<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
páncélos | Adatlap | 505197 | 2010. október 8. 08:56 | ||
Az nem kémény. Egy vezetési pont, és figyelőműszert takar a "kémény". Előzmény: (505196) romeo 2010. október 8. 08:37 | |||||
romeo | Adatlap | 505196 | 2010. október 8. 08:37 | ||
balaton | Adatlap | 505195 | 2010. október 8. 08:32 | ||
A frontvonalban is kell raklapot pakolni valamivel :) | |||||
romeo | Adatlap | 505194 | 2010. október 8. 08:26 | ||
Freddy | Adatlap | 505193 | 2010. október 7. 21:55 | ||
VIP-szállításra kell :) | |||||
romeo | Adatlap | 505192 | 2010. október 7. 18:25 | ||
Üdv! Desta targonca golyóálló ablakokkal?- ez most vicc vagy komoly? forrás: hir.hmflu.gov.hu/documents/AJFELH16020_10-70_019.pdf | |||||
Maz | Adatlap | 505191 | 2010. október 7. 09:24 | ||
FMG-68 felépítmény Csepel D 346 alvázon. Folyadékos Mentesítő Gépjármű. | |||||
Laller | Adatlap | 505190 | 2010. október 7. 09:20 | ||
Mire használják? Jól látom, hogy egy Csepel? | |||||
romeo | Adatlap | 505189 | 2010. október 6. 14:16 | ||
Még mindig használatban van az FMG-68! Üdv! forrás: www.origo.hu/uzletinegyed/hirek/20101005-mit-tehetnek-a-vorosiszap-katasztrofa-karosultjai.html | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 505188 | 2010. október 5. 11:44 | ||
Szerintem sincs, én már le is nyestem a fotókat! Kösz Páncélos! | |||||
vujit | Adatlap | 505187 | 2010. október 5. 08:59 | ||
Semmi baja sincs az oldalnak! Nekem a NOD naponta frissít és semmit nem jelzett, pedig még az üres pendrive-ot is le akarja állandóan tiltani! | |||||
unicellular | Adatlap | 505186 | 2010. október 4. 14:42 | ||
páncélos | Adatlap | 505185 | 2010. október 4. 13:32 | ||
farkas469 | Adatlap | 505184 | 2010. október 3. 13:57 | ||
Helló! Én lehet, hogy tudnék segíteni a TMM-el kapcsolatban!:) Írj: farkas469@gmail.com | |||||
balaton | Adatlap | 505183 | 2010. október 1. 21:38 | ||
Az első fotók az első 1/72-es Uaz-452-ről a "Makett újdonságok" -topikban. | |||||
romeo | Adatlap | 505182 | 2010. október 1. 20:21 | ||
Wrecker | Adatlap | 505181 | 2010. október 1. 13:37 | ||
Használjátok egészséggel... | |||||
romeo | Adatlap | 505180 | 2010. október 1. 12:09 | ||
páncélos | Adatlap | 505179 | 2010. október 1. 11:47 | ||
Ez Csobánka? Ugye? | |||||
romeo | Adatlap | 505178 | 2010. október 1. 11:41 | ||
joci232 | Adatlap | 505177 | 2010. október 1. 10:51 | ||
Ha vannak még ilyen képeid szívesen fogadom! :) joci232@hotmail.com | |||||
joci232 | Adatlap | 505176 | 2010. október 1. 10:50 | ||
Köszönjük! :) | |||||
romeo | Adatlap | 505175 | 2010. október 1. 10:41 | ||
joci232 | Adatlap | 505174 | 2010. október 1. 08:32 | ||
Ilyet kérünk még:D | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 505173 | 2010. október 1. 08:17 | ||
Ide nekem az orosz(lánt) képeket! :-)) | |||||
miniman | Adatlap | 505172 | 2010. október 1. 07:19 | ||
Szerintem szóljatok nekem... :-) | |||||
romeo | Adatlap | 505171 | 2010. szeptember 30. 22:41 | ||
romeo | Adatlap | 505170 | 2010. szeptember 30. 20:45 | ||
Varjúbácsi | Adatlap | 505169 | 2010. szeptember 30. 08:37 | ||
Nekem is, nekem is! :-)) | |||||
vujit | Adatlap | 505168 | 2010. szeptember 30. 08:04 | ||
Bocsi, nem TTM hanem TMM! :-) | |||||
vujit | Adatlap | 505167 | 2010. szeptember 29. 22:13 | ||
romeo | Adatlap | 505166 | 2010. szeptember 29. 18:15 | ||
romeo | Adatlap | 505165 | 2010. szeptember 29. 16:26 | ||
joci232 | Adatlap | 505164 | 2010. szeptember 28. 13:31 | ||
juge75 | Adatlap | 505163 | 2010. szeptember 28. 12:00 | ||
juge75 | Adatlap | 505162 | 2010. szeptember 28. 11:56 | ||
Javaslatom: Gunze H340+H303. | |||||
juge75 | Adatlap | 505161 | 2010. szeptember 28. 11:55 | ||
juge75 | Adatlap | 505160 | 2010. szeptember 28. 11:51 | ||
Trinát 86, amit kis hazánkban használnak általánosan harci járművekre (hadi zöld). Ami bevált: Fs 34102 + Fs34097 (esetleg sötétíteni Fs36081) keverék, szintén jó a Model Master Russian Armor Green, valamint a Revell 39 festéke is, de én mindig keverem, mert vagy sárgább, vagy kékebb, vagy eltérően más barnább árnyalatú. | |||||
Freddy | Adatlap | 505159 | 2010. szeptember 28. 10:52 | ||
De egyébként nincs olyan, hogy ,,nálunk használt zöld", egy egységen belül is sokféle zöld van nálunk használva. Ha konkrét járművet építesz, akkor használj fényképet, egyébként meg semmilyen nem túl világos, nem túl élénk, nem túl sárgás zölddel nem lehet nagyon mellényúlni. | |||||
Freddy | Adatlap | 505158 | 2010. szeptember 28. 10:50 | ||
Tamiya Nato Green ehhez pl szerintem jó (a T-55-öst, a BMP-t és a BTR-80-ast olyannal festettem, az adatlapomon megnézheted) | |||||
joci232 | Adatlap | 505157 | 2010. szeptember 28. 08:10 | ||
:) És mondjuk festékkódba?:D (makettfesték):D | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 505156 | 2010. szeptember 28. 08:08 | ||
Szerintem kerítészöld. :-)) | |||||
joci232 | Adatlap | 505155 | 2010. szeptember 28. 07:55 | ||
Ilyen színt melyik festékkel lehet festeni? ( a nálunk használt zöldet) | |||||
romeo | Adatlap | 505154 | 2010. szeptember 27. 23:56 | ||
Zsolesz | Adatlap | 505153 | 2010. szeptember 26. 14:11 | ||
És 150L/km volt a fogyasztása | |||||
Maz | Adatlap | 505152 | 2010. szeptember 26. 13:20 | ||
Kis segítség: Én a C választ akartam megjelölni, de a felezéssel kiesett az A-val együtt. Az englishrussián ahonnét szedted a képet, az adott oldalon nem láttam olyan járművet, amit nem rakéták mozgatására fejlesztettek volna ki eredetileg. | |||||
Maz | Adatlap | 505151 | 2010. szeptember 26. 13:16 | ||
MAZ-7907. A válasz: felvonulási kocsinak építették a minszki óvodások 1982 évi fenyőünnepére B válasz: A MAZ-7906-tal együtt rakéta indítóállványnak kezdték építeni, de nem használták fel végül C válasz: mindenki hülye, csak én vagyok helikopter D válasz: Brezsnyev halottaskocsija, de rájöttek, hogy nem fér el a Vörös téren | |||||
Zsolesz | Adatlap | 505150 | 2010. szeptember 26. 12:08 | ||
romeo | Adatlap | 505149 | 2010. szeptember 26. 11:24 | ||
juge75 | Adatlap | 505148 | 2010. szeptember 25. 21:34 | ||
Igen, én láttam olyat is, és Multicar-t is. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |