<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
farkas469 | Adatlap | 505660 | 2010. december 3. 11:23 | ||
Kamovos | Adatlap | 505659 | 2010. december 3. 10:57 | ||
Kamovos | Adatlap | 505658 | 2010. december 3. 10:55 | ||
Szia farkas469! Felhívtam telefonon egy Barátomat, és értekeztem vele, hogy ami már nálam is zavaros azt tisztázzuk! A rádió R107 volt, és nem hátul volt a miénkben, hanem elől, a motorháztetőre épített konzolhoz volt rögzítve! Szia farkas469 Az asztal L alakú volt a vezető mögött és arra merőlegesen útirányba volt elhelyezve. Az oldalajtón belépve, jobboldalt fent volt egy kapcsolótábla 2db tárcsás kapcsolóval, és 4db banán hüvellyel. Ugyanit az asztal alatt polcon az akutöltő. Az ajtó mellet balra, gyerekágyszerű, hálós tároló a földelő nyársak voltak ide dobálva. Az L alakú asztal végén fiókos szekrény, úgy mint a HH 51-59 3140098 képen. Ezelőtt az asztal előtt középen volt az agregátor tárolva. Ezt telepítéskor ki kellett rakni a kocsiból. A TBK-val kapcsolatban tanácstalanok vagyunk, mindketten más helyre, de leginkább sehová nem emlékszünk, hogy hol volt. Lehet, hogy az agyunk meszesedése miatt van ez így, de leginkább, azért mert annyi változata volt, hogy 10 év után már nem nagyon emlékszünk ezekre! Az általad belinkelt képeket kiértékeltük, és a következő eredményre jutottunk! 452-1 Leginkább ez hasonlítana a mienkére, ha lenne folytatása az asztalnak hátrafelé! A középen az asztal alatt látható fémszínű doboz kilógó kék vezetékkel, a sönt ellenállás, az nekünk is ott volt, de az Aksik nem balra a szekrényben, hanem az akutöltő alatt voltak. HH 51-59 3140098, HH 59-50 2 Ezek leveles postásnak tünnek HH 59-50 2-ben középüt ez a láda viszont URAL Taszt ládának tűnik! HH 93-48 2 Ez szintén postás, vagy géptávírós lehet, mert az asztalon egy F2000-es géptávíró talpa látszik. HH 93-48 3 Ez szintén postásnak nézzük, de jó lenne többet is látni belőle. P3140065 No ez bármi is lehet, mentőt kivéve, ezen a P 314-en gondolkodtunk, de nem jutottunk döntésre Lehet, hogy nem 314-es? Hát ennyire futotta. Üdv: kamovos | |||||
Freddy | Adatlap | 505657 | 2010. december 3. 10:34 | ||
A makettezés szempontjából lényeges, aktív használat során a fedélzeten lévő berendezésekre, különös tekintettel azokra, amiket csukott ajtó mellett az ablakon besasolva is lehet látni:) | |||||
balaton | Adatlap | 505656 | 2010. december 3. 10:02 | ||
Hirtelen ezeket találtam. Igaz, nem nyerges. | |||||
romeo | Adatlap | 505655 | 2010. december 3. 08:22 | ||
juge75 | Adatlap | 505654 | 2010. december 3. 03:52 | ||
juge75 | Adatlap | 505653 | 2010. december 3. 03:10 | ||
Mert például a mienkben ez volt (a reptéren). | |||||
juge75 | Adatlap | 505652 | 2010. december 3. 03:09 | ||
Üdv, Farkas 469! A meg adott e-mail címed nem jó (lehet kifelejtettél valamit belőle)! Itt az enyém: juge75@hotmail.com | |||||
juge75 | Adatlap | 505651 | 2010. december 3. 03:07 | ||
Pontosan mire vagy kíváncsi? A hordágy tartó bilincses hevederekre? A bazinagy kék színű ládára, amiben rengeteg gyógyszer, műszer (orvosi) volt, de nem fértünk el tőle? Az oxigén palackra, infúziós dupla üvegtartóra vagy a vákuum (matrac)ágyra? | |||||
juge75 | Adatlap | 505650 | 2010. december 3. 03:01 | ||
Szerinted az orosz miről másolta le? De írhatnám a Zisz-Studebaker felnit, vagy a WV bogár-Kübelwagen-Zu-2 felnit is. | |||||
Freddy | Adatlap | 505649 | 2010. december 3. 00:10 | ||
Mentős UAZ belsejéről nincsenek ilyen jó képeid? Minimanfactory UAZ-a szinte sír, hogy kezdjek már neki, de mentőt akarok belőle, ahhoz meg nincs anyagom (néhány keceli képet leszámítva, de az csak külső, belülről láthatóan eléggé lepusztult) | |||||
törzsbusz | Adatlap | 505648 | 2010. december 2. 23:53 | ||
Hát... azért van mit bőven átalakítani Blitz kerékből Zil kerékre... szerintem. Inkább a Trumpeter nyereges rakétás Zil 157-es nyerges pótjának kereke ugyanaz lenne. Nem tudom belülről milyen kialakítású, de kívülről teljesen jó. Mindazonáltal,hogy a Zil -ek mezitlábas, tehát nem terepes mellső hídján szerelt felnik léteztek nyolc "kitöretes" - mi küllősnek hívjuk - változatban is tehát az, átalakítás nélkül is jó... legalábbis kívülről, első kerékként. | |||||
farkas469 | Adatlap | 505647 | 2010. december 2. 23:02 | ||
Kamovos! Hírszervizben R-107-es rádió volt? És hol volt elhelyezve? Fontos.(mivel és csm csk makettezek) Találsz a képek alapján ismerőst? Köszi. | |||||
Kamovos | Adatlap | 505646 | 2010. december 2. 22:49 | ||
Szia farkas469 Hát mivel ebben szerelgetni kellet, így az asztalok nagyjából üresek voltak! Csak az általános felszerelés voltak benne, mint pl: rádió adóvevő, TBK telefon. Hírszervizes UAZ-t a Bevizsgáló műhely kapta! Nekünk külön volt a vezetékesnek, rádió műhelynek, reléseknek, tikosító műhelynek javítós kocsija! A géptávíróhoz nem volt, mert azt a helyén is lehetett javítani, de ha hely hiány miatt mégsem, akkor a vezetékesben és a rádió javítóban volt annyi hely, hogy aludni is lehetett az asztalok tetején! Üdv: kamovos | |||||
farkas469 | Adatlap | 505645 | 2010. december 2. 22:34 | ||
Helló! És mi volt más a belsejében? Szolgáltál rajta? | |||||
Kamovos | Adatlap | 505644 | 2010. december 2. 22:30 | ||
Hopácska ezt + egy másik topikba akartam tenni! :( | |||||
Kamovos | Adatlap | 505643 | 2010. december 2. 22:28 | ||
Itt egy eredeti kép is! Csak ez pont nem kék! :( vietne.files.wordpress.com/2008/08/zil130.jpg Üdv: kamovos | |||||
Kamovos | Adatlap | 505642 | 2010. december 2. 22:22 | ||
Sziasztok! A Hírszerviz Uaz bútorozása ugyan ilyan volt. Üdv: kamovos | |||||
farkas469 | Adatlap | 505641 | 2010. december 2. 22:05 | ||
Üdv! Ennyi elég lesz? Az utolsó kép az Uaz-452EK-II-as. farkas469. | |||||
Aloha | Adatlap | 505640 | 2010. december 2. 16:42 | ||
Köszönöm, ez így sokat segített nekem, azt hiszem belevágok:) | |||||
juge75 | Adatlap | 505639 | 2010. december 2. 16:15 | ||
juge75 | Adatlap | 505638 | 2010. december 2. 16:10 | ||
juge75 | Adatlap | 505637 | 2010. december 2. 16:07 | ||
Mind össze a 8 kitöretet kell négy kitöretesre alakítanod. Varjúbácsi CSMZAP makettjére küldtem egy ilyen felnit, beszélj vele. | |||||
juge75 | Adatlap | 505636 | 2010. december 2. 16:03 | ||
130 as Zilre tökéletes lesz az Opel Blitz kereke és gumijai (Ifára is). | |||||
Freddy | Adatlap | 505635 | 2010. december 2. 16:01 | ||
Arról fogalmam sincs, szerintem írd be a google képkeresőbe a két típusnevet, és hasolítsd össze a képeket, én is csak ennyit tudnék tenni a kérdés megválaszolására. Mi áttértünk az Uralra:) | |||||
Aloha | Adatlap | 505634 | 2010. december 2. 15:55 | ||
Bocsánat 131est akarok 130asra átalakitani! Tehát nem ugynaaz a 2 kerékmintázata? | |||||
juge75 | Adatlap | 505633 | 2010. december 2. 15:33 | ||
Ha szériában építeném, biztosan annyit tennék rá. | |||||
juge75 | Adatlap | 505632 | 2010. december 2. 15:24 | ||
Egyiknek 3(Zil), a másiknak 4 (Ural) pogácsa-kocka van. | |||||
juge75 | Adatlap | 505631 | 2010. december 2. 15:22 | ||
Freddy | Adatlap | 505630 | 2010. december 2. 15:22 | ||
Nem 100% ugyanaz talán, de azért eléggé hasonlít: ZiL-131: data3.primeportal.net/trucks/egor_kalmykov/zil-131/images/zil-131_06_of_57.jpg Omega-K: www.armorama.com/modules.php Az átmérő jó, a felni jónak tűnik, oldalról nézve se rossz, a bütykök mérete meg... ez legyen a legnagyobb baj, más felhasználható alkatrész úgysincs. | |||||
balaton | Adatlap | 505629 | 2010. december 2. 14:44 | ||
És létezik ilyen mintázatú kerék ebben az átmérőben? Az eredetire gondolok. Az OI-25 1260mm átmérőjű, az M-93 1142mm. 1/35-ben valóban nem sokat jelent, de a mintázat akkor sem egyezik. | |||||
Freddy | Adatlap | 505628 | 2010. december 2. 14:06 | ||
35-ben pont jó az Omega-K Ural kereke ZiL-131-hez, Kecelen megmértem. (Hogy az Uralhoz mennyire jó a készletben lévő kerék, azt mondjuk nem) | |||||
balaton | Adatlap | 505627 | 2010. december 2. 13:57 | ||
A Zil kereke (gumiabroncs) kisebb és a mintázat is más. | |||||
Freddy | Adatlap | 505626 | 2010. december 2. 13:57 | ||
Honnan szerzel az átépítéshez ZiL-130-at? 72-ben csak 131 van, 35-ben egyik sem (én skrecselek egy 131-est), 43-ban meg van mindkettő, szükségtelen átépíteni. | |||||
juge75 | Adatlap | 505625 | 2010. december 2. 13:22 | ||
A felni méret hasonló, a gumi mintázat lehet más. A katonai Zil-131 és az Ural kereke azonos. | |||||
Aloha | Adatlap | 505624 | 2010. december 2. 11:58 | ||
Sziasztok! Az lenne a kérdésem,h a zil130nak és a zil-131nek ugyanolyan kerekei vannak? Meghogy érdemes átépiteni zil130t zil 131nek? | |||||
Freddy | Adatlap | 505623 | 2010. december 2. 10:22 | ||
1/35-ös Csepelre én is beadnék egy előjegyzést. | |||||
lacipapa | Adatlap | 505622 | 2010. december 2. 10:18 | ||
Szia törzsbusz! Azért,ha lesz valami(remélhetőleg)ezekből az autókból engem mindenképpen érdekel. Ha lehet opciót jegyeztetni,ki ne hagyjatok belőle.Ezekért "sóhajtozok" már kb 2hónapja! Üdv,és jó munkát! Laci | |||||
törzsbusz | Adatlap | 505621 | 2010. december 2. 09:13 | ||
Igen Romeo, Kecelen abból a Zilből van egy. Magyar felépítményes, (Ikarus fehérvár) most fejből mondom: R-102 asszem mely két készletből áll, két db. jármű, picit eltérő bódéval. Utána nézek. | |||||
törzsbusz | Adatlap | 505620 | 2010. december 2. 09:06 | ||
A 031 037 073 számú képek STAR tehergépkocsik, a 029 és a 083 Csepel D-452 riadó gépkocsi. 1/35-ben lesz Csepel D-344 honvédségi, január 20án kell leadnom a mesterdarabot próbaöntésre. | |||||
Freddy | Adatlap | 505619 | 2010. december 2. 08:16 | ||
Csepel D452 A ,,Járművek, melyeket soha nem fognak 1/35-ben kiadni" rovatunkat látták, kiemelt támogatónk a www.policecars.hu/p/index.php | |||||
Zéé74 | Adatlap | 505618 | 2010. december 1. 19:59 | ||
Konkrétan passz... Én "felettük" voltam a Szállító századnál : ))) | |||||
romeo | Adatlap | 505617 | 2010. december 1. 18:45 | ||
st_patrick | Adatlap | 505616 | 2010. december 1. 17:42 | ||
Üdv! Talán itt off, de miből állt egy hírközpont század? | |||||
st_patrick | Adatlap | 505615 | 2010. december 1. 17:39 | ||
Üdv! Szerintem a Vega légvédelmi rakéta egyik töltőjárműve, AKC-4-255B. | |||||
st_patrick | Adatlap | 505613 | 2010. december 1. 17:19 | ||
Üdv! A P-19 ZIL-131 alvázon volt. Ez Kaszta-2E lokátor. Kismagasságú ez is. Illetve nálunk csak volt... | |||||
st_patrick | Adatlap | 505612 | 2010. december 1. 17:17 | ||
Üdv! Esetleg az UAZ-452-re épített EK hírközpontokról van valami infód? | |||||
romeo | Adatlap | 505611 | 2010. december 1. 14:15 | ||
Üdv! Mégsem lesz a radaros jármű tartozéka, mivel a radaros mellett állónak a felépítménye elején kábelcsatlakozó van. | |||||
farkas469 | Adatlap | 505610 | 2010. december 1. 11:33 | ||
Juge75! Most beszéltem Zsupival ő mondta, hogy szolnoki vagy. Én a környéken lakok és Szolnokon dolgozok. Magóékkal sokat jártam versenyekre erre-arra. Írj! farkas469@mail.com |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Lesznek fotók! Sőt ha lesz időm akkor elküldöm neked az Uaz mentő felszerelések méreteit rajzon amit én mértem!(padok, hordány stb) Igy legalább a tied nem lesz méret hibás mint egy másik makettezöé...
Írj: farkas469@gmail.com-ra
Üdv