<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
páncélos | Adatlap | 505558 | 2010. november 26. 07:39 | ||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 505557 | 2010. november 25. 23:45 | ||||||||||||||||||||||
Ez egy megállapítás ami jó. De mi a végeredmény,mit dertítesz ki belőle, az adott kép kapcsán?...már ami kérdést fölvetette? Az egy (százlábú) ez volt a beceneve a seregben. | |||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 505556 | 2010. november 25. 23:39 | ||||||||||||||||||||||
Hú Juge 75! Ezt benéztem! Valóban ZiSz-151. Vizsgán bukok...pláne ha csak egy pont kellett volna!...talán többet nem írok itt! | |||||||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 505555 | 2010. november 25. 19:55 | ||||||||||||||||||||||
már bocsi de ZIL 131 és ezt mindenki tudta, ja és azt is hogy benzines :) | |||||||||||||||||||||||||
vukitomi | Adatlap | 505554 | 2010. november 25. 19:51 | ||||||||||||||||||||||
ZIL-130 benzines | |||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 505553 | 2010. november 25. 19:03 | ||||||||||||||||||||||
Hmmm...ezen van B és J is :) Vajon ez is az? | |||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 505552 | 2010. november 25. 17:03 | ||||||||||||||||||||||
Sziaszok! Én is had vau-vau a Zisz-151, Zil-157 témába egykicsit! A függőleges hűtő maszkos Zis-151 hátul duplakerekes! Zisz-151 pótkereke a plató és a fülke között van A Zil-157 hátul szimpla kerekes! Zil-157 pótkereke a plató jobboldalán alól van Képek forrása: www.google.hu/imgres Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505551 | 2010. november 25. 16:23 | ||||||||||||||||||||||
Szerintem meg Zis-151. Keskenyebb a nyomtáv, alacsonyabb a jármű (sárvédő és az első kerék között), bár perdöntő az lenne, ha látszana a lámpa védő keret. | |||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 505550 | 2010. november 25. 15:57 | ||||||||||||||||||||||
Zil-157 (Ludmilla) platós | |||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 505549 | 2010. november 25. 15:57 | ||||||||||||||||||||||
ÁRPÁD tűzvezető rendszer (GAZ66) | |||||||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 505548 | 2010. november 25. 15:03 | ||||||||||||||||||||||
Szerintem GAZ 66 tűzérségi támogató (bemérő kocsi) | |||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505547 | 2010. november 25. 14:24 | ||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505546 | 2010. november 25. 13:34 | ||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505545 | 2010. november 25. 13:33 | ||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505544 | 2010. november 25. 13:32 | ||||||||||||||||||||||
Keri | Adatlap | 505543 | 2010. november 25. 12:07 | ||||||||||||||||||||||
Igaza van Maznak,mikor katona voltam,ezeket (is) őriztem.Kőbányán volt a telep,nem messze a gyógyszergyártól és az Őrs vezértől.Ez volt a 3-as őrség(3.as számú védendő objektum).Emlékszem,be volt törve jópár páncélüveg a repülőkön,meg ott volt a kazettás bomba maradéka,amit anno Barcsra dobtak a szerbek.Ott volt az akkor frissiben kiemelt(asszem Balatonból) orosz repülőgép roncsa is,tele volt kagylóval.Ott ázott az esőben,se' letakarva,se' semmi.Meg rengeteg érdekes anyag ,híradós kocsik,lövegek,ágyúk,ágyugolyók stb.Plusz egy kóbor kiskutya,odavettük magunkhoz.Elneveztem Rükvercnek,és nagyon szépen őrködött velünk együtt. Van róla pártucat fotóm,nincs kedve valakinek beszkennelni?Ez '95-ben volt,szóval nem tűéles,nagyfelbontású fotók. Keri | |||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505542 | 2010. november 25. 11:49 | ||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 505541 | 2010. november 25. 11:27 | ||||||||||||||||||||||
J=Javítási tartalék B=Bontásra ítélt D=Donor S=Selejt Persze ezek csak egyszer felkerültek, majd változott az állomány, és a megmenekült, és selejtezésre váró járművek cserélődtek, de a betűjelzés megmaradt. | |||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505540 | 2010. november 25. 11:16 | ||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505538 | 2010. november 24. 08:40 | ||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 505537 | 2010. november 24. 08:28 | ||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505536 | 2010. november 23. 22:43 | ||||||||||||||||||||||
Olyan Nyírtelkiesen néz ki... | |||||||||||||||||||||||||
Maz | Adatlap | 505535 | 2010. november 23. 22:41 | ||||||||||||||||||||||
Gyógyszergyár mellett a Hadtörténeti Múzeum akkori raktárában. Innét kerültek le Kecelre. | |||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505534 | 2010. november 23. 22:39 | ||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505533 | 2010. november 23. 21:53 | ||||||||||||||||||||||
Üdv Törzsbusz! Hát ez nagyon szép anyag! Köszönöm! | |||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 505531 | 2010. november 23. 20:11 | ||||||||||||||||||||||
Szerintem megbeszéltünk mindent. Amint lesz rá időm (És akkor is írtam, hogy ez nem mostanában lesz.), küldöm a kért alkatrészeket. | |||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 505530 | 2010. november 23. 17:51 | ||||||||||||||||||||||
Üdv Romeo! A hír Csepel - amit mutatsz - a "Haditechnika fiataloknak 1974" kiadványsorozatában volt. Az eszköz az R-1412 rádiórelé gépkocsi. Egy készlet 2 db. járműből állt, az antennás, és a készülékes antenna- és áramforrás gépkocsikból. A módszertani képsor Ercsiben, 1965-ben készült a kábeles ezrednél. Köszönöm a képeket a TNV Csepelről. Mutatok egy általam készült nem a legpontosabb rajzot a típusról | |||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 505529 | 2010. november 23. 13:51 | ||||||||||||||||||||||
Szia Balaton Barátom! Engem érdekelne! Képeket küldjél légyszi az építéséről! Küldtem hozzád Emilt 2010.10.27 18:10! Még nem ért oda? Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 505528 | 2010. november 23. 13:48 | ||||||||||||||||||||||
Szia romeo! Én relé állomásnak nézem. De lehet, hogy tévedek. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 505527 | 2010. november 23. 13:10 | ||||||||||||||||||||||
Üdv.! Valamikor a közeljövőben belekezdek az FMG-68-ba. Már van róla elég anyagom. Még az is a régi (3800Ft) áron lesz rendelhető. üdv. KG | |||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505526 | 2010. november 23. 12:58 | ||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 505525 | 2010. november 23. 12:50 | ||||||||||||||||||||||
Szia romeo! Keresem a vonalépítő csepelt és ezt találtam helyette! users2.ml.mindenkilapja.hu/users/fercsibacsi/uploads/SORKATONAISZOLGLATOMKRNIKJAbvtett2008.pdf Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505524 | 2010. november 23. 12:50 | ||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505523 | 2010. november 23. 12:39 | ||||||||||||||||||||||
Üdv Kamovos! Köszönöm! Van valahol még egy fotóm a vonalépítő D344-346-ról, kábelfektetés közben, remélem megtalálom. | |||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 505522 | 2010. november 23. 12:37 | ||||||||||||||||||||||
Szia romeo! Hát ez nagyon király! Egyre jobban érdekel, miként működött ez a szerkezet! Vajon kinek lehet még erről technológiája? Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505521 | 2010. november 23. 09:02 | ||||||||||||||||||||||
Üdv! Az is lehet, hogy valami oktató anyagból származik. | |||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505520 | 2010. november 23. 09:01 | ||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 505519 | 2010. november 23. 08:43 | ||||||||||||||||||||||
Üdv! a kábeles Csepelnek két változata volt. Jelölés szerint: TNV raj 1-2 számú kábelfektető gépkocsi, TNV raj 3 számú kábelfektető gépkocsi. | |||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 505518 | 2010. november 23. 08:29 | ||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 505517 | 2010. november 23. 08:28 | ||||||||||||||||||||||
Szia törzsbusz Az ETNV-ket 91-től javítottam. A képekre nagyon kíváncsi vagyok én is. Üdv: kamovos Most mennem kell a majdnem munka helyemre :D Majd jövök. :) | |||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505516 | 2010. november 23. 07:36 | ||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 505515 | 2010. november 22. 22:22 | ||||||||||||||||||||||
Üdv Romeo! Én nagyon örülnék a kábeles Csepel fotóknak! Ercsi állományában volt, a ma nyugállományúak által ápolt és létrehozott "magán" csapatmúzeumban nem találtam fotókat - bár nem volt sok időm átnézni negatívokat - más forrásból pedig hosszú hónapok kutatásával lehetne rá akadni, ha volna annyi időm. Tehát előre is megköszönném, ha tennél fel róla képet(-eket) Köszi előre is! | |||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 505514 | 2010. november 22. 22:15 | ||||||||||||||||||||||
Üdv Kamovos! Teljesen biztos, hogy a kábeles Ural keletnémet gyártmány. nem tudom mikor szerelgetted, de a rendszerváltozás időszakában, és nem sokkal utána jöttek. Előtte Tatra-148, az előtt Csepel 344, majd még előtte Csepel 350 és Csepel 300 darus együtt dolgoztak. Keresek fotókat. | |||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 505513 | 2010. november 22. 20:22 | ||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505512 | 2010. november 22. 15:39 | ||||||||||||||||||||||
Üdv! Nekem valahol van Csepel D-334 vagy 346 kábelfektetőről, vagy vonalépítőről fotóm (MN) majd megkeresem és felteszerm. | |||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 505511 | 2010. november 22. 15:35 | ||||||||||||||||||||||
Szia st_patrick Nem tudok állást foglalni abban, hogy kinek a találmánya! :( Tehát sem megerősíteni sem cáfolni nem tudom, hogy Magyar találmány lenne a hidraulikus nehéz vezeték fektető jármű! Valahogy nem érdekelt ez a témakör, egészen addig, amíg nem kellett javítanom őket! Először egy németnyelvű leírást kaptam róla, mire kértem hozzá egy tolmácsot, erre felajánlottak egy melegebb éghajlatot, majd rájöttek, hogy tényleg nem tudok németül, és csak ezek után hoztak Magyarnyelvű technológiát, ha jól emlékszem az Ercsi alakulattól. Mondjuk, azt sem hitték el, mikor oda kerültem, hogy nem tudok úszni, és azt mondták, hogy így nem is lehettem volna katona! Én meg mondtam, hogy én helikopteres voltam, ott repülni kellett tudni, és nem úszni! Csak hát mi kaptunk hozzá helikoptert is! No szóval! Mikor DDR (NDK) megszűnt, megterítettek minket a tőlük kapott alkatrészekkel tisztességesen! Hát erre alapozom azt az állításomat, hogy az Ural alvázakra a Keltnémetek által készített felépítmény került. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 505510 | 2010. november 22. 15:14 | ||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505509 | 2010. november 22. 12:55 | ||||||||||||||||||||||
st_patrick | Adatlap | 505508 | 2010. november 21. 22:27 | ||||||||||||||||||||||
Üdv! Az Egységes Tábori NehézVezeték minimum magyar gyártmány. Az Uralos kábelfektető járművekről egy híradótiszt mondta nekem, hogy magyar találmány, ha Ő tévedett, akkor én is. Egyébként IFA és Wartburg alkatrészek nálunk is voltak, ezekből itthon is össze lehet rakni bármit. Mondjuk egy Ikarus 211-est, ami azért mégsem NDK... | |||||||||||||||||||||||||
st_patrick | Adatlap | 505507 | 2010. november 21. 22:21 | ||||||||||||||||||||||
Üdv! Én egy szóval sem írtam hogy a képen ETNV-jármű van. Egyébként gk. karbantartó vagy javító a felépítmény. De a kialakítása alapján az ETNV felépítménye NDK-s lehet. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Igen.
Leírtam, hogy létezett egy összeállítás mondjuk 19xx. évben, majd rájöttek 19yy. évben, hogy ezt talán nem így kellene, így a javítási tartalék lehetett később bontásra ítélt, de előfordul, hogy visszakerül az állományba. Na ezért nem kell foglalkozni ezekkel a betűkkel. Ez csak akkor érvényes, amikor meghirdetnek egy "csokor" járművet eladásra, jönnek a nézelődök, és azt mondják nekik, ne azt a 200db-ot nézzék, csak azt a 100-at amin mondjuk I betű van (Inkurrens).