c996c5ddf32

Üdv!

Az utóbbi időben megjelent néhány érdekes fotó orosz páncélozott teherautókról.
Gabi 504920 2010. június 13. 10:08
Válasz erre
aIMG_0431
aIMG_0431
aIMG_0432
aIMG_0432
aIMG_0433
aIMG_0433
aIMG_0434
aIMG_0434
aIMG_0435
aIMG_0435
aIMG_0436
aIMG_0436
aIMG_0437
aIMG_0437
aIMG_0438
aIMG_0438
aIMG_0439
aIMG_0439
aIMG_0440
aIMG_0440
aIMG_0441
aIMG_0441
aIMG_0442
aIMG_0442
aIMG_0443
aIMG_0443
aIMG_0445
aIMG_0445
aIMG_0455
aIMG_0455
aIMG_0464
aIMG_0464
aIMG_0465
aIMG_0465
aIMG_0466
aIMG_0466
aIMG_0493
aIMG_0493

Sziasztok!

Tegnap kinn voltam a Veres Kft telepén, ahol sikerült jól körbenéznem és fotóznom a Krazanjukat. Egy Kraz alvázra van ráépítve egy AN-2-es repülő. Mindene funkcionál, működik, a pilótafülkéből kell vezetni.

Gabi
romeo 504919 2010. június 10. 07:55
Válasz erre
1276014399_800x600
1276014399_800x600

Sziasztok!

Tudnátok segíteni? Milyen radar ez - rendeltetés, típus?
Köszönöm!

itt találtam: www.emvhg.hu/borze.php
Jimbow 504918 2010. június 9. 23:13
Válasz erre
zsolca_03
zsolca_03

Tá-dámm :)
Maz 504917 2010. június 9. 22:14
Válasz erre
tisztavatas_2007_164
tisztavatas_2007_164

Áhh, nem.
-KrAZ-255 B a típus. A mellső sárhányón látszanak a fényszórók dobozai, innét beazonosítható.
-Hátsó oldalfalmagasítók le vannak szedve, azért látszik alacsonynak. Miért? Mert a PTSz-M-nek a CsMZAP-5208-ra felálláskor nagyon előre kell mennie, hogy felhajthassák a rámpát. Tehát ezzel a géppel CsMZAP-5208 trélert vontatnak, rajta általában PTSz-M-mel.
Sennás 504916 2010. június 9. 21:50
Válasz erre
Igaz setle az vasúti "BETON AJ" Vagy lenyomja a hátuját nem viszi el a víz.Le van terhelve.
Sennás 504915 2010. június 9. 21:48
Válasz erre
Szia!gondolom a hátsó oldalfalak,így nem kell lehajtogatni a vízbe.Meg föl annyi vizet felemelni vele szép kis meló.Jóval könnyebb így pakolni.
setle1 504914 2010. június 9. 21:47
Válasz erre
Helló.Lehet,hogy rossz a tipp,de mindtha betom vasúti talpfákat vinne.
Maz 504913 2010. június 9. 21:41
Válasz erre
Majdnem, még jobb irányban keresgélsz. De nem meg van pakolva, hanem le van véve valami. Ha rájöttök mi és miért, már meg is van a megoldás. (Az, hogy árvízben megy még könnyít a dolgon.)
Jimbow 504912 2010. június 9. 21:31
Válasz erre
Szerintem sima Kraz, csak azért tűnik furcsának a plató, mert meg van pakolva a hátsó fertálya egymás mellé fektetett valamikkel (gerendákkal?) és az tűnhet padlónak. Szvsz.

ÜDv
Maz 504911 2010. június 9. 21:13
Válasz erre
KrAZ stimmt, azon belül is meg lehet határozni a típust. Eleje felé keresgéljetek.
Platóirányban jó felé indultál, de nem pontonos. (Sima platós amúgy a szentem).
Maz 504910 2010. június 9. 21:11
Válasz erre
Szombaton voltam Bécsben, az Arzenálban.
Van kiállítva egy Internationel teherautó. Hogy ezek a pofátlan amerikaiak hogy lenyúlták a fülkét az oroszoktól évekkel a ZiSz-150-es gyártása előtt. ;-)

Holnap, ha lesz időm és energiám, akkor a cégtől rakok fel pár képet. Csodás dolgok voltak amúgy, Szlovákok hoztak pl. egy GAZ-46 kis úszó gépkocsit.

mykman!

Megkaptam, próbálom elküldeni a válaszom, de nem nagyon repeszt.
Freddy 504909 2010. június 9. 20:59
Válasz erre
Szerintem Kraz, viszont a platója elég furán lapos. Pontonos talán?
Maz 504908 2010. június 9. 20:43
Válasz erre
galeria.index.hu/belfold/2010/06/07/arviz_a_magasbol/

Találós kérdés:
-Milyen típus szerepel a képen?
-Mire használják általában ezt a konkrét darabot?
MAZHL2005 504907 2010. június 9. 15:54
Válasz erre
Az érdekes mert anyukámnak a seregben volt 214-es Kraz TMM hídvetője és abba ijen motor volt, azt hittem tévedtem és összkevertem a Kraz-t az Ural-al de még így sem stimmel mert ráadásul az Ural-4320 ban KamAZ-740.10 típusú motor volt. Szoval nekem is szöget ütött a fejembe ez Kamaz motor kérdés
juge75 504906 2010. június 9. 15:16
Válasz erre
juge75 504905 2010. június 9. 15:16
Válasz erre
mykman 504904 2010. június 9. 15:09
Válasz erre
Szia Maz !

Megkaptad a levelem ?
Ha nem akkor irj nekem légyszives.
Köszi :)
Maz 504903 2010. június 9. 11:53
Válasz erre
>a régi krazok 200 LE-s Jamz (Jaroszlavi motorgyár) V8-as motorját

A régi KrAZ-okban sorhatos kétütemű dízel motor volt. Na az szinte egy az egyben megtalálható volt a GM katalógusában. De még azon is módosítottak egy kicsit.
PETI 504902 2010. június 9. 11:45
Válasz erre
páncélos 504901 2010. június 9. 10:37
Válasz erre
Robi!

Itt nézz körül, vagy innen próbálj elindulni, hátha találsz valamit.
Egyébként, ha jól tudom 1976. februárjában jött le az első KamAZ a futószalagról.

www.kamaz.ru/ru/media/photo/auto_spec/models3/
Freddy 504900 2010. június 8. 21:41
Válasz erre
Rabszállító Ural, ha valakinek lenne egy elfekvő Omega-K készlete, és nagyon nem akarna olyat csinálni belőle, amit valaki más már csinált:)
www.russianmilitarytrucks.com/albums/Travelling-Tim/DSD1777.jpg
MAZHL2005 504899 2010. június 8. 20:10
Válasz erre
Üdv. Én úgy tudon, hogy a Kamazokban a régi krazok 200 LE-s Jamz (Jaroszlavi motorgyár) V8-as motorját alkalmazták. A legenda szerint Mack másolat
Robi 504898 2010. június 8. 19:24
Válasz erre
Sziasztok
1 kérdésem lenne hozzátok aki tud minél hamarabb válaszoljon
Az első Kamaz teherautó motorja milyen licenc volt ki gyártotta?
mykman 504897 2010. június 8. 16:02
Válasz erre
Maz 504896 2010. június 8. 14:34
Válasz erre
mykman 504895 2010. június 8. 14:21
Válasz erre
Sziasztok !

Maz-537 kézikönyvet keresek , ha valaki tud ebben segíteni az nagy segítség lenne.
vlevi 504894 2010. június 7. 20:04
Válasz erre
image001.jpg@01CB0644.jpeg
image001.jpg@01CB0644.jpeg

Jó az URAL, de mégjobb, ha akciós a búvárszemüveg...
notarius 504893 2010. június 7. 19:54
Válasz erre
Vajon van már megfelelő mennyiségű géppuska a lőállásba kint?
romeo 504892 2010. június 7. 19:37
Válasz erre
MB G-280 C+R
MB G-280 C+R

Üdv!
juge75 504891 2010. június 7. 07:30
Válasz erre
Ugyanez a gumi van a Gecko-n is.
juge75 504890 2010. június 7. 07:30
Válasz erre
(100606123833)_Ural_1
(100606123833)_Ural_1
(100606123912)_Ural
(100606123912)_Ural

Uraim! Új Miniarm kerék Ural-hoz.
Freddy 504889 2010. június 6. 23:55
Válasz erre
Ural. A Kraznak íves és egyenletesen széles a sárvédője.
(Pár hete mennyit kerestem Uralról hátulnézeti képet...)
romeo 504888 2010. június 6. 23:19
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158.