<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Freddy | Adatlap | 505304 | 2010. október 28. 11:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A rendszámát érdekes lenne tudni, én még soha nem hallottam arról, hoggy ilyen amerikai gépeket is használt a MH. Előzmény: (505300) Charles 2010. október 27. 23:24 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 505303 | 2010. október 28. 11:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igy méretadatok nélkül nem sok értelme van tippelgetni, de én a Zvezda ZiSz-151-es kerekeit pl megnézném a helyedben. Ákos: köszi a pontosítást. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 505302 | 2010. október 28. 11:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 505301 | 2010. október 28. 07:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem olyan, hanem az elődje, az M880. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Charles | Adatlap | 505300 | 2010. október 27. 23:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Freddy! A Dodge lehet magyar. Én éppen ÜTI-t adtam Pápán, amikor egy átjött Taszárról. Igaz az három színű volt, ha jól emlékszem. Dátumot ne kérdezz! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505299 | 2010. október 27. 21:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én 90-94 között láttam egy ilyet (de az eredeti tereptarka volt) rohangálni Szolnokon, vagy Gy.L.Z., vagy a 88.-as felderítő alakulatnál volt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 505298 | 2010. október 27. 21:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Olyan Dodge-nak tűnik, amit a Miniman is gyárt. Viszont biztos, hogy magyar? A 90-es években elég sok ilyen szaladgált a balkáni békefenntartóknál, nem lehet, hogy onnan került a kiállításra? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
farkas469 | Adatlap | 505297 | 2010. október 27. 19:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505296 | 2010. október 27. 18:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Maz | Adatlap | 505295 | 2010. október 27. 18:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A Kilimanjaro expedíció D 566-osa. Ment egy D 469 is, de fényképet még nem láttam róla soha :-( Az oldalán a feliratok az expedíció állomásait jelölték. Sajnos az expedíció (ha jól emlékszem) vízumhiány miatt meg se tudta közelíteni a célját. A 130-as legjobb tudomásom szerint még nincs kész, a másik is még összerakás alatt van. (Két példányról tudok a Kecelin felül, mindkettő Pécelen restaurálódik egymástól pár száz méterre) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505294 | 2010. október 27. 14:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505293 | 2010. október 27. 14:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 505292 | 2010. október 25. 17:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Végülis csak majdnem dupla annyi, mint az Ural maga:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505291 | 2010. október 25. 17:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Aki Ural kereket akar venni: obchod.valka.cz/product_info.php/products_id/1070629/product_name/135-Wheel-set-for-6X6-Truck-URAL-4320-late Ára (posta nélkül) 27.60 Euro (27.60 euro-7,559.61 HUF). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505290 | 2010. október 25. 11:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505289 | 2010. október 25. 11:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hóeke vagy tolólap tartója van rá felszerelve? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505288 | 2010. október 25. 11:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505287 | 2010. október 25. 08:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Átváltozik, és Optimus 2 lesz belőle.. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 505285 | 2010. október 24. 21:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A Szergej felépítményűt vajh mire használták? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 505284 | 2010. október 24. 21:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Emlékeim szerint nem tűnt célszerűnek a párnás ülés. De a terep hajtás nagyon jó volt,Télen sokszor kisegítették az IFA-kat. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vujit | Adatlap | 505283 | 2010. október 24. 21:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Maz | Adatlap | 505282 | 2010. október 20. 08:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem, a prototípus ez volt, még Kázmér fülkével. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505281 | 2010. október 20. 07:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505280 | 2010. október 20. 07:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 505279 | 2010. október 20. 07:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez valami kínai másolat? :DDD A fülke elég egyszerű. Ez volt a prototípus? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505278 | 2010. október 20. 00:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505277 | 2010. október 20. 00:04 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vujit | Adatlap | 505275 | 2010. október 19. 20:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bakker, képesek voltak átutaztatni egy óceánon! Nem semmi! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505274 | 2010. október 19. 18:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Scud-B walk around fotók, (forrás: Armorama.com): www.toadmanstankpictures.com/scudb.htm | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505273 | 2010. október 19. 15:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505272 | 2010. október 19. 14:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pepe | Adatlap | 505271 | 2010. október 18. 21:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Miko? Robi, Te már tudsz valamit? Ezt kértem a jézuskától, vagy annak földi helytartójától, a nyúltól. pepe | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rrobbie | Adatlap | 505269 | 2010. október 18. 20:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pepe! Szerintem már nem kell sokat aludnod és tuti lesz egy 1:72-es MAZ-od... R | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505267 | 2010. október 18. 19:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
specnaz78 | Adatlap | 505265 | 2010. október 18. 19:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Freddy! Köszönöm szépen a segítségedet előre is. Minden képnek örülők. Azóta sikerült beszereznem a P-19-est is. :-) Üdv: specnaz78 cz_norbert@citromail.hu | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Maz | Adatlap | 505263 | 2010. október 18. 17:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Na most alkalmazásról beszélünk, vagy kinézetről? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Maz | Adatlap | 505262 | 2010. október 18. 17:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Itt csaltam, mert 535 is van közte. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
anol | Adatlap | 505261 | 2010. október 18. 17:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
anol | Adatlap | 505260 | 2010. október 18. 17:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 505259 | 2010. október 18. 16:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen, de a 99%-a megmaradt zölden, az meg nem igazán civil kinézet, max. bele tudod magyarázni, hacsak nem csinálod meg a rakományt is szkreccsből. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dark85 | Adatlap | 505258 | 2010. október 18. 16:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok. Bocsánat hogy csak így betolakodok ide, az 1:87 topikban garázdálkodom. Maz. A túlméretes szállítmányt vontató képeket ha megkérlek elküldenéd Nekem a publikus mail címemre? Köszönöm szépen. Ez a gépes kombináció megfogott, és szeretném megvalósítani 87-s léptékben! Köszi mégegyszer a segítséget. Üdv.: Dark85 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Maz | Adatlap | 505257 | 2010. október 18. 16:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Maz | Adatlap | 505256 | 2010. október 18. 16:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
>A MAZ-537-re nem igazán jellemző a civil alkalmazás: Ja, olaj- gázipari, erdőgazdálkodási, meg szimplán Szibériában ipari felhasználás nem jellemző rá. Oda kifejezetten a Lexus hibrid gépjárműveit használják bőr üléshuzattal és faberakással. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pepe | Adatlap | 505255 | 2010. október 18. 08:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Köszi a képeket! Gabi ezt az "ancsásat" tényleg meghagyom Ákosnak, nekem ez túl nagy méretű dió lenne. De nagyon hálás téma. Majd egyszer, ha kiadja valaki 72-ben a maz-t lehet megcsinálom. Ákos, igen erre a királykékre gondoltam. Azt hiszem ezt a képet láttam én is valahol. Köszi! pepe | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 505254 | 2010. október 17. 21:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hehh az első kettő egy ukrán ICBM (interkontinentális ballisztikus rakéta) indítóbázisán kialakított múzeumba látható... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 505253 | 2010. október 17. 20:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Egy párat én is találtam, meg vannak más édekes megoldások is. Van egy protó is, elég érdekes. Az Ancsás inkább Ákosnak való téma. Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 505252 | 2010. október 17. 17:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sajna kimerültem anyagilag :S és most kell a zsé :( | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 505251 | 2010. október 17. 16:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 505250 | 2010. október 17. 16:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Egfy ukrán oldalon volt fenn a hirdetés, de most már nincs, csak ennyi: www.tehimpex.kiev.ua/pic/maz_537_3.jpg | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Indiana73 | Adatlap | 505249 | 2010. október 17. 15:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |