<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Atta | Adatlap | 505142 | 2010. szeptember 22. 21:03 | ||||||||||||||||||||||
Atta | Adatlap | 505141 | 2010. szeptember 22. 21:02 | ||||||||||||||||||||||
vujit | Adatlap | 505140 | 2010. szeptember 21. 16:44 | ||||||||||||||||||||||
Attól még lehetett a kelet-német hadseregé! Végtére majdnem u.a.! Jah, a képet egy német oldalról szedtem le, valami találkozók részből! | |||||||||||||||||||||||||
Maz | Adatlap | 505139 | 2010. szeptember 21. 16:35 | ||||||||||||||||||||||
Szia! Nem, azt ZiL és egytengelyes tréleren egy darab, vagy ZiL és a kéttengelyes hajtott tréleren két? darab. | |||||||||||||||||||||||||
Maz | Adatlap | 505138 | 2010. szeptember 21. 16:28 | ||||||||||||||||||||||
Őőőő, izé... CA = Szovjetszkij Armija Nem kifejezetten rönkszállító, hanem hosszúanyag szállító tréler. Oszlopok, csövek, sínek, stb. szállítására. | |||||||||||||||||||||||||
vujit | Adatlap | 505137 | 2010. szeptember 21. 16:21 | ||||||||||||||||||||||
Én is rönkszállítóra gondoltam, de akkor minek van kelet-német katonai "jele"? Télére ezzel gyűjtötték a tűzifát a németek? :-) | |||||||||||||||||||||||||
KapusiZoli | Adatlap | 505136 | 2010. szeptember 21. 14:35 | ||||||||||||||||||||||
Hello! A youtube-on van róla videó, rönköket szállítanak vele. üdv: Zoli | |||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 505135 | 2010. szeptember 21. 14:29 | ||||||||||||||||||||||
Lehet, hogy valótlan, ezért én is tovább kérdezek, nem ezzel szállították a Scud rakétát? | |||||||||||||||||||||||||
vujit | Adatlap | 505134 | 2010. szeptember 21. 14:06 | ||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 505133 | 2010. szeptember 21. 08:51 | ||||||||||||||||||||||
MAZ-537+T-54: photofile.ru/users/coast70/150500469/ | |||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505132 | 2010. szeptember 20. 20:01 | ||||||||||||||||||||||
Maki | Adatlap | 505131 | 2010. szeptember 16. 19:51 | ||||||||||||||||||||||
Az utánfutó tartalma egy kompresszor. | |||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 505130 | 2010. szeptember 16. 17:04 | ||||||||||||||||||||||
farkas469 | Adatlap | 505129 | 2010. szeptember 16. 16:09 | ||||||||||||||||||||||
Hali! Szolnokon már csak egy Uaz452 mentő maradt...Tavaj még kettő volt az Mh86.nak és a 25/88KVZ-vek. Üdv | |||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505128 | 2010. szeptember 16. 15:55 | ||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505127 | 2010. szeptember 16. 15:50 | ||||||||||||||||||||||
Érdekes, a mi mentőinkben nem volt rádió. | |||||||||||||||||||||||||
farkas469 | Adatlap | 505126 | 2010. szeptember 16. 15:46 | ||||||||||||||||||||||
Köszi, de én is ott voltam kecsón és ismerem a járműveket és a gazdájaikat is. Üdv. Elvileg vasárnap hozom haza az Uaz-452T...:)ami a fotón szerepel.(ja és makettbe is megcsinálom) Meghalom elredeti honvédségi Uaz452T fotókért! Farkas T. | |||||||||||||||||||||||||
st_patrick | Adatlap | 505125 | 2010. szeptember 16. 15:34 | ||||||||||||||||||||||
Üdv! Ami biztosan megy: -IFF-antenna: a Kremnyij-2 rendszer NRZ antennája, tipikusan a P-12 lokátor mellé telepítették, ezért NRZ-12 a jelzése. -nagyradar: az Sz-125 Nyeva légvédelmi rakéták SzNR-125 rávezető lokátora, az állvány típusa UNV. -radar1: PRV-13 magasságmérő lokátor -utánfutó2: SzON-4 tűzvezető lokátor KSz-19 100mm-es légvédelmi ágyúhoz. -utánfutó3: P-18 lokátor áramforrás-utánfutója, típusát nem tudom. Ami csak tipp: -nagyutánfutó: Volhov honi lérak harci osztály harcvezetési (UV) agy rávezető (AV) kabinja -utánfutó1: talán 5L24 illesztőkabin az automatizált vezetési rendszerekhez (Vektor, Szenyezs) -utánfutó4:áramfejlesztő vagy áramátalakító kabin valamelyik lérak komplexumhoz Amihez lövésem sincs: az aggregátor típusa. Mivel a képek Zsámbékon készültek, tedd fel őket az index fórumán a Légvédelmi rakéták Magyarországon topicba, ott tudni fogják azt is amit én nem;-) | |||||||||||||||||||||||||
kamovos | Adatlap | 505124 | 2010. szeptember 16. 15:30 | ||||||||||||||||||||||
farkas469 | Adatlap | 505123 | 2010. szeptember 16. 11:05 | ||||||||||||||||||||||
Hagyomány örzés céljából! Farkas Tibor farkas469@gmail.com | |||||||||||||||||||||||||
farkas469 | Adatlap | 505122 | 2010. szeptember 16. 11:04 | ||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 505121 | 2010. szeptember 15. 22:25 | ||||||||||||||||||||||
Te vagy az én emberem, tudnál segíteni azonosítani még néhány dolgot? Zsámbéki múzeumban készült képek, nem mindegyikhez volt kitéve tábla, vagy, ha volt, mint pl az ,,utanfuto2"-höz, a fényképezőgépem jobban tudta:P Előre is köszönöm! | |||||||||||||||||||||||||
vujit | Adatlap | 505120 | 2010. szeptember 15. 22:20 | ||||||||||||||||||||||
Sziasztok Ajánlom minden Maz-os figyelmébe! englishrussia.com/index.php/2010/09/15/apocalyptic-tractors/ | |||||||||||||||||||||||||
st_patrick | Adatlap | 505119 | 2010. szeptember 15. 21:41 | ||||||||||||||||||||||
Üdv Romeo! Szivesen, remélem segítettem valamennyit! | |||||||||||||||||||||||||
st_patrick | Adatlap | 505118 | 2010. szeptember 14. 23:21 | ||||||||||||||||||||||
Honi légvédelmi rakétaosztályoknál K-03 típusjellel kábelfektetőnek. | |||||||||||||||||||||||||
st_patrick | Adatlap | 505117 | 2010. szeptember 14. 22:50 | ||||||||||||||||||||||
1L22 Parol, lokátorok mellé telepített IFF. | |||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505116 | 2010. szeptember 14. 22:10 | ||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505115 | 2010. szeptember 14. 22:09 | ||||||||||||||||||||||
st_patrick | Adatlap | 505114 | 2010. szeptember 14. 21:08 | ||||||||||||||||||||||
PSZG-160 üzemanyagszivattyú. | |||||||||||||||||||||||||
st_patrick | Adatlap | 505113 | 2010. szeptember 14. 20:48 | ||||||||||||||||||||||
A ZIL-130 felépítménye FRISZ-es. PAR-8 irányadó állomás vagy R-831 rádióállomás lehet. | |||||||||||||||||||||||||
st_patrick | Adatlap | 505112 | 2010. szeptember 14. 20:01 | ||||||||||||||||||||||
A MAZ-200 daru K-51 vagy K-61 típus. Repülések mérnök-műszaki biztosításán belül a műszaki mentést végezte. | |||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 505109 | 2010. szeptember 14. 14:24 | ||||||||||||||||||||||
A lenti képen látható P-19 radar és a Zil-131 hordozójármű 1/72-ben nálam megvásárolható. (Z+Z) balatonmodell@gmail.com | |||||||||||||||||||||||||
st_patrick | Adatlap | 505108 | 2010. szeptember 13. 21:24 | ||||||||||||||||||||||
T-138. Amennyire én tudom ezekkel az RSzBN-4 navigációs rendszer pótkocsiját vontatták. Ha meg nem, valaki kijavít... | |||||||||||||||||||||||||
kamovos | Adatlap | 505107 | 2010. szeptember 13. 19:14 | ||||||||||||||||||||||
Szia Freddy! Az autó típusa Zisz-150! Jól írtam! Nem Zil-150! A felépítménye, valóban indítókocsi, de nem a szokványos! Ez inkább csak akkumulátoros indító kocsi mint apa! A platója, televan aksikkal. Ha még lenne, akkor talán inkább bikának neveznék! :D Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505106 | 2010. szeptember 13. 12:54 | ||||||||||||||||||||||
st_patrick | Adatlap | 505105 | 2010. szeptember 13. 09:46 | ||||||||||||||||||||||
Üdv! Szerintem DDA-66 fürdető-fertőtlenítő jármű. | |||||||||||||||||||||||||
st_patrick | Adatlap | 505104 | 2010. szeptember 13. 09:41 | ||||||||||||||||||||||
P-19 lokátor antennakocsija. Az eredeti antennakocsi dobozos volt, de sík területen az antenna ezen túl alacsonyan volt, kicsi lett az érzékelési távolság. Ezért találta ki a szovjet az AMU antennaárbocot, ha jól emlékszem ez 12m magas, erre jön rá az antenna. Így tábori körülmények között sem kellett nekiállni lokátordomb építésének. | |||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 505102 | 2010. szeptember 12. 22:54 | ||||||||||||||||||||||
Áhá, cseles. Köszönöm.:) És ha már jgy belejöttünk, Zsámbékon fényképeztem ezt a gépet, egy szép ZiL-131, a tetején meg egy nagy böszme radar, egy képre rá se fért. Ez mi? | |||||||||||||||||||||||||
st_patrick | Adatlap | 505101 | 2010. szeptember 12. 22:33 | ||||||||||||||||||||||
Üdv! Ha APA-2 lenne, akkor az alváz ZISz-150. | |||||||||||||||||||||||||
st_patrick | Adatlap | 505100 | 2010. szeptember 12. 22:30 | ||||||||||||||||||||||
Ez APA-kocsi, annak is a második generációja:-) Nézd meg jobban a faplatót! Nincs mélysége! Középen volt az áramfejlesztő amit a tgk. motorjáról hajtottak meg, két oldalt pedig a kábelkészlet, a csatlakozók és az akkumulátortelep rekeszei találhatók. | |||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 505099 | 2010. szeptember 12. 22:24 | ||||||||||||||||||||||
Köszi neked uis meg törzsbusznak is! De ez APA-kocsi? Egy egyszerű faplatós teherautónak nézem. | |||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 505098 | 2010. szeptember 12. 17:29 | ||||||||||||||||||||||
Ja, és egyébként Zil -164...ami még nem lett megválaszolva. | |||||||||||||||||||||||||
st_patrick | Adatlap | 505097 | 2010. szeptember 12. 15:00 | ||||||||||||||||||||||
Üdv! Annyit pontosítanék hogy a daruskocsi típusa K-162 és repülések biztosításánál használták repülőeszközök műszaki-mentésére. | |||||||||||||||||||||||||
st_patrick | Adatlap | 505096 | 2010. szeptember 12. 14:58 | ||||||||||||||||||||||
Üdv! APA-2M vagy APA-3 indítókocsi. | |||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 505095 | 2010. szeptember 8. 21:56 | ||||||||||||||||||||||
Maz | Adatlap | 505094 | 2010. szeptember 7. 23:52 | ||||||||||||||||||||||
Kérlek ezeket a beírásaimat ne vedd kötekedésnek, nem annak szánom, de általában csak annyi időm van, hogy pár szót tudok beírni. Szívesen olvasom amit leírsz, mert ahogy észrevettem aktívan foglalkoztál repülőtéri kiszolgáló technikával. Az meg ahogy észrevettem sajnos általános jelenség volt, hogy nem szerették, ha valakit túlzottan érdekelt a technika nem rá eső része. Lásd pl. évekig Csepel D 566 Zagyva műszaki mentőt vezető hivatásost én világosítottam fel, hogy az Csepel gyártmány, hiába Rába-MAN -nak becézik. :-( | |||||||||||||||||||||||||
Maz | Adatlap | 505093 | 2010. szeptember 7. 23:44 | ||||||||||||||||||||||
Nos levettem a polcomról az eredeti orosz nyelvű URAL-375D kezelési kézikönyvet. Ciril helyett latin betűkkel (kb. fonetikusan) ezt írja: "Dvigatyel: Model: ZIL-375 Tip: V-obraznij 4-taktnüj 8-cilindrovüj BENZINOVÜJ karbjuratornüj" Akárhogy is nézem ez a benzines URAL motor (, amit a ZiL-135-ösben is alkalmaztak, csak két példányban). Ha át lett építve zárt fülkésre, attól még a típusát nem kell átírni. Az, hogy egy felépítménynél mit jelent a típus végén a D betű annak a hordozó alvázhoz nem szükségszerűen van köze. | |||||||||||||||||||||||||
A-3 | Adatlap | 505092 | 2010. szeptember 7. 23:14 | ||||||||||||||||||||||
Bizonyára úgy van ahogy írod de 1984-től javítottunk a légierőnek APA kocsikat és még vezettem ponyvatetős változatot. Fokozatosan lettek átépítve Debrecenben a 13-as autójavítóban és az alvázakat ugyanúgy URAL-375-ösként kaptuk vissza függetlenűl az átépítéstől. Az általunk megírt javítási jegyzőkönyvekben is így szerepeltek amit annó a seregnek kűldtünk. A "D" jelzés a KAMAZ motoros változatot jelentette amit APA-5D-nek nevezett az orosz alaptechnológia is. | |||||||||||||||||||||||||
Maz | Adatlap | 505091 | 2010. szeptember 7. 21:38 | ||||||||||||||||||||||
>de emlékeim szerint csak benzines URAL-ok voltak a vontatók Akkor elárulok neked egy nagy titkot, de senkinek el ne mondd, mert akkor nem fogok tudni kin röhögni az arcomat kaparva: Az URAL-375D az a csukott vezetőfülkés benzines URAL. A sima URAL-375 még vászontetős volt. A dízel meg 4320(meg 4420, meg 5323, meg még egy rakás másik) Tehát a D betű nem a dízelt jelöli. Még ha ez olyan könyvekben is szerepel, mint pl a MAGYAR SZÁRAZFÖLDI HADERŐ című becses kiadvány, amiben van még pár taigetosz pozitív adat. | |||||||||||||||||||||||||
A-3 | Adatlap | 505090 | 2010. szeptember 7. 15:05 | ||||||||||||||||||||||
Ezen a dísszemlén én is résztvettem a szolnoki csapat tagjaként de emlékeim szerint csak benzines URAL-ok voltak a vontatók. A KAMAZ motorosok csak a 80-as évek elején jelentek meg az MN-nél. Ha van valakinek eltérő infója szivesen veszem! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Nem 9000 Ft,hanem 5000 Ft!