<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Maz | Adatlap | 505093 | 2010. szeptember 7. 23:44 | ||
A-3 | Adatlap | 505092 | 2010. szeptember 7. 23:14 | ||
Bizonyára úgy van ahogy írod de 1984-től javítottunk a légierőnek APA kocsikat és még vezettem ponyvatetős változatot. Fokozatosan lettek átépítve Debrecenben a 13-as autójavítóban és az alvázakat ugyanúgy URAL-375-ösként kaptuk vissza függetlenűl az átépítéstől. Az általunk megírt javítási jegyzőkönyvekben is így szerepeltek amit annó a seregnek kűldtünk. A "D" jelzés a KAMAZ motoros változatot jelentette amit APA-5D-nek nevezett az orosz alaptechnológia is. | |||||
Maz | Adatlap | 505091 | 2010. szeptember 7. 21:38 | ||
>de emlékeim szerint csak benzines URAL-ok voltak a vontatók Akkor elárulok neked egy nagy titkot, de senkinek el ne mondd, mert akkor nem fogok tudni kin röhögni az arcomat kaparva: Az URAL-375D az a csukott vezetőfülkés benzines URAL. A sima URAL-375 még vászontetős volt. A dízel meg 4320(meg 4420, meg 5323, meg még egy rakás másik) Tehát a D betű nem a dízelt jelöli. Még ha ez olyan könyvekben is szerepel, mint pl a MAGYAR SZÁRAZFÖLDI HADERŐ című becses kiadvány, amiben van még pár taigetosz pozitív adat. | |||||
A-3 | Adatlap | 505090 | 2010. szeptember 7. 15:05 | ||
Ezen a dísszemlén én is résztvettem a szolnoki csapat tagjaként de emlékeim szerint csak benzines URAL-ok voltak a vontatók. A KAMAZ motorosok csak a 80-as évek elején jelentek meg az MN-nél. Ha van valakinek eltérő infója szivesen veszem! | |||||
romeo | Adatlap | 505089 | 2010. szeptember 7. 13:54 | ||
romeo | Adatlap | 505088 | 2010. szeptember 7. 13:51 | ||
specnaz78 | Adatlap | 505087 | 2010. szeptember 6. 16:16 | ||
Biztos jó lehet az átlag fogyasztása. :-) | |||||
Csabi | Adatlap | 505086 | 2010. szeptember 6. 14:54 | ||
Ákos | Adatlap | 505085 | 2010. szeptember 6. 14:01 | ||
HADvezér! Látványos (és nem pici) dioráma lenne! Itthon még nem láttam de pl. oroszhonban előfordulhatott, van egy fotóm, ahol egy F-16-ost vontat egy Kraz. www.flymig.com/maks_pictures/images/F-16.1.jpg Esetleg Kecskméten voltak hótolós és hómarós fajtákban. | |||||
HADvezér | Adatlap | 505084 | 2010. szeptember 6. 13:03 | ||
Köszi, várok még ötleteket, estleg fotót is | |||||
juge75 | Adatlap | 505083 | 2010. szeptember 6. 12:36 | ||
PRV például, de az nem platós változat. Tervben vagy egyébként... Vagy hőbörgő, nem muszály reptérhez ragaszkodnod, lehet tábori körülmények közt is, például lőszereket, rakétákat visz a gépnek. | |||||
HADvezér | Adatlap | 505082 | 2010. szeptember 6. 11:01 | ||
Sziasztok, Egy Minimanfactory 1:35-ös KrAZ 255B-t szeretnék, 1:35 -ös Magyar helikopterhez (Mi-24) rakni egy diorámán. Van esetleg ilyen fotótok, vagy egyáltalán katonai reptéren, esetleg roncs kiemelésnél előfordulhatott ez a jármű? üdv:HADvezér info@had.hu -ra is válaszolhattok :) | |||||
Diesel | Adatlap | 505080 | 2010. szeptember 6. 10:10 | ||
uraim valakinek nincs képe a Nagykanizsai Dózsa laktanyáról? meg ha lehet onan valamelyik ellátós kocsiról? | |||||
juge75 | Adatlap | 505079 | 2010. szeptember 6. 09:47 | ||
SIG | Adatlap | 505078 | 2010. szeptember 6. 09:39 | ||
Szia ! Nekem most nincsen sajna, de megkérdezem a bátyámat, hogy 85-ben mit fényképezett a keszthelyi laktanyában kopaszként :) Üdv... | |||||
SIG | Adatlap | 505077 | 2010. szeptember 6. 09:38 | ||
Hello ! Nincs mit, csak akkor kéne a postacím :) Üdv... | |||||
juge75 | Adatlap | 505076 | 2010. szeptember 6. 08:25 | ||
Légvédelmi témában is akad pár képed? | |||||
romeo | Adatlap | 505075 | 2010. szeptember 6. 07:47 | ||
SIG | Adatlap | 505074 | 2010. szeptember 6. 01:35 | ||
Szia ! Akkor erre a mail címre (p226@fibermail.hu) írd meg légyszives a postacímedet és küldök Neked néhány Néphadseregből származó PSZH fotót, amit egy antikvár könyvemben találtam. Remélem ettől a gyűjteményed csak több lesz :) Üdv... | |||||
romeo | Adatlap | 505073 | 2010. szeptember 5. 22:54 | ||
Üdv! Igen, én Magyar Néphadsereg fotókat is gyűjtök. | |||||
Jimbow | Adatlap | 505072 | 2010. szeptember 3. 10:31 | ||
Vagy valaki vegye meg nekem és cserébe adok egy SA-6ot és egy STRV-103Bt (elkezdve) és egy HB Leo 2A6-ot:) | |||||
Jimbow | Adatlap | 505071 | 2010. szeptember 3. 10:22 | ||
Sziasztok! Alkalmi munkahelyem a váci úti Modell&Hobbyra (Forgách u. M) néz, munka után beugrottam. Az utolsó Trumpi makettek a felükbe kerülnek. És van egy MAz 537 Late trélerrel! 25E helyett a fele! Én nem tudom megvenni mert így sose lesz kompresszorom de nektek szívből ajánlom! Amúgy főleg repcsik vannak meg 72es cuccok. Meg egy 35ös Mi-4 7000 így. Üdv! | |||||
SIG | Adatlap | 505070 | 2010. szeptember 2. 21:26 | ||
Hello ! Nincs mit és örülök, hogy segítettem. Jól gondolom, hogy Te gyűjtöd a régi haditechnikai fényképeket is, nem csak a digitális fotókat ? Mert ha igen küldenék Neked valamit, amit talán jobban értékelnél, mint én :) | |||||
romeo | Adatlap | 505069 | 2010. szeptember 2. 21:08 | ||
Üdv SIG! Köszönöm a választ! Hát, a Warsavát bizony nem ismerem én Volgára tippeltem. | |||||
SIG | Adatlap | 505068 | 2010. szeptember 2. 20:27 | ||
Szia Romeo ! Bár nem engem kértél, így nem kéne belekarattyolnom, de szerintem ezekről lenne szó: Csepel D-350, Warszava 223 és KrAZ-219. Persze szívesen olvasom a szakembereket, ha hülyeséget írtam és mehetek vissza a padba :) Üdv... | |||||
romeo | Adatlap | 505067 | 2010. szeptember 2. 20:00 | ||
Jimbow | Adatlap | 505066 | 2010. szeptember 1. 22:31 | ||
Talán generátor vagy valami brutál szivattyú, de ez csak tipp. ÜDv! | |||||
romeo | Adatlap | 505065 | 2010. szeptember 1. 17:48 | ||
balaton | Adatlap | 505064 | 2010. augusztus 30. 16:26 | ||
balaton | Adatlap | 505063 | 2010. augusztus 29. 22:11 | ||
legoember | Adatlap | 505062 | 2010. augusztus 28. 20:39 | ||
legoember | Adatlap | 505061 | 2010. augusztus 28. 20:37 | ||
szia, Íme nagyobb felbontásban, de át is tudom küldeni, ha szükséges. image83.webshots.com/83/0/60/62/2863060620101900826eEKWDG_fs.jpg üdv, legoember | |||||
balaton | Adatlap | 505060 | 2010. augusztus 23. 13:03 | ||
Lesz dobozbontás, csak jussak el addig. Tegnap már nem maradt időm, hogy beformázzam a sokszorosított alkatrészeket. | |||||
lucky | Adatlap | 505059 | 2010. augusztus 22. 21:04 | ||
Gabi | Adatlap | 505058 | 2010. augusztus 22. 20:37 | ||
Szia! Tennél fel róla egy dobozbontást, és ha már van készen akkor arról is egy képet? Köszi előre is! Gabi | |||||
balaton | Adatlap | 505057 | 2010. augusztus 22. 19:43 | ||
Elektrolakatos | Adatlap | 505056 | 2010. augusztus 22. 16:03 | ||
ÓÓÓ...a második képen egy szervízkocsi belseje látható. Ezt a fajta Elkon próbapadot kb 15 éve nem láttam...anno ilyenen tanultam a gépjármű villamosságot, aztán volt részem dolgozni is rajta civilként és a seregben is...épp egy csepzonban. Mindenféle elektromotorok, dinamók, generátorok, önindítók tesztelésére, terheléses mérésére szolgált egyebek közt. | |||||
farkas469 | Adatlap | 505055 | 2010. augusztus 22. 15:45 | ||
Maz | Adatlap | 505054 | 2010. augusztus 22. 14:07 | ||
Az a NATO konvojkereszt. A zöld "pajzson" a fehér keresztet egy nagyon halvány égő megvilágítja, hogy éppen hogy csak dereng. | |||||
Atta | Adatlap | 505053 | 2010. augusztus 22. 12:59 | ||
Freddy | Adatlap | 505052 | 2010. augusztus 22. 12:13 | ||
Az a kis pajzsalakú cucc a hátulján mi(nek)? Eddig csak a Bundeswehr járművein láttam. Német exportra megy, vagy mi is bevezettük? | |||||
PETI | Adatlap | 505051 | 2010. augusztus 21. 18:52 | ||
balaton | Adatlap | 505050 | 2010. augusztus 21. 18:24 | ||
mirazsmarci | Adatlap | 505048 | 2010. augusztus 21. 14:39 | ||
PETI | Adatlap | 505047 | 2010. augusztus 21. 14:35 | ||
Jimbow | Adatlap | 505046 | 2010. augusztus 17. 14:58 | ||
Sziasztok! A Magyar Honvédség Referenciafotók weboldalának képanyaga mától fogva regisztráció nélkül is megtekinthető! A fényképek száma pedig átlépte az 5000-et! :) Kivételt képeznek ez alól a legújabb fotók, melyeket a regisztrált tagok azonnal, a nem regisztráltak pedig egy bizonyos (még meg nem határozott) átfutási idő után érhetnek el. mhrfweb.makett.org/ Kecskeméti képek hamarosan! Üdv, Ádám | |||||
romeo | Adatlap | 505045 | 2010. augusztus 17. 13:01 | ||
romeo | Adatlap | 505044 | 2010. augusztus 17. 12:57 | ||
balaton | Adatlap | 505043 | 2010. augusztus 17. 09:11 | ||
Ha már szóba került: Véletlenül nem tudod, a Csepeles könyveket hol lehet beszerezni? | |||||
romeo | Adatlap | 505042 | 2010. augusztus 16. 21:57 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Ciril helyett latin betűkkel (kb. fonetikusan) ezt írja:
"Dvigatyel:
Model: ZIL-375
Tip: V-obraznij 4-taktnüj 8-cilindrovüj BENZINOVÜJ karbjuratornüj"
Akárhogy is nézem ez a benzines URAL motor (, amit a ZiL-135-ösben is alkalmaztak, csak két példányban).
Ha át lett építve zárt fülkésre, attól még a típusát nem kell átírni.
Az, hogy egy felépítménynél mit jelent a típus végén a D betű annak a hordozó alvázhoz nem szükségszerűen van köze.