<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
romeo | Adatlap | 505041 | 2010. augusztus 16. 21:45 | ||
miniman | Adatlap | 505039 | 2010. augusztus 15. 09:20 | ||
Csodahummer nem bírta a kiképzést? | |||||
juge75 | Adatlap | 505038 | 2010. augusztus 14. 21:15 | ||
Pedig segíthetnél. Nem reklámból, ezzel a témával foglalkozom, természetesen diszkréten, légvédelmi eszközök vonalon. Legalább egy levelet, vagy telefont lebonyolíthatnánk az illetővel (kölcsönösen lenne mit). Ha gondolod, és nem akadály számára sem, itt az elérhetőségem: juge75@hotmail.com | |||||
farkas469 | Adatlap | 505037 | 2010. augusztus 14. 20:55 | ||
Hali! Akitől kaptam ammak megigértem, hogy nem reklámozom... | |||||
romeo | Adatlap | 505036 | 2010. augusztus 14. 00:44 | ||
romeo | Adatlap | 505035 | 2010. augusztus 13. 23:09 | ||
juge75 | Adatlap | 505033 | 2010. augusztus 13. 12:46 | ||
Na megállj! :-) Linket adok, makettről: Iráni: www.missing-lynx.com/gallery/modern/maz537_cpritchett.html | |||||
joci232 | Adatlap | 505032 | 2010. augusztus 13. 12:39 | ||
juge75 | Adatlap | 505031 | 2010. augusztus 13. 12:26 | ||
Libanonit is találtam. | |||||
pipi | Adatlap | 505030 | 2010. augusztus 13. 12:25 | ||
Köszi!Feleszed,vagy átküldöd a képet az iráni-ról? Megkaptad, vagy már le is adtad a színesfémbrókernak:-)? | |||||
juge75 | Adatlap | 505029 | 2010. augusztus 13. 12:17 | ||
Képet egy darabot sem találtam eddig, elvileg lehetséges, említenek jugoszláv származású járműveket, de képet csak Iráni járműről találtam. | |||||
pipi | Adatlap | 505028 | 2010. augusztus 12. 21:22 | ||
Sziasztok! (hátha most:-) Tudja-e valaki, volt Iraknak Maz537-se.Esetleg kép, szín. Köszi előre is. | |||||
juge75 | Adatlap | 505027 | 2010. augusztus 12. 19:19 | ||
Szia! Ez a Járda! Honnan van a kép? Van több és jobb felbontásban is? | |||||
romeo | Adatlap | 505026 | 2010. augusztus 12. 19:10 | ||
Üdv Farkas469! A plató oldalfalán kivágás van - ez azt jelenti, hogy a ZU-23-2 légvéd. gépágyú hordozója volt. | |||||
romeo | Adatlap | 505025 | 2010. augusztus 12. 19:08 | ||
balaton | Adatlap | 505024 | 2010. augusztus 12. 15:41 | ||
Ilyet kérdezni... | |||||
farkas469 | Adatlap | 505023 | 2010. augusztus 12. 15:16 | ||
romeo | Adatlap | 505022 | 2010. augusztus 11. 23:06 | ||
romeo | Adatlap | 505021 | 2010. augusztus 11. 22:18 | ||
romeo | Adatlap | 505020 | 2010. augusztus 11. 22:17 | ||
T-72AV | Adatlap | 505019 | 2010. augusztus 10. 11:25 | ||
T-72AV | Adatlap | 505018 | 2010. augusztus 10. 11:01 | ||
romeo | Adatlap | 505017 | 2010. augusztus 9. 23:25 | ||
romeo | Adatlap | 505015 | 2010. augusztus 9. 15:47 | ||
Üdv Jimbow! A harmadik fotón MB G-250 látható Fagottal. | |||||
Jimbow | Adatlap | 505014 | 2010. augusztus 9. 09:21 | ||
unicellular | Adatlap | 505013 | 2010. augusztus 9. 09:01 | ||
Sziasztok! Segítséget kérnék... Meg tudjátok mondani, hogy az Ural 4320 platójának a rakodófelülete (padlója:)) fa- vagy fém borítású? Előre is köszönöm! | |||||
Jimbow | Adatlap | 505012 | 2010. augusztus 9. 00:20 | ||
Sziasztok! Meg tudná nekem valaki mondani, hogy mi a különbség a G-270-es és G-280-as Mercedes terepjárók közt úgy általában? Mert van két sorozatom, tök úgy néznek ki a kocsik, mégis az egyik 270-esnek (1. kép), a másik 280-asnak volt (2. kép) kiírva. Az első az két éves kép. Meg az alváltozatokkal sem nagyon vagyok tisztában. A BA-6 ha jól látom a négyajtós, négyüléses, normáltetős. A BA-10 a kétajtós, ponyvás, előrehajtható ablakkal. Na erre most lőttem egyet, kétajtós, de négyüléses, és ponyvás is :) Kicsit úgy tűnik, hogy ez még a régebbi eresztés. Hálás lennék, ha valaki segíteni tudna. ÜDv! | |||||
Zéé74 | Adatlap | 505011 | 2010. augusztus 8. 17:37 | ||
De miért is kell egyáltalán katonai járművekre fényvisszaverős rendszám? | |||||
romeo | Adatlap | 505010 | 2010. augusztus 8. 17:18 | ||
romeo | Adatlap | 505009 | 2010. augusztus 8. 15:28 | ||
romeo | Adatlap | 505008 | 2010. augusztus 8. 14:59 | ||
MAZHL2005 | Adatlap | 505007 | 2010. augusztus 5. 12:50 | ||
Nekem egy kicsit többnek tűnt mint ey "egyszerü" bontás. Egyfajta hátsó gondolat motoszkált a fejemben, mintha az épület egykor valami rosszat képviselt volna és élvezettel vetettek véget puszta jelenlétének. Gondoltam a párbeszédből kiderül a lebontás oka, amúgy engem a dózer érdekel mert ilyet csak képen láttam és kiváncsi voltam hogy, mit tud a "kicsike" | |||||
Muzzy | Adatlap | 505006 | 2010. augusztus 5. 11:28 | ||
MAZHL2005! Minek a miértjére vagy kíváncsi? Le kellett bontani a házat, és a buldózert használták erre. Közben még ökörködtek egy kicsit. Muzzy | |||||
notarius | Adatlap | 505005 | 2010. augusztus 5. 07:18 | ||
Durvák ezek a szarrá kopott gumik. Azt hittem egyedi, hogy pl. nagyapám által használt vipponon olyan, mintha semmi minta nem lenne, de látom, hogy nem egyedi. :) | |||||
romeo | Adatlap | 505004 | 2010. augusztus 4. 23:33 | ||
juge75 | Adatlap | 505003 | 2010. augusztus 4. 23:09 | ||
juge75 | Adatlap | 505002 | 2010. augusztus 4. 23:02 | ||
juge75 | Adatlap | 505001 | 2010. augusztus 4. 22:34 | ||
Gyanúsan az. A motorház tetőn pedig az akkori felségjel. HA 524 Jeep. | |||||
romeo | Adatlap | 505000 | 2010. augusztus 4. 22:21 | ||
MAZHL2005 | Adatlap | 504999 | 2010. augusztus 4. 20:53 | ||
Üdv DET-250-es, Dízel-elekromos dózer és egy ház... www.youtube.com/watch Ha valaki tud oroszul, megfejtené nekem a miértjét, előre is köszönöm. | |||||
pipi | Adatlap | 504998 | 2010. augusztus 3. 22:04 | ||
Sziasztok! Tudja-e valaki Irak rendelkezett Maz537-tel? Esetleg kép? Üdv pipi | |||||
juge75 | Adatlap | 504997 | 2010. augusztus 3. 21:51 | ||
Freddy | Adatlap | 504996 | 2010. augusztus 3. 21:37 | ||
Az ICM 1/72-es ZiL-131-ese mennyire pontos? | |||||
T-72AV | Adatlap | 504995 | 2010. augusztus 2. 14:20 | ||
Jimbow | Adatlap | 504994 | 2010. augusztus 1. 21:38 | ||
Még Kraz képek, ha érdelem valakit. Sajnos épp bedöglött minden, de a képtár és a regisztráció elvileg működik, de csak azt az egy linket használjátok. mhrfweb.makett.org Üdv! | |||||
Zéé74 | Adatlap | 504993 | 2010. augusztus 1. 18:20 | ||
Szükség is van rájuk... :( | |||||
jokogeri | Adatlap | 504992 | 2010. augusztus 1. 18:16 | ||
Ezt nagyon jól tetted! Köszönöm minden, jelenleg Krazt építő nevében. | |||||
tüzér | Adatlap | 504991 | 2010. augusztus 1. 17:50 | ||
romeo | Adatlap | 504990 | 2010. augusztus 1. 13:04 | ||
romeo | Adatlap | 504989 | 2010. július 31. 16:31 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Az afgán utak kinyírnak mindent.