<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Daala | Adatlap | 505353 | 2010. október 30. 09:13 | ||
Én ismerek egy-két Mi-2 sárkánymechanikust is aki szintén rallyzott a kék villámmal... | |||||
farkas469 | Adatlap | 505352 | 2010. október 29. 22:34 | ||
Juge75 köszönöm az ismertetőt. Említeted Szajolt, véletlenől nem szolnok megyei vagy..? Üdv. | |||||
juge75 | Adatlap | 505351 | 2010. október 29. 21:47 | ||
Ja, és jó szokás volt még nálunk: fagyasztó spray a nyakba, telephelyen, kiállás közben, nyáron, gyújtás és szívató ráadása menet közben, amitől olyat durrant, mintha lőttek volna (a parancsnoki sofőrök meg rallyztak a két ladával (kék villám volt a dandár péká járműve). | |||||
juge75 | Adatlap | 505350 | 2010. október 29. 21:44 | ||
Visszatérve a belsőre, ugyan az volt benne, mint az Uazban, csak nagyobb volt a hely, nagy kék faláda tele gyógyszerekkel, eszközökkel, a vákuum matracot mindíg át pakoltuk (mert 3 mentőre volt 1), és frászt kaptunk minden gödörnél fel akart borulni a magas építése miatt. A különlegessége az volt, hogy a bódé furnér anyagból készült, oldalain egy-egy ember hosszúságú ajtó, amin ki és be lehetett emelni a sebesültet, hordágyastul, valamint volt hozzá sátor, kiegészítve a fülkét. | |||||
juge75 | Adatlap | 505349 | 2010. október 29. 21:18 | ||
Belsőről nem készült képem (így is kockáztattam a sittet, ha lebukok). | |||||
juge75 | Adatlap | 505348 | 2010. október 29. 21:17 | ||
Uaz mentők: HS 24-54 és 24-58, Robur HS 09-76. A Robur a volt NDK-ajándéka, Uaz társaival együtt a Szolnoki 98. Vegyes Szállító Repülő Dandár állományában voltak, 1995-ben, leszerelésem előtt pár hónappal készült fotóim. | |||||
juge75 | Adatlap | 505347 | 2010. október 29. 21:16 | ||
juge75 | Adatlap | 505346 | 2010. október 29. 21:12 | ||
Miniman, köszi a hívásodat azóta is várom. Tudod. | |||||
juge75 | Adatlap | 505345 | 2010. október 29. 21:12 | ||
Nekünk A képen szereplő Uaz volt, ezzel mentünk ki Szajolba is. | |||||
juge75 | Adatlap | 505344 | 2010. október 29. 21:10 | ||
miniman | Adatlap | 505343 | 2010. október 29. 20:59 | ||
Azt az elkényeztetett hétszenvedésedet! Transzporter mi? Nem is körablakos vagy Latvija? | |||||
juge75 | Adatlap | 505342 | 2010. október 29. 20:45 | ||
Nem. Csak az elejéről (a gyengusz mögött). Ezen én vagyok középen, a főiskola transportere. | |||||
farkas469 | Adatlap | 505341 | 2010. október 29. 20:19 | ||
Pilu | Adatlap | 505340 | 2010. október 29. 20:02 | ||
Természetesen mindenkinek továbbítom, aknek szüksége van rá, de kis türelmet kérek, mivel behányt a DVD olvasóm és ez kissé bonyolítja a képek géprehelyezését. | |||||
juge75 | Adatlap | 505339 | 2010. október 29. 16:57 | ||
Na ennek utána érdeklődök. | |||||
rrobbie | Adatlap | 505338 | 2010. október 29. 16:54 | ||
én a főiskolán voltam és mindig a gyengusz előtt állt. woodland mintás volt | |||||
juge75 | Adatlap | 505337 | 2010. október 29. 16:47 | ||
Szóval nem tudom, a reptéren a két alakulat közül (veszredd. és főisk.) kinek lehetett, én úgy tudom a gylz. járműve volt | |||||
juge75 | Adatlap | 505336 | 2010. október 29. 16:46 | ||
De ilyenre nem emlékszem. Bár mászkált egy, azt tudom, sokat a Városmajor (volt Vörös csillag) úton is, állítgatták is sokat félre a rendőrök-rendészek vegyes párosban. | |||||
juge75 | Adatlap | 505335 | 2010. október 29. 16:44 | ||
Érdekes, volt 2 műtős M-zárolt csepelünk (csempés), volt 2 uaz, és egy robur, a főiskolának szintén 2 uaz, és egy transporter. | |||||
rrobbie | Adatlap | 505334 | 2010. október 29. 16:35 | ||
én 92 szeptembertől 93 szeptemberig jártam oda... | |||||
Maz | Adatlap | 505333 | 2010. október 29. 14:27 | ||
Volhov rakétaszállító. Azért civil a festése, mert civilnek akarták láttatni. A sok EDE közül nem tudták volna repülőről/műholdról kiszúrni. Amúgy U26.230 nagy szögkitérésű nyeregszerkezettel. A Nyeva szállító 831-es Rába volt, nemrég Szolnokon még használtak ilyet sima platóssá visszaalakítva. | |||||
Freddy | Adatlap | 505332 | 2010. október 29. 13:55 | ||
Vagy pedig mert kísérleti jármű. Egy régi Haditechnikában volt egy magyar fejlesztés, SA-2 (de lehet, hogy Nyeva) rakétaszállító kamion, egy ilyen Rába egy ilyesmi utánfutóval. | |||||
Freddy | Adatlap | 505331 | 2010. október 29. 13:50 | ||
Nem lehet, hogy nem ,,harci", hanem civil jármű volt, csak honvédségi/néphadseregi alkalmazásban? Az SFOR Kamaz dömpere is ugyanolyan sárga, mint bármelyik építkezésen amik vannak. | |||||
romeo | Adatlap | 505330 | 2010. október 29. 13:40 | ||
Miért volt narancssárga festésük? | |||||
juge75 | Adatlap | 505329 | 2010. október 29. 13:13 | ||
Elkészült a mester darab a kerekedhez, Varjúbácsi. Zvezda Zis felni+saját belső+Trumpeter gumi. | |||||
lucky | Adatlap | 505328 | 2010. október 29. 10:31 | ||
A második képem meg egy PRV lokátor a háttérben.. | |||||
romeo | Adatlap | 505327 | 2010. október 29. 09:45 | ||
farkas469 | Adatlap | 505326 | 2010. október 29. 09:16 | ||
Pilu! Tudnál küldeni a Dodge fotó sorozatból? Szolnoki EÜ. katonák mondták, hogy 5-6 éve ott sorakozotak a Bugyiban az eü. ellátó központpan. Esetleg járt ott valaki akkor? farkas469@gmail.com Köszi. | |||||
Freddy | Adatlap | 505325 | 2010. október 28. 22:03 | ||
A magyar fotóim között volt, szerintem nem véletlen tettem oda annakidején, vissza kéne keresni a Szu-22-es topikban. Másrészt viszont attól, hogy a gép magyar, még egyáltalán nem biztos, hogy a kép Magyarországon készült, a magyar Szuhojok voltak lövészeten az NDK-ban, a Trabantok őshazájában:) | |||||
Freddy | Adatlap | 505324 | 2010. október 28. 21:59 | ||
Pilu! Én is kérhetnék azokból a fotókból? fkruegerKUKACindexPONThu | |||||
lacipapa | Adatlap | 505323 | 2010. október 28. 21:48 | ||
OK-s,opciom van a "termékre"! | |||||
Zéé74 | Adatlap | 505322 | 2010. október 28. 21:26 | ||
juge75 | Adatlap | 505321 | 2010. október 28. 21:15 | ||
Csapat Munka aZután A Projekt. CsMZAP. :-) | |||||
miniman | Adatlap | 505320 | 2010. október 28. 20:59 | ||
Pilu, Igen hálás lennék a fotó sorozatért az info@minimanfactory.com -ra | |||||
miniman | Adatlap | 505319 | 2010. október 28. 20:58 | ||
Nem, Ez nem az amit mi gyártunk, annak a katonai elődje...merthogy a polgári elődje a korábbi Chevy Blazer, ez pedig Dodge. Mint már írtam, típusjele M880. Szándékozunk elkészíteni...ezért is az érdeklődés. | |||||
miniman | Adatlap | 505318 | 2010. október 28. 20:49 | ||
Hol van kiállítva ez az egyébként M880 névre hallgató jármű? | |||||
miniman | Adatlap | 505317 | 2010. október 28. 20:49 | ||
Varjú Bácsi! Mi célból? Nem nekem kélne ezt csinálni, ha netán Kraz pótkocsi lenne :-) Miniman | |||||
Pilu | Adatlap | 505316 | 2010. október 28. 19:05 | ||
Ez nem Csehszlovák gép? | |||||
Pilu | Adatlap | 505315 | 2010. október 28. 19:02 | ||
Kb 10db-ot kapott az MH, majd utánna nézek, pontosan mennyit. Az biztos, hogy repülőgépen hozták be az országba, egy komolyabb egészségügyi szállítmány részeként. Taszárnak valóban volt, van róla egy fotó sorozatom, de nem tenném fel, mert általam nem ismert úriember készítette őket. Ellenben privátban elküldhetem. | |||||
lacipapa | Adatlap | 505314 | 2010. október 28. 18:23 | ||
Szevasztok! Ugy látom,hogy alakul a CSMZ-AP? Hajrááá! | |||||
juge75 | Adatlap | 505313 | 2010. október 28. 16:10 | ||
Mert akkor velem utaztál volna. | |||||
juge75 | Adatlap | 505312 | 2010. október 28. 16:10 | ||
94-95-ben tutira nem. | |||||
juge75 | Adatlap | 505311 | 2010. október 28. 16:09 | ||
rrobbie | Adatlap | 505310 | 2010. október 28. 16:07 | ||
Volt belőle Szolnokon is a reptéren. Engem vittek ilyennel kórházba. | |||||
Zéé74 | Adatlap | 505309 | 2010. október 28. 15:58 | ||
Pár darabot "kaptunk" tudtommal (Taszáron/ra. '94-ben mintha még láttam volna(?) Kaposváron a Füredi I-ben.) A magyargencsi rendszáma pedig, lásd kép. | |||||
juge75 | Adatlap | 505308 | 2010. október 28. 15:29 | ||
juge75 | Adatlap | 505307 | 2010. október 28. 14:50 | ||
ZIS kerekem van! Zvezda Zis. De ez sajnos nem nyert. Ez azonos az Sa-2 tréler kerekeivel (P-18, Son-9, és még sok pótkocsis dolog.), csak fordítva, 8 kitöret, nyolc csavar, a tengelyvég szintén 8 csavar. | |||||
páncélos | Adatlap | 505306 | 2010. október 28. 13:49 | ||
A második (így ránézésre), a ZiL-130 kerekére emlékeztet. | |||||
Icebreaker | Adatlap | 505305 | 2010. október 28. 13:00 | ||
Az Italeri Opel Blitz-ének is hasonló kereke van. A gumi persze más, de a felni hasonlít. | |||||
Freddy | Adatlap | 505304 | 2010. október 28. 11:29 | ||
A rendszámát érdekes lenne tudni, én még soha nem hallottam arról, hoggy ilyen amerikai gépeket is használt a MH. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |