<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
juge75 | Adatlap | 504988 | 2010. július 26. 20:16 | ||
Sennás | Adatlap | 504987 | 2010. július 24. 22:37 | ||
juge75 | Adatlap | 504986 | 2010. július 23. 08:23 | ||
Angol ismerősöm P-18 lokátort épít. Az alapjármű mind két járműnél 4320 Ural. www.modelarmour.com/index.php | |||||
romeo | Adatlap | 504985 | 2010. július 19. 22:13 | ||
romeo | Adatlap | 504984 | 2010. július 18. 20:20 | ||
farkas469 | Adatlap | 504983 | 2010. július 13. 15:39 | ||
lucky | Adatlap | 504982 | 2010. július 11. 10:59 | ||
Szia! Nincs mit! Sajnos néha hiányos a leírás, néhol kép sincsen, de legalább van vmi kiindulásképp. | |||||
kamovos | Adatlap | 504981 | 2010. július 10. 18:45 | ||
Szia Maz Ebben a linkben egyértelműen leírja, hogy indításra, használják. De némán hallgatnak a hidraulikáról! Börgöndön a mi 2db járművünkben nem csak generátor volt, hanem N-2 hidraulika szivattyú, GB-6 hidraulika blokk is. Jó magamnak is szerencsém volt használni mikor az RP-48 kormányerő csökkentőt cseréltem, és utána próbálnunk kellett. Lehet, hogy több változatot is építettek az Orosz Barátaink. Bár náluk volt anyag bőven! :) Üdv: kamovos | |||||
kamovos | Adatlap | 504980 | 2010. július 10. 18:45 | ||
Szia Lucky. Köszi a linket! Üdv: kamovos | |||||
lucky | Adatlap | 504979 | 2010. július 10. 15:33 | ||
aviaros.narod.ru/apa-12.htm Segítségül, de ti döntsetek. | |||||
kamovos | Adatlap | 504978 | 2010. július 9. 21:47 | ||
Szia Maz Lehet Apa 12 a neve! De ez mit sem változtat azon, amit írtam! A Mi-1 és a Ka-26 levegőindítású, és nincs szükségük külső áramforrásra indításkor! Sokkal inkább fogyasztották a 150 atmoszférás levegő palackokat téli üzemben mint amilyen mértékben terhelték az aksikat! Változatlanul állítom, hogy Börgöndön nem indító kocsiként, hanem a Rádiós és EMO-s berendezések üzemeltetéséhez, illetve a hidraulika rendszer teszteléséhez használtuk. Ezt a Járművet a Mi-1el egyidejűleg rendszeresítették Szentkirályon és később (1974) kerültek Börgöndre a fenti feladatköre történő alkalmazásra. Mindezektől függetlenül, későbbi időszakban a Mi-2 rendszerbeállítását követően (1982) a Javító Osztály használta a kompenzáló betonra történő vontatáskor, és hidegindítások alkalmával, valamint normál indításra is. Ennek az volt az oka, hogy a berepültetéseket nehéz előre tudni, viszont az Apakocsikat, előre lekellett igényelni, mert kevés volt belőlük, és a Mi-2 repülési napjait is ki kellet szolgálniuk, de ezt most inkább hagyjuk, mert már akkor is megfájdult a fejem ezektől a bürokrata ….-tól. Üdv: kamovos | |||||
Maz | Adatlap | 504977 | 2010. július 9. 18:32 | ||
>Nem apakocsi, de Akkor Tomika típusjelzése miért APA-12? | |||||
romeo | Adatlap | 504976 | 2010. július 9. 13:29 | ||
Kamovos | Adatlap | 504975 | 2010. július 9. 12:55 | ||
Szia Romeo Ez nem átalakított, direkt erre készült! 2 db volt belőle a börgöndi repülőtéren, és eredetileg zöldek voltak! Nem apakocsi, de lehetett róla indítani a Mi-1 Mi-2 Ka-26 helikoptert! A Mi-1, Mi-2 Ka-26 helikopterek elektromos berendezéseinek üzemeltetéséhez a motor illetve hajtómű indítás nélküli áram forrása volt, valamint a hidraulika rendszer tesztelését lehetett végrehajtani róla, szintén motorindítás nélkül. Főképpen a Mi-1 Mi-2-nél volt lényeges, mert ezeket a helikoptereket Sárkány hajtómű mechanikusa nem indíthatta! A Ka-26-nál más volt a helyzet, mert azt a Sárkány hajtómű mechanikusa indíthatta, hidraulikázáshoz. Viszont az EMO-sok, Rádiósok tudtak róla dolgozni, úgy is ha nem volt mechanikus aki indítson! A Gaz selejtezése után nem került leadásra, hanem a Javító Osztály, (Hangár) Berepültető csoportjából egy kolléga vette szárnyai alá, az ő beceneve volt az Omika így kapta a Gaz is a nevét és lett TOMIKA ami a gazdája eredeti neve is egyben. Ekkor kapta a terepszínű festését is, az üzemanyagot gyakorlatilag újították hozzá, mert már nem volt állomány táblán. Valamint ezzel vontatták a kompenzáló betonra a helikoptereket is. A reptér bezárását követően, pártfogója segítségével a többi technikai eszközzel együtt elvitték Szolnokra. Valószínű, hogy a képen ő ül a volán mögött is, sajnos nem kivehető az arca, de vezetni csak ő vezette. Üdv: kamovos | |||||
juge75 | Adatlap | 504974 | 2010. július 9. 12:51 | ||
Ez "Tomika" www.repulomuzeum.hu/Egyebek/Apakocsi.htm, www.repulomuzeum.hu/Sztori/Tomika.htm, csak eredeti állomás helyén, sorkatona koromban (1994-95) még vígan szaladgáltak vele Szolnokon a laktanyában az RBTA-sok. | |||||
notarius | Adatlap | 504973 | 2010. július 9. 12:20 | ||
Úgy rémlik ez APA-kocsiként szolgált. | |||||
romeo | Adatlap | 504972 | 2010. július 9. 11:33 | ||
romeo | Adatlap | 504971 | 2010. július 8. 18:02 | ||
romeo | Adatlap | 504970 | 2010. július 4. 14:19 | ||
maki | Adatlap | 504969 | 2010. július 4. 13:20 | ||
Nagyon jó kép! A szembelévő 260-as minden bizonnyal a szerelékes készlet lehet. | |||||
romeo | Adatlap | 504968 | 2010. július 4. 12:53 | ||
romeo | Adatlap | 504967 | 2010. július 4. 12:51 | ||
Kamovos,köszi! | |||||
Kamovos | Adatlap | 504966 | 2010. július 3. 16:32 | ||
Szia Romeo. A balfordulós szerintem az. A másik 3 tengelyes, azt nem hiszem, hogy 130-as lenne, inkább 131-es. Üdv: kamovos | |||||
Indiana73 | Adatlap | 504965 | 2010. július 3. 16:10 | ||
Jaj ez lemaradt:) www.youtube.com/watch | |||||
Indiana73 | Adatlap | 504964 | 2010. július 3. 16:05 | ||
Szevasztok! Hát szerintem brutális:)www.youtube.com/watch | |||||
romeo | Adatlap | 504963 | 2010. július 3. 13:31 | ||
romeo | Adatlap | 504962 | 2010. június 30. 23:17 | ||
balaton | Adatlap | 504961 | 2010. június 30. 20:21 | ||
Akartam ide betenni pár képet és infót, csak nem találtam. Pedig van valahol a gépemen. Emlékezetből nem akarok hülyeségeket írni :) | |||||
juge75 | Adatlap | 504960 | 2010. június 30. 17:39 | ||
Mit tudsz még róla? Annyit látok a dobozon, hogy fehérfém, rézmaratás és vákuum alkatrészek és limitált kiadás, eredeti müanyag makett mellett. Azért kérdezem, mert egy jó barátom érdeklődik róla a tengeren túlról (California). | |||||
balaton | Adatlap | 504959 | 2010. június 30. 17:33 | ||
Nem új. Szerintem az Omega makett fő alkatrészei és egy vákuumozott tartály van benne. | |||||
juge75 | Adatlap | 504958 | 2010. június 30. 17:25 | ||
Sennás | Adatlap | 504957 | 2010. június 25. 22:35 | ||
Szia romeo!Ez nem friss meg nem is az enyém de legalább együtt a 3 cica! | |||||
romeo | Adatlap | 504956 | 2010. június 25. 21:49 | ||
Holnap állítólag a hadikikötőben lezs a COUGAR - jó fotózást! | |||||
Indian73 | Adatlap | 504955 | 2010. június 24. 16:03 | ||
páncélos | Adatlap | 504954 | 2010. június 24. 14:58 | ||
KAMAZ, URAL, KRAZ: www.quansuvn.net/index.php/topic,2426.20.html | |||||
romeo | Adatlap | 504952 | 2010. június 23. 10:13 | ||
Jimbow | Adatlap | 504951 | 2010. június 23. 09:38 | ||
Szia! Ez tuti? Úgy tudom, az csak páncélozva van (legalábbis nálunk). Üdv! | |||||
romeo | Adatlap | 504950 | 2010. június 23. 08:36 | ||
farkas469 | Adatlap | 504949 | 2010. június 22. 07:57 | ||
Helló! A Joci232 Kun Józsit takar? Üdv Farkas Tibor farkas469@gmail.com | |||||
Freddy | Adatlap | 504948 | 2010. június 18. 22:59 | ||
www.russianmilitarytrucks.com/gallery2/Zil-131 Román Scud-szállító ZiL-131 | |||||
szt.si | Adatlap | 504947 | 2010. június 18. 15:10 | ||
A szentesi.gy@gmail.com ra írhatsz. Az autót körbe fényképezheted óbudán, ha egyeztetünk egy időt, tervrajzom már nincs róla. A felépítmény az eredetí rajta, némileg( ...) átépítve, meghosszabbítva és magasítva, ikarusz ablakokkal, stb. Üdv.; Gyuri | |||||
sanyi | Adatlap | 504946 | 2010. június 18. 15:06 | ||
Köszi! Lenne egy kérésem... Légyszi küldj egy e-mail címet, szeretnék Veletek kapcsolatba lépni, mert meg akarom építeni a 4320-ast. Épp ezért majd kérnék pár fotót, esetleg tervrajzot a felépítményről. Az e-amil címem: d.nash@freemail.hu Köszi és tényleg le a kalappal! Sanyi | |||||
szt.si | Adatlap | 504945 | 2010. június 18. 15:01 | ||
Soroljam? '98 ban építettük, eredetileg egy375 ös benzines alvázára, megjártuk vele a közel-keletet, majd 99-ben Iránon és Pakisztánon át Tibetet. 2000-ben átépítettük egy Kamaz motoros 4320-asra, majd 2005-ben egy YAMZ V6 tdi-re,ezzel jött a második tibeti út, immár oroszországon és kazahsztánon át. A benzinessel millió apró probléma volt , főleg az üzemagyag ellátás és fék témában. A mostani egy gyári új alváz, ez már viszonylag üzembiztos, leginkább elektromos bajok vannak vele, viszont ennek e fogyasztása már csak 33l/ 100 Km, míg a benzinesé közelítette a 60-at... | |||||
sanyi | Adatlap | 504944 | 2010. június 18. 14:52 | ||
Szia% Tiszteletre méltó út... Ha szabad érdeklődni, a géppel volt valami bajotok? | |||||
mykman | Adatlap | 504943 | 2010. június 18. 13:11 | ||
Aha , köszi az infót ! :) | |||||
szt.si | Adatlap | 504942 | 2010. június 18. 12:36 | ||
Jimbow | Adatlap | 504941 | 2010. június 18. 12:36 | ||
Sziasztok! Elég lassan halad az új oldal a sok kép miatt, ezért inkább már most megnyitom, így addig is lehet nézelődni, amíg fel nem kerül minden. A cím: mhrfweb.makett.org/MHRF/ A kereső még nem működik, a logó sem végleges, illetve még nagyon sok kép hiányzik. Lassan, de biztosan haladok, így kisebb fennakadások előfordulhatnak. Bármilyen visszajelzést, észrevételt szívesen várok, kiváltképp a hibák kapcsán, mivel a képek átméretezése, feltöltése, a galériák létrehozása nagyrészt automatizált, így nem tudok minden egyes képet ellenőrizni. Regisztrálni szükséges, azt hiszem, nem túl bonyolult:) Jó (korlátozott) böngészést mindenkinek! ÜDv, Ádám | |||||
szt.si | Adatlap | 504940 | 2010. június 18. 12:34 | ||
szt.si | Adatlap | 504939 | 2010. június 18. 12:33 | ||
szt.si | Adatlap | 504938 | 2010. június 18. 12:32 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Elkészült az Ural-375 átalakítóm (4320 maketthez,csak az orr).