<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
st_patrick | Adatlap | 505097 | 2010. szeptember 12. 15:00 | ![]() | |
Üdv! Annyit pontosítanék hogy a daruskocsi típusa K-162 és repülések biztosításánál használták repülőeszközök műszaki-mentésére. Előzmény: (505067) romeo 2010. szeptember 2. 20:00 | |||||
st_patrick | Adatlap | 505096 | 2010. szeptember 12. 14:58 | ![]() | |
Üdv! APA-2M vagy APA-3 indítókocsi. | |||||
Freddy | Adatlap | 505095 | 2010. szeptember 8. 21:56 | ![]() | |
Maz | Adatlap | 505094 | 2010. szeptember 7. 23:52 | ![]() | |
Kérlek ezeket a beírásaimat ne vedd kötekedésnek, nem annak szánom, de általában csak annyi időm van, hogy pár szót tudok beírni. Szívesen olvasom amit leírsz, mert ahogy észrevettem aktívan foglalkoztál repülőtéri kiszolgáló technikával. Az meg ahogy észrevettem sajnos általános jelenség volt, hogy nem szerették, ha valakit túlzottan érdekelt a technika nem rá eső része. Lásd pl. évekig Csepel D 566 Zagyva műszaki mentőt vezető hivatásost én világosítottam fel, hogy az Csepel gyártmány, hiába Rába-MAN -nak becézik. :-( | |||||
Maz | Adatlap | 505093 | 2010. szeptember 7. 23:44 | ![]() | |
Nos levettem a polcomról az eredeti orosz nyelvű URAL-375D kezelési kézikönyvet. Ciril helyett latin betűkkel (kb. fonetikusan) ezt írja: "Dvigatyel: Model: ZIL-375 Tip: V-obraznij 4-taktnüj 8-cilindrovüj BENZINOVÜJ karbjuratornüj" Akárhogy is nézem ez a benzines URAL motor (, amit a ZiL-135-ösben is alkalmaztak, csak két példányban). Ha át lett építve zárt fülkésre, attól még a típusát nem kell átírni. Az, hogy egy felépítménynél mit jelent a típus végén a D betű annak a hordozó alvázhoz nem szükségszerűen van köze. | |||||
A-3 | Adatlap | 505092 | 2010. szeptember 7. 23:14 | ![]() | |
Bizonyára úgy van ahogy írod de 1984-től javítottunk a légierőnek APA kocsikat és még vezettem ponyvatetős változatot. Fokozatosan lettek átépítve Debrecenben a 13-as autójavítóban és az alvázakat ugyanúgy URAL-375-ösként kaptuk vissza függetlenűl az átépítéstől. Az általunk megírt javítási jegyzőkönyvekben is így szerepeltek amit annó a seregnek kűldtünk. A "D" jelzés a KAMAZ motoros változatot jelentette amit APA-5D-nek nevezett az orosz alaptechnológia is. | |||||
Maz | Adatlap | 505091 | 2010. szeptember 7. 21:38 | ![]() | |
>de emlékeim szerint csak benzines URAL-ok voltak a vontatók Akkor elárulok neked egy nagy titkot, de senkinek el ne mondd, mert akkor nem fogok tudni kin röhögni az arcomat kaparva: Az URAL-375D az a csukott vezetőfülkés benzines URAL. A sima URAL-375 még vászontetős volt. A dízel meg 4320(meg 4420, meg 5323, meg még egy rakás másik) Tehát a D betű nem a dízelt jelöli. Még ha ez olyan könyvekben is szerepel, mint pl a MAGYAR SZÁRAZFÖLDI HADERŐ című becses kiadvány, amiben van még pár taigetosz pozitív adat. | |||||
A-3 | Adatlap | 505090 | 2010. szeptember 7. 15:05 | ![]() | |
Ezen a dísszemlén én is résztvettem a szolnoki csapat tagjaként de emlékeim szerint csak benzines URAL-ok voltak a vontatók. A KAMAZ motorosok csak a 80-as évek elején jelentek meg az MN-nél. Ha van valakinek eltérő infója szivesen veszem! | |||||
romeo | Adatlap | 505089 | 2010. szeptember 7. 13:54 | ![]() | |
romeo | Adatlap | 505088 | 2010. szeptember 7. 13:51 | ![]() | |
specnaz78 | Adatlap | 505087 | 2010. szeptember 6. 16:16 | ![]() | |
Biztos jó lehet az átlag fogyasztása. :-) | |||||
Csabi | Adatlap | 505086 | 2010. szeptember 6. 14:54 | ![]() | |
Ákos | Adatlap | 505085 | 2010. szeptember 6. 14:01 | ![]() | |
HADvezér! Látványos (és nem pici) dioráma lenne! Itthon még nem láttam de pl. oroszhonban előfordulhatott, van egy fotóm, ahol egy F-16-ost vontat egy Kraz. www.flymig.com/maks_pictures/images/F-16.1.jpg Esetleg Kecskméten voltak hótolós és hómarós fajtákban. | |||||
HADvezér | Adatlap | 505084 | 2010. szeptember 6. 13:03 | ![]() | |
Köszi, várok még ötleteket, estleg fotót is | |||||
juge75 | Adatlap | 505083 | 2010. szeptember 6. 12:36 | ![]() | |
PRV például, de az nem platós változat. Tervben vagy egyébként... Vagy hőbörgő, nem muszály reptérhez ragaszkodnod, lehet tábori körülmények közt is, például lőszereket, rakétákat visz a gépnek. | |||||
HADvezér | Adatlap | 505082 | 2010. szeptember 6. 11:01 | ![]() | |
Sziasztok, Egy Minimanfactory 1:35-ös KrAZ 255B-t szeretnék, 1:35 -ös Magyar helikopterhez (Mi-24) rakni egy diorámán. Van esetleg ilyen fotótok, vagy egyáltalán katonai reptéren, esetleg roncs kiemelésnél előfordulhatott ez a jármű? üdv:HADvezér info@had.hu -ra is válaszolhattok :) | |||||
Diesel | Adatlap | 505080 | 2010. szeptember 6. 10:10 | ![]() | |
uraim valakinek nincs képe a Nagykanizsai Dózsa laktanyáról? meg ha lehet onan valamelyik ellátós kocsiról? | |||||
juge75 | Adatlap | 505079 | 2010. szeptember 6. 09:47 | ![]() | |
SIG | Adatlap | 505078 | 2010. szeptember 6. 09:39 | ![]() | |
Szia ! Nekem most nincsen sajna, de megkérdezem a bátyámat, hogy 85-ben mit fényképezett a keszthelyi laktanyában kopaszként :) Üdv... | |||||
SIG | Adatlap | 505077 | 2010. szeptember 6. 09:38 | ![]() | |
Hello ! Nincs mit, csak akkor kéne a postacím :) Üdv... | |||||
juge75 | Adatlap | 505076 | 2010. szeptember 6. 08:25 | ![]() | |
Légvédelmi témában is akad pár képed? | |||||
romeo | Adatlap | 505075 | 2010. szeptember 6. 07:47 | ![]() | |
SIG | Adatlap | 505074 | 2010. szeptember 6. 01:35 | ![]() | |
Szia ! Akkor erre a mail címre (p226@fibermail.hu) írd meg légyszives a postacímedet és küldök Neked néhány Néphadseregből származó PSZH fotót, amit egy antikvár könyvemben találtam. Remélem ettől a gyűjteményed csak több lesz :) Üdv... | |||||
romeo | Adatlap | 505073 | 2010. szeptember 5. 22:54 | ![]() | |
Üdv! Igen, én Magyar Néphadsereg fotókat is gyűjtök. | |||||
Jimbow | Adatlap | 505072 | 2010. szeptember 3. 10:31 | ![]() | |
Vagy valaki vegye meg nekem és cserébe adok egy SA-6ot és egy STRV-103Bt (elkezdve) és egy HB Leo 2A6-ot:) | |||||
Jimbow | Adatlap | 505071 | 2010. szeptember 3. 10:22 | ![]() | |
Sziasztok! Alkalmi munkahelyem a váci úti Modell&Hobbyra (Forgách u. M) néz, munka után beugrottam. Az utolsó Trumpi makettek a felükbe kerülnek. És van egy MAz 537 Late trélerrel! 25E helyett a fele! Én nem tudom megvenni mert így sose lesz kompresszorom de nektek szívből ajánlom! Amúgy főleg repcsik vannak meg 72es cuccok. Meg egy 35ös Mi-4 7000 így. Üdv! | |||||
SIG | Adatlap | 505070 | 2010. szeptember 2. 21:26 | ![]() | |
Hello ! Nincs mit és örülök, hogy segítettem. Jól gondolom, hogy Te gyűjtöd a régi haditechnikai fényképeket is, nem csak a digitális fotókat ? Mert ha igen küldenék Neked valamit, amit talán jobban értékelnél, mint én :) | |||||
romeo | Adatlap | 505069 | 2010. szeptember 2. 21:08 | ![]() | |
Üdv SIG! Köszönöm a választ! Hát, a Warsavát bizony nem ismerem én Volgára tippeltem. | |||||
SIG | Adatlap | 505068 | 2010. szeptember 2. 20:27 | ![]() | |
Szia Romeo ! Bár nem engem kértél, így nem kéne belekarattyolnom, de szerintem ezekről lenne szó: Csepel D-350, Warszava 223 és KrAZ-219. Persze szívesen olvasom a szakembereket, ha hülyeséget írtam és mehetek vissza a padba :) Üdv... | |||||
romeo | Adatlap | 505067 | 2010. szeptember 2. 20:00 | ![]() | |
Jimbow | Adatlap | 505066 | 2010. szeptember 1. 22:31 | ![]() | |
Talán generátor vagy valami brutál szivattyú, de ez csak tipp. ÜDv! | |||||
romeo | Adatlap | 505065 | 2010. szeptember 1. 17:48 | ![]() | |
balaton | Adatlap | 505064 | 2010. augusztus 30. 16:26 | ![]() | |
balaton | Adatlap | 505063 | 2010. augusztus 29. 22:11 | ![]() | |
legoember | Adatlap | 505062 | 2010. augusztus 28. 20:39 | ![]() | |
legoember | Adatlap | 505061 | 2010. augusztus 28. 20:37 | ![]() | |
szia, Íme nagyobb felbontásban, de át is tudom küldeni, ha szükséges. image83.webshots.com/83/0/60/62/2863060620101900826eEKWDG_fs.jpg üdv, legoember | |||||
balaton | Adatlap | 505060 | 2010. augusztus 23. 13:03 | ![]() | |
Lesz dobozbontás, csak jussak el addig. Tegnap már nem maradt időm, hogy beformázzam a sokszorosított alkatrészeket. | |||||
lucky | Adatlap | 505059 | 2010. augusztus 22. 21:04 | ![]() | |
Gabi | Adatlap | 505058 | 2010. augusztus 22. 20:37 | ![]() | |
Szia! Tennél fel róla egy dobozbontást, és ha már van készen akkor arról is egy képet? Köszi előre is! Gabi | |||||
balaton | Adatlap | 505057 | 2010. augusztus 22. 19:43 | ![]() | |
Elektrolakatos | Adatlap | 505056 | 2010. augusztus 22. 16:03 | ![]() | |
ÓÓÓ...a második képen egy szervízkocsi belseje látható. Ezt a fajta Elkon próbapadot kb 15 éve nem láttam...anno ilyenen tanultam a gépjármű villamosságot, aztán volt részem dolgozni is rajta civilként és a seregben is...épp egy csepzonban. Mindenféle elektromotorok, dinamók, generátorok, önindítók tesztelésére, terheléses mérésére szolgált egyebek közt. | |||||
farkas469 | Adatlap | 505055 | 2010. augusztus 22. 15:45 | ![]() | |
Maz | Adatlap | 505054 | 2010. augusztus 22. 14:07 | ![]() | |
Az a NATO konvojkereszt. A zöld "pajzson" a fehér keresztet egy nagyon halvány égő megvilágítja, hogy éppen hogy csak dereng. | |||||
Atta | Adatlap | 505053 | 2010. augusztus 22. 12:59 | ![]() | |
Freddy | Adatlap | 505052 | 2010. augusztus 22. 12:13 | ![]() | |
Az a kis pajzsalakú cucc a hátulján mi(nek)? Eddig csak a Bundeswehr járművein láttam. Német exportra megy, vagy mi is bevezettük? | |||||
PETI | Adatlap | 505051 | 2010. augusztus 21. 18:52 | ![]() | |
balaton | Adatlap | 505050 | 2010. augusztus 21. 18:24 | ![]() | |
mirazsmarci | Adatlap | 505048 | 2010. augusztus 21. 14:39 | ![]() | |
PETI | Adatlap | 505047 | 2010. augusztus 21. 14:35 | ![]() | |
Jimbow | Adatlap | 505046 | 2010. augusztus 17. 14:58 | ![]() | |
Sziasztok! A Magyar Honvédség Referenciafotók weboldalának képanyaga mától fogva regisztráció nélkül is megtekinthető! A fényképek száma pedig átlépte az 5000-et! :) Kivételt képeznek ez alól a legújabb fotók, melyeket a regisztrált tagok azonnal, a nem regisztráltak pedig egy bizonyos (még meg nem határozott) átfutási idő után érhetnek el. mhrfweb.makett.org/ Kecskeméti képek hamarosan! Üdv, Ádám |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |