<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
balaton | Adatlap | 505574 | 2010. november 26. 15:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Papírmakett vagy mi ez? Mennyire korrektek a benne lévő rajzok? Előzmény: (505561) romeo 2010. november 26. 10:47 | |||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 505573 | 2010. november 26. 15:37 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Nekem is elég sok megvan, a négy modellezős közül csak a hídrakó nem. Mi-8-asból pl azért elég sok munka lenne RC-t csinálni:) Én a FUG-ost találom a legérdekesebbnek egyébként, sok értékes adat van benne a páncéltest megépítéséhez- ha valaki a (Botond-féle?) műgyanta makett súlyos alakhibái miatt inkább a sztirollapra szavazna, ahhoz elég hasznos lehet. | |||||||||||||||||||||||||
SIG | Adatlap | 505572 | 2010. november 26. 13:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Sziasztok ! Nekem most állt össze assszem a kép, majdnem 40 példánnyal. A legnehezebb pályam a Minyót megszerezni belőle. De ha megvan a 4 db modelles (Mi-8, PSZH, Hídrakó, Légpárnás) akkor némi idővel komoly RC-ket lehet építeni ezekből a füzetekből. Üdv... | |||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 505571 | 2010. november 26. 13:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Köszönöm a pontosítást. Az orosz Tankograd amúgy gyárt 1/72-es Zis átalakítót az ICM Zil-157-hez. | |||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 505570 | 2010. november 26. 13:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Az is egy jó támpont lenne, ha látnánk, egyenesben van-e a kerék. Mert, ha balra néz, akkor is olyan, mintha nem érne ki a sárvédőig. De ez már csak kötekedés a részemről :) A motormaszk szerintem egyértelműsíti, hogy egy Zis-ről van szó. | |||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 505569 | 2010. november 26. 12:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Megelőztél! :) | |||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 505568 | 2010. november 26. 12:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Szia Balaton Barátom! Igaz, a motorháztető, és a hűtőmaszk tökéletes különbséget mutat! A Zisz-151 motorház teteje magasabb, hegyes, karvajszerű csőrt képezve rálóg a hűtőmaszkra, középen egy függőleges él van benne, valamint az van rá írva, hogy Zis. A Zil-157 motorház teteje kerek, és rátakar a hűtőmaszk tetejére, nem hegyes, hanem kerek, és a felirat Zil. A Zis-151 hűtőmaszkja sík függőleges, profilaktikus anyagból hegesztett. A Zil-157 hűtőmaszkja kerek, függőleges és lemezből sajtolt. A kinagyított képen látszik a motorháztetőn a függőleges él, a karvajszerű csőr rálógása a hűtőmaszk tetejére, ami sík és profilaktikus anyagból hegesztett. Sajnos a felirat nem olvasható Ennyit látok első nekifutásból! Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505567 | 2010. november 26. 12:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||
A harmadik dolog, ami viszont fel ismerhető még, a hűtőmaszkon (rácson) alul van egy téglalap alak, ez is látható, tehát 3 dologból egyértelmű, Zis-151 látható a képen. | |||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505566 | 2010. november 26. 12:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505565 | 2010. november 26. 12:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||
A hűtő tetején a Zis típuson van egy éles "taréj", ez a Zil-nél finomabb, laposabb, kerekebb. A Jászdózsai képen felfedezhető ez is (látszik a "taréj"). A kerék sem ér ki a sárvédő széléig. | |||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505564 | 2010. november 26. 12:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Ami viszont tény: a Zis kereke vékonyabb, nem ér ki a sárvédő széléig, a Zil kereke vaskosabb és kiér a sárvédő széléig. Itt az előbbi látható. Ha felismerhető (élesebb lenne a kép): a lámpa védő rácsozata a Zis típuson kerekített négyzet alakú, rögzítve a hűtő maszk (orr) oldalához és a sárvédőhöz is, míg a Zil típuson teljesen kerek, csak a sárvédőn rögzített. | |||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 505563 | 2010. november 26. 11:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||
A motorház hűtőrácsa alapján lehetne talán beazonosítani, mert a Zis-151 és a Zil-157 ebben is különbözik. (Ha már a kerekek nem látszanak.) Nincs időm utánanézni, miben más a rács. | |||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 505562 | 2010. november 26. 10:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Szia Romeo! Ezt a sorozatot én is gyűjtöttem! :) Sajnos nem teljes ! :( Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505561 | 2010. november 26. 10:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 505560 | 2010. november 26. 10:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Szia tözsbusz! Hát, ha tőlem várod a választ a típus meghatározására! Akkor azt tudom mondani. Ha kitartóan nézem a képet, mondjuk még könny nem folyik a szememből. Akkor azt látom, hogy baloldalt a fülke küszöbén ácsingózó emberke mögött ki kacsingat a pótkerék. Így azt mondanám, hogy Zisz-151! Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||
Indiana73 | Adatlap | 505559 | 2010. november 26. 08:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 505558 | 2010. november 26. 07:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Jimbow! Igen. Leírtam, hogy létezett egy összeállítás mondjuk 19xx. évben, majd rájöttek 19yy. évben, hogy ezt talán nem így kellene, így a javítási tartalék lehetett később bontásra ítélt, de előfordul, hogy visszakerül az állományba. Na ezért nem kell foglalkozni ezekkel a betűkkel. Ez csak akkor érvényes, amikor meghirdetnek egy "csokor" járművet eladásra, jönnek a nézelődök, és azt mondják nekik, ne azt a 200db-ot nézzék, csak azt a 100-at amin mondjuk I betű van (Inkurrens). | |||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 505557 | 2010. november 25. 23:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Ez egy megállapítás ami jó. De mi a végeredmény,mit dertítesz ki belőle, az adott kép kapcsán?...már ami kérdést fölvetette? Az egy (százlábú) ez volt a beceneve a seregben. | |||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 505556 | 2010. november 25. 23:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Hú Juge 75! Ezt benéztem! Valóban ZiSz-151. Vizsgán bukok...pláne ha csak egy pont kellett volna!...talán többet nem írok itt! | |||||||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 505555 | 2010. november 25. 19:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||
már bocsi de ZIL 131 és ezt mindenki tudta, ja és azt is hogy benzines :) | |||||||||||||||||||||||||
vukitomi | Adatlap | 505554 | 2010. november 25. 19:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||
ZIL-130 benzines | |||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 505553 | 2010. november 25. 19:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Hmmm...ezen van B és J is :) Vajon ez is az? | |||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 505552 | 2010. november 25. 17:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Sziaszok! Én is had vau-vau a Zisz-151, Zil-157 témába egykicsit! A függőleges hűtő maszkos Zis-151 hátul duplakerekes! Zisz-151 pótkereke a plató és a fülke között van A Zil-157 hátul szimpla kerekes! Zil-157 pótkereke a plató jobboldalán alól van Képek forrása: www.google.hu/imgres Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505551 | 2010. november 25. 16:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Szerintem meg Zis-151. Keskenyebb a nyomtáv, alacsonyabb a jármű (sárvédő és az első kerék között), bár perdöntő az lenne, ha látszana a lámpa védő keret. | |||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 505550 | 2010. november 25. 15:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Zil-157 (Ludmilla) platós | |||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 505549 | 2010. november 25. 15:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||
ÁRPÁD tűzvezető rendszer (GAZ66) | |||||||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 505548 | 2010. november 25. 15:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Szerintem GAZ 66 tűzérségi támogató (bemérő kocsi) | |||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505547 | 2010. november 25. 14:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505546 | 2010. november 25. 13:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505545 | 2010. november 25. 13:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505544 | 2010. november 25. 13:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Keri | Adatlap | 505543 | 2010. november 25. 12:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Igaza van Maznak,mikor katona voltam,ezeket (is) őriztem.Kőbányán volt a telep,nem messze a gyógyszergyártól és az Őrs vezértől.Ez volt a 3-as őrség(3.as számú védendő objektum).Emlékszem,be volt törve jópár páncélüveg a repülőkön,meg ott volt a kazettás bomba maradéka,amit anno Barcsra dobtak a szerbek.Ott volt az akkor frissiben kiemelt(asszem Balatonból) orosz repülőgép roncsa is,tele volt kagylóval.Ott ázott az esőben,se' letakarva,se' semmi.Meg rengeteg érdekes anyag ,híradós kocsik,lövegek,ágyúk,ágyugolyók stb.Plusz egy kóbor kiskutya,odavettük magunkhoz.Elneveztem Rükvercnek,és nagyon szépen őrködött velünk együtt. Van róla pártucat fotóm,nincs kedve valakinek beszkennelni?Ez '95-ben volt,szóval nem tűéles,nagyfelbontású fotók. Keri | |||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505542 | 2010. november 25. 11:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 505541 | 2010. november 25. 11:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||
J=Javítási tartalék B=Bontásra ítélt D=Donor S=Selejt Persze ezek csak egyszer felkerültek, majd változott az állomány, és a megmenekült, és selejtezésre váró járművek cserélődtek, de a betűjelzés megmaradt. | |||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505540 | 2010. november 25. 11:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505538 | 2010. november 24. 08:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 505537 | 2010. november 24. 08:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505536 | 2010. november 23. 22:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Olyan Nyírtelkiesen néz ki... | |||||||||||||||||||||||||
Maz | Adatlap | 505535 | 2010. november 23. 22:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Gyógyszergyár mellett a Hadtörténeti Múzeum akkori raktárában. Innét kerültek le Kecelre. | |||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505534 | 2010. november 23. 22:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505533 | 2010. november 23. 21:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Üdv Törzsbusz! Hát ez nagyon szép anyag! Köszönöm! | |||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 505531 | 2010. november 23. 20:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Szerintem megbeszéltünk mindent. Amint lesz rá időm (És akkor is írtam, hogy ez nem mostanában lesz.), küldöm a kért alkatrészeket. | |||||||||||||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 505530 | 2010. november 23. 17:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Üdv Romeo! A hír Csepel - amit mutatsz - a "Haditechnika fiataloknak 1974" kiadványsorozatában volt. Az eszköz az R-1412 rádiórelé gépkocsi. Egy készlet 2 db. járműből állt, az antennás, és a készülékes antenna- és áramforrás gépkocsikból. A módszertani képsor Ercsiben, 1965-ben készült a kábeles ezrednél. Köszönöm a képeket a TNV Csepelről. Mutatok egy általam készült nem a legpontosabb rajzot a típusról | |||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 505529 | 2010. november 23. 13:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Szia Balaton Barátom! Engem érdekelne! Képeket küldjél légyszi az építéséről! Küldtem hozzád Emilt 2010.10.27 18:10! Még nem ért oda? Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 505528 | 2010. november 23. 13:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Szia romeo! Én relé állomásnak nézem. De lehet, hogy tévedek. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 505527 | 2010. november 23. 13:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Üdv.! Valamikor a közeljövőben belekezdek az FMG-68-ba. Már van róla elég anyagom. Még az is a régi (3800Ft) áron lesz rendelhető. üdv. KG | |||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505526 | 2010. november 23. 12:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 505525 | 2010. november 23. 12:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Szia romeo! Keresem a vonalépítő csepelt és ezt találtam helyette! users2.ml.mindenkilapja.hu/users/fercsibacsi/uploads/SORKATONAISZOLGLATOMKRNIKJAbvtett2008.pdf Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505524 | 2010. november 23. 12:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505523 | 2010. november 23. 12:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Üdv Kamovos! Köszönöm! Van valahol még egy fotóm a vonalépítő D344-346-ról, kábelfektetés közben, remélem megtalálom. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |