<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159. |
Aloha | Adatlap | 505624 | 2010. december 2. 11:58 | ![]() | |||||||||||
Freddy | Adatlap | 505623 | 2010. december 2. 10:22 | ![]() | |||||||||||
1/35-ös Csepelre én is beadnék egy előjegyzést. | |||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 505622 | 2010. december 2. 10:18 | ![]() | |||||||||||
Szia törzsbusz! Azért,ha lesz valami(remélhetőleg)ezekből az autókból engem mindenképpen érdekel. Ha lehet opciót jegyeztetni,ki ne hagyjatok belőle.Ezekért "sóhajtozok" már kb 2hónapja! Üdv,és jó munkát! Laci | |||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 505621 | 2010. december 2. 09:13 | ![]() | |||||||||||
Igen Romeo, Kecelen abból a Zilből van egy. Magyar felépítményes, (Ikarus fehérvár) most fejből mondom: R-102 asszem mely két készletből áll, két db. jármű, picit eltérő bódéval. Utána nézek. | |||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 505620 | 2010. december 2. 09:06 | ![]() | |||||||||||
A 031 037 073 számú képek STAR tehergépkocsik, a 029 és a 083 Csepel D-452 riadó gépkocsi. 1/35-ben lesz Csepel D-344 honvédségi, január 20án kell leadnom a mesterdarabot próbaöntésre. | |||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 505619 | 2010. december 2. 08:16 | ![]() | |||||||||||
Csepel D452 A ,,Járművek, melyeket soha nem fognak 1/35-ben kiadni" rovatunkat látták, kiemelt támogatónk a www.policecars.hu/p/index.php | |||||||||||||||
Zéé74 | Adatlap | 505618 | 2010. december 1. 19:59 | ![]() | |||||||||||
Konkrétan passz... Én "felettük" voltam a Szállító századnál : ))) | |||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505617 | 2010. december 1. 18:45 | ![]() | |||||||||||
st_patrick | Adatlap | 505616 | 2010. december 1. 17:42 | ![]() | |||||||||||
Üdv! Talán itt off, de miből állt egy hírközpont század? | |||||||||||||||
st_patrick | Adatlap | 505615 | 2010. december 1. 17:39 | ![]() | |||||||||||
Üdv! Szerintem a Vega légvédelmi rakéta egyik töltőjárműve, AKC-4-255B. | |||||||||||||||
st_patrick | Adatlap | 505613 | 2010. december 1. 17:19 | ![]() | |||||||||||
Üdv! A P-19 ZIL-131 alvázon volt. Ez Kaszta-2E lokátor. Kismagasságú ez is. Illetve nálunk csak volt... | |||||||||||||||
st_patrick | Adatlap | 505612 | 2010. december 1. 17:17 | ![]() | |||||||||||
Üdv! Esetleg az UAZ-452-re épített EK hírközpontokról van valami infód? | |||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505611 | 2010. december 1. 14:15 | ![]() | |||||||||||
Üdv! Mégsem lesz a radaros jármű tartozéka, mivel a radaros mellett állónak a felépítménye elején kábelcsatlakozó van. | |||||||||||||||
farkas469 | Adatlap | 505610 | 2010. december 1. 11:33 | ![]() | |||||||||||
Juge75! Most beszéltem Zsupival ő mondta, hogy szolnoki vagy. Én a környéken lakok és Szolnokon dolgozok. Magóékkal sokat jártam versenyekre erre-arra. Írj! farkas469@mail.com | |||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505608 | 2010. december 1. 11:11 | ![]() | |||||||||||
Zéé74 | Adatlap | 505607 | 2010. december 1. 11:08 | ![]() | |||||||||||
1994-ben Kaposváron, a MH 45. Noszlopy Gáspár vezetésbiztosító zászlóalj-nál a Hírközpont Század vagy a Mozgó Hírközpont Század állományában volt egy Kamaz. Valamilyen titkosító berendezés volt benne. Külön elkerített zárható tárolóban állt, laktanyán belül is csak fegyveres őrzéssel (!) mozoghatott. S kizárólag a rajta szolgálatot teljesítő, az oroszok által kiképzett altiszt nyithatta ki! Ha jól emlékszem minimális sorállomány volt beosztva kiképezve rá. Üdv Zéé | |||||||||||||||
balaton | Adatlap | 505606 | 2010. december 1. 01:14 | ![]() | |||||||||||
juge75 | Adatlap | 505605 | 2010. november 30. 23:02 | ![]() | |||||||||||
Elképzelhető, ha jól látom a valaha létezett Bólyai területén áll. P-19 lokátor látható a képen. | |||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505604 | 2010. november 30. 22:46 | ![]() | |||||||||||
Lehet, hogy a kabinos Kamaz a radaros járműhöz tartozik? | |||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505603 | 2010. november 30. 22:05 | ![]() | |||||||||||
romeo | Adatlap | 505602 | 2010. november 30. 21:59 | ![]() | |||||||||||
Üdv Törzsbusz! Nemrég tettél fel képet ZIL-157-ről magyar felépítménnyel, -ebből Kecelen van 1 db. Ez az lesz ugye? | |||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505601 | 2010. november 30. 21:55 | ![]() | |||||||||||
Törzsbusz, köszi! | |||||||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 505600 | 2010. november 30. 19:44 | ![]() | |||||||||||
TRAL aknataposó –szállító gépkocsi D-566.03.típusú alvázon. A típus 1977 –ben került kialakításra A harckocsicsapatoknál rendszeresített gépkocsi rendeltetése a T-54,T55,T-72 típusú harckocsik TRAL rendszerű felszerelhető aknataposó berendezésének szállítása, fel illetve leszerelése a harckocsiról. A céljárműre merev oldalfalú, fadeszkázatból készített rakfelület került. A TRAL aknataposó berendezés rakodását 2000 kg teherbírású, a vezetőfülke mögötti szerelvények és a rakfelület között beépített gólyaemelős daru biztosítja. A D-566.03. típusú aknataposó –szállító gépkocsiból 40 db készült. | |||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505599 | 2010. november 30. 19:08 | ![]() | |||||||||||
romeo | Adatlap | 505598 | 2010. november 30. 19:04 | ![]() | |||||||||||
farkas469 | Adatlap | 505597 | 2010. november 30. 08:30 | ![]() | |||||||||||
Helló! Az Uaz-452 bódés, eredetileg mentősnek csinálták a gyárban de az igények után csinálatak belőle egy bemérő gk.-t.:) Az Uaz-452esek közül mentős alapra építették még: Par-9, R-849,Uaz-452TM69. Ezekben mind megtalálható a hordány és a padok rögzítői! Kivülrül a fej- és a kereső lámpáról ismered meg.(Lehet,hogy nem érdekel csak gondoltam leírom) Üdv farkas469 | |||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505596 | 2010. november 30. 03:48 | ![]() | |||||||||||
A Jeep rendszáma: HA-524. | |||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505595 | 2010. november 30. 03:45 | ![]() | |||||||||||
1949, Dísz szemlén az újjászervezett légvédelmi tüzérség. Az utolsó három képen 1949 Május-1. felvonulás, forrás: Magyar fotográfiai múzeum. | |||||||||||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 505594 | 2010. november 30. 01:19 | ![]() | |||||||||||
törzsbusz | Adatlap | 505593 | 2010. november 29. 19:02 | ![]() | |||||||||||
Nem is inkább a divat, hanem a többször módosított öltözködési utasítás. Ezek alapján legkésőbb 1948. A motorháztetőn lévő jelzés is erre utal. A karjelzés alapján határőrök. | |||||||||||||||
balaton | Adatlap | 505592 | 2010. november 29. 12:53 | ![]() | |||||||||||
Szerintem közvetlen a háború utáni évek. | |||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 505591 | 2010. november 29. 12:52 | ![]() | |||||||||||
A willis fotó pontosan melyik korszak lehet? A háború után nem sokkal, a Rákosi-korszakban már nem nagyon volt divatban a Bocskai. | |||||||||||||||
balaton | Adatlap | 505590 | 2010. november 28. 23:53 | ![]() | |||||||||||
balaton | Adatlap | 505589 | 2010. november 28. 23:50 | ![]() | |||||||||||
Most fedeztem fel, hogy nekem megvan a Fug-os füzet. Nem tip-top állapotú a borítója, de ha kell valakinek, megválok tőle. | |||||||||||||||
st_patrick | Adatlap | 505588 | 2010. november 28. 20:36 | ![]() | |||||||||||
Szia Kamovos! Értem amit írsz, a németnyelvű paszport mindenesetre arra utal, hogy mégis Neked van igazad! Akkor egy újabb dolog amit eddig rosszul tudtam:) | |||||||||||||||
farkas469 | Adatlap | 505587 | 2010. november 28. 17:07 | ![]() | |||||||||||
Sziasztom! Valahol egy magyar fórumon találtam kb.1 hónapja. Magyar willis Jeep, Skoda. Dioráma táma Gaz-69+Ural375 motor kiemelés. A willis fotó pontosan melyik korszak lehet? Lenne rá igény egy "jeepes"(gaz-69, Uazok) forumra?(sok anyagom van.) Ha kell pontos méret bármely alkatrészről Uaz-452 és Uaz-469hez akkor tudok segíteni! Otthon vannak:) farkas469@gmail.com | |||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505586 | 2010. november 28. 10:08 | ![]() | |||||||||||
Tenne fel Valaki fotókat magyar katonai IFA tehergépkocsikról? Köszönöm! | |||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505585 | 2010. november 28. 10:01 | ![]() | |||||||||||
romeo | Adatlap | 505584 | 2010. november 28. 09:48 | ![]() | |||||||||||
romeo | Adatlap | 505583 | 2010. november 27. 23:42 | ![]() | |||||||||||
migi | Adatlap | 505582 | 2010. november 27. 21:41 | ![]() | |||||||||||
Szia Katona időmet a Budapesti Honvédnál töltöttem el 80-82 ig , akkoriban Drapál Jánosnak volt egy ilyesmi Busza ,de az piros fehér volt , jobb oldalán volt egy rámpával ellátott ajtó amin feltudták tolni a motorokat . DE EZ csak tipp . üdv: migi | |||||||||||||||
romeo | Adatlap | 505581 | 2010. november 27. 21:25 | ![]() | |||||||||||
romeo | Adatlap | 505580 | 2010. november 26. 20:47 | ![]() | |||||||||||
farkas469 | Adatlap | 505579 | 2010. november 26. 20:15 | ![]() | |||||||||||
A telephely nem rendőrségi volt! (Fotót kaptam) | |||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 505578 | 2010. november 26. 20:11 | ![]() | |||||||||||
Szerintem nem honvédségi az Ikarusz (nem biztos), ha emlékeim nem csalnak, a rendőrség használt valami nagyon hasonlót, megfigyelésre. | |||||||||||||||
farkas469 | Adatlap | 505577 | 2010. november 26. 19:18 | ![]() | |||||||||||
SIG | Adatlap | 505576 | 2010. november 26. 18:27 | ![]() | |||||||||||
Szerintem a légpárnás kivitelezhető sztirolból, a PSZH-t pedig számítógéháznak az aljából és az oldalából gondoltam. Ez használható a hídrakóhoz is. Tény, hogy az RC Minyó egy kicsit erős, de legalább vanna benne adatok, mértekek, szögek és ami fontos, papíron, nem pedig fotón, tehát szerintem azért nagyban megkönnyíti az ember életét. És ha egy meglévő RC-re csinál az "alkotó" egy Minyó-s öltönyt, talán az sem kivitelezhetetnel. A fát biztosan kihagynám bármeliykből, inkább vastagabb sztrirollal és hőlégfúvóval dolgoznék. Persze most nagy az orcám, de a télen valamelyikbe belevágok :) | |||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 505575 | 2010. november 26. 15:56 | ![]() | |||||||||||
Leírás ahhoz, hogy valaki saját maga megépíthesse fából, műanyagból- persze azért nem túl szájbarágós, és eléggé haladó szintű modellezési (fahajlítás meg ilyenek az inkább modellezés) ismeretek kellenek hozzá.. | |||||||||||||||
balaton | Adatlap | 505574 | 2010. november 26. 15:50 | ![]() | |||||||||||
Papírmakett vagy mi ez? Mennyire korrektek a benne lévő rajzok? | |||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 505573 | 2010. november 26. 15:37 | ![]() | |||||||||||
Nekem is elég sok megvan, a négy modellezős közül csak a hídrakó nem. Mi-8-asból pl azért elég sok munka lenne RC-t csinálni:) Én a FUG-ost találom a legérdekesebbnek egyébként, sok értékes adat van benne a páncéltest megépítéséhez- ha valaki a (Botond-féle?) műgyanta makett súlyos alakhibái miatt inkább a sztirollapra szavazna, ahhoz elég hasznos lehet. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159. |
Az lenne a kérdésem,h a zil130nak és a zil-131nek ugyanolyan kerekei vannak?
Meghogy érdemes átépiteni zil130t zil 131nek?